Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Robson

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40
511
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 21:59:19 »
Nie, no jeszcze silnik erceesowy dorzucili. Jest taki power, że na samym monopropylancie na Eve poleciałem. :D

512
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 14:36:53 »
Chyba kolego mało grasz, bo przecież można budować wysokie obiekty.

Tu masz wieżę z 60-ciu największych zbiorników Kerbodyne S3-14400 (4105 ton)
Więcej mi się nie chciało ustawiać.



P.S. Przepraszam za OT

513
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 13:04:08 »
Wszystkie inercjalne układy odniesienia są równouprawnione i panują tam identyczne prawa fizyki.
Dla kosmonautów przebywających na orbicie, grawitacja jest zerowa.
Jeśli Cię to boli Dirkuu, to przekształć moją rakietę w układ nieinercjalny i policz tensor napięć-energii. Albo najlepiej zmierz miernikiem.

Dzięki Kadaf za przywołanie do porządku, bo już chciałem rozwinąć temat. A nawet misja na Jool, którą aktualnie wystrzeliłem, za chwilę zamknie orbitę tylko dla tego, żeby sprawdzić GRAVMAX'y. Specjalnie cztery zamontowałem na tę okazję.

514
Tak też pomyślałem, że chodzi o symulowanie punktów libracyjnych. Ważne jest żeby o tym fakcie wspomnieć, bo jak ktoś pomyśli, że takie punkty w KSP istnieją, to może się mocno zdziwić.

515
Wszystko fajnie, tylko że w KSP nie występują punkty libracyjne. Obiekty przełączają się pomiędzy poszczególnymi SOI. Gdyby fizyka miała się liczyć dla jednoczesnego wpływu kilku planet i księżyców, to nie ma takiego komputera, na którym nie usmażył byś jajecznicy.

516
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 08:06:04 »
Założenie jest takie, że stacja znajduje się na orbicie geostacjonarnej, więc pytanie jest głupie, bo i stacja i wieża poruszają się z tą samą prędkością. Na wieży, na tej wysokości panuje zerowa grawitacja. Nie ma znaczenia, czy stacja zadokuje do wierzy, czy do stacji zadokuje wahadłowiec, do puki nie nastąpi zmiana prędkości, nic się nie stanie. Gdyby było niżej to by doszło do katastrofy, zobacz jak się skończyła próba zadokowania boeinga do wieży WTC.
Nie powinno się rozpatrywać takich problemów pod kątem jakichś fizycznych brył umieszczonych gdzieś tam w kosmosie, tylko jako ruch punktów materialnych. Mamy ruch stacji dookoła środka masy i ruch wieży. Ruch wieży utożsamia ruch obrotowy Ziemi. Pytanie więc jest takie: na jakiej orbicie mogę zadokować do wieży? A odpowiedź już dałeś: na orbicie geostacjonarnej.

517
Bardzo lubię giepeesy i swego czasu, byłem wielkim entuzjastą moda Figaro, ale technologię przejęło wojsko i kombinują coś z naprowadzaniem międzykontynentalnych rakiet balistycznych i wszystko jest utajnione.

Co się tyczy Twojej konstrukcji, nie mam pojęcia do czego ona może służyć, bo do przeprowadzania eksperymentów w mikrograwitacji wystarczy dwóch - trzech kerbali, a u Ciebie zmieści się około 100 (słownie: sto). Myślę, że albo jest to obiekt militarny, albo szykujesz dużą wyprawę, wszak wspominasz coś o ewentualnej "misji daleko od Kerbola". Pozostaje tylko czekać na dalszy bieg wydarzeń.

518
Obsługa techniczna / Odp: Kerbal przeżył skok...z 3000m?
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 15:57:57 »
Wykorzystuję tego buga od zawsze. Mi nie przeszkadza. W razie awarii kerbal z najmniejszy stupidity wychodzi do EVA i ważne, żeby spadł pionowo, czasami wspomagam się RCS.

edit:
Literówka

519
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 21:52:21 »
Takie argumentowanie nie ma sensu, przecież ja też mam wszystkie gry w jednym miejscu.
Właśnie włączyłem komputer mojej córki (w celach kompletnej inwigilacji) i wyskakuje mi dymek z informacją ze STEAM w stylu: "Twój kolega jakiśtam, ma 4 nowe przedmioty w swoim ekwipunku". Dziękuję. Nie skorzystam.

520
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 20:52:07 »
Postać pytania to:
Cytuj
5.Gdzie lepiej wedlug was kupic KSP.

A nie:
Cytuj
5.Gdzie TANIEJ wedlug was kupic KSP.

Oczywiście wielu z Was będzie obstawało za tym, że skoro taniej to na pewno lepiej.
Ja kupowałem KSP parę ładnych lat temu i nie pamiętam abym dostał po kieszeni. W każdym razie, na chlebek coś zostało, bo przeżyłem. Z resztą i tak według mnie, lepiej kupić drożej i nie zakładać konta na STEAM.
A STEAM piszę dużymi literami, bo mam 23$ od litery brutto.

P.S. Serio, to myślałem, że to jest jakiś skrót, dla tego przeliterowałem dużymi.

[Post scalony: Wto, 22 Lip 2014, 20:53:30]
P.S.2 Nigdy nie zauważyłem jakichś problemów ze ściąganiem updatów.

521
Poproś o pomoc / Odp: Kupno KSP
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 18:07:10 »
Żeby ściągnąć ze STEAM, to trzeba mieć konto na STEAM. Nie wiem jak Ty, ale ja nie lubię mieć konta tam, gdzie nie muszę go mieć. Konto zaś na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ mieć warto, więc wybór jest prosty.

522
Obsługa techniczna / Odp: Czy ktoś ma może link do Toolbar 1.7.3 ???
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 17:00:05 »
Dajcie mu spokój. Chłopak się przejęzyczył, pewnie chodziło o 0.23.5, ja wszystkie kampanie kosmiczne i Kerbinskie mam pod 0.23.5, a 0.24 testuję. Jak testy będą pozytywne, to się przesiądę, więc się nie dziwię, że Johnex nadal jedzie na starej wersji.
Blizzy prowadzi taką politykę, że nie wejdziesz na jego stronę, możesz jedynie ściągać to, do czego udostępnia link na forum lub na swojej głównej. Są oczywiście źródła do wszystkich wersji na githubie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ , więc można sobie skompilować.

523
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 15:15:13 »
Mi semistacjonarna wyszła 1585176.0276634328493273548595908 m, czyli w przybliżeniu 1585.176 km. Co dziwne (a może raczej nie dziwne) dla stacjonarnej wyszło mi to co w Wiki: 2868.75 km (dokładnie 2868750.7250486246615139220237147 m), a nie jak policzył to Sorad.
Doba solarna trwa dłużej o 50.813 s, bo Kerbin jeszcze musi dogonić Kerbola, ale tego nie wolno uwzględniać podczas liczenia orbit. Nas interesuje czas obrotu wokół własnej osi, czyli doba gwiazdowa, a nie solarna.

P.S. Chyba tabelka do poprawki.
P.S.2 Podałem orbity z dokładnością do 10-25m. Jak ktoś się czuje na siłach, to niech policzy efemerydę dla satelity za 10000 lat.

524
Gotowe poradniki / Odp: Orbity Stacjonarne
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 11:24:01 »
Mała poprawka. Nie chodziło mi o zasięg anten, tylko o graniczne szerokości geograficzne dla największego możliwego mimośrodu orbity synchronicznej takiego, żeby jeszcze antypoda przy ognisku nie załapywała atmosfery.

525
Rakiety / Odp: Centaur R i Centaur II R (reusable)
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 10:29:16 »
No właśnie moja, nazwijmy to, "replika F9R" ma skopiować dokładnie trajektorię Falcona. Pracuję aktualnie nad systemem operacyjnym dla komputerów rakiety Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ, aby loty były w pełni autonomiczne, a ja jednocześnie miał satysfakcję, że nie robi tego Mech Jeb.

Co się tyczy Twojej pracy: jest mi niezmiernie miło widzieć ciekawe projekty na naszym forum. Bo kawałek rurki z panelami umieszczonej na orbicie, albo "genialnej" rakiety, która tak na prawdę jest paskudnym gigaszparagiem oglądać już nie chcę.
Ja dorzucił bym jeszcze FAR, jeśli rakieta ma lotki, to chodzi jak marzenie. Precyzyjnie jak po sznurku.

Strony: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 40