392
« dnia: Czw, 15 Paź 2015, 11:24:02 »
Przejście na U5 przyniesie zmiany tak duże, że wcale bym głowy nie dał, że jakikolwiek save z tej wersji gry zadziała na przyszłej. Nawet stockowy. Większość wyjadaczy KSP jest przyzwyczajona, że co wersja zaczynamy od początku. Można liczyć oczywiście, że KAS ze starego sejwa zadziała, ale lepiej być przygotowanym na brutalną ostateczność. Tym bardziej, że sam KAS również ewoluuje. No i jest absolutnie pewne, że nie pojawi się dzień po premierze nowej wersji. Czasami przychodzi poczekać na aktualizację modów tydzień, a bywa że i miesiąc. A zdarza się, że twórca porzuca moda i wówczas można o nim zapomnieć na zawsze.
Jeśli chcesz się pobawić naprawdę kreatywnie, to olej tryb kariery. Dla mnie potęga KSP drzemie właśnie w trybie nieograniczonych środków, bo dopiero wówczas można rozwinąć skrzydła i nie zastanawiać się nad bzdetami typu odblokowywanie części, albo czy wystarczy pieniędzy. A punkty nauki zawsze uważałem za pomysł dość pomylony, bo czy ktokolwiek widział kiedyś punkt nauki? Na dodatek z zaproponowanego przez twórców systemu można by wywnioskować, że Kerbale wynalazły silniki rakietowe przed wynalezieniem koła. I potrafią budować stacje kosmiczne, ale jeszcze nie wynaleźli samolotu. WTF?
Co do gibania podczas obracania stacji - wyłącz kontrolę SAS i ASAS. Uruchamiaj ją dopiero, jak jednostka będzie zatrzymana w nowej pozycji. Lecz gdyby dalej gibało, to ja akurat spróbowałbym odwrotnie, aktywne silniki RCS tylko blisko środka ciężkości, Wówczas ich moc będzie relatywnie mniejsza. Zwiększy to zużycie monopropu, ale wzrośnie również precyzja, a spadnie gibanie.