Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 107
736
Poproś o pomoc / Odp: Multi-dokowanie pomoc
« dnia: Czw, 08 Sty 2015, 11:38:36 »
Jeżeli użyjesz techniki Robsona, to niczego testować nie musisz. Ja w sumie też jej nigdy nie używałem, po prostu budowałem identycznie obie strony które planowałem łączyć na kilku dokach. Jeżeli konstrukcja jest perfekcyjnie dopasowana, to po prostu nie ma opcji że nie złapie. Chodzi wówczas li tylko o idealne podejście w kosmosie.

737
Poproś o pomoc / Odp: Multi-dokowanie pomoc
« dnia: Czw, 08 Sty 2015, 11:04:30 »
 Lepiej gdy oba doki zaczynają łapać w tym samym momencie, ponieważ gdy jest to najpierw jeden dok, a potem drugi, to dochodzi często do minimalnego skręcenia względem siebie obu jednostek, co powoduje zejście z kursu podejścia dla doku drugiego. Dlatego właśnie sugeruję takie podejście, gdzie oba doki zaczną łapać dokładnie w tym samym ułamku sekundy.
Co do filmika, no cóż, jest to wycięte ujęcie w mocno przyspieszonym czasie. Skąd wiesz która to była próba? Może setna i nagranie tych 10 sekund trwało dwa dni?
Nie. Chcesz dokować na kilka doków naraz, proszę bardzo, ale nie dziw się, że to nie łapie gdy pozycja podejścia jest w najmniejszych chociaż stopniu odchylona od perfekcyjnej.

738
Poproś o pomoc / Odp: Multi-dokowanie pomoc
« dnia: Czw, 08 Sty 2015, 10:40:53 »
Hm, określenie "w praktycznie idealnej pozycji" brzmi jakby drugi dok był "niemal" w idealnej pozycji. Nie może być w "niemal", musi być perfect. Piszę to jako osoba, która parokrotnie dokowała nie na dwa, a na trzy doki. Tak, jest to piekielnie trudne. Do pomocy używałem moda na kamerę dokowania. Jak się to zwało nie pamiętam, bo dawno nie robiłem tego typu szaleństw, a poza tym ułatwienie nie było jakoś specjalnie duże.
Ale najważniejsze jest, by konstrukcja była bezbłędna inżynieryjnie. Czyli? Oba doki muszą być w identycznej od siebie odległości, to po prostu musi pasować co do ułamka milimetra. Po drugie dokowanie nie zawsze się uda za pierwszym razem, więc trzeba rozłączać, odsuwać się na 20 metrów i próbować zadokować po raz kolejny, aż do skutku. Przy czym powtarzam, nie wystarczy niemal idealna pozycja, ona po prostu musi być całkowicie perfekcyjna co do milimetra.
Szczerze mówiąc, jest to na tyle problematyczne, że odradzam dokowania na kilka doków naraz. Sugeruję jeden dok i mod KAS za pomocą którego możesz pospinać obie części taśmą w kosmosie.

739
Obsługa techniczna / Odp: crash przy próbie uruchomienia
« dnia: Czw, 08 Sty 2015, 01:48:18 »
Pamiętam jak hoho, sto lat temu miałem komputer, którego od pewnego czasu nie dało się włączyć. Od dawna zawodził napęd CD, więc żeby zaczął czytać trzeba było mu zapodać solidną garść kopniaków w obudowę. Jak przestał się uruchamiać pewien mądry człek oznajmił - mikropęknięcia na płycie głównej. Kaplica. Podumałem nad tym faktem i wpadłem na pomysł, że jak trochę pogrzeję suszarką, to się mikropęknięcia zejdą i komp zadziała. No i faktycznie. Przez może dwa lata miałem kompa odpalanego za pomocą suszarki. To taka dygresja na boku, że nie każdy crash czy awaria to li tylko wina oprogramowania.
Jednakże faktycznie przestałem kopać komputer i do dziś tego nie czynię, co i innym odradzam.

740
Obsługa techniczna / Odp: crash przy próbie uruchomienia
« dnia: Czw, 08 Sty 2015, 01:15:38 »
To jest tak dziwne, że... a powiedz, działają ci inne gry tworzone na unity? Może twoja karta graficzna ma jakieś drobne uszkodzenie, które ujawnia się dopiero w niektórych sytuacjach? Bo skoro nic nie daje walka z "programistyką", to cóż, może zawodzi mechanika? Karta, procek, cokolwiek. Robiłeś kompowi testy na innych grach z co większymi wymaganiami?

741
Zgadza się, troli za dużo w rzeczy samej. O jedną sztukę jeśli chodzi o ścisłość, sztukę rasową, bo fakt, troli nikt nie edukuje, więc skąd mają wiedzieć, że spadochrony nie działają w kosmosie. Przecież to takie.... nieoczywiste. Tajemnicze rzekłbym nawet! :D

742
Poproś o pomoc / Odp: dlaczego spadochrony nie działają na księżycu?
« dnia: Śro, 07 Sty 2015, 22:04:21 »
Idź Piotr, idź byle dalej. Za horyzont. I nie wracaj!

743
Obsługa techniczna / Odp: KSP a wydajność i wpływ innych programów.
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 14:59:32 »
Mam wrażenie że pomyliłeś końcowe zapytanie. Nie powinno brzmieć w stylu "Jak bardziej zamulić system, żeby było jeszcze gorzej?" No więc jeśli to faktycznie była pomyłka, to sugeruję odpalenie w pasku szesnaście innych gier, w chrome otworzyć nie tam piętnaście, ale powiedzmy z osiemdziesiąt stron, dodatkowo skype, oraz wyjąć jedną kość RAM. W razie niewystarczającego dyskomfortu możesz też zainstalować WSZYSTKIE mody jakie wyszły do KSP.
Natomiast jeżeli jednak nie pomyliłeś zapytania to:
1. Wyrzucić płytę główną i wymienić na taką która nie ma zintegrowanej grafy.
2. Wywalić niepotrzebne mody, z których i tak nie korzystasz ograniczając ich ilość do 10 sztuk.
3. Dołożyć 4GB RAM.
4. Nie włączać NICZEGO poza KSP.
5. Zostać przy 32 bitach.

744
Statek ogromny i ciekawy, świetne fotki, niezłe logo, no no, kawał dobrej roboty :) Tylko nie mam pojęcia jak chcesz odpalić silnik odrzutowy w samolocie na Dunie :)

745
Poproś o pomoc / Odp: jak zwolnić na orbicie by z niej nie wyjść?
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 20:04:17 »
Użyj warpa. To nie będzie tak, że dogonisz cel, albo ciebie cel dogoni w ciągu minuty. Dużo obrotów Kerbinu upłynie zanim zrównasz się z celem.

746
Poproś o pomoc / Odp: jak zwolnić na orbicie by z niej nie wyjść?
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 19:48:11 »
Jeżeli chcesz cel dogonić to obniżasz swoją orbitę, jeśli chcesz żeby cel dogonił ciebie, to wtedy podwyższasz swoją orbitę. Kerbal nie lata na 70 km, tylko wyżej, więc możesz i w górę i w dół, wszystkie opcje wchodzą w grę.

747
Nie ma sprawy avatarnk, wysyłaj do mnie przez tutejszą pocztę, chętnie poprawię, z tym że będę potrzebował do każdego fragmentu (opisu części, planety itd) wersję oryginalną i twoje tłumaczenie. Wtedy dostaniesz moje poprawki. Czyli np silnik XYZ w formie: 1. Oryginał, 2. Twoje tłumaczenie. Wtedy ty dostaniesz 3. Poprawkę.

748
Wokół tego spolszczenia narosło mnóstwo komentarzy z powodu jego tragicznej jakości. Zawsze wychodzę z założenia, że albo robić dobrze, albo wcale, bo nie robiąc nic mamy efekt w postaci braku informacji, a informacja błędna, czyli w tym wypadku dramatycznie źle przetłumaczona, to informacja ujemna, z której wie się jeszcze mniej, niż nie posiadając żadnej. Translator? Jejku, przy tych spolszczeniach to translator byłby marzeniem. Niestety wydaje mi się istotne, żeby spolszczenia robiły osoby znające chociaż pobieżnie język polski, czego o twórcy tegoż powiedzieć nie sposób. W przeciwnym razie osoby znające język polski będą zgrzytać zębami.
 
Do twórcy moda - czy nie wpadłeś na to, że robiąc coś tak koszmarnego najzwyczajniej w świecie psujesz klimat gry? Dlaczego nie dasz tych tekstów zanim je wrzucisz, do sprawdzenia komuś, kto umie się posługiwać naszym językiem?

Dodatkowo nijak nie mogę pojąć tej całej ankiety. Znaczy się ee, spolszczenie to spolszczenie. Albo obejmuje wszystko co nie stanowi nazw własnych, albo to nie jest żadne spolszczenie.

749
Obsługa techniczna / Odp: braki innych odpowiedźi w wątku a są
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 15:22:50 »
Nic nie rozumiem, pomocy!

750
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 15:21:37 »
Panie ShookTea, czyńże swoją powinność...

Strony: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 107