Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 107
1471
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 17:38:02 »
Ja bym chciał, by w Kerbalach pojawiły się następujące rzeczy:
  1. Więcej planet za orbitą Eeloo! Póki co uważam Joola za planetę wewnętrzną. Czekam na planety, które będą wyzwaniem, dwukrotnie dalej niż Eeloo i jeszcze, jeszcze dalej! I koniecznie chociaż jedna planeta z pierścieniami.
  2. Wydobycie paliw. Oryginalny system przetwarzania surowców który miał być zaimplementowany BARDZO mi się podobał, ale podobno go nie będzie. Źle. Ja bym chciał jeszcze większej komplikacji. Chciałbym by baza przetwórcza paliw musiała ważyć po kilkaset ton.
  3. Wydobycie rud rozmaitych pierwiastków, żelaza, miedzi, aluminium itd. Koparki, wywrotki, spychacze! Możliwość stworzenia kopalni odkrywkowej. Do tego bazy - huty napędzane reaktorami atomowymi, które tą rudę mogą wytapiać.
  4. Fabryki części korzystające z wyżej wymienionych pierwiastków. Ale nie tak prosto! Niech habitat składa się z iluś tam jednostek aluminium, stali, drobnej ilości miedzi, szkła otrzymywanego z wytapianego w hucie kwarcu, oraz plastiku i elektroniki. Przy czym plastik i elektronikę trzeba by dowieźć z Kerbinu. (nie, plastiku naprawdę nie da się zrobić z kamienia)
  5. Stocznia kosmiczna w której dowiezione części będzie można montować do kupy w sondy, statki kosmiczne, rakiety itd.
  6. Warsztat. Odpowiednik stoczni kosmicznej, tyle że na powierzchni planety.
  7. Live Support. OJ TAK! Kerbale potrzebują żywności, powietrza, wody i przestrzeni życiowej. Ale dysponują narzędziami, by wodę a więc i powietrze łatwo zdobyć. Są takie urządzenia które przetwarzają kamienie na wodę, serio.
  8. Laboratorium badawcze biologiczne. Pobrane próbki skał mogą być oglądane pod mikroskopem, może gdzieś ktoś zauważy bakterie? Laboratorium ma też funkcje przystosowywania roślin kerbińskich do wegetacji pod odpowiednimi kopułami, bądź w tunelach. A rośliny to jedzenie.
  9. Rozwinięcie powyższego o moduły hodowli roślin, gdzie o światło i temperaturę dbać będzie reaktor atomowy. Moduły mogą być składane w warsztacie, stoczni, bądź wysyłane z Kerbinu. Przy czym na Laythe można by uprawiać rośliny normalnie, na zewnątrz.
  10. Kerbale mogą chodzić po wnętrzu bazy czy statku z widoku tpp bądź fpp. I niech mają możliwość zdjęcia z siebie skafandrów! Dodatkowo uważam za konieczną śluzę powietrzną.
  11. Możliwość wyposażania wnętrza habitatów, których musiało by być kilka rodzajów oraz laboratoriów. Coś jak VAB ale z wnętrzem, gdzie rozmieszczamy aparaturę, bądź łóżka dla załogi, bądź magazyn, bądź miks powyższych, bądź jeszcze coś innego.
  12. Na którejś z planet powinna wystąpić jakaś forma życia, Niech będzie gdzieś coś w rodzaju ogromnego acz niegroźnego stawonoga, albo by nie przeciążać komputerów coś pełzającego z chitynowym pancerzem.
  13. Chmury! Nikt mi nie wmówi, że z powierzchni Eve da się dojrzeć gwiazdy albo słońce. To bzdura, tam na powierzchni widoczność nie powinna przekraczać metra. Więc życzyłbym sobie ekranów skanerów radarowych, do lądowań jak i w łazikach.


 Sugestie techniczne: Uważam, że gdy baza już zostanie postawiona na jakiejś planecie powinna istnieć opcja "Połącz", "Zamroź" czy coś takiego. Chodzi o to, że gdy wdusimy ten guzik, baza zamienia się w jeden element, komputer przestaje liczyć 500 części, liczy tylko jedną. Znika fizyka międzyczęściowa, bo po co komp ma liczyć czy się coś nie rozlatuje skoro wystartowało, przeleciało kawał kosmosu i wylądowało?
 Wiecie co by to dało? Możliwość budowania koloni stukrotnie większych niż największe jakie ktokolwiek zbudował.

 To tak na tą chwilę, moja 13 punktowa lista. Pechowa, bo nie wierzę by coś z tego zostało w KSP stworzone

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jeszcze coś mi się przypomniało -
   14. Gejzery kriogeniczne na Eeloo oraz lawa i wulkany na Moho

1472
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 15:42:09 »
Czyżbym to ja był głównym bugoznajdcą w KSP? Przeleciał się ktoś na Dres? Księżyce Joola? Bo nie wiem czy problem Ike'a dotyczy tyko jego czy jest to norma na dalszych obiektach. Przypominam, że brak odbijania niemal uniemożliwia lądowanie, więc warto to sprawdzić dalej.

1473
 Dawster przetestował ten mod (bo mnie ciężko na mody naciągnąć) i stwierdził, że to ciężki badziew. Trzeba zbierać próbki i to fajne jest. Gorzej że próbkę z Muna można zebrać siedząc na Kerbinie:) No i szczegółowe raporty typu: Szansa na występowanie form żywych na Kerbinie - duża. I jeszcze pare kwiotów ten mod zawiera, więc za słowami Dawstera - porażka i jeszcze raz porażka.

1474
Inne / Odp: Ciekawy glitch
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 23:05:14 »
No żałuję, że nie pognałem tym kursem, mogłem przecież wcisnąć F5 i polecieć. A ja nie, bo nie zgodne z planem, bo przepisy, zresztą sam wiesz jak jest, admirał potem zrzędzi. ;)

1475
Inne / Odp: Ciekawy glitch
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 22:57:34 »
To ja dorzucę fotkę manewru który mi pewnego razu zaproponował komputer pokładowy podczas lotu na Laythe :)



Tak latają debeściaki! ;)

1476
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modami MechJeb i Kethane
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 20:59:58 »
No, w sumie masz rację Ravnarr, przepraszam.

Post scalony: Czw, 13 Cze 2013, 21:06:22
Trudno czasami zachować obiektywizm jak się ktoś czemuś mocno poświęca. A przecież fakt, są ludzie którzy obrabiają jednocześnie naście gier, albo nie mają dużo wolnego czasu. Przecież nie będą siedzieć w VABie i konstruować przez 6 godzin nośną. Dla nich to frustracja a nie przyjemność.

1477
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modami MechJeb i Kethane
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 20:18:00 »
No trochę szkoda.... kolejny gracz za którego gra się gra sama wyhodowany. A może dobrze? Za miesiąc odstawi na półeczkę. Trudno zgadnąć jak lepiej.

1478
Obsługa techniczna / Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 18:34:15 »
Przyszło mi do głowy, by zrobić listę bugów które znaleźliśmy. Dopisujcie swoje doświadczenia. Potem się to ogarnie do kupy i wyśle w jednym pakiecie do Squadu.

Moje znaleziska:

1. brak możliwości korekt kursu.
2. Ike nie odbija światła
3. pojazdy bez komputera sterowane tylko z fotelika mają tendencję do samoczynnego obracania sterowania gdy zostawimy je niekontrolowane i udamy się np do VAB bądź Tracking Station.
4. Dane wagowe z Info po wduszeniu M są inne niż dane tego samego obiektu w Tracking Station.
5. Skrzydła stosowane jako poszycie obiektów urywają się podczas wchodzenia w atmosferę kerbinu już na wysokości 70 kilometrów.

1479
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 18:27:25 »
Okej, to wiemy gdzie, wiemy jak, jakiś tłumacz się weźmie do roboty i przetłumaczy elegancko to co napiszę?
A w ogóle to zaraz założę nowy wątek dotyczący bugów, jak znajdziecie jakiś, dopisujcie, zrobi się listę. Ja póki co wyłapałem zdaje się pięć.

1480
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modami MechJeb i Kethane
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 17:44:25 »
pewnie, że tak, jadę z kartki:) Zasuwam po kodzie :)
Luudzie, jak możecie latać z mechjebem? Przecież to żadna filozofia, żaden talent niepotrzebny, ledwo co potrzebna rakieta. Samo zawiezie, odwiezie, doleci, odleci. A jak ktoś z was powie komuś że lata w symulator kosmiczny i usłyszy pytanie o inklinację to będzie ani me ani be ani kukuryku ;)

1481
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 17:33:36 »
Tych BUGÓW i buczków wyłapałem jeszcze trochę, ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić, żeby informacja o nich dotarła do Squadu? Tylko nie normalną drogą napisania na forum, bo utonie to w ochach i achach dziewięciolatków, z których co prawda żaden nigdzie nie poleciał, ale chwaalą, oj tak (gdzieś jeszcze taka sytuacja ma miejsce zresztą). Ja mogę napisać, klarownie, szczegółowo, w punktach. Mogę nawet jak zacisnę zęby postarać się być uprzejmym. Tylko potrzebna jest jakaś ścieżka taka, która zagwarantuje, że ta moja wiadomość dotrze. Przydałby się ktoś, kto to przetłumaczy, bo przyznaję, że moja gramatyka angielska jest tragiczna, a nie chciałbym żeby ktoś ze Squadu olał info o bugach, bo gdzieś apostrofa nie wsadzę albo pomylę czas zaprzyszly z zaprzeszłym. Jakby co, to piszcie do mnie wiadomość.

Wydaje mi się, że jest w interesie nas wszystkich, żeby te karygodne bugi Squad załatał.

1482
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Problem z modami MechJeb i Kethane
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 17:26:17 »
Chociaż jakiś plus zbugowanej 0.20tki - nie działający mechjeb dla niedzielnych pilotów :)

1483
Poproś o pomoc / Odp: Znoszenie rakiety w bok po starcie
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 12:43:26 »
Zastosowałeś się dokładnie do moich punktów? Jeżeli tak i nadal są problemy, to znaczy że powinieneś wywalić w diabły 0.20 i zainstalować 0.19.
0.20 zawiera gigantyczną ilość błędów, to najgorsza wersja jaka kiedykolwiek wyszła. I nikt się nie zamierza bawić w debugowanie tego badziewia najwyraźniej.

1484
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 10:44:47 »
Doskonała robota Wawrzyn, sympatyczne opowiadanko, tak trzymać!
A ponieważ tak dobrze ci to idzie dam ci jedną radę techniczną lotów dalekiego zasięgu. Nie lataj na okołosłoneczną, używaj efektu Obertha. Polega on na tym, że do celu lecisz BEZPOŚREDNIO z orbity Kerbinu. Co on daje? Oszczędność paliwa. Zdziwisz się jak ogromną. Rzędu 1/3, albo i lepiej. Tu ci dodaję link do kalkulatora, to biblia eksploratorów głębokiego kosmosu:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Powodzenia!
Jeśli uznasz, że przydatne (a kurde flaki, jest) to plusikiem reputacji nie pogardzę:)

1485
Poproś o pomoc / Odp: Znoszenie rakiety w bok po starcie
« dnia: Czw, 13 Cze 2013, 10:24:51 »
Ale jak Rzepa? Latały normalnie a teraz wszystko co wyślesz się obraca? Powiem ci tak - jestem cięty na 0.20, bo ma masakryczne bugi z którymi Squad chyba nie zamierza walczyć. Ale możesz ściągnąć 0.19 i tam spróbować. Ciut mniej części, ale wszystko jest dopicowane i działa. Natomiast jeżeli chcesz na 0.20 walczyć, to takie działania radzę:
1. Wyposaż rakietę w ASAS, nie wrzucaj za to systemu SAS. Przed uruchomieniem silników wduś T. (ASAS)
2. Startuj z cały czas włączonym ASASem.
3. Na 15 kilometrach ASAS wyłącz ( klawisz T) i przechyl rakietę w prawo na jakieś 45 stopni.
4. Ponownie włącz ASAS.
5. Zasuwaj na tą orbitę i ją ładnie złóż do kupy.

Używaj rakiet prostych póki co, dbaj o symetrię, nie kombinuj, dorzuć skrzydełka z tych które mogą się ruszać. Jeżeli dalej będą jaja wrzuć fotkę rakiety, pomyślimy, systemy RCS olej, nie są specjalnie potrzebne.

Strony: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 107