Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Polaczekja

Strony: [1] 2 3 4
1
Inne gry / Homeworld
« dnia: Sob, 07 Gru 2013, 14:26:56 »
Widzę że w tym dziale jest pełno tematów o grach rozgrywających się w kosmosie. Tym bardziej jestem zdziwiony że nikt nie wspomniał o genialnej serii kosmicznych RTS: "Homeworld" "Homeworld Cataclism" i "Homeworld2". Wszystkie części charakteryzują się świetną fabułą a ostatnia pomimo swoich lat dalej nie wygląda tragicznie i dale gra się w nią przyjemnie. Większość pewnie nie ma co liczyć na kopie gry, jednak ostatnio po zbankrutowaniu THQ studio Gearbox planuje wypuścić na rynek wszystkie części z odświeżoną grafiką a następnie zrobić kolejną część serii. W moim rankingu gra Homeworld2 znajduje się na 2 miejscu a w części poprzednie nie grałem, jednak osoby którym się to udało określają je mianem lepszych pod względem fabuły i klimatu. Jeśli ktoś chciałby więcej info to zapraszam na umierające już forum polskich graczy Homeworld na pewno można znaleźć tam mnóstwo informacji na temat fabuły i sporo screenów z gry :
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

2
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 28 Sie 2013, 23:54:25 »
Widziałem te miasteczko u komara i jedno jest pewne brakuje im modeli budynków mógłbyś dowiedzieć się jakoś (mam nadzieję że masz jakieś tajne kontakty albo wiesz gdzie ich szukać) czy można wysłać im swoje modele budowli? Ewentualnie podać jakiś kontakt z twórcami?

3
Własna twórczość / Odp: Polaczkowe grafiki
« dnia: Pon, 24 Cze 2013, 18:10:21 »
Oto mała graficzka z Photoshopki na której mój okręt Destiny V2 niszczy przypadkowy ruski samolot kosmiczny wyprodukowany w zakładach google grafika.

4
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Sob, 08 Cze 2013, 19:27:21 »
Też fajny pomysł 10000-ne lądowanie może człowieka dobić.

5
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Pią, 07 Cze 2013, 20:41:01 »
Ja jestem jak najbardziej za tym by kariera powstała, wynajdywanie części, osiąganie nowych celów, inny ogranicznik niż tylko PC't (kasa), dostawanie dofinansowań za projekty przeprowadzone z powodzeniem. System surowców to przedłużenie zasięgu statków (oczekuje go z niecierpliwością). Co do samego budowania baz, myślę że składanie ich ze zbiorników paliwa nie ma przyszłości do tego potrzebny był by nowy system. Wydobywanie surowców i robienie części poza halami na Kerbinie jest niezbędne. Na pewno dostaniemy surowce przed karierą, chciałbym je dostać dzisiaj ale wiem że skoro jeszcze ich nie ma to pewnie dopracowują je. Skoro tak często padają porównania Mojangu ze Squadem to i ja jedno zastosuję, aktualizacja w mc to worek z bugami gdzie trzeba wygrzebać coś z jego dna. W kerbalach natomiast aktualizacje dodają te rzeczy które są dopracowane a ewentualnie jeśli jakiś taki się pojawi jest szybko korygowany w miarę możliwości. Jeszcze coś aktualizacje pojawiały się  w dużych odstępach czasu ale po przedstawieniu systemu zasobów zmienili to pod presją zniecierpliwionych graczy. Dodają teraz kilka elementów co aktualizacja. Surki dostaniemy jak je skończą a jeżeli pojawiają się inne fajne pomysły po drodze dodają je nam byśmy nie musieli czekać na te gotowe rzeczy aż skończą inne. Gdyby dali kolejną kropkę w oznaczeniu wersji mogli by to oznaczać jako aktualizację podrzędne myślę że na tą główną zapowiedzianą jeszcze nie nadszedł czas i nie jest gotowa a teraz dostajemy małe urozmaicenia.

Co do sklepiku ja na to patrze tak -
            -Więcej profitów = nowe możliwości dla deweloperów = szybsze powstawanie gry (nowe osoby zatrudnione do zespołu) = lepszy efekt końcowy + możliwość posiadania przez fanów takich zabawek, ciekawych gadżetów.

Takie jest moje zdanie :)

6
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 01 Cze 2013, 14:47:00 »
Pamiętaj że mody takie jak MechJeb czy Lazor Systems wymagające wielu obliczeń spowalniają grę i to bardzo, tu nie  chodzi o ich kompatybilność tylko duże wymagania :)

7
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Wto, 28 Maj 2013, 21:41:27 »
Poprzedni numer był ciekawszy tutaj specjalnie nic nowego nie pokazali :(

8
Własna twórczość / Odp: Life In Space [KSP Ścieżka dźwiękowa]
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 21:35:40 »
Rób jak chcesz ty tu jesteś muzykiem ja się na tym znam jak krowa na butach :)

9
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Posterunek na Dunie.
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 20:15:46 »
Ja widzę, takie małe chuchro a Dune osiągnęło jestem zadziwiony tą grą.

10
Własna twórczość / Odp: Life In Space [KSP Ścieżka dźwiękowa]
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 20:13:12 »
Zakładałem jakieś 5h ale ok skoro nie zajmuje to dużo czasu to szybciej doczekam się nowych utworków od ciebie są bardzo fajne. Gdybyś zrobił coś co nadawało by się do startu rakietą, lotu samolotem to było by fajnie. Co jak co ale jak się jest w kosmosie to albo mapa albo przyśpieszony czas i nie za dużo spędza się tam czasu. Za to gdyby umilić lot samolotem jakimś sound trackiem było by świetnie :)

11
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 20:06:30 »
Tak do fotosyntezy wymagane jest CO2 i woda więc to i tak coś trzeba im dać, ale tak żarcie to coś złego chyba że było by mało zużywane i jeszcze mniej ważące. Najlepszą rzeczą o jakiej czytałem gdzieś wcześniej na tym forum to moduł do budowania części, jeśli dało by się łączyć części na planetach bądź księżycach było by to genialne. Rozwijanie wielkich kolonij na księżycu, możliwość zbudowania szklarni do produkcji żywności, jako surowce nie tylko materiały na paliwa ale też metale na części to było by świetne :) Co do samej aktualizacji nikt nic nikomu nie obiecywał, jak chcecie mieć to wszystko na raz to poczekajcie aż wszystko skończą a paczka będzie za dwa lata. Ja wole częste paczki wprowadzające nowe elementy po trochu, bo po trochu ale kiedyś ta gra doczeka się numerka 1.0 . Aktualnie wolę rajcować się tymi nowymi rzeczami w grze na bieżąco niż przez rok ślinić się do screenów :)   

12
Własna twórczość / Odp: Life In Space [KSP Ścieżka dźwiękowa]
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 17:06:09 »
Świetne i strasznie przypomina mi sound track z gry Parkan II ma ten sam klimat i użyto podobnych "instrumentów" końcówka jednak jakaś taka ostra. Myślę że mogę teraz pieprzyć od rzeczy ale wydaje mi się że soud track powinien mieć jakiś mniej rzucający się w uszy koniec by przejście do następnego nie było tak wyraźne ale jak mówiłem to tylko moje zdanie nie koniecznie słuszne.
Co nie zmienia faktu że klimacik mi się podoba masz talent :)

Btw. ile zajmuje zrobienie czegoś takiego? Ciekawi mnie to :)

13
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 25 Maj 2013, 01:20:18 »
Faktycznie pomysł Schulze naprawdę działa, podwoił mi ilość fps i do tego wywaliłem kilka zaległych modów i wszystko jest piękne i "płynne" cały czas mam plus minus 20 fps na stacji na na statku destiny jakieś 30 optymalizacja wyszła świetnie tylko aktualizacja steamowa nie działa za dobrze :)

14
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 19:24:34 »
mój statek destinyV2 z 255 części i ważący 90t przy minimalnych ustawieniach pozwalał tej grze wyciągnąć jakieś 3-4 fps'y teraz na full ma jakieś 7 ta optymalizacja jest genialna :)

15
Własna twórczość / Odp: Cosmo Silent Wersja skończona!
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 19:19:40 »
Przyjemnie się słucha jednak jak wspominałem jest to troszkę niepokojąca muzyka, co nie zmienia faktu że chętnie usłyszał bym ją w grze :) naprawdę dobra robota.

Nie wiem czy tylko ja to odczuwam ale są momenty (nie chwilowe ale po 10-20 sek) głośniejsze od reszty trochę to denerwuje. Poziom głośności jest zbyt roztrojony wiem że większość zrobiona została tak specjalnie jednak wolałbym by utwór miał tylko dwa poziomy głośności a nie trzy jak w tym wypadku. Chodzi mi o to że jeżeli coś leci cicho tak że specjalnie tego nie słychać a potem wali po uszach zmieniając się potem w średnią głośność a potem znowu w tą do której muszę podkręcić głośnik(tylko po to by znowu go ściszyć jak zacznie się robić głośniej) powinieneś mieć zwykły poziom głośności i !lekko! przyciszony. Jako sound track się po prostu nie nadaje bo albo go nie słychać albo wali po uszach, powinieneś zwiększyć minimalną głośność i sporo przyciszyć maksymalną żeby nie było takiego roztrojenia.

Pomijając ten fakt sam utwór jest ciekawy i jak już rzekłem chętnie usłyszał bym go w grze, tylko zrób coś z tym poziomem głośności :)

Strony: [1] 2 3 4