Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 107
571
Gotowe poradniki / Odp: Stockowy ILS/DME + NDB/VOR
« dnia: Czw, 30 Kwi 2015, 00:48:39 »

Reflektor z deflektorem. Wielkość jaka chcesz, widoczność jaka chcesz, można zrobić, że będzie widoczny jedynie pod określonym kątem, wystarczy dać długą rurę osłaniającą.

[Post scalony: Czw, 30 Kwi 2015, 00:55:34]


W dzień:

1. Nie widać bo za nisko:


2. Nie widać bo za wysoko:


3. Kąt prawidłowy, widać:




572
Gotowe poradniki / Odp: Stockowy ILS/DME + NDB/VOR
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 18:11:09 »
Oświetlenie zadziała, jeśli użyjesz okrągłych reflektorów i światło z nich rzucisz na pas, może być praktycznie z poziomu gruntu. Opcja druga, to reflektor świecący w deflektor, z, czegokolwiek właściwie. Kolory będą widoczne bardzo dobrze

573
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:20:18 »
Akurat przegrzewanie się silników uważam za dość logiczne. Jeśli kilka atomowych jest blisko siebie, albo gdy próbujesz odpalać je na Kerbinie silniki się grzeją. Ale wystarczy zmniejszyć ciąg. Chyba że w 1.0 coś popieprzyli bardziej, jeszcze atomowych nie używałem. Za to znalazłem kolejnego buga po powrocie do space center:


Otóż wygląda na to, że około stutonowy łazik kopiący sobie zgrabnie lewituje. Na pokładzie inżynier? Czy aby? Schłodzić wierteł nie umie, schłodzić tego gadżetu do przetwarzania też nie. Za to całe pudło lewituje. Może to nie inżynier tylko fakir? Oni umieją ponoć takie sztuczki, za to pewnie śrubokręta żaden w życiu nie widział.

574
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 15:02:38 »
Jak obstawiacie? Wypuszczą bugfixa? Bo ja bym się o to nie zakładał.

575
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 13:07:57 »
Pierwsze podejście do testowania autonomicznej wydobywczo przetwórczej platformy mobilnej.


[Post scalony: [time]Śro, 29 Kwi 2015, 13:23:49[/time]]



Cały czas są jaja z chłodzeniem, mam na pokładzie inżyniera, sprzęt się grzeje, a potem przez dwa dni nie stygnie, albo stygnie (raz to zauważyłem) natychmiast, a potem natychmiast się przegrzewa, albo dzieją się inne cuda z temperaturą. Moim zdaniem to jakieś bugi.





[Post scalony: Śro, 29 Kwi 2015, 15:00:54]


Puściłem grę przez godzinę normalnie i poszedłem coś robić, nic nie ostygło, przewarpowałem przez dwa tygodnie, cały czas przegrzanie wszystkich modułów 100% a wszystko wyłączone. Ktoś powie, że może problemy z odprowadzaniem ciepła, ale ja tym pudłem stoję na Kerbinie. Moim zdaniem jest to bug gry dyskwalifikujący możliwość wykorzystania surowców.


576
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Śro, 29 Kwi 2015, 10:12:57 »
Wie ktoś jak chłodzić te drille? Zarówno w wiertle jak i w module przetwarzającym mam cały czas niemal 100% przegrzania i zupełnie nie wiem dlaczego.


[Post scalony: Śro, 29 Kwi 2015, 10:18:41]


Czyżby jedyną opcją było zapakowanie na pokład wyszkolonego inżyniera?



577
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 23:36:27 »
No ja Winged nigdy się w engineery czy mechjeby nie babrałem, robię na oko, a że ostatnio jakąkolwiek rakietę wypuściłem hohoho, dawno temu, to machnąłem z zapasem, nie wiem ile ton, nie sprawdzałem, ale zapewne mogła by być conajmniej o 20% mniejsza.

578
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 23:04:27 »
Mi tam trzęsienie kamerą czy rakietą nie przeszkadza, ale ktoś wspominał że mu się rakieta trzęsie i nie wie co robić. Stąd moje rozwiązanie, wyłączyć SAS. Co do gravity turn wypuściłem ich już kilka, po staremu, wywracam rakietę między 15 a 20 km, wszystko idzie jak złoto. Sprawdziłem sobie w jednym locie Kerbin, Mun, Minmus, Ike i Dunę. Szkoda, że wszędzie surowców od groma.


Odzwyczaiłem się od budowania rakiet i jakieś kolosy same mi wychodzą o wariackim zasięgu :)

579
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 22:08:58 »
Nakląłem się, a teraz pochwalę. Podoba mi się dym przy starcie, chociaż jeszcze jest go za mało, kurzawa przy lądowaniu, ale co najbardziej cieszy, to wolne miejsce w zakładce surowców. Myślę, że jest takie nie bez powodu i kieedyś tam kiedyś się doczekamy większej ich ilości. I mały tip dla tych, którym trzęsie się rakieta przy wchodzeniu na orbitę; po prostu wyłączcie SAS do momentu gdy drgania ustaną.

580
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 16:42:01 »
No ale SPS, spróbuj do tego załadować 4 tony, zatargać na orbitę, potem na Muna, tam wylądować, rozładować, wystartować i wrócić na Kerbin. Bo samolot który po prostu dotrze na orbitę z niewielkim ładunkiem to tak, wystarczy wypchać go paliwem. Ale to jeszcze nie transportowiec z prawdziwego zdarzenia.

581
Będzie, na 0.90. Póki co nie działa żaden z kluczowych modów, albo działa niepoprawnie. A potem? Zobaczymy. 1.0 przyniosła nieco zbyt wielkie zmiany w tej materii jak na mój gust.

582
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 14:19:02 »
Zwracam honor, dobry filmik. Czytałem o ramjetach i myślałem, że to właśnie czysto strumieniowy, co by tłumaczyło nieco dziwny bug z podaną informacja o prędkości powietrza na wlotach o 100 m/s wyższą od realnej.

[Post scalony: Wto, 28 Kwi 2015, 15:06:56]
Czyli koniec z oszczędnym i wydajnym targaniem ładunków. Faktycznie trzeba wrócić do wyśmiewanych i paliwożernych rapierów. Ale orbita jest :)


583
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 13:58:32 »
agnorek, no tym razem to pojechałeś z bzdetami. Nie ma w KSP silników typu Ramjet? Seriously?


Może mam pomroczność jasną i źle czytam. Ty tam widzisz że to turbinowy w opisie? Cholera, coś mam z oczami, bo ja tam widzę że to....


RAMJET

584
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 13:39:50 »
Co do bronienia realiów rzekomych pracy silników odrzutowych, to jesteście w błędzie. Aktualnie w KSP silniki odrzutowe potrafią wyciągnąć prędkość Mach 3.7. W wersji 0.90 wyciągały prędkość rzędu Mach 7.2.  Czyli przeszło dwukrotnie je zdławiono. W imię realiów? A co powiecie na oblatany 11 (JEDENAŚCIE) lat temu silnik Scramjet napędzający samolot X-43A? Wiecie ile z niego wyciśnięto? Mach 9.6, i co wy na to? To przeszło 3000 m/s! Więc ludzie, proszę was, nie piszcie bzdetów. Ludzkość dysponuje silnikami tego typu, (silniki typu Scramjet teoretycznie mogą osiągnąć prędkość dwukrotnie wyższą od osiągniętej) a twórcy kerbali w wielu aspektach naśladują osiągi naszych silników, więc po co to zdławienie mocy jetów? Bo na pewno nie w imię realiów, co wyżej udowodniłem.

585
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 12:48:31 »
Co do podwozi Drangir, to mi one wyglądają na wynik decyzji "AA brakuje nam jeszcze paru części nowych! Doróbcie coś, cokolwiek, byle co!" I nie, nie zgadzam się z metodologią pana Rysia. Kokpity od Porkjeta to nie blacha falista i deski. Dodanie podwozi stosowanych w lekkich samolotach śmigłowych, kiedy nie ma śmigieł jest dla mnie czystą niekonsekwencją, tym bardziej, że podwozia są w KAXie - modzie, który dopiero może nadać sensu istnieniu tych stockowych. To trochę tak, jakby w stocku pojawił się elektromagnes - bezużyteczny bez moda KAS.

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 107