Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 107
391
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Nie, 18 Paź 2015, 03:05:44 »

Ostatnio czytam sporo o NASA. Ty kurna aplikuij człowieku. Na stołek kontrolera lotu masz miejsce zapewnione. Jak nic z tym nie zrobisz, to pojadę prywatnie do Twojej mieściny i będziesz miał mniej zębów niż gdy się przywitaliśmy. Obiecuję.





392
Przejście na U5 przyniesie zmiany tak duże, że wcale bym głowy nie dał, że jakikolwiek save z tej wersji gry zadziała na przyszłej. Nawet stockowy. Większość wyjadaczy KSP jest przyzwyczajona, że co wersja zaczynamy od początku. Można liczyć oczywiście, że KAS ze starego sejwa zadziała, ale lepiej być przygotowanym na brutalną ostateczność. Tym bardziej, że sam KAS również ewoluuje. No i jest absolutnie pewne, że nie pojawi się dzień po premierze nowej wersji. Czasami przychodzi poczekać na aktualizację modów tydzień, a bywa że i miesiąc. A zdarza się, że twórca porzuca moda i wówczas można o nim zapomnieć na zawsze.

Jeśli chcesz się pobawić naprawdę kreatywnie, to olej tryb kariery. Dla mnie potęga KSP drzemie właśnie w trybie nieograniczonych środków, bo dopiero wówczas można rozwinąć skrzydła i nie zastanawiać się nad bzdetami typu odblokowywanie części, albo czy wystarczy pieniędzy. A punkty nauki zawsze uważałem za pomysł dość pomylony, bo czy ktokolwiek widział kiedyś punkt nauki? Na dodatek z zaproponowanego przez twórców systemu można by wywnioskować, że Kerbale wynalazły silniki rakietowe przed wynalezieniem koła. I potrafią budować stacje kosmiczne, ale jeszcze nie wynaleźli samolotu. WTF?

Co do gibania podczas obracania stacji - wyłącz kontrolę SAS i ASAS. Uruchamiaj ją dopiero, jak jednostka będzie zatrzymana w nowej pozycji. Lecz gdyby dalej gibało, to ja akurat spróbowałbym odwrotnie, aktywne silniki RCS tylko blisko środka ciężkości, Wówczas ich moc będzie relatywnie mniejsza. Zwiększy to zużycie monopropu, ale wzrośnie również precyzja, a spadnie gibanie.


393
 Taśmy z KAS niewątpliwie usztywnią konstrukcję. Z drugiej strony stacjami się nie lata na silniku, bo to zmienia je w statki kosmiczne, więc co ci przeszkadza gibanie? Ja tam bym się nie przejmował. Z trzeciej strony zabawy z KAS wszystkim polecam, ogromnie rozszerzają możliwości inżynieryjne.

394
Brawo, niezmiernie rzadko się zdarza, by pierwszy post nowego użytkownika był aż tak dobry! Design obiektów świetny. Pudła eleganckie, łączą prostotę z fantazją konstrukcyjną. Ujęcia niebanalne, bardzo porządne kadrowanie. No i wreszcie ktoś sobie przypomniał, że sporo można zdziałać kolorowymi światełkami.

Robota pierwsza klasa, tak trzymaj! :)

395
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 07 Paź 2015, 17:25:07 »
Condzi, nie krytykuj, baalnamib znowu machnął perełkę, a KSP nie jest zasadniczo skierowane do osób z deficytem umysłowym. Więc krytykantom stylu zalecam, by odkryli tajemnicze przedmioty w kształcie prostopadłościanu, o wadze od kilkudziesięciu gramów do - zazwyczaj - kilograma. Zrobione z papieru. Wykorzystują równie tajemniczy wynalazek guttenberga.

396
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Podstawowy zestaw modów.
« dnia: Sob, 03 Paź 2015, 22:05:42 »
 Może się mylę, ale sądzę, że Element chciał przedstawić mody z kategorii "must have" i pod jego zestawem się częściowo podpisuję. To nie miał byś wątek o doładowywaniu setki modów, które zasadniczo nie są potrzebne do grania w kerbale w ich czystej formie. Ale powyżsi użytkownicy (z wyjątkiem Drangira) zdaje się nie zrozumieli jego idei. Jest tu o modach wiele wątków, ten chce bdsm, tamten rss, no nie o to chodzi ludzie. Chodzi o mody dla nowego gracza (albo takiego, który ograniczone możliwości wykorzystuje w 110%) A lista Elementa - chociaż dla mnie nadal zbyt bogata - właśnie wpisuje się w zestaw modów niezbędnych. Nie wyobrażam sobie KSP bez wciągarek, zawiasów i proceduralnych skrzydeł (te ostatnie pozwalają na niemal wszystko to co daje TweakScale w sensie nadawania wizualnej formy jednostce, ale są bezpieczniejsze w użytkowaniu).

397
Nie da się, powtarzam, nie da się zrobić porządnej repliki bez rzutów w skali. Nie koniecznie muszą to być rysunki techniczne, ale rzuty obiektu z każdej strony są absolutnie niezbędne by w ogóle myśleć o robieniu replik.

398
Generalnie rzecz biorąc uważam, że spolszczenie powinno być dziełem jednej osoby, a nie całej grupy luźno powiązanej z forum. A to dlatego, że takie spółki nie działają, bo ten nie może mimo że się zobligował, tamten chce ale nie umie, a jeszcze jakiś ma wenę tylko w środy przy pełni Księżyca pod warunkiem że robal mu łazi po lewym bucie. Jeśli więc drogi twórco chcesz to robić wspólnie, to lepiej się połóż i poczekaj, aż ci przejdzie.

399
To co istnieje, to nawet koło spolszczenia nie leżało, więc ja się cieszę, że zabrał się za nie ktoś, kto być może zna język polski, a może, kto wie, nawet angielski. To by było coś nowego w dziedzinie forumowych spolszczeń. Dlatego trzymam kciuki i nie zachęcam do pytania o cokolwiek twórców tego poprzedniego "czegoś".

400
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Śro, 23 Wrz 2015, 09:11:56 »
up@
To KSP na unity 5 tak? Faktycznie widać lekką poprawę grafiki...   ;)

401
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 19:10:30 »
Słabizna, oj słabizna to powyżej, liczby zgłosek nie trzyma :) Sorry za offtop :)

402
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Pią, 18 Wrz 2015, 00:44:20 »
Ta, i w drugim spojlerze po arabsku, jakby się jaki uchodziec napatoczył. A staropolski jakby nie patrzeć, to kawał naszej historii, dlaczego się odcinać?

403
Samoloty / Odp: KX-45C Viscious Hawk
« dnia: Czw, 17 Wrz 2015, 08:23:57 »
Wizualnie to najładniejszy samolot kosmiczny, jaki widziałem od bardzo długiego czasu, gratsy!

404
Obsługa techniczna / Odp: czy jest sposób na spolszczenie ksp
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 11:38:12 »
Na co namiary? Na miejsce występowania folderów? Naucz się prawidłowo formułować pytania, a może doczekasz się odpowiedzi. Bo na to, które zadałeś odpowiedź otrzymałeś powyżej.

405
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Śro, 16 Wrz 2015, 03:05:20 »
Zaprawdę, ważkie informacyje waćpan przytaczasz. Chwała Ci za to Heroldzie sortu pierwszego, gdyż lud nasz nie uczon zamorskich języków pewnikiem dalej w ciemności by siedział ściskając kurczowo ogarek.

Twe wysiłki asumpt mi dają, by reputacyję twą podnieść niewąpliwie!

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 107