Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MrSkynert

Strony: 1 [2] 3 4 5
16
Poproś o pomoc / Loty na inne planety
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 16:54:30 »
Pewnie mnie zbijecie i nakrzyczycie ale mam problem. Umiem trafić w Muna  i Minmusa bez pomocy Mech(z)Jeba ale już w taką np. Dune nie. Używam nawet Kerbal Alarm Clock i nic. Czy to kwestia precyzji w operowaniu "suwakami" od manewrów?

17
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: MechJeb - za, czy przeciw?
« dnia: Czw, 19 Gru 2013, 22:30:58 »
A no nie działa. ;/ Pracują nad tym, ewentualnie można pobrać dev build. Ponoć działa.

18
Obsługa techniczna / Edytowanie części
« dnia: Czw, 31 Paź 2013, 17:04:40 »
No właśnie, chcę zwiększyć ISP silników tak by żarły mi mniej paliwa, nie wiem tylko która linijka za to odpowiada. Wiem że thrust odpowiada za siłę ciągu.

19
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 13:08:32 »
Tak to fix do 0.22 i działa. Mam command pody z MJ "w nich" także nic nie musze montować. Ale i tak bym prosił o wysłanie :) MJ i tak używam już tylko do parametrów i lądowania/dokowania.

Ostatnie ostrzeżenie, proszę nie robić offtopu. /ingwden

20
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 11:28:37 »
Ściągłem hotfix jakiś który dodaje go do stockowych command podów, ale możesz mi wysłać.

mail: shairrak@gmail.com

21
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 18 Paź 2013, 10:54:16 »
Ale gdzie? Napisaliście to tak że nic nie rozumiem xD Mam edytować plik cfg mech jeba czy który?

22
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 23:52:14 »
A wie ktoś jak wsadzić MechZjeba do kariery?

23
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 15:45:01 »
Mun? Pobijcie to xD


24
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Czw, 17 Paź 2013, 12:26:29 »
Za zbieranie próbek z różnych stref na Kerbinie np. Raporty EVA z nad przelotu nad tymi strefami itd.

25
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 21:23:54 »
0.22 właśnie wyszła! Tak przynajmniej twierdza ludzie na streamie

26
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Śro, 16 Paź 2013, 20:54:12 »
Pytanie o której. Czeba czekać.

27
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 16:15:25 »
Z każdej planety można pobrać próbkę. Jednak tylko Kerbin i Mun ma biomy. Widziałem na streamie jak koleś zbierał próbki z Minmusa.

28
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 12:50:29 »
Animacji podnoszenia nie ma co prawda, ale jak się kliknie PPM na kerbala to opcja jest. I trzeba to zanieść do lądownika by miało 100% wartości badawczej. No i wrócić na Kerbin/odzyskać statek z centrum łączności.

29
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Wto, 15 Paź 2013, 11:25:27 »
Zebrane próbki nadal trzeba zanieść do lądownika i wrócić na Kerbiin.. Transmisja danych sprawia żee dane nie maja 100% wartośći..

30
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pon, 14 Paź 2013, 12:02:21 »
Wczoraj na streamie KSP.TV mówili że zmienili koszty badań na większe bo gość się żalił że za szybko zdobył silnik atomowy. Robiąc jeden przelot nad Munem i Minmussem i z z powrotem ;/

Strony: 1 [2] 3 4 5