Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Polaczekja

Strony: 1 2 3 [4]
46
Statki kosmiczne / Odp: Nowy udany Wahadłowiec-Karaś [FILM]
« dnia: Śro, 13 Lut 2013, 19:34:35 »
ciekawy filmik ale astronauta chrzaniący takie bzdury jak czasem rzuciłeś wyleciał by z roboty w trybie natychmiastowym :P A sam filmik dobrze zrobiony. I masz niezły syf w przestrzeni nad kerbinem zainstaluj sobie lazormod i je zniszcz bo nic tam nie widać :p

47
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Project Moon Colony
« dnia: Pon, 11 Lut 2013, 22:53:44 »
Witam ponownie tym razem mam do zaprezentowania bazę na Moonie. Jest to projekt przygotowujący moje kerbale na nową dostawę części. Moja stacja kosmiczna Atlantis-X1 zostanie przeniesiona na orbitę księżyca i będzie zaopatrywana w paliwo wydobywane na powierzchni. Sama baza czeka na łazik i kopalnie.

Na razie mamy tam:
-Moduł komunikacyjny
-Moduł mieszkalny dla 8 kerbali (obecnie jest 3)
-Moduł magazynowy



W tle przewraca się złom po nieudanym lądowaniu modułu magazynowego i failu z sevami.



A tu śmiecie oraz statek którym przyleciała załoga i moduły z bliska. (i głowa kerbala)

48
Statki kosmiczne / Odp: UNIX_V3_ST
« dnia: Pią, 08 Lut 2013, 13:19:10 »
 ;D może nie koniecznie wahadłowiec ale zwykły samolot dolatujący w kosmos z przestrzenią ładunkową na wahadłowce będzie jeszcze czas  :D

49
Statki kosmiczne / Odp: UNIX_V3_ST
« dnia: Pią, 08 Lut 2013, 02:17:07 »
świetny ten pomysł z ładownią gratulacje myślę że zainspirowałeś mnie do stworzenia statku o podobnych możliwościach  :D naprawdę gratulację

50
Samoloty / Odp: Big One
« dnia: Pon, 28 Sty 2013, 00:17:39 »
taa... lądowanie jest trudne ale wykonalne :) bez tego tylnego koła ciągnie tyłek po ziemi więc jest potrzebne ale możesz spróbować schować to tylne manualnie tylko nie wydaje mi się by to był dobry pomysł ...

51
Samoloty / Odp: Big One
« dnia: Nie, 27 Sty 2013, 20:07:52 »
dzięki cieszę się że komuś podoba się ten projekt :)

52
Samoloty / Odp: Big One
« dnia: Sob, 26 Sty 2013, 16:52:08 »
to nawet nie jest moje adfly tylko strony uploadu a jak sprawdzałem to nic nie trzeba było podawać ...

Edit

I dalej nic nie trzeba podawać, adfly się pomija takim guzikiem w prawym górnym rogu SkipAD

53
Samoloty / Odp: Big One
« dnia: Pią, 25 Sty 2013, 22:30:42 »
kliknij na niebieskie koło z napisem pobierz

54
Samoloty / Big One
« dnia: Czw, 24 Sty 2013, 21:10:53 »


Big One jest moim najbardziej udanym samolotem atmosferycznym. Ta maszyna w drugiej warstwie atmosfery wyciąga 1500m/s +. Startuje przy ok. 200m/s +- .Lądowanie jest łatwe tylko pilot ze mnie kiepski.

Posiada 6 silników odrzutowych, w ciul wlotów powietrza co pozwala latać mu bardzo wysoko. Maszyna jest rewelacyjna. Po wystartowaniu nie musi lecieć na dużym ciągu bo ma sporą powierzchnię nośną. Potrafi lecieć pionowo dopóki ma powietrze.

Ma kilka słabych punktów przy maksymalnym ciągu pożera paliwo jak szarańcza ale przecież ma 6 silników :)

Jeśli lecisz za wysoko możesz stracić panowanie z powodu rzadkiej atmosfery i dużej ilości wlotów silniki działają na dużych wysokościach i czasem ucieka w kosmos :P

Lecz jeśli wpadnie w ruch wirowy po wytraceniu wysokości bardzo łatwo wyprostować maszynę.

Zapraszam do latania :) Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ




55
Obsługa techniczna / Odp: Crash gry w momencie odpalania rakiety
« dnia: Czw, 17 Sty 2013, 08:45:42 »
dokup RAM 4GB to za mało dla tej gry mam to samo bo po pierwszym załadowaniu statku zostaje mi wolne jakieś 12% RAM i nie starcza na drugie załadowanie :) Ta gra ma problem z tym że cała jest wrzucana podczas wczytywania do pamięci RAM (wszystkie części) jak masz mody to jest jeszcze gorzej ...

56
Samoloty / Odp: G-767
« dnia: Sob, 12 Sty 2013, 06:03:25 »
Spore to bydle! ale skoro lato to jest git i chyba przesadziłeś z taśmą próbowałem dzisiaj dodać silniki na ty potrójnym czymś i zachodziły na siebie przez co nie mogłem ich tam doczepić i mój samolocik miał cztery silniki :P po prostu pod ten podwójny cosiek doczepiłam dwa kolejne i miałem cztery silniki mógłbyś to zastosować :p

57
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Pią, 11 Sty 2013, 07:34:50 »
Mi najbardziej brakuje stoczni kosmicznej bo do dokowania nie mam cierpliwości :P

58
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis-X1
« dnia: Czw, 10 Sty 2013, 02:32:51 »
na razie nie zamierzam łapać żadnego statku bez paliwa :P

59
Stacje kosmiczne / Atlantis-X1
« dnia: Śro, 09 Sty 2013, 07:58:22 »


Moja stacja Atlantis-X1 składa się obecnie z 2 modułów dowodzenia i magazynowego.
Połączenie tych dwóch obiektów było moją pierwszą próbą dokowania i trwało około godziny i dwudziestu minut.
Obecnie na pokładzie znajdują się kerbonauci: Jebediach ,Bill i leniący się pasażer Donfrid(widoczny na zdjęciu :p) 

Stacja znajduje się na orbicie 256.7 i 257.5 .
Jej zadaniem jest zaopatrywanie w paliwo moich misji poza układ Kerbinu oraz statków na stałe będących w kosmosie obecnie jest to mały niszczyciel z systemem laserów z moda Lazor(zajmuje się sprzątaniem śmieci) oraz nowiutki statek Ares który po zatankowaniu na stacji ruszy na Dune.

Stacja posiada jeden silnik ale jest ustawiony na jej dziobie więc korzystanie z niego jest problematyczne działa odwrotnie do oznaczeń na sztucznym horyzoncie :P. Poza tym jest tam przypadkiem ale przydał się swego czasu wiec jego istnienie jest usprawiedliwione :P.

Pojemność w zasoby stacji to:
Mono-propenal - 1500
Energia - 8200
Paliwo ciekłe - 2880
Utleniacz - 3520

Mam nadzieję że spodoba się wam :)


60
Poproś o pomoc / Odp: Kąt podejścia do lądowania i prędkość.
« dnia: Wto, 01 Sty 2013, 23:37:43 »
Ja do lądowania stosuje raczej ciężkie maszyny które tam zostają jako bazy ale lądować można tak samo jak małymi osobiście ustawiam orbitę jak najniższą u hamuję aż zacznę spadać pionowo potem minimalny ciąg tak by nie przyśpieszać i wyhamowuje RCS'ami, jako że tymi bydlakami latam od początku to zanim wylądowałem rozbiłem się 28 razy teraz jedną rakietą lecę na Dune tylko jak spadochrony odpalam to rozrywa mi "lądownik" na pół

Strony: 1 2 3 [4]