Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 107
421
Poproś o pomoc / Odp: Skały
« dnia: Wto, 11 Sie 2015, 00:43:05 »
Dzieje się tak dlatego, ponieważ masz skały wyłączone. Do włączenia takich ozdóbek służy "ptaszek" i suwak Scatterers w opcjach wyświetlania grafiki.

422
Miałem taki sam problem. Tyle że nie pamiętam o co tam chodziło. Problem dotyczył instalacji moda. Po głowie mi się kołatają dwa rozwiązania:
1. Przenieś do gamedata nie cały folder, tylko osobno wszystkie jego składowe.

                                                        albo

2. Pliki sounds przenieś do folderu Squad.

Nie pamiętam, które rozwiązanie dotyczyło KAX, a które jakiegoś innego moda. Może Drangir będzie pamiętał co należało robić, kaxował więcej odemnie.

423
Poproś o pomoc / Odp: Pare pilnych pytań
« dnia: Śro, 22 Lip 2015, 13:18:45 »
Myślę, że powinieneś zamontować coś oryginalnego.

424
Poproś o pomoc / Odp: Pare pilnych pytań
« dnia: Śro, 22 Lip 2015, 12:35:31 »
To forum NIE WSPIERA PIRACTWA. Kup oryginał i możemy pogadać.

425
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Sob, 18 Lip 2015, 15:15:05 »
Taki trochę kontrrealizm, po prostu mechanika gry rządząca się swoimi, całkiem niezgodnymi z naszymi prawami. No co kto lubi :)

426
Inne gry / Odp: Robocraft
« dnia: Sob, 18 Lip 2015, 13:23:36 »
E, takie to sobie, w tym filmiku pojazd z zerowym pancerzem, odsłoniętymi kołami, pylonami na działka grubości kartki papieru działa pod ciągłym ostrzałem. Trochę to jakieś takie... megamocno naciągane.

427
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Sob, 18 Lip 2015, 11:41:53 »
O ile mi wiadomo, to wszystkie planety układu słonecznego formowały się mniej więcej w tym samym czasie. Ale jeśli MarQx masz ochotę wyprawić urodziny Plutonowi, to nie licz na dokładną datę. Myślę, że mogło to być jakoś tak w październiku, ale mogę się mylić.

428
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Astronomiczne zdjęcie dnia (APOD)
« dnia: Czw, 16 Lip 2015, 23:13:39 »
Niestety większość Polaków woli oglądać 22 imbecyli biegających za kulką po trawniku, niż transmisję z lądowania na Księżycu, a ponieważ głupota zawsze dominuje nad intelektem, to raczej nic się w tej materii nie zmieni.
Co do wypłat dla polityków, to serio uważasz Youtubowiec, że gdyby pracowali za pół darmo, to by były pieniądze na cokolwiek? Nie, było by ich jeszcze mniej, bo każdy polityk kombinował by trzy razy bardziej jak tu coś wyszarpnąć dla siebie i już w ogóle miałby w nosie absolutnie wszystko poza rozwijaniem korupcji.

429
Poproś o pomoc / Odp: Problem z częściami!
« dnia: Czw, 16 Lip 2015, 21:28:53 »
Nie odinstaluj mody, tylko odinstaluj całe KSP. Potem po ponownej instalce ksp po jednym wrzucasz mody i sprawdzasz. Swoją drogą, co najmniej bez połowy z nich byś się doskonale obył.

430
Inne gry / Odp: Elite : Dangerous
« dnia: Czw, 16 Lip 2015, 01:58:02 »
Pograłem, polatałem, mam już myślę jakieś pojęcie o Elitce. Niezła grafika ogólna, chociaż modele raczej paskudne, bardzo dobre dźwięki, oraz megatony nudy. Tak, nudy i to dopasowanej do klimatu gry, bo nudy kosmicznej. Typowy dzień gracza w Elite, to kupić statek handlowy, załadować w punkcie A, zawieźć do punktu B, tam sprzedać, załadować coś innego i zawieźć do punktu A. I tak w kółko. Ja rozumiem, że taki kurs można powtórzyć 10 razy. Tyle, że żeby faktycznie mieć zysk jakiś realny, to należy taką operację powtórzyć setki razy.
Walka, jak na arcade, niezła (uparcie twierdzę, że to nie jest żadna symulacja), ale też, strzelamy do setnego statku, rozwalamy go. Poprzednie 99 rozwaleń wrogiej maszyny wyglądały dokładnie tak samo. Jeden ma mocniejszy pancerz, drugi zwrotniejszy, ale generalnie w kółko to samo. Gdyby jeszcze AI potrafiło czymkolwiek zaskoczyć, niestety nie, powtarza uparcie te same schematy postępowania.
Na stacji nie wysiądziemy sobie ze statku, ani sobie po nim nie pospacerujemy, jesteśmy do niego przyspawani. Nie zobaczymy też żadnego człowieka, nigdzie. Kokpity są bliźniaczo podobne do siebie. Wszystko jedno czy siedzimy w leciutkim myśliwcu, czy w największej maszynie jaka jest w grze. Nie ma znaczenia. Różnicę odczuwamy dopiero w zwrotności i przyspieszeniu. A jednak wsiadając do kabiny ciągnika siodłowego na dzień dobry dostrzegamy ogromną różnicę między Scanią, a Porsche 911. Tutaj tego nie ma w ogóle. Obojętnie czy skuter, dostawczak, wyścigówka, czy wywrotka, wnętrze to kopiuj wklej z volkswagena pasatta. Myślę, że coś tu jest mało przemyślane.
Elite Dangerous, to kawał solidnej rzemieślniczej roboty, jednakże polotu ta gra nie ma zbyt wiele. Do tego jest raczej droga, a twórcy lubują się w DLC, więc cóż, produkt dla osób z zasobnymi kieszeniami. Ja wiem że to beta, ale to co ona teraz realnie daje jest całkowicie nieadekwatne do ceny.
Ogólnie nie polecam. Można sobie pograć tydzień, potem zostaje już tylko ziewanie.

431
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale problem
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 11:17:43 »
Sprawdzałeś montaż z altem? Albo c Ctrl, nie pamiętam.

432
Obsługa techniczna / Odp: Kerbale problem
« dnia: Wto, 14 Lip 2015, 09:19:26 »
Ot zagwozdka, nie mam pojęcia co może być przyczyną. Spróbuj trzymając Alt (poprawcie mnie jeśli się mylę, chodzi mi o ten guzik który wymusza połączenie noda z nodem). Nie masz jakichś modów poinstalowanych przedziwnych? Nie masz wduszonego na stałe jakiegoś guzika? Nie ściągałem najnowszej wersji, więc nie wiem o co może chodzić.

433
Własna twórczość / Odp: Logotyp moje programu kosmicznego OBR
« dnia: Pon, 13 Lip 2015, 08:52:31 »
Nie ma to jak założyć cały nowy wątek do.... pokazania loga. Ugh.

434
No, nareszcie coś nowego, samolot z interiorem pasażerskim. Ekstra :) Chociaż bryła zewnętrzna absolutnie szkaradna. I dlatego fatalnie lata, bo zgodnie z pierwszowojenną doktryną konstruktorów lotniczych "Ładny samolot będzie ładnie latał", czyli brzydki będzie latał brzydko. O dziwo w Kerbalach, przynajmniej w moim wypadku ta zasada ewidentnie się sprawdza.

435
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 10 Lip 2015, 20:04:30 »
Muszę powiedzieć, że twój sposób tłumaczenia devnota Namib, niezmiernie przypada mi do gustu. Dokładnie to co chcę wiedzieć, bez zbędnego lania wody, a za to z jajem :D

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 107