Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 107
226
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Wto, 09 Lut 2016, 00:41:01 »
Pozwolisz Drangir, że sekret ultrawytrzymałych zawieszeń zachowam jednak dla siebie :)

227
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Wto, 09 Lut 2016, 00:24:52 »
No cóż, gratuluję Drangir. Spóźniłem się o pewnie dzień, bo moja nowa rafka nie ma jeszcze obudowy.


Za to unikalne zawieszenie pozwala temu pojazdowi przejeżdżać przez poważne przeszkody przy pełnej prędkości. Ma też wydajność w okolicach 2000 ore na dobę. Sama konstrukcja jest niemal dwukrotnie cięższa od dowolnej innej biorącej udział w przetargu, bo masa całkowita wynosiła by po zakończeniu prac jakieś 400 ton. Ilość paliwa 20 000 galonów.

A brak możliwości dopisania się do listy traktowałem jako brak możliwość dołączenia wyłącznie do ankiety. Może źle zrozumiałem.

228
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Pon, 08 Lut 2016, 18:57:27 »
No i co, Robson pojechał do buszu. Kadaf Industries informuje - prace nad mobilną rafinerią nr 2 zostały dziś rozpoczęte.

Unikalna konstrukcja ramowa póki co umożliwia pokonanie przejścia przez szyny do wyrzutni na pełnej prędkości niemal 100 kilometrów na godzinę pod każdym kątem.

229
Samoloty / Odp: BlackBird & MIG-29
« dnia: Pon, 08 Lut 2016, 16:23:24 »
O widzisz, dzięki za połączenie wątków. Kilku użytkowników założyło na forum wątki z "Sekcja Lotnicza" w nazwie.
Pozdro!

230
Samoloty / Odp: MIG-29
« dnia: Pon, 08 Lut 2016, 16:16:00 »
Te samoloty niestety oryginałów nie przypominają, w żadnym wypadku nie są to repliki i gdyby nie to, że chyba zamierzasz zakładać osobny wątek do każdego "czegoś", to bym się nie odzywał. Bo fakt, rzeczy słabe na forum się oczywiście pojawiają, ale może zrób do nich wątek zbiorczy? Będziesz pakował do niego wszystko co zbudujesz i tyle. Ja tylko raz zdecydowałem się założyć osobny wątek tylko na replikę jednego samolotu. Ale to był Fokker Dr.1



I to JEST replika. Mimo, że osłona silnika faktycznie różni się od oryginału.
No i różnica w jakości jest widoczna gołym okiem.

Dlatego sugeruję, żebyś albo wrzucał do jednego wątku swoje samoloty, albo 40 000 razy podnieś jakość wykonania.

231
Nie nie nie Ryan, to trzeba zrobić od początku bez zbędnych treści. Mam pomysł na niezwykle klarowną i przystępną formę. Chętnie napiszę, jeśli ten wątek zostanie usunięty, bo jego obecność nie zlikwiduje pytań na czacie i na forum o spolszczenie od osób, które, niech niektórym będzie, lubią grać po polsku, oraz tumanów.

232
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Pią, 05 Lut 2016, 03:31:09 »
Z MarQxem przeprowadziliśmy pewne testy terenowe naszych jednostek. Polegały one na próbie pokonania szyn między VAB a wyrzutnią na tym środkowym odcinku (gdzie jest najbardziej nierówno) pod kątem 90 stopni, oraz bolesny test naprężeniowy przy przejeździe pod kątem 45 stopni. Prędkość dowolna. Nie wiem jak MarQx, ale ja również przeprowadziłem kontrolę wytrzymałości przy przejeździe na pełnej prędkości w poprzek pasa startowego z wjazdem i zjazdem. Sprawdź Pizmak, czy twój kolos da radę. Myślę, że tego typu testy powinny być w wymaganiach, bo szkoda, żeby Robsonowi się ta maszyna rozpadła przy uskoku na pierwszym lepszym kraterze. Oczywiście testy pojazd musi przejść bez uszkodzeń. Nie piszę tego, żeby rzucać kłody pod nogi bynajmniej, tylko róbmy po prostu porządnie.
Dodam od siebie, że powiększone tweakiem koła sprawiają pewne problemy przy ruszaniu, przynajmniej przy mojej konstrukcji. Danie pełnej mocy na starcie nie doprowadza do uszkodzeń, ale do niezwykłych wręcz naprężeń, od których sam nie wiem jakim cudem zawieszenie się nie rozlatuje. Moja metoda zgrabnego ruszania, to klepanie W co pół sekundy do momentu osiągnięcia 5-10 m/s. Potem już można deptać ile fabryka dała. Podobnie z hamowaniem. Do 5 m/s spokojnie można można wciskać dowolny hamulec, ale do samego zatrzymania w moim przypadku najbezpieczniejsze jest działanie takie samo, jak przy przyspieszaniu w pierwszej fazie.

Niestety jutro wyjeżdżam, więc dowiem się kto wygrał dopiero w niedzielę wieczorem.

233
Tyle, że spolszczenie dalej nie wyjaśni czym jest ISP, peryapsis, apoapsis i kilka innych zagadnień. Natomiast poziom zapytań często tu i prawie zawsze na czacie każe bez cienia wątpliwości twierdzić, że pytający albo jest upośledzony umysłowo, albo ma 9 lat. Z samego sposobu wypowiedzi wynika to niezmiernie wręcz jasno. A co do porównania spolszczenia fify, to nie do końca się zgadzam. To całkiem inny typ gry, ta jest inżynieryjna, tamta transferowa. Poziom trudności zupełnie nieporównywalny.

234
Poproś o pomoc / Odp: Poradniki.
« dnia: Czw, 04 Lut 2016, 11:48:14 »
Zrób reinstall gry i nie instaluj modów.

235
Bardzo dobry pomysł z tym słowniczkiem pojęć! Trochę fotek, strzałek co gdzie i jak, oraz krótkie opisy. Ale to zamiast tego wątku.

Dodam jeszcze, że większość tych którzy próbują ściągnąć spolszczenie nadal niczego nie będą rozumieli. Bo co z tego, że zamiast "ISP" będzie napis "Impuls Właściwy"? Z "Impulsem Właściwym" już wszystko jasne i klarowne tak?

[Post scalony: Czw, 04 Lut 2016, 11:40:38]

Jeśli ten wątek zostanie usunięty, osobiście mogę się zająć zrobieniem przystępnego słowniczka pojęć. Przejrzyście i jednocześnie profesjonalnie. (angorek, twoja pomoc była by przydatna w kwestiach co bardziej skomplikowanych, jak ten impuls właściwy chociażby). Jeżeli uważacie, że moja propozycja usunięcia wątku jest słuszna, to zgłaszajcie tamten powyższy post z propozycją jeśli mogę prosić do moderatora. Żeby ingwden widział, że propozycja cieszy się zainteresowaniem.

236
Sugerowałbym usunięcie całego wątku o spolszczeniu. Dlaczego? Bo go nie ma, a 90% ludzi którzy logują się na forum nie jest w stanie przeczytać treści wątku, tylko widzą hasło "spolszczenie do KSP" i wchodzą. Potem albo piszą w wątku wielce zadziwieni, że nie działa link, albo włażą na czata i piszą mniej więcej w ten deseń: "link mi nie dziala. dacie link do spleszczenia."

Tak więc ponieważ nazwa wątku jest myląca, to może by go zlikwidować? W ten sposób oszczędzimy czas osób, które nie są w stanie przyswoić sobie 10 słów na krzyż (a słyszałem że angielski jest obowiązkowy od podstawówki), bo nie będą się logować na forum, oraz, co ważne, oszczędzimy sobie nerwów odpisując takim "użytkownikom".

237
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.1.3
« dnia: Czw, 04 Lut 2016, 10:45:04 »
Oni są tak daleko w polu z 1.1, że nawet nie ma go na horyzoncie. Pamiętam jak mówiono, że w nowej wersji będą morskie fale. A na fotkach powyżej mamy ten sam badziew co aktualnie. Czyli sądzę, że to co tu prezentują prezentują nadal na silniku U4.

238
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Kupię mobilną rafinerię!!!
« dnia: Czw, 04 Lut 2016, 02:30:43 »
 Kadaf Industries z dumą i radością oraz poniekąd nadzieją na wygranie przetargu prezentuje najnowszy szyk mody w mobilnych rafineriach.




Tradycyjny układ jezdny oparty na sześciokołowym podwoziu.
Przejdźmy się po pokładzie.


Poniżej inżynier Kerman prezentuje świeżo wymalowany znak firmowy wykonany bez wiedzy i zgody zleceniodawcy. Tak się złośliwie przy tym uśmiechał, że trzeba było przyciąć zdjęcie.


Zwiedźmy, hm, "śródokręcie". Zejście z górnego pokładu za pomocą drabinki.


Lampki pokładowe zalewające rafinerię energetyzującym niebieskim światłem ukazują wyraźnie główny agregat ISRU oraz źródło zasilania - zmutowane reaktory radioizotopowe. Przy każdym termometer, co by sprawdzać czy aby się nie grzeją zanadto.


Na samym przodzie system podłączania rur paliwowych ze strony lewej.


Oraz winda ze strony prawej. Jedziemy na powierzchnię.


Od dołu widzimy jedną z dwóch kabin sterowania machiną podczas jazdy.


Człapiemy. Bo bokach zespoły wiertnicze.


Na rufie z jednej strony pojazd posiada zestaw automatycznych mierników, wyposażonych w aparat pomiaru gęstości surowca, oraz sejsmometr. Funkcją automatów jest oznaczanie obiecujących miejsc wydobycia i stałe monitorowanie zawartości gruntu. Koniec z zapisywaniem na kartce!


Dźwig suwnicowy wynosi urządzenie poza pokład i opuszcza je na grunt.


Zielona lampuchna uspokajająco razi w oczy inżyniera Kermana. Czyli wszystko gra.


Pojazd posiada cztery takie automaty. Przejdźmy na tył. Widzimy w górze pokładowy łazik eksploracyjny.


Opuszczanie łazika na grunt odbywa się w sposób tyleż niezawodny, co prymitywny. Cały system dźwigowy oparty jest na tylko jednym zawiasie.


Po opuszczeniu na powierzchnię inżynier Kerman dokona krótkiej demonstracji. Łazik jest wyposażony w podstawowe instrumenty pomiarowe, w tym w miernik zawartości surowca, oraz pojemnik na gluta. Bo a nóż widelec, coś się po drodze znajdzie interesującego.


Łazik jest dość nietypowy, ponieważ jego funkcją główną jest szybkie przemieszczanie się po gruncie. Dlatego też został wyposażony w układ rakietowy. Czy wystarczy? Spokojna głowa. To energia jądrowa.


Podczas testów na Kerbinie udało się rozwinąć prędkość 144 kilometrów na godzinę. Ale na Tylo będzie można się rozpędzić znacznie bardziej. Wróćmy pod rafinerię. Z tyłu drabiniaste wejście awaryjne, gdyby winda się zepsuła, czy coś.


Przejdźmy do podstawowej funkcji mobilnej rafinerii. A jest nią, jakby nie patrzeć, przetwarzanie surowców. Ale niczego nie przetworzymy, jeśli popalimy wiertła. Dlatego też po naciśnięciu odpowiedniego guzika rozwiną się radiatory.


I wiertła w ruch. Osiemnaście sztuk, to już nie w kij dmuchał. Specjalnie do testów zjechaliśmy z pasa startowego, ponieważ niektórzy piloci czasami niejako półgębkiem narzekali, że kawał pasa przypomina rumowisko.


Gdy się już nakopiemy i jeśli poczujemy się dostatecznie wytwornie, to możemy rozłożyć cztery panele słoneczne. Nikt nie powie, że machina nie jest eko!


I jeszcze ostatnie dwa zdjęcia przedstawiające pracę oświetlenia ostrzegawczego. Cztery reflektory bystro kręcą się w kółko informując wszystkich użytkowników ciała niebieskiego, że oto jedzie kolos, który na pewno nie będzie sobie zawracał głowy hamowaniem czy omijaniem. Więc uwaga!



Na koniec przedstawiamy system Ostatecznego Przyziemienia. Rafineria posiada niezbyt skomplikowany system rakietowy, dzięki któremu po odłączeniu ostatniej fazy rakiety deorbitacyjnej może łagodnie osiąść na powierzchni.


Dwanaście silników aerospike posiada więcej niż wystarczającą moc by ostatecznie zatrzymać pojazd. Natomiast wyraźnie zaleca się, by system wykorzystywać od pułapu nie wyższego niż 50 metrów. Powodem jest brak wektorowania ciągu, a z każdą sekundą spalania paliwa jednostka będzie stopniowo traciła wyważenie.

Uwaga, bardzo kurzy!





Kadaf Industries dziękuje za uwagę


Parametry techniczne:

MASA WŁASNA                                        156 ton
MASA CAŁKOWITA                                   214 ton
MASA OPTYMALNEGO WYWAŻENIA         206 ton
MASA Z SYSTEMEM PRZYZIEMIENIA         235 ton

ILOŚĆ CZĘŚCI                                         650
ILOŚĆ CZĘŚCI Z PRZYZIEMIACZEM         728

ZASILANIE                                               7 reaktorów RTG
                                                               4 panele słoneczne

ILOŚĆ WIERTEŁ                                      18

ISRU                                                        1 duży
                                                                2 małe

ZAŁOGA                                                   10 osób maksymalnie, zalecane 4

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA NA KERBINIE    95 km/h


Kadaf Industries poleca!












[Post scalony: Czw, 04 Lut 2016, 02:41:37]


A no i o czymś jeszcze trzeba wspomnieć. Mianowicie ile toto mieści i jakiego surowca.

Więc utleniacza:         7000
         paliwa:               8790
         monopropu:        855
         surowca:            1800

Prąd:                         13826



239
Takich osób jest całkiem sporo Kebab, ale żadna z nich nie jest jednocześnie mającym czas i chęci informatykiem czy tam programistą

240
Tyle, że nie ma kto go zrobić porządnie. Dlatego nie ma spolszczenia do KSP. Generalnie myślę, że póki spolszczenia nie ma, to cały ten wątek mógłby zostać usunięty, bo swoim istnieniem wprowadza w błąd.

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 107