Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 107
496
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 29 Maj 2015, 18:26:05 »
Na temat wersji 1.0 masz PIĘTNAŚCIE STRON tekstu. Zadziwiasz mnie po raz kolejny.

497
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 29 Maj 2015, 17:36:52 »
Refleks szachisty, a kopia pirata? Nie słyszałem o miksie flegmatyka ze złodziejem ;) O ile oczywiście masz piracką wersję... Co jednak wydaje się być jasne samo przez się, skoro się miesiąc temu nie rzuciłeś na 1.0

498
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: [ED] Better Worlds
« dnia: Czw, 28 Maj 2015, 23:17:11 »
Faktycznie, Mithrill to ekstremista archeolog, ale bez przesady Kebab, ten wątek Drangira wcale nie jest taki stary, a pytanie o kontynuację ewentualną jak najbardziej na miejscu.

Trochę przyhamujcie z tymi koparkami i łopatami co?

499
No to zrobiłeś odkop roku Mithrill...

To ma przeszło 2 lata!!

Kółka były z moda, bo jeszcze wówczas nie było ich w stocku... To chyba wersja 0.18.2, moje początki na forum.

500
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Project Constellation II
« dnia: Czw, 28 Maj 2015, 10:43:11 »
Ano powyższy filmik prezentuje piękny system pakowania sprzętu. Tak właśnie powinno być, że przestrzeń pod owiewką jest wykorzystana w niemal stu procentach. Sam design też, niczego sobie, a nawet, powiedziałbym, całkiem dobry :)

501
Statki kosmiczne / Odp: Kerbin's Phantom. Wreszcie pełen komfort!
« dnia: Wto, 26 Maj 2015, 18:23:47 »
Ojejku, ale żeś wykopalisko zrobił :) Ta maszynka powstała zanim odkryłem proceduralne skrzydła nawet :) Hoho, aż mi się łezka w oku zakręciła, kawał mojej historii konstrukcyjnej :)

Co do sprzętu górniczego, no to teraz można faktycznie zaszaleć i oblecieć cały niemal układ całkiem małą maszynką.

502
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Program "Kerbollo"
« dnia: Wto, 26 Maj 2015, 13:32:36 »
 Chciałbym, żeby każdy tak zaczynał swoją obecność na forum :) Całkiem nieźle, szeroki zasób słów, żadnych błędów, tylnej części ciała relacja nie urywa, ale też trudno coś zarzucić. No, może poza tą buźką na końcu wypowiedzi o lądowaniu orła, wszak takich rzeczy się nie stosuje w relacjach nigdy. I raz pstrykając fotkę podświetliłeś przypadkiem część. Można by jeszcze dodać, że niektóre fotki są bardzo ciemne, ale to będzie przeszkadzać tylko tym, którzy parają się grafiką i mają monitory skalibrowane pod realne kolory.

Ogólnie nieźle i witamy :)

503
 Czytam ze zrozumieniem całkiem nieźle, po prostu nie trawię pateractwa w żadnym zakresie. Albo się coś robi porządnie, albo wcale. A ty nie dałeś się na forum poznać, jako ktoś, kto zna KSP. Więc cieszę się, że chcesz robić spolszczenie tylko i wyłącznie dla siebie. (Jakkolwiek sensu w tym nie widzę nawet śladowego.)  Mamy w Polsce niezłych konstruktorów, mamy najlepszego manewrowca w Europie, ale modera nie mamy ani jednego o którym warto było by wspomnieć. To jakieś fatum chyba, bo co widzę jakiś Polski mod, to najchętniej rozstrzelałbym twórcę.

504
 Tak się składa, że ostatnio wykonałem sporo telefonów w sprawie kwestii, czy ja sobie mogę czyjąś nazwę stosować oraz logo, czy nie. Konkretnie chodziło o nazwę, którą chciałem sobie pacnąć na samochodzie. Zadzwoniłem do firmy będącej właścicielem nazwy. Po kilku rozmowach w stylu "nie bardzo może pan to zrobić" trafiłem na gościa w miarę rozmownego. Wytłumaczył mi, że na własny użytek raczej mogę coś takiego zrobić. Oczywiście dobrze, że dzwonię, bo to on tam jest od praw autorskich. Więc jako że czuje się poinformowany, to w razie czego, no, w porządku, nie będzie mnie ciągał po sądach. NATOMIAST jeżeli chciałbym nalepkę z tym hasłem rozpowszechniać, OBOJĘTNIE czy zarobkowo czy non profit, to wówczas grozi mi sprawa sądowa z następującymi efektami:
1. Obowiązek usunięcia znaku.
2. Obowiązek zaprzestania rozpowszechniania.
3. Kara grzywny za wykorzystanie bez wiedzy i zgody autora danego hasła bądź znaku graficznego.
4. Dodatkowa kara grzywny za rozpowszechnianie (ta to już bardzo grube pieniądze)
5. Koszta sądowe.

Może bym się zamknął ze wszystkimi karami w 10 000 złotych. A może nie.

Więc Piotrze, jeśli bardzo lubisz mieć długi, albo nawet posiedzieć sobie za kratkami, działaj.

505
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 25 Maj 2015, 09:12:47 »
Skoro dalej to wałkujecie, to pewną rzecz sprostuję. Czy twierdzenie "zarżnęli SSTO" jest błędne? Cóż, może powinienem dodać, że chodziło mi o MOJE SSTO. Wingmuny z relacji misji na Muna, którą pisałem jakiś czas temu są zarżnięte. A czy się da zrobić inne? Oczywiście że tak. Tylko ja nie chciałem innego. Chciałem kontynuacji misji z parkiem maszynowym, który miałem ściśle określony i wypracowany.

506
 Tylko to nie był by neutralny kontekst zauważ Drangir. Dlaczego w grach samochodowych niezwykle rzadko używa się prawdziwych nazw aut? Często widuje się w grach idealnie odwzorowania takich czy innych marek, a jednak nazwa jest jakaś całkiem zmyślona, że chociażby przytoczę Spin Tires. Każdy widzi że Kraz to Kraz, a Ural to Ural. A nazwa to jakieś B-255 czy C-4930. Bo licencja kosztuje i to sporo! I to jest całkiem niezłe porównanie z KSP. Spin Tires to gra o wożeniu drewna, czymkolwiek, a KSP to gra o lataniu (w szerokim tego słowa znaczeniu) w kosmos, za pomocą czegokolwiek. Dlatego ciężarówka w Spin Tires ma nazwę składającą się z ciągu cyferek, a w KSP silnik ma zmyśloną nazwę. Bo nikt na świecie nie ma prawa bez zgody producenta wykorzystać i rozpowszechniać nazwy prawdziwej.
Co więcej!
Silniki w KSP mają parametry niezgodne z rzeczywistymi. Dość podobne, ale nie identyczne. Tym bardziej w takiej sytuacji nazwy prawdziwego silnika według własnego widzimisię wykorzystać nie wolno.

I tyle w temacie. Mam nadzieję, że tłumaczenie Piotra nigdy nie ujrzy światła dziennego, ponieważ:
a) było by naruszeniem zasad prawnych.
b) jego doświadczenie w KSP uważam za mierne, a więc było by to kolejnym przykładem typowo polskiego sposobu działania pt: "nie znam się, ale zrobię".

Równie dobrze ktoś kto angielskim posługuje się na poziomie "Kali mieć" mógłby zacząć tłumaczyć Szekspira.

507
 Nie wiem czy właściwie wolno ci zmieniać nazwy na takie które sam sobie wymyślisz. Od strony prawnej. Abstrahując od faktu, że nie widzę w tym niczego rozsądnego. Ale jeśli byś pisał artykuł o oplu twierdząc że to toyota w jakimś oficjalnym wydaniu na przykład na łamach jakiegoś magazynu, to prawnicy od toyoty mogli by się tobą zainteresować. Oczywiście tutaj sytuacja jest inna. Ale prawdziwych nazw prawdziwych produktów nie wolno ci udostępniać bez zgody producentów. A wspominałeś, że chcesz "urealnić" grę. Cóż, jeżeli udostępnisz publicznie swoje "tłumaczenie" wykorzystując prawdziwe nazwy silników, to jeżeli gdziekolwiek w Lockheed Martin, bądź Grumman ktoś się o tym dowie i nie będzie miał poczucia humoru, to możesz mieć już poważne kłopoty.

 Zupełnie osobną kwestią jest to, że będziesz nowych graczy, którzy bez wiedzy o genezie twojego raczej bardzo słabego pomysłu, ściągną sobie to "tłumaczenie", zwyczajnie wprowadzał w błąd.

508
W żadnym wypadku nie spolszczaj nazw własnych. Tego się nie robi pod niemal żadnym pozorem, chyba że się ma Nobla za tłumaczenia i 600 przetłumaczonych książek na koncie.

509
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Sob, 23 Maj 2015, 12:39:09 »
Czarno widzę taki przetarg. A to dlatego, że dobrych konstruktorów jest tu niewielu. Podziel to przez tych, którzy bawią się w realistyczne konstruowanie replik. Jeszcze mniej. Dodatkowo brak rysunków technicznych podanych w wątku, czyli szukanie samodzielne. Obawiam się, że jednak będziesz musiał wszystko zbudować sam.

510
Rakiety / Odp: Solar Reverser - Czyli mój osobisty rekord
« dnia: Pią, 22 Maj 2015, 23:43:58 »
Skoro nalegasz, proszę bardzo, szkodniku ty:




ERIC BANA


Tylko co na to szanowna małżonka?

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 107