Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 107
1501
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 13:53:34 »
A mnie akurat wszystko powyższe nie kręci, dlatego mało mnie 0.21 obchodzi. Ja chcę części i wydobycie.
Po grzyba jakieś tryby kariery? KSP zmierza w coraz to gorszym kierunku, flagi to był pierwszy krok do odmóżdżenia doskonałego produktu.

1502
Propozycje & Uwagi / Odp: Dział \\\"fotostory\\\" lub cos w ten desen.
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 13:19:44 »
Ja bym może dodał jakąś ikonkę po lewej stronie listy w galeriach, że relacja posiada fabułę. Natomiast może sens miałby dodatkowy wątek w Galerii dla najlepszych historyjek wybieranych przez ogół forum?
Jakiś taki TopTen?

Post scalony: Czw, 06 Cze 2013, 13:28:41
Albo inaczej. Po prostu każda fabularyzowana relacja która w wyświetleniach przekroczy 1000 czy tam 1500 trafia do wątku Topów? Bałaganu nie będzie, bo niewiele relacji zgarnia oglądalność powyżej 1000. A to że będzie zróżnicowanie, że tu stacja, tam baza wcale nie jest złe uważam.

Post scalony: Czw, 06 Cze 2013, 13:43:12
No więc to i owo policzyłem. Wątków w galeriach, które przekraczają 1000 wyświetleń jest dwanaście, a wątków, które przekraczają 1500 jest pięć. Z tych dwunastu nie wszystkie mają fabułę, więc TopTen dla wątków przekraczających 1000 wyświetleń wydaje mi się być niezłym rozwiązaniem. Ale oczywiście 1500 to już w ogóle ekstra by było, z punktu widzenia prestiżu. Taka galeria Top 1500? Co myślicie?
 Bo mi z wiadomych względów bardzo takie rozwiązanie odpowiada :)

1503
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 06 Cze 2013, 10:55:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
bo teraz lazik ni to jedzie, ni to płynie, czasem znosi w bok a na porządku dziennym jest niespodziewany fikolek i eksplozja "bo tak".


Wawrzyn, przerzuć sobie sterowanie łazikiem z domyślnego WSAD na na przykład IJKL. Bo WSAD jest sprzężony z obracaniem obiektu w przestrzeni, dlatego łazik jest na ciałach o niskiej grawitacji niemal niesterowalny. A fikołki zazwyczaj powstrzymuje przedłużenie łazika plus niski środek ciężkości. Jeszcze drobna rada dla jeżdżących po obiektach typu minmus; jeśli łazik lubi wam podczas przyspieszania stanąć dęba, to po prostu wyłączcie napęd osi tylnej.

1504
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 05 Cze 2013, 02:02:03 »
Reeposter, daj se z wozu, pewnie że pisz własne, nie bądź tylko translatorem. Faktycznie Squad przegiął, mam zresztą wrażenie, że coraz częściej to robi.
Natomiast jeżeli masz możliwość, to fajnie jakbyś podpytał o:
1. Surowce.
2. Stocznię kosmiczną czy też ten warsztat gdzie będzie można tworzyć części, o którym to chodziły ploty.
3. Czy poza idiotyczną flagą będzie jakaś część z logiem (z flagi), którą będzie można zamontować na kadłubie żelastwa, którym się leci.
4. Co ze skrzynką narzędziową.

1505
Dobree Moritz! Przerosłeś moje oczekiwania :D

1506
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Sob, 01 Cze 2013, 18:58:58 »
 No niestety, nad 0.20 pieją z zachwytu tylko ci, którzy prawie nie latają. Chyba nie ma na forum kogoś, kto postawił ileś tam baz, pozawoził ileś tam dziesiątek ton i się pozytywnie o tej "aktualizacji" wypowiada.

1507
Przypuszczalnie dla informatyka jest to proste. Niestety ja nigdy w szkole informatyki nie miałem, dlatego nie powiem, żebym cokolwiek zrozumiał.

1508
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pon, 27 Maj 2013, 10:31:02 »
 Tak, w zasadzie ciężko się nie zgodzić z Zambem w tym co pisze. Ale ja squadowi zarzucam zupełnie coś innego. Po pierwsze kłamstwa dotyczące zapowiedzi. Jak już wcześniej pisałem, w sieci krążyły od miesięcy fotki trzech foteli. Jest jeden. Gdzie reszta? Squad zapowiadał że doda siedzenia, nie siedzenie. Podobnie z tymi flagami. Zapowiadano, że będą flagi, oraz jakiś part umożliwiający zamocowanie loga, czy też flagi na kadłubie statku. Nie ma. Właściwie chyba nie zdarzyło się w tym update Squadowi w niczym nie skłamać, może poza optymalizacją, ale co to za optymalizacja, która dotyczy jedynie części użytkowników. No i tak, knowledge base. Wszystko podane na talerzu, żadnego samodzielnego odkrywania własności fizycznych obiektów. Oczywiście - można nie zaglądać.
 Drugi mój zarzut dotyczy masy bugów. Wczoraj zbudowałem łazik z tym siedzonkiem bez komputera sterującego. Jego brak spowodował eksplozje łazika na launchpadzie, dopiero usunięcie zasilania RTG usunęło autodestrukcję. A chwilę później zauważyłem, że gdy kerbal pojeździ chwile łazikiem i się go w nim zostawi na kilka minut, to nagle ni stąd ni zowąd odwraca się sterowanie. W to wsteczny, A w prawo. Dwa mega bugi w 5 minut. To ma być update?
 Trzeci mój zarzut dotyczy kolejnego kłamstwa Squadu jakoby większość modów była kompatybilna z 0.20, to oczywiście nie prawda. Mi nie funkcjonują te trzy, cztery mody, których używam wcale.

Dlatego właśnie uważam, że twórcy KSP zrobili kompletną żenadę i pokazali gdzie mają nas, graczy.

1509
Kartezjusz rewelacja :) Przypomina mi nieco niemiecką myśl techniczną z drugiej wojny - Sdkfz 221.
I po raz kolejny doskonałe ujęcia, a widok z kabiny, miodzio :)
Tak trzymać! Ale Nera, to ja nie kupię :)

1510
Kadaf Industries z lekką nutką samochwalstwa pragnie zdementować informację, jakoby samolot Dawster's Aerial Lab's wylądował na dachu budynku VAB jako pierwszy.
Nie! W istocie wyczynu tego zdołał dokonać pułkownik Jebediah Kerman. Pilot oblatywacz pracujący na usługach firmy Kadaf Industries kilka tygodni wcześniej. To wyjątkowe osiągnięcie zostało wykonane na samolocie LayOn II, maszynie, która od dłuższego czasu służy na odległej placówce, Laythe.

Oto dokumentacja fotograficzna wyczynu:





Informacja na temat lądowania nie została przekazana opinii publicznej z powodu niemożności ponownego wystartowania samolotu bez poważnych uszkodzeń strukturalnych. A według wysokich norm standardów jakościowych firmy Kadaf Industries sukces połowiczny nie jest sukcesem pełnym!

 

1511
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 22:43:23 »
Witold, a luknij w sugestię Schulza. Nie updatuj 0.19, tylko zainstaluj 0.20 w zupełnie innym miejscu. Schulze twierdzi, że przy udatowaniu 0.19 KSP dubluje wówczas WSZYSTKO, więc optymalizacja o 40% powoduje spowolnienie o 60%. Czy jakoś tak :) Ale w każdym razie jest gorzej.

1512
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Pią, 24 Maj 2013, 22:12:32 »
 No dobra, trochę ostygłem i mogę trzeźwiej na to całe 0.20 spojrzeć.
 Wady są następujące:
 
 - wszystkie mody padły
 - gracze z dorobkiem klną, bo wszystko ma errora
 - części jest za mało jak na update co dwa miesiące, takie powinno być co tydzień.

Zalety natomiast:
 - optymalizacja faktycznie jest odczuwalna
 - części które dodano są przydatne

Więc ogólnie to tak. Jak ktoś dopiero pierwszy raz łapy na ksp położył, będzie zachwycony. Ale nie ktoś kto lata od miesięcy. Bo ten ostatni dostaje piany, tak jak i ja.
W takim razie wniosek - Squad ma w poważaniu graczy, bo ci już (zazwyczaj) zapłacili. Squad wyciąga swoje chciwe łapy po nooowe dolary. Po co się przejmować tymi co już kupili? Niech spadają na drzewo.

Zgadzacie się ze mną?

Post scalony: Pią, 24 Maj 2013, 22:17:09
A bo właśnie, po wrzuceniu modów, które uważam za niezbędne (VFM system i Subassembler) oraz kilku innych i odpaleniu gry przeraziło mnie jak ta gra zaczęła klatkować. Było po prostu koszmarnie. Natomiast jak wywaliłem je WSZYSTKIE nagle kerbale mocno przyspieszyły.
Optymalizacja JEST odczuwalna, wydaje mi się, że w okolicy 40%. Tylko trzeba wywalić mody.

1513
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 11:49:49 »
Wziąłem się i przerzuciłem wszystkie mody i save'a mojego programu kosmicznego. Chciałem sprawdzić, jak wygląda ta wielka rzekoma optymalizacja w działaniu. I kolejny raz na usta cisną mi się wyłącznie przekleństwa. Za absolutnie kluczowy mod uważam V.F.M. system. Możliwość przetankowywania paliw to sprawa absolutnie priorytetowa przy dalekich lotach i kolonizacjach. Niestety kochane 0.20 nie obsługuje tego moda, toteż z moich 33 jednostek rozrzuconych po układzie zostały jakieś szczątki. Pięknie.
 Ale coś tam na Laythe jednak przetrwało. Myślicie może, że upiększono wizualnie nie tylko Kerbin? Jesteście w błędzie. Nie tknięto palcem niczego poza nim. Rzekomej optymalizacji więc nie sprawdzę, ale spodziewam się, zważywszy te wszystkie inne zapowiadane cuda, że gra raczej zwolni niż przyspieszy.
Aha, byłbym zapomniał. O Assembly Subloaderze też sobie moi kochani, możecie zapomnieć.

Całemu Squadowi należy się solidne sklepanie pysków za tą żenadę, którą odstawili.
Olewam 0.20. bo czy 20 to nie wiem, ale ZERO to to jest na pewno.

1514
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 23 Maj 2013, 08:33:24 »
A ja jestem całkowicie zażenowany, żeby nie powiedzieć wkurzony, takie "updaty" to powinny wychodzić raz w tygodniu, a nie prawie co kwartał. Przy Squadzie to nasz kochany premier jest człowiekiem, który nie dość, że każdą obietnicę spełnił, ale zrobił plan czteroletni w tydzień. Bo co to, do diabła, ma być? Dwie nowe kapsuły. Okej. A gdzie IVA landera mk2, którego screeny krążyły po sieci od miesięcy? Fotelik. Jest. Jeden. Jak jeszcze śniegi za oknem leżały, ja widziałem foteliki trzy. Silniki. No, wysyp części prawdziwy, mamy nowego Rockomaxa o połowie mocy mainsalla. Przyda się to komuś do czego? Coś więcej jest? Aha, faktycznie, nowe kółka. Tylko niech kogoś nie zwiedzie liczba mnoga. Raczej to jest nowe kółko. Niech będzie. Co jeszcze? Aha, flagi. Czy któryś z maniaków flag, może mi powiedzieć czym tak się zachwyca? Miał być part z logiem do mocowania na statku. Bardzo na niego czekałem, w końcu zapowiadano, że będzie. Tyle że oczywiście też go nie ma. Natomiast sensu samej flagi jakoś nie potrafię zauważyć. Baza robi wrażenie, statek kosmiczny robi wrażenie, a patyk ze szmatką? Co w tym takiego pasjonującego? Na dodatek można ten patyk wbity w ziemię przepychać łazikiem z dowolną prędkością. Coś jeszcze jest nowego? Serio? A co takiego?

1515
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Mars One - kolonia na Marsie
« dnia: Nie, 19 Maj 2013, 11:48:29 »
 Wiecie, im dłużej nad tym dumam, tym bardziej mi się ten szalony pomysł jednak podoba. Pomyślcie o takiej opcji - ten miliarder ma fioła na punkcie kosmosu i marsa, ale nigdy nie miał możliwości nic z tym swoim hobby zrobić. Kto wie, może chciał finansować loty NASA, ale wiadomo jak z NASA. Trzeba robić teesty, trzeba robić badaania, na księżyc może wrócimy za 20 lat, a na marsa polecimy za 80. No i gdzie tu poza tym chociaż dolar finansowania zwrotu? Możliwe, że uznał tenże kasiasty człowiek, że szybciej zrobi to sam. Będzie go to kosztować cały jego majątek, więc wydumał, że kosmiczny big brother da zastrzyk gotówki na rozwój projektu, który chociaż w jakimś stopniu będzie napędzał sam z siebie.
Rozumiecie? To nie jest takie znowu arcy głupie, jak by się na pierwszy rzut oka wydawało. Jeśli by dowódcą został ktoś pokroju Hadfielda na przykład. Oczywiście rodzi się zaraz masa pytań, ale jeżeli dotychczas zgłosiło się prawie 100 000 ludzi, to założę się, że zgłosi się jeszcze conajmiej pół miliona. No nie powiecie mi, że w takiej grupie ludzi nie uda się odłowić ani jednej cennej jednostki.

Strony: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 107