Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kazze

Strony: [1]
1
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 13:22:39 »
Moim zdaniem różnica w odczuciach tych co mają Radeony albo nVidie będzie identyczna dla wszystkich ;)
Z tego co wyczytałem różnica polega na tym że aktualny Physx 2.8 w tej wersji Unity może być obsługiwany przez jeden rdzeń CPU, a w wersji 3.3 będzie wspierał obliczenia na kilku rdzeniach CPU.
Jednak wszystko zależy od programistów :)

2
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Wto, 19 Maj 2015, 12:43:14 »
Obliczenia PhysX są wykonywane na GPU konkretnie nVidii (Radeony tego nie wspierają) albo na CPU (jeśli właśnie mamy Radeona ;).
Oczywiście obliczenia PhysX na GPU są dużo bardziej wydajne niż na CPU jednak pochłaniają pewne zasoby karty graficznej (konkretnie jednostki cieniujące i pamięć ram na karcie) które już nie są przeznaczone na generowanie grafiki.

Jednak takie rozwiązanie w Kerbalach było by zbawieniem :D

3
Dyskusje ogólne / Odp: Serwer KSP dedyk.
« dnia: Wto, 18 Lut 2014, 18:17:02 »
Dla chętnych pogrania w trybie kariery na multi zapraszam na serwer testowy.
Nie wiem ile osób serwer uciągnie, można powiedzieć, że chcę zrobić crash testy.

Wymagane KMP 0.1.5.1

Adres: 37.252.120.162
Port: 2076

Proszę podpisywać swoje statki nickiem i nie niszczyć innych :) Miłej zabawy podczas gry :)

Edit:
serwer wyłączony

Strony: [1]