Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MrSkynert

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 04 Maj 2015, 13:54:03 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dodam coś od siebie w kwestii aerodynamiki.

Moje samoloty działają.


O.O

Czyli to jednak nie była moja wina.

Ha, moje też raptem działają. Co dziwne wszystkie rakiety dolatują na orbite :(

2
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 03 Maj 2015, 13:25:54 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
@up Nie, jeden generator RTG. Po za tym nadal nie kumam czemu rakiety koziołkują przy delikatnych gravity turnach. Zawsze robiłem to na 5km. Próbowałem wcześniej i później i nic...

Próbowałeś dodawać winglety do rakiet?
Nie, rozwiązałem problem. Teraz musze robić gravity turn na około 20km  ???

BTW. Ponoć Dres miał mieć asteroidy, u mnie ich nie ma ;/

3
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 03 Maj 2015, 12:28:01 »
@up Nie, jeden generator RTG. Po za tym nadal nie kumam czemu rakiety koziołkują przy delikatnych gravity turnach. Zawsze robiłem to na 5km. Próbowałem wcześniej i później i nic...

4
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 23:35:28 »
@winged A rozpad statku na orbicie przy otwieraniu service bay?

5
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 23:09:50 »
Nowa wersja ma ma więcej bugów niż wszystkie wcześniejsze... moduł serwisowy ZAWSZE odpada, dzisiaj w ten sposób rozłączył mi się statek na orbicie. Rakiety wariują przy gravity turn. Ja chce starą aerodynamikę :(

6
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 11:22:06 »
Czy mi się zdaje czy 0.90 poprawiła aerodynamikę czy coś? Bo moje samoloty latają :o

7
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 16:15:45 »
Za GIZMO 0.90 ma u mnie 8/10. W końcu nie muszę nic ciężkiego kłaść na shifta by dostosować kąt części. Co dla mnie jako osoby niepełnosprawnej było denerwujące.


Uwaga od Moderatora Globalnego Na forum nie używamy wulgaryzmów // Raynus

8
Problem rozwiązany częściowo. Buga graficznego powodował Interstellar niestety. Problem z R&D nadal jest, upierdliwe ale ale da się żyć. Możecie zamknąć temat.

9
Wersje gry macie w nazwie tematu... specyfikacja kompa? Gdybym odpalał to na kartoflu to byłoby warto podawać ale prosze.

Grafika: Ge Force GTX 760
Procek: Intel Core 2600 i7 3.40GHz
8GB RAM.

Sterowniki zaktualizowane. Jedyny mod to Interstellar. Nawet bez niego mam problem z tym że okienko podglądu części rozjeżdża się na cały ekran. Nie używałem nigdy konsoli więc nie wiem co robi jaka opcja. Gra jest ze steam. I nie gram w KSP od wczoraj, wiem jak działa drzewko technologi. Po prostu nie chce działać jak powinno.

10
Klikam research, pobiera punkty i odblokowuje części ale nie pokazuje następnej części drzewka. Musze wyjść z laboratorium i wejść by widzieć następne fragmenty drzewka. To jest najmniejszy problem. Zainstalowałem sobie nawet "czystą" wersję KSP (bez modów) i jak najeżdżam na części w VAB/SPH to to małe okienko podglądu z opisem rozjeżdża się na cały ekran i znika i tak co chwile. Gram na "normalu". Chciałem sobie zacząć kariere z modem Interstellar a tu takie jajca ze stockiem mam...

11
Mam dziwny błąd w karierze, gdy jestem w ośrodku badawczym i klikne research na danej technologii to... po za pobraniem odpowiedniej liczby punktów nauki z konta nic się nie dzieje. Już 3 razy przeinstalowywałem Kerbale. Jest jeszcze dziwaczny błąd graficzny w  VAB SPH sprawiający że podgląd i opis części powiększa się na cały ekran. WTF?

12
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 10:49:02 »
Dziękować :)

13
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 21:14:27 »
Trzeba będzie się przyjrzeć dokładnie ;p Dobra można zamknąć.

14
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 21:04:02 »
Dzięki, efekt Obertha znam. U mnie problemem jest precyzja wykonania i ustawienia manewru :( . Ale! Dotarłem dziś na Dune. (Rozbiłem się bo źle wykonałem aerobreaking, jak to dobrze zrobić?)

15
Poproś o pomoc / Odp: Loty na inne planety
« dnia: Czw, 27 Mar 2014, 17:10:38 »
O kącie itd. wiem mimo trafić nie mogę. No nic, skoro to wymaga precyzji i dokładności której mi brak latam dalej z MechJebem ;/ (tak tak, wstyd).

Strony: [1] 2 3 ... 5