Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 107
76
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pon, 17 Kwi 2017, 08:15:05 »
Słitaśny traktor! No nareszcie ktoś go zbudował! Co to tam wisi w środku w kabinie z każdej strony? Choinki zapachowe? :)

77
Widzisz, tak daleko odszedłeś w kwestii części od ksp, że ja rozpoznaje tylko hamulce aerodynamiczne. A poza nimi to ja nie wiem, czy to się składa z 4 części czy z 4000. Jeśli z 4, to żadne osiągnięcie. Fajny byłby timelapse z budowy, a tak to mamy coś, co bardzo trudno ocenić.

78
Samoloty / Odp: Dwupłatowiec
« dnia: Śro, 05 Kwi 2017, 12:02:43 »
Forma prezentacji w porządku, opis wyczerpujący. Za to zupełnie niepotrzebne zdjęcia z SPH, one niczego nie wnoszą tak właściwie, bo konstrukcja nie zawiera w sobie jakichś tajemniczych rozwiązań, a nawet gdyby posiadała takowe, to fotki z VAB czy SPH wiele i tak nie rozjaśnią zazwyczaj, więc na przyszłość unikaj.

79
Samoloty / Odp: Dwupłatowiec
« dnia: Wto, 04 Kwi 2017, 22:54:56 »

KSP nieszczególnie nadaje się do tworzenia dwupłatowców, a w każdym razie niezmiernie rzadko wyjdzie z tego coś zgrabnego. Jeśli już dwa płaty, to mod na proceduralne skrzydła i KAX - na silniki śmigłowe polecam. Stock jest predestynowany do budowania rzeczy pokroju współczesnych myśliwców, opływowych jednopłatów. Oczywiście można tę zasadę złamać, ale trzeba być uzdolnionym estetą, żeby coś z tego wyszło.

A twój samolot wygląda jak szczupak przebity w poprzek cegłą.

80
Ja! Ja kupiłem wcześniej, hyhyhy :D

Pożyjemy zobaczymy, tak czy owak niemal wszystko jest w bazie modów. Z drugiej strony twórcy zapowiadali wieeeki temu, że pojawią się płatne dodatki. I wiecie co? Jeśli by miały być serio dobre, to ja nie mam nic przeciwko. Oczywiście punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a ja faktycznie siedzę w kategorii zapowiedzianych darmowych DLC, więc, cóż, nie jestem do końca obiektywny.

;)

81
Statki kosmiczne / Odp: Misja do Sarnusa (Saturn z Outer Planets Mod)
« dnia: Pią, 10 Mar 2017, 03:35:41 »
Gruba misja! No i muszę pogratulować kilku rzeczy. Odwaliłeś kawał skomplikowanej roboty, sporo asyst, bardzo daleki lot, spora masa. Lądowałeś wszędzie i to mam wrażenie w sposób mocno przemyślany. Zdecydowanie najciekawsza misja od bardzo dawna na forum!
I na końcu jeszcze muszę pochwalić sposób konstrukcji pojazdów. Nie robiłeś banałów pt: silnik->zbiornik->kabina. Ja tu widzę całkiem nieźle wykombinowane maszynki! Zgrabnie powsuwane części w inne części, również pod niebanalnymi kątami zainstalowane. No i każdy załogant ma swoją kajutę!

Brawo, tak trzymać!

82
Poproś o pomoc / Odp: Anteny w 1.2.2
« dnia: Czw, 09 Mar 2017, 14:34:38 »
Masz nieodpowiednie anteny. Muszą być i odbiorcze i nadawcze, a ty masz tylko odbiorcze.

83
Szukam modyfikacji / Odp: Mody dodające elemęty, pokazujące nakuke
« dnia: Wto, 07 Mar 2017, 18:47:19 »
Popraw te orty bo bolą oczy. Interpunkcja też by się przydała. Nie ma modów na ELEMĘTY ani na NAKUKE.

84
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Nie, 05 Mar 2017, 04:00:45 »
Problemem angorek jest to, że kilku z nas to świry, którzy siedzą w jednym tytule kilka lat. (W moim wypadku zdaje się 4). I znamy tę grę absolutnie na wylot. Ja od Squadu nigdy nie wymagałem niczego, ponadto co zapowiadali. Pewnie, gdyby był stockowy KAS albo IR to byłbym zachwycony, ale wtedy brakowało by mi jeszcze czegoś i jeszcze i jeszcze. Bo apetyt rośnie w miarę jedzenia, a dla kilku z nas KSP okazało się być wyjątkowo pysznym daniem. Jestem też przekonany, że żaden pracownik Squadu ani tester nie siedział w tej grze tak długo jak chociażby ja. Dlatego oni nie mają zielonego pojęcia co było by fajne, a co nie. Od dawien dawna się miotali w tym co i jak należy wprowadzać i moim zdaniem prawie zawsze wybierali źle. Tyle, że ja ich do pewnego stopnia rozumiem, początkowy zespół Squadu chciał zrobić z KSP grę ambitną, ale dla wybranych i stosunkowo mało zjadliwą dla przeciętniaków. Drugi zespół stwierdził, że trzeba wszystko poupraszczać, żeby było więcej kupujących. Przez to KSP stało się nieco skundlone i teraz z jednej strony jest banalne (wydobycie i zamiana w dowolne paliwo za pomocą jednego urządzenia), oraz skomplikowane (mechanika orbitalna). Teraz mamy trzeci zespół wolontariuszy, którzy w ogóle nie mają już żadnego pojęcia o grze, którą robią. Dlatego nie spodziewam się, by cokolwiek mądrego jeszcze wprowadzili.

85
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem Pro Props 2
« dnia: Sob, 04 Mar 2017, 11:38:48 »
W sumie to najlepszy byłby reinstall gry. Widziałem, że masz mnóstwo module managerów, jeden w wersji wcześniejszej. Może tam się coś gryzie? Spróbuj wywalić wszystkie poza najnowszym. Ale ze mnie żaden informatyk.

86
Problemy z modyfikacjami / Odp: Problem z modem Pro Props 2
« dnia: Sob, 04 Mar 2017, 11:13:03 »
Masz cholernie dużo modów. Jeżeli chcesz dojść do tego co kaszani, to najlepiej gdybyś odinstalował WSZYSTKIE, zainstalował tego Pro Propsa z KIS i sprawdził. Jeśli nie będzie działać, to znaczy, że mody są niekompatybilne. Jeśli będzie działać, to możesz zaryzykować przez dodawanie po jednym kolejnym modzie sprawdzając, czy nadal wszystko chodzi. I tak do skutku.
Tak, są tu ludzie, którzy twierdzą, że można mieć 70 modów i wszystko będzie stabilnie chodzić. Ale ja z mojej własnej praktyki powiem, że modów mam może 10 i każde odpalenie kerbali to jest pół na pół jak chodzi o szanse, że się nic nie spieprzy przy wczytywaniu pojazdów. Szczególnie Infernal Robotics lubi się gryźć ze wszystkim dookoła. Ostatnio musiałem usunąć WSZYSTKIE loty jakie były, by IR nie zmieniał pojazdów w bezładne kupy przypadkowo połączonych części. To, że każdy obiekt spawnuje mi się 10 metrów nad pasem po wczytaniu z SPH, to już niestety muszę zaakceptować, bo nic nie umiem na to poradzić. Więc jeżeli nie jesteś informatykiem, który sam potrafi prześledzić linijki kodu i je poprawić, to szansa, że gra się będzie sypać przy takiej ilości modyfikacji jest bardzo wysoka.
KSP to nie gra, do której bez ryzyka możesz wrzucać co ci się żywnie podoba. To nie Fallout z udawaną fizyką ani GTA.

87
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.2
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 12:03:37 »
No, z tym zaplanowanym 100% zawartości, to trochę przesadziłeś, bo gdzie drugi zapowiadany gazowy olbrzym, pas asteroidów, multiplayer i fale na morzach?

A co do wcześniejszej wypowiedzi angorka, to chodziło raczej sądzę o to, że wstydem jest robić wielki hype by potem się okazało, że chodzi o chińską wersję językową. No bez przesady. To tak jakbym zapowiadał, że napiszę ekstremalnie rozbudowanego AARa o dalekich podróżach i potem poleciał na lotnisko na wyspie :)

Natomiast z innej strony patrząc, jeżeli tam się dostaje 8 dolarów miesięcznie za pracę (czy jakoś tak), to to jest właściwie wolontariat dwóch pracowników na krzyż, więc nie spodziewałem się niczego więcej, niż to co zrobili. Tylko po co ten hype? Robili by po cichu, wrzucali raz na kwartał pierdołę i by było ok.


88
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Pią, 03 Mar 2017, 11:23:17 »
Właśnie, spisek NASA, oczywiście :)
A tak serio to wiesz Drangir o co mi chodzi, a chodzi mi o nie robienie na jedno kopyto.
Co do meteorytu uderzającego w lód jeszcze. Na logikę meteoryt, który walnie w lód wyzwala sporą temperaturę, na pewno wystarczającą do zamiany okolicznej powierzchni w parę. Idąc dalej, sądziłem, że duża część lodu zamieni się w wodę, która teoretycznie powinna wypełnić krater szybko zamarzającym jeziorem. Więc dna kraterów powinny być nie w głębione jak niecka, tylko płaskie jak lustro. Ale faktycznie zapomniałem o czynniku, którym jest brak atmosfery. Przy braku ciśnienia woda będzie błyskawicznie odparowywać, być może nie pozwalając na zamianę w stan ciekły. Wówczas zamarzającego jeziora raczej nie będzie. Mea culpa.

89
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Czw, 02 Mar 2017, 21:42:09 »
Ja ci wspominałem Bill parę razy, żebyś różnicował powierzchnię... Eeloo zrobiłeś tak jak inne planety zapominając o odmiennej geologii. Kratery? No nie koniecznie, jeśli to jest lodowa kula. Zastanów się co wywoła uderzenie meteorytu w lód. Za chiny nie będzie to krater.

90
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Wto, 28 Lut 2017, 22:38:33 »
Na zdjęciach te planety wyglądają obłędnie. Chociaż po wylądowaniu pewnie słabiej. A to w sumie najważniejsze, żeby z powierzchni gruntu było ekstra. Ale tak, z orbity wyglądają fenomenalnie.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 107