Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 107
976
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 08:38:38 »
No to taka rada. Zbuduj sobie w SPH jakieś dwa bliźniacze pojazdy wyposażone w doki i je ze sobą spróbuj zadokować na terenie KSC. Może jakimś cudem wysiadło ci dokowanie, chociaż nie chce mi się w to wierzyć. Jeśli faktycznie zadokować nie sposób to zostaje ci reinstall. O tyle to dziwne, że nigdy nikt nie zgłosił awarii dokowania. No i ostatnia kwestia, z jaką prędkością dokujesz? Mówisz że statek się odbija? Nie podlatujesz za szybko? Moja prędkość podejścia do dokowania nigdy nie przekracza 0.1 m/s.

977
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 20:00:21 »
A ja mam dwa pytania. Czy gdy obręcze się już stykają przestajesz sterować rcsami i w ogóle całym statkiem? W momencie gdy oba porty są już bardzo bardzo blisko od siebie zauważalne jest przyciąganie się portów do siebie, które często objawia się, że oba obiekty względem siebie się nieco kiwają mimo braku sterowania. Czy taki efekt występuje? Przy zetknięciu powinieneś przestać sterować, wyłączyć sas, rcs i w ogóle łapy precz od klawiatury. Jeżeli występuje to minimalne kiwanie to po prostu musisz poczekać. Żadnych warpów, nic, po prostu czekasz. Duże jednostki potrafią dokować do siebie nawet kilka minut. Im bardziej idealne podejście robisz do dokowania, tym proces trwa krócej.

978
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 19:17:51 »
- Do diabła! Wyprzedzili nas! Majster, odkręcaj pan tapicerki! Fotel wywalić, będzie siedział na pustaku! Po co te wszystkie zegary?! Wyp%$@#lić! Zostawić tylko prędkościomierz! Ooooo a my latamy z jakimś monopropelantem w zbiorniku?! Przecież to WAŻY !!! Wypompować natychmiast!
- A prąd panie inżynierze? Jest tam pięćdziesiąt jednostek.
- Rozładować akumulator!!! Przecież prąd też waży!!!


Niebawem...


No i nieco później na ostatkach paliwa...


Panowie i Panowie, ustanowiliśmy nowy rekord, 2301,4 m/s!



Hłe hłe ...  8)


Mam nadzieję MarQx, że powalczysz, bo szczerze przyznam, zaskoczyłeś mnie przebiciem 2300 :D

979
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 17:06:42 »
HA! Już myślałem, że nikt nie podejmie rękawicy :)
2296.1 m/s, brawo!

A kto przekroczy



?


Ano póki co zrobił to ten mój niezbyt zgrabny samolocik:




:D

980
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 14:59:37 »
Ogólnie znane warunki to:


1. Lot na pułapie do wysokości 35.999 metrów.
2. Silniki odrzutowe.
3. Samolotem, czyli czymś co ma powierzchnie generujące siłę nośną, czyli skrzydła.
4. Samolot jest załogowy.
5. Stockowe części.


Czy można odrzucać zbiorniki? Właściwie... dlaczego by nie? Nie widzę przeciwwskazań. Problem z tym wyzwaniem jest taki, że właściwie nie powstawało jako wyzwanie, a krótka historyjka, no ale jakoś tak wyzwaniem się stało.
Może moderator przeniesie ten wątek do wyzwań?

981
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 01:48:18 »
Przy locie poniżej 36 km na samych jetach z prędkością 3000? Absolutnie niemożliwe. Zastanawiam się czy chociaż 2300 jest do wykręcenia na stocku...

982
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 12 Lip 2014, 10:25:09 »
Szczerze mówiąc w ogóle mi się nie spieszy do tego update. Nie zawiera absolutnie nic co by mnie interesowało. Może poza przejściem na 64 bity, które być może, chociaż to nic pewnego, poprawi nieco optymalizację.

983
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 23:41:44 »
Stwierdziłem że pobiję sam siebie, ot takie drobne sado maso. Jeszcze ciut odchudziłem bryczkę i pooszłaa!


2288,5 m/s!
Pułap 35.985


Nie chcę nic mówić Madrian, ale ja lecąc 15 km niżej już leciałem szybciej od ciebie:) Bo prędkość orbitalna to 2474 m/s z kolejnego pomiaru kilka sekund później :D

O, tak poza konkursem (bo przekroczyłem pułap):


Więc wiesz, "Biały Ptak" przestał być właśnie królem stockowych prędkości :)

984
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 23:04:43 »
Achh, zapomniałem że ma być stock. No okej, sio te okropne proceduralne skrzydła, sio klapolotki, niech startuje full stock.


Ile wyciągnął?


Ano poleciał cholernik  tak samo szybko, bo 2273 m/s :D

985
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 22:01:36 »
Hmmm....


2273,6 m/s.

Co wy na to chłopcy? ;)

986
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: O co chodzi w MechJeb ?
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 14:36:35 »
Ogarnięci gracze z wyjątkami, które mógłbym wymienić na palcach jednej ręki mechjeba nie używają, bo zasadniczo jest to mod kierowany do głąbów za których on wszystko zrobi. Ja mechjeba nie używałem, nie używam i nigdy używać nie będę, a do skutecznego grania w KSP wystarczy maksymalnie 10 słów w języku angielskim. W odpowiedzi na pytanie, w mechjebie chodzi o to, żeby odbierać sobie satysfakcję z gry, bo to pudło samo wszystko zrobi, chociaż często błędnie, ale mechjebowiec i tak zazwyczaj tego nie wychwyci, bo kompletnie latać nie potrafi.

987
Obsługa techniczna / Odp: Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 11:57:49 »
Nie mam debrisów, te 50 lotów to sondy, pojazdy itd itp. Ale zdaje się nie zrozumieliście mnie. Chodzi o to, że w wersji 0.20 czyli rok temu, na tym samym kompie mam takie samo klatkowanie jak teraz, przy porównywalnej ze stanem z przed roku ilości lotów. Czyli? Optymalizacja w ciągu roku prac nad KSP wyniosła ile? Zero. Dlatego właśnie nazywam ją pozorną.

988
Obsługa techniczna / Pozorna optymalizacja
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 08:08:17 »
 Chciałbym się z wami podzielić moim spostrzeżeniem. Zazwyczaj po pojawieniu się kolejnej wersji zaczynamy własne programy kosmiczne od początku. Przynajmniej ja tak robię. I za każdym razem jestem pełen podziwu dla optymalizacji. Statki wczytują się błyskawicznie, przełączanie między nimi to już nie kilkusekundowe wczytywania, a cyk, od razu. Pięknie wszystko śmiga. Tylko że mój program rozrósł się do niemal pięćdziesięciu lotów trwających jednocześnie i nagle uderzył mnie fakt, że coś co chodziło pięknie tuż po instalce teraz nieprzyjemnie klatkuje. Czy nie macie wrażenia, że im więcej lotów naraz, tym gra bardziej ścina? Niby obiekty są wczytywane dopiero w odległości 2.3 km, tyle że... to właśnie chyba nie jest prawdą. Konkluzja moja jest taka, że optymalizacja to fikcja, po prostu pięknie chodzi pusty program bez żadnych lotów, a od takiego zazwyczaj zaczynamy gdy pojawia się nowa wersja. Natomiast z każdą kolejną jednostką jest coraz to wolniej. Ktoś powie, że mody. Tyle że ja nie używam ich zbyt wielu, a poza tym po załadowaniu moda widziałbym nagły spadek wydajności, a czegoś takiego nie notuje. Gra po prostu zwalnia stopniowo, w sposób powiedziałbym niezauważalny. W tej chwili przy jak wspomniałem pięćdziesięciu lotach mam wrażenie, że gra działa wolniej o dobre 30% albo i więcej.
Wiem, że jedna osoba podziela moje zdanie, że tak właśnie jest, a wy?

989
Dyskusje ogólne / Odp: Czy leci z nami pilot... znaczy się eee chemik?
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 07:51:50 »
Cóż, faktycznie pomysł z ametystem nie był najlepszy, mimo że kolor pasuje idealnie. W takim razie może to coś jak skały wapienne, tylko złożone z pozostałości po pancerzykach jakichś niewielkich organizmów barwy fioletowej? W kwestii barwy im bardziej nizinny teren, tym bardziej jasnofioletowy, właściwie to nawet jest pył. Jak wiemy, skały wapienne to w głównej mierze resztki organizmów morskich, czyli szkielety i pancerze skorupiaków. Gdyby na Eve kwitło kiedyś życie na bazie halobakterii i bardziej złożonych organizmów działających na tej samej zasadzie, to może właśnie ląd byłby fioletowy?

[Post scalony: Pią, 11 Lip 2014, 08:23:05]
Dodatkowo chciałbym nadmienić, że powierzchnia Eve bardzo często charakteryzuje się dużą sypkością. Łaziki "ślizgają się", podskakują i mają problem z utrzymaniem przyczepności. Dokładnie tak, jakby w wielu miejscach zalegały duże ilości niewielkich kamieni, coś jak jazda po żwirze, który przy podjazdach i zjazdach umyka z pod kół. Po zachowaniu systemów napędowych oceniałbym przeciętną średnice tych luźnych frakcji na jakieś 3 centymetry.

990
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Wto, 08 Lip 2014, 23:03:51 »
Nie zgadzam się z powyższym pomysłem, Po pierwsze, regulaminów prawie nikt nie czyta, po drugie wymaga ten system uwagi moderatora, po trzecie, a co jeśli wyzwanie będzie w miarę ciekawe, ale nie spełniające wymagań regulaminowych i ktoś zacznie tworzyć swoją propozycję do niego zanim moderator zareaguje?
Sto postów jako granica kiedy można wyzwanie rzucić to uważam odpowiednia poprzeczka. Czy krzywdząca? Czasami tak, bo w końcu również ludzie inteligentni kiedyś zaczynali, ale to niewielki procent w porównaniu do debili, którzy ostatnio błysnęli wyzwaniami. Charakterystyczną ich cechą jest fakt, że piszą na danym forum dwa, trzy posty i idą na jakieś inne. Ich nie ma, smród zostaje. Dlatego stawiam na poprzeczkę stupostową.

Strony: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 107