Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nataniel_Kerman

Strony: [1]
1
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 09 Cze 2013, 18:50:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-prawo jazdy kat. B

Nie no, tym nie rozwaliłeś! :D

2
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 08 Cze 2013, 18:46:37 »
Miałem sen, że po odwiedzeniu jakiejś planety i zabraniu surowców, możemy zrobić windę kosmiczną :o

3
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Sob, 08 Cze 2013, 18:45:08 »
Mam nadzieję, że szkolenie Kerbali będzie podobne do MechJeba- Bill jest początkującym astronautą,nie można mu przydzielić automatycznej akcji(jak w modzie). Jeb był już 10 razy manewrował w kosmosie, lądował na księżycu i Minmusie-można mu przydzielić zadanie i doświadczenie odkłada się na dokładność operacji. Mogliby dodać różne umiejętności, np.: lądowanie, dokowanie,  manewrowanie. I mamy załogę z Jeba, który nie umie dokować, ale świetnie potrafi lądować, itp. Wybór załogi byłby bardzo istotny :) I nie narzekajcie smutasy, że Squad się obija itd. :D

4
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Śro, 22 Maj 2013, 20:58:20 »
Dwie Frakcje- USJ( United States of Jebediach) i Związek Moskitowy( tak samo traktują swoich ludzi:)
Coś w ten deseń. Nazwa oczywiście dla jaj, ale w kampanii rozgrywka mogłaby być interesująca :) Surowce(żeby nie przetwarzać ich na planetach, ale zabierać do domu, z tego tworzyć nowe rzeczy, np. silniki, bardziej wydajne paliwa, czy po prostu sprzedawać. Misje- np:dostajemy od wojska rozkaz umieszczenia satelity szpiegowskiego, czy wysłania głowicy atomowej xD Większe zróżnicowanie Kerbali, owiewki!!!, więcej części, pogoda!!!, potrzeby kerbali- jedzenie, psychika(popełniałyby samobójstwo przy zerowym poziomie xD), umiejętności i szkolenie kerbali- Jeb ma x poziom, może wykonać automatyczną akcje, jak MechJeb, ale im niższy poziom, tym większe prawdopodobieństwo na faila. Opłacałoby się organizować powroty na Kerbin. Różne atrakcje w kosmosie-komety, asteroidy, meteory/ryty, któm trzeba ,,zmienić'' kurs, by nie uderzyły w Matkę/ojca Kerbin. No i wszystko co zostało wymienione

5
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Śro, 03 Kwi 2013, 21:48:38 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dla tych co nie widzieli :)



"Mały Procesor/Przetwornik Chemiczny"


I co, pewnie będziemy przetwarzać sobie paliwo na planetach... Miałem nadzieję, że nie skopiują z Kethane. Bardziej realistyczne byłyby ładownie na surowce, które można by opylać na Kerbinie lub wykorzystywać w dalszych misjach

6
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Kerballo 11 - Misja prawdziwa
« dnia: Sob, 30 Mar 2013, 18:30:56 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
fullje fajna misja, mam nadzieję że się nie obrazisz ale na pierwszych zdjęciach rakieta wygląda jak olbrzymi wibrator :D


Dureks skojarzyło mi się z ... wiadomo czym  :)

7
Dyskusje ogólne / Odp: Przyszłość KSP
« dnia: Sob, 30 Mar 2013, 18:14:51 »
Na wiki przeczytałem coś o szkoleniu astronautów(kerbonautów) i wpadłem na pomysł-można by zaimplementować do gry MechJeba, tylko gdy mamy załogę, np. Jebediah ma y pkt. umiejętności pilota, dajesz mu zadanie(jak w owej modyfikacji) i jego umiejętności odzwierciedlają  szanse na powiedzenie się zadania. Znajduje zastosowanie wtedy, gdy wprowadzamy kolejne moduły na orbitę(stracimy na tym godziny, a tak nasz Jeb zrobi to sam, oczywiście gdy ma za sobą pewne doświadczenie  ;D )

Strony: [1]