Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MegaProize

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15
166
Inne / Odp: Entliczek, pętliczek, szary pomniczek.
« dnia: Pon, 03 Lut 2014, 16:59:20 »
Domki to kawał dobrej roboty jeśli mnie spytać... A to? Ot pierdoła na nabicie postów. Nawet a ze swoją historią projektów, które można z żałością określić mianem "dostateczne" zastanawiałbym się, czy nawet pokazanie tego na chacie, było by w dobrym smaku. Owszem robiłem głupie tematy, ale kleiłem je w off-topie.

167
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Hotel Duna
« dnia: Pon, 03 Lut 2014, 16:54:32 »
Już raz mój stalowy hełm z rogami zdjąłem z głowy... Teraz muszę obciąć głowę bo to przebija wszystko co wcześniejsze.
Koledzy powiedzieli co mieli powiedzieć. Ja tylko powiem, że czekam na biurowiec korporacji Kadaf INC. :D
Może z jakąś rzeźbą na parkingu? Kto wie?

168
Humor / Odp: Jebeedh: Kerbalowy Dolan
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 22:25:28 »
I oto chodzi! :D Schulze! Do tego typu obrazków wystarczy nawet kołpak od zaporożca więc do dzieła!

169
Szukam modyfikacji / Odp: Zdejmowanie hełmu?
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 22:11:22 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ten modzik pozwala nie tylko na podmianę tekstur, ale i na robienie Kerbali bez hełmu w atmosferze z tlenem. Poczytaj to się dowiesz co i jak! :)

170
Humor / Jebeedh: Kerbalowy Dolan
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 21:47:47 »
Wiem temat jest głupi. Dlatego jest w off-topie.
Siedząc na chacie z benkiem, Schulzem , Skylinem i JackRyanem zaczęliśmy mówić o Jebdolanie. W końcu napadła mnie głupawa chęć na narysowanie jednego.




Schulze błyskotliwie stwierdził iż jest za ładny. Więc zrobiłem podejście drugie, tym razem skrobiąc go z myszką na kolanie.
A oto efekt:




Tym razem ekipa z chatu parsknęła śmiechem na ten niesamowicie wyborny humor najwyższych lotów.
Jednak w głowie zakiełkowała mi myśl. A gdyby zrobić konkurs na "Jebeedha? Teksty typu "kreken plz" nabrały by sensu.
A więc drodzy koledzy: Naskrobcie coś w paincie na szybkości (bo pewnie tak te postaci powstają) i wyślijcie je tutaj. Następnie zrobimy ankietę! Ot proste zadanie. Nie trzeba być pomysłowym, utalentowanym i mieć dużo czasu. Więc do dzieła!!!


I tak wybrałem dużą czcionkę, dla niedowidzących!  ;D

171
Własna twórczość / Odp: [OPOWIADANIE][PMB] Srebrny Glob
« dnia: Sob, 01 Lut 2014, 09:24:59 »
W sumie nie muszę nic mówić, bo musiał bym się powtarzać po Dawsterze :) Potwierdzam, że  jest tak jak on mówi. Jedne co powiem to, że w przeszłości źle zrozumiałem znaczenie słowa "krotochwila". Ale nie jestem profesjonalistą to myślę, że mi wybaczycie. I jeszcze hibernacja. Oficjalnie dla mnie możliwa w opowiadaniu, lecz każdy z Kerbali był przyuczany najlepiej do swojego fachu. I choć owszem wszyscy choć pokrótce znali się na robocie kolegów i mogli by ich w razie wypadku zastąpić, nie byli by tak dobrzy jak oni sami. Pamiętajmy, że w kosmosie jest mało miejsca na elementy zastępcze, a szczególnie załogę. :D
A i co do ciał. Owszem nie zabrali ich. Nawet znalezienie żywego było by trudną sytuacją. Dlaczego? Jeżeli widziałeś Flasha 1 ( a można go obejrzeć na forum) to wiesz, że jest 1-osobowy. A w opowiadaniu "specjalnie na tą okazję" przerobiono go w module inżynieryjnym na 2-osobowy! Jeżeli znaleźli by ich, żywych pomoc miała się ograniczyć do uzupełnienia zapasów z tlenem i baterii, a następnie czekania na przywołanego Rude Boy'a (który jak na tak duży łazik popina dość szybko) :)
Mam nadzieję, że ja i Dawster, który powiedział kilka rzeczy tak samo jak ja je rozumiem, nasyciły Twój głód wiedzy! Fajnie, że się pytasz o takie niuanse Drangir, bo mi pomogą trochę lepiej rozplanowywać przyszłe opowiadania! :D

172
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Czw, 30 Sty 2014, 17:29:06 »
Zwazda kocha tylko swojego pomysłodawcę! :D

173
Inne / Odp: Dom numer dwa. Tym razem stawiamy na jakość :)
« dnia: Śro, 29 Sty 2014, 17:42:09 »
W KSP wiele już widziałem... Statki pływające, czołgi, autobusy... Ale teraz mnie wprawiłeś w osłupienie! Z KSP zrobić coś na kształt programu do architektury i sims'ów. Łał naprawdę czapki, hełmy, kaski i kaptury z głów. Wnętrze profesjonalne jak marzenie. Tam wszystko wydaje się mieć sens i zastosowanie. Urzekłeś mnie tak, że składam zamówienie na plik .craft ( o ile można prosić) bo sam chcę obejść tą chatkę. I jeszcze raz poproszę, o szczegółowe dane! Gratuluje! :)

174
Kurde Dawster! Miało być do północy 29 stycznia! A miałem Milenium Blaze 2 wystawić o 16 elegancko na 8 godzin przed rozpoczęciem głosowania, a tu taki nóż w plecy... Jak byś jeszcze jakieś info dał to bym się streścił, a tak to dupa zbita...

175
Inne / Odp: Dom. Prawdziwy, przyjemny dom.
« dnia: Wto, 28 Sty 2014, 17:58:29 »
Ja z takim sprzętem zrobił bym osiedle na Laythe! Był by niezły kurort plażowy! Jeżeli możesz, to dorzuć jakieś parametry!
Chciałbym znać wagę i ilość części tego wzorowego domku z białym płotkiem! :)

176
Obsługa techniczna / Odp: Fullscreen
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 20:42:40 »
@up
W KSP na win7 ten skrót klawiszowy nie działa. Zresztą, nawet jeżeli, to co mu po tym? Jak np. Ma max. rozdziałkę monitora 1280x800, a w grze ustawione 1680x1050?
Wtedy nawet na okienku nie będzie widać przycisków... Nie wprowadzaj ludzi w błąd...

177
Obsługa techniczna / Odp: Fullscreen
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 19:26:40 »
Kliknij prawym na ikonę KSP i wejdź do "właściwości".  W zakładce zgodność, kliknij w opcje "uruchom w 640x480". Zastosuj i uruchom grę normalnie. W opcjach daj Full Screen, ale najpierw ustaw rozdzielczość zgodną z Twoim ekranem. Powodzenia! :D

178
Inne gry / Odp: The Hunter
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 23:56:18 »
Zabijanie dla sportu, co swoją drogą jest w sumie dla przyjemności, jest głupotą. I podbijam Dawstera. Gdy trzeba zabić by przeżyć, to nie mam żadnych obiekcji. Zabijanie dla POŻYWIENIA jest normalne i zgodne z naturą. Ale dla "trofeum"? Czy zna ktoś jakieś zwierzę (oprócz głupich acz inteligentnych naczelnych) które zabija inne by móc się chwalić? No nie bardzo.
Ja wiem że to gra i w np. w GTA dzieją się gorszę rzeczy. Ale to olewam bo niestety ludzie lubią się zabijać nawzajem. I choć jest to nie do zrozumienia przez cywilizowanego człowieka, jest "dobrze" (można to tak nazwać?) dopóki robią to w obrębie własnego gatunku.

179

Liquid Power 2


Po raz 3 Battle Claw corp. ma zaszczyt przedstawić kolejny projekt pod słynne przetargi P-M-B! Jak wszyscy wiemy, zadaniem było wybudowanie dorodnego przytułku dla wahadłowców i pojazdów potrzebujących ładowania i paliwa. Wyszliśmy na przeciw wymaganiom i przedstawiamy Liquid Power 2!
Jest to 2 generacja modułów wspomagania zasobowego. Jedną z innowacji jest całkiem przekonstruowane ramię dokowania. Jednostka jest wyposażona w najwyższej jakości osprzęt i zgodnie ze standardami naszych jednostek posiada własne oświetlenie, komputer i podstawowe urządzenia wymagane do 100% działania!

Oto przedstawiamy listę właściwości:
1. Ilość części- 79
2. Waga- 25.5 t
3. Ilość paliwa- 1440 jednostek wraz z 1760 jednostek utleniacza
4. Paliwo RCS- Około 250 jednostek
5. Xenon - 800 jednostek
6. 4030 jednostek energii


Niezwykle dobrze dobrane i uniwersalnie ramię dokowania pozwala na tankowanie nawet najcięższych pojazdów.
Umieszczenie z tyłu stacji nie jest bez przyczyny. Wraz z modułem Energy Core 1 są częścią zestawu inżynieryjnego, więc pozostaje z tyłu,
A przyrządy pomiarowe umieszczone na module, pomagają utrzymać bezpieczeństwo na stałym poziomie!

Widok całego modułu z wyszczególnionym ramieniem


Ramię i doki pozwalające na tankowanie


Oświetlenie w nocy


Widok z oddali pozwala wyobrazić sobie jak będzie wyglądać stacja



SAVE
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

180
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 20:49:25 »
Mi się marzą prawdziwe wulkany, w pobliżu których wszystko by się grzało. Podziemnych jaskiń i w ogóle jaskiń. Wyobrażacie sobie by zrobić z kilku jaskiń pod ścianą kanionu kompleks garażowy dla sprzętu? Albo by pod węższymi cieśninami wodnymi przeprowadzić podziemny tunel na drugą stronę? PRAWDZIWE kaniony przez które moglibyśmy stawiać mosty dla łazików? Niebezpieczne pola gejzerów mogące wyrzucić nasz pojazd w powietrze, albo kotlinki z 3 stron otoczone stromymi ścianami mogące być świetną lokalizacją dla bazy. Również wysokie góry, a pod niektórymi "hopki" byśmy mogli polecieć jak rakieta naszym kołowcem? Rzeki lawy, które zagradzały by nam drogę, albo równie niebezpieczne kratery w których występują ciekawe anomalie osłaniane przez pole odbierające nagle energię elektryczną lub uszkadzały by wszelkie WŁĄCZONE urządzenia?

Tyle pomysłów! Można jeszcze wiele dodać do krajobrazów w KSP. Niestety to tylko marzenia :(

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15