Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Koper

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Propozycje & Uwagi / Odp: Grupa Steam
« dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 18:43:32 »
Najprościej policzyć osoby chętne do przyłączenia się do grupy za pomocą ankiety.

32
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 17 Wrz 2014, 18:50:58 »
No nie zupełnie.

Do tej pory aktualizacja była w fazie tzw. Quality Assurance (QA). W tej fazie dostęp miała tylko niewielka grupka osób które nie miały na celu wykrywanie błędów (a przynajmniej nie jest to główny cel), tylko sprawdzanie nowych funkcji czy są one odpowiedniej jakości. Przykładem tego może być sugestia zmiany koloru jakiejś ramki, żeby była lepiej widoczna, albo czcionka na tym tle bardziej czytelna. Albo lepsze wyważenie niektórych części (np. zmniejszenie kosztu albo zwiększenie siły ciągu jak to miało niedawno miejsce z silnikami jonowymi).

Faza eksperymentalna oznacza, że aktualizacja została udostępniona szerszemu gronu testerów w celu wyłącznie wyłapywania błędów. Wszystkie zmiany są już gotowe i zatwierdzone. Prawdopodobnie niedługo swoją aktualizację otrzymają też osoby tworzące filmiki z KSP, żeby przygotować odpowiednie materiały na czas wydania aktualizacji.

Jeśli testerzy nie wyłapią żadnych większych bugów, możliwe, że aktualizacja zostanie udostępniona już w przyszłym tygodniu.

33
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 17 Wrz 2014, 17:41:48 »
Aktualizacja 0.25 jest już w fazie eksperymentalnej.

34
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 11:47:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
istnieje mod cat eye telescope który na to pozwala no i sam mod się nie nudzi

Czyli jednak nie to, bo ta funkcja nie miała być dodana przez jakikolwiek mod.

35
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 23:58:14 »
Podobno ta tajna funkcja została już wspomniana gdzieś na oficjalnym forum (przez zgadujących graczy).

Co do obserwatorium to ktoś wspominał (ale zupełnie nie mogę znaleźć na podstawie czego to wywnioskował), że tajną funkcję w Squadzie określają jako nessi (Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ).

Baza na asteroidzie na orbicie Duny? Podoba mi się. Ale to zupełnie niepotwierdzone informacje.

36
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 22:02:33 »
A więc tak, zgodnie z tym, co wyczytałem na oficjalnym forum to na zdjęciu Rowsdowera z ostatniego DevNotes (post #151) widać dwa nowe budynki. Pierwszy to wydaje mi się dość widoczny budynek administracyjny (szary, błyszczący "klocek" lekko w prawo od VAB).

Drugi budynek to kiepsko widoczny obiekt obok SPH (zaznaczony na Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ obrazku). Podczas ostatniego Squadcastu Maxmaps stwierdził, że ten budynek "jest po to, żeby tajna funkcja mogła się zdarzać częściej".

Na oficjalnym forum poszukałem jeszcze takie informacje, ale nie chce mi się ich dokładniej sprawdzać. Maxmaps podobno stwierdził, że

- nie istnieje mod dodający tajną funkcję
- nie nudzi się po kilku powtórzeniach
- doświadczeni gracze prawdopodobnie jej nie zauważą

37
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 11 Wrz 2014, 18:45:29 »
Tak jak napisał Drangir, wszystkie części z SP+ zostały pozbawione tekstury czarnych płytek ceramicznych na spodzie, przez co są symetryczne względem góry i dołu. Ładownia ma tylko jedne "drzwi", jednak to czy ją zamontujemy otwieraną do góry czy do dołu nie wpływa na wygląd całości.

Chociaż osobiście wolałbym, żeby warstwa czarnych płytek mogła być zmieniana w VAB/SPH poprzez Tweakables. Kilka osób już to sugerowało w komentarzach pod artykułem Maxmaps o nowościach w 0.25, więc myślę, że niedługo po wydaniu aktualizacji, ktoś stworzy odpowiedni mod (a przynajmniej mam taką nadzieję).

38
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Pomoc w instalacji modow
« dnia: Nie, 07 Wrz 2014, 21:08:07 »
ModuleManager to w uproszczeniu mod używany przez inne mody do nadpisywania/zmieniania plików z informacjami o częściach. Ponieważ licencja na to zezwala i często inne mody bardzo są od niego uzależnione to autorzy dodają ModuleManagera w paczce razem ze swoim modem. Liczba po nazwie to wersja, więc jeśli kiedykolwiek z modem pobierzesz MM w nowszej wersji to starszy plik dll usuń i wklej ten nowszy.

39
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Potężny kalkulator
« dnia: Czw, 04 Wrz 2014, 23:39:10 »
Jeśli masz jakiekolwiek pojęcie o pisaniu programów, to wydaje mi się, że interpreter Pythona radzi sobie z liczbami z dużą liczbą miejsc po przecinku. Ale to informacja do sprawdzenia (sam tego nigdy nie potrzebowałem, ale jestem prawie pewny, że gdzieś widziałem skrypt generujący dowolną ilość cyfr po przecinku liczby pi).

40
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pon, 01 Wrz 2014, 20:56:21 »
Ja bym się nie rozpędzał aż tak bardzo, bo znowu może być zawód. Chociaż nowa planeta brzmi całkiem rozsądnie.

Co do surowców to wniosłyby one kolejne części, a przecież graficy 3d się nie rozdwoją, więc na moje odpada. Multiplayer raczej też, bo z tego co pamiętam, to wstępna grywalna wersja miała/ma być zaprezentowana na tegorocznym KerbalConie (chociaż mogę się mylić...).

41
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Sob, 30 Sie 2014, 23:35:14 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Na tej zasadzie działa żagiel słoneczny, tylko nie wymaga źródła energii.

Nie wymaga energii bo nie generuje fotonów. Po prostu odbija to co "wypromieniowuje" (nie wiem, czy istnieje takie pojęcie w słowniku, ale zabrakło mi słów do opisania tego co myślę :P) Słońce.

42
Poproś o pomoc / Odp: Srf Spashed - co to znaczy?
« dnia: Sob, 23 Sie 2014, 18:11:00 »
Co prawda nie mam dużego doświadczenia z badaniem Kerbinu, ale jeśli gra nie liczy każdego zbiornika wodnego jako biomu wodnego, to wylądowanie w jakimś zbiorniku wodnym w Tundrze (rzeka/jezioro) powinno zaliczyć misję jako Srf Splashed w Tundrze.

43
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 10:54:00 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ludzie, sprawdzajcie posty nad sobą.

Moja wina, nie sprawdziłem.

Swoją drogą warto wspomnieć, że Squad też zamierza zaimplementować funkcjonalność dwóch innych modów.
NavBall doczeka się nowych ikon i strzałki pokazującej w kierunku Manuever Node, prawie jak w modzie Enhanced NavBall.
Można też będzie przemieszczać kerbale między zadokowanymi statkami bez potrzeby EVA (mod Crew Transfer bodajże).

44
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 20 Sie 2014, 00:24:16 »
Tak mi się przypomniało teraz, że pierwszy filmik Scotta Manley'a po powrocie z wycieczki do Szkocji też był o bananach...



"Pszypadeg? Nie sondze"

45
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 19 Sie 2014, 20:01:13 »
Kethane i Karbonite według mnie na 100% nie. Myślę, że najprawdopodobniej mogą to być

  • Editor Extensions
  • Kerbal Engineer Redux

Ale chyba najbardziej prawdopodobne może być Fine Print (mod dodający nowe typy kontraktów - jak pięknie się łączy z ostatnim update'em...).

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7