Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Przemall

Strony: [1] 2 3 4
1
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 22:06:47 »
Tylko wydłużył się czas uruchamiania gry, u mnie jakieś 10x.
Teraz włączenie gry trwa ok 3 minuty, sprawdzałem to już kilka razy z zegarkiem w ręce.

2
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 20:55:19 »
Tak naprawdę ten system kariery szybko mnie znudził, samo drzewko to za mało i jest to bardzo monotonne.
Ale wielki + za subassembly, od miesiąca nie grałem w kerbale, bo nie mogłem nic robić bez tego przenoszenia z SPH do VAB, a modów nie chciałem instalować. Teraz można robić super rzeczy, np łazik skopiować do VAB 10 razy i w jednej konstrukcji wysłać to na muna.

3
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 15:53:20 »
Duna ma atmosfere, mun nie, bez nóżek jest ciężej na munie wylądować.

4
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 13:00:14 »
Coś czuję że niedługo powstanie wyzwanie doleć na muna bez badań.

5
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 11:46:53 »
Jest jakiś spis za co dostaje się te punkty?
Póki co ogarnąłem że za start i za wylecenie z atmosfery, a co dalej to nie wiem, a bardzo wolno lecą.

6
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 22:26:22 »
Nie wiem o co biega, ciągle puszczam rakietę, wysyłam te dane i dostaję punkty, a nigdzie nią nie dolatuję. Coś mi się widzi że wszystko da się odblokować wysyłając rakietę na 1000metrów i lądując.

Co to za niespodzianka? Możesz na pw napisać?

7
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 20:40:51 »
Nie popadajmy w skrajności, wydaje mi się, że to co przedstawiłem było dość rozsądne.
Zobaczymy jak Squad to rozwiąże, mam nadzieję, że po prostu będzie to dość zbalansowane i wymagające czasu oraz umiejętnośći do odblokowania.

8
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 12:45:51 »
To dobrze, te badania powinny być tak rozplanowane żeby wymagały ok. miesiąca gry do ich odblokowania.
Bo jeśli dało by się to zrobić w 2 dni to nie było by zabawy.
Fajnie by było gdyby nie wszystkie były dla przeciętnych graczy, np. kilka za przelot nad najodleglejszymi planetami, czy lądowanie na nich.

9
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 10:10:26 »
To wczytywanie części to też świetna sprawa, zawsze robiłem super łaziki w VAB, a jak chciałem przenieść do SPH i dołączyć do rakiety to wszystko się bugowało.

10
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 10:07:10 »
Jeśli jest tak jak mówisz, to możliwe że będzie dodany powrót do bazy.
Zawsze mi tego brakowało, wracam z księżyca, dowożę kerbale do bazy i stoją jak te ciecie malinowe, bo wejść do środka nie mogą.

11
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 10:00:21 »
Istnieje możliwość, że jest to dawno zapowiadany moduł do konstruowania części na orbicie.
Kiedyś wspominali, że będzie możliwość robienia jednych części z innych, lub z jakichś zapasów (odpowiednich materiałów?).

12
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Sob, 27 Lip 2013, 07:30:52 »
@2x UP
Po prostu nie lubie jak ktos  pisze na forum glupoty które przeczyta setki osób.
Co do problemów technicznych, gram od 18 wersji i jeszcze nie miałem problemów, w tej wersji też jest spoko, nic mi się nie tnie przy dużych rakietach. Nie wiem od czego zależy wydajność tej gry, na full detalach przy obiektach z 300 czesci nie mam zacinek, a kompa mam już trochę starego.

13
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 20:18:39 »
Fajnie że używasz argumentów przeciw tej wersji, które nie są z tej wersji...
Zawsze od kiedy jest prąd było tak że nie odpalisz silnika rakiety bez niego, ile razy na orbicie wyłączałem silnik, brakło prądu i było po locie, musiałem wracać żeby dodać baterie do rakiety

14
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 01 Cze 2013, 21:15:11 »
Ja nie mam najmniejszych problemów z tą aktualizacją,

15
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 14:04:47 »
To jest oczywiste że skonfigurują, tylko trzeba poczekać.
A co do patcha to dodali wreszcie genialną rzecz, możliwość usuwania śmieci w kosmosie, wcześniej nie działało mi to.

Strony: [1] 2 3 4