Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robson

Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40
526
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 00:54:15 »
Skoro wspomniano o orbitach synchronicznych. Ktoś próbował policzyć dla tej tabelki mimośrody orbit eliptycznych i sprawdzał jak z zasięgiem remota?

edit:
Chodzi mi o maksymalny mimośród.

527
Ale winna za to wszystko jest technologia. Prace nad wahadłowcami zaczęto właśnie dla tego, że myślano iż loty tych maszyn będą korzystniejsze finansowo, bo przecież kupa sprzętu wraca na ziemię. Dopiero w praniu wyszło, że jeśli chodzi o pieniążki to jest z tym tragicznie, ze względu na obsługę właśnie.
Ja jestem w stanie zbudować mały prom, który poleci na orbitę, zostawi tam jednego kerbala i wróci i będzie taniej niż SSTO. Ale ładunek to tylko jeden kerbal, dorzuć kilo żarcia i jesteśmy uziemnieni ukerbinieni.

528
A ja myślę, że pomysł Kadafa jest łatwiejszy w wykonaniu niż Twój. To jest tylko okienko konfiguracyjne, ale zamiast pisać poszczególne parametry, będzie się ustawiać graficznie. Na przykład: wstawiasz kabel, a ustawia ci się jakiś powiedzmy electricCrossFeed = True, a w zasobach crafta dla ElectricCharge flowState = True,  max Amount w zależności od zasilaczy. Czy coś w ten deseń.
No i przydało by się 3.3V, praktycznie cała automatyka przechodzi na to napięcie.

529
Napisałem kiedyś, że "... loty atmosferyczne nie obchodzą mnie wcale ...".
Zmieniłem zdanie, gdy zaprzyjaźniłem się z FAR. Od tamtej pory ostro drążyłem temat i poznawałem tajniki konstrukcji. Podpatrywałem samoloty i rakietoplany, rzeczywiste oraz te z KSP.
Tutaj widać moje pierwsze testy mechaniki płynów w rzeczywistym świecie.
(sorry za jakość)



No i po pewnym czasie pomyślałem, że jestem w tym dobry.
Jakże sromotnie się myliłem !!!
Wszyscy wiemy kto jest w światowej czołówce projektantów i myślę więc, że wyznacznikiem poziomu tej czołówki powinny być prace Kadafa. Tak Poziom Kadafa, w skrócie  levelK jest przymijmy 100%. Ty zaś swoją pracą zapukałeś do jego drzwi.
Oto panie i panowie ideał. Tak jak pisałem na chacie, praca jest warta wydrukowania i oprawienia w ramki. Pojazd jest przepiękny. Cholera, no nie mogę się do niczego przyczepić!
Mobilizujesz mnie Jack do jeszcze cięższej pracy i za to Ci dziękuję.

530
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 08:44:26 »
Przepraszam za OT, ale zainteresował mnie pewien szczegół.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Ostatnio stworzyłem nawet prostą rakietę typu SSTO
opartą na jednym aerospike'u, która jest w stanie wynieśc na orbitę mały ladunek (ok. 600kg) po czym wraca na Kerbin lądując na
nóżkach od lądowników tuż przy KSC.


Właśnie jestem w trakcie testów repliki rakiety Falcon 9 (F9R) z systemem pionowego lądowania i powiem, że wygląda to obiecująco.





Jeśli u Ciebie taki system został już dopracowany, to mógłbyś założyć wątek w galerii i go zaprezentować światu? Bo rozumiem, że hamujesz na samym silniku, bez używania spadochronów? Musisz więc zabrać paliwo na start, na lądowanie i jeszcze na zamknięcie orbity. I to wszystko bez odrzucania jakichkolwiek części? (SSTO) Jaką więc maksymalną orbitę możesz ustalić?

531
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 12:07:18 »
Czas spojrzeć rzeczywistości prosto w twarz i stwierdzić oczywistą oczywistość, że panowie ze Squadu, to kiepscy programiści. Może jak projekt się rozrośnie, to kogoś zatrudnią, jakąś mądrą głowę?

532
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 09:57:44 »
No to trzeba usunąć persistent.sfs, albo ustawić debrisy na 0.

533
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 09:27:30 »
No właśnie, a optymalizacja powinna wyglądać na przeliczeniu orbity i zapisaniu jej do tablicy. Wraz z upływem czasu, pozycje statków pobierane by były z tej tablicy jako gotowce (patrz --> settings-->max physics delta time per frame). Nic nie trzeba liczyć na bieżąco, tylko po prostu wyświetlać dane. Tak się to zwykle realizuje, ale każdy programista to wie, więc podejrzewam (podejrzenie graniczące z pewnością), że w KSP też to jest tak zrobione.

[Post scalony: [time]Pią, 11 Lip 2014, 09:41:26[/time]]
Ja myślę, że chodzi o buforowanie pojazdów. Procesor musi je poskładać z części zapisanych do RAMu i gotowe modele przechowuje też w RAMie, wgrywają się może jak są blisko, ale do pamięci karty graficznej. Jak dadzą nam te 64 bity, to zobaczysz że się poprawi.
A nie próbowałeś pokombinować z pamięcią wirtualną? Jak coś się nie mieści w RAMie, to komputer przerzuca do VRAMu. Jak by Virtuala zrobić na jakiejś szybkiej karcie SD?

[Post scalony: Pią, 11 Lip 2014, 09:46:30]
Albo na niewykorzystanej części RAMu utworzyć wirtualny HD i wirtualnego rama przerzucić do tego hadeka? Myślę, że to by nawet zadziałało :D

534
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Śro, 09 Lip 2014, 00:43:50 »
Przeczytaj Kadaf moje posty w tym wątku, tylko tak ciurkiem po kolei. Zauważ, ze tylko moja teoria trzyma się kupy i ma solidne podstawy naukowe. No muszę tylko wymyśleć jakąś reakcję produkującą cukry z efektem ubocznym w postaci tej meskaliny.

535
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Wto, 08 Lip 2014, 02:02:16 »
Madrian: czyli tak jak napisałem wcześniej, chalkantyt jest idealnym kandydatem.

536
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 16:29:23 »
Czerwony barwnik (prodigiozyna), to C20H25N3O, po bliżej nieokreślonych reakcjach fotosyntetycznych (badania trwają) powstaje C11H11NO3, czyli meskalina (nieuzależniająca substancja halucynogenna). Uwalnia się ona do atmosfery w postaci oparów wymieszanych z produktami wcześniej opisanej reakcji biuretowej (dla tego taki kolor atmosfery).

537
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 15:41:56 »
Pentahydrat siarczanu miedzi jest intensywnie niebieski, więc woda na EVE tuż po opisanej wcześniej katastrofie była niebieska. Rozwijające się w oceanach halobakterie doprowadziły, że woda stała się gęsta,trochę mazista. Zawarta w bakteriach prodigiozyna (czerwony barwnik) wywołuje wrażenie, że woda na EVE wydaje się być fioletowa.

538
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 13:45:42 »
W pięknej EVE zakochałem się jeszcze w szczenięcych latach, na długo przed kupieniem gry (to dla niej zresztą kupiłem KSP). Znam jej historię, kulturę, topografię, geologię, ciekawe miejsca. Mam na niej niezliczone ilości baz, począwszy od autonomicznych bezzałogowych jednostek, przez jednoosobowe punkty badawcze, a na górniczych miasteczkach kończąc.
Odpowiadając na twoje pytanie: nigdzie tego nie znalazłem. To piękna EVE mi opowiedziała. Wystarczy patrzeć i słuchać.

539
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 13:01:03 »
EVE była kiedyś żywym organizmem. W zamierzchłych czasach spadł na nią deszcz meteorów zawierających ogromne ilości mieszaniny sody kaustycznej z siarczanem miedzi. Silnie zasadowa żrąca substancja uśmierciła piękną EVE, a jej kolor jest wynikiem kompleksowania jonów miedzi z grupami peptydowymi białek.

540
Wyzwania / Odp: Samolot bazujący na locie ptaka.
« dnia: Pon, 07 Lip 2014, 08:13:40 »
A tak wygląda mój napęd skrzydeł.



Strony: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40