Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 107
1456
Poproś o pomoc / Odp: Avioniczny problem natury technicznej
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 22:40:25 »
Dawster, ty byś problemu z trymem szukał nawet w kosiarce hehe. Wawrzyn, po pierwsze co znaczy jedna para lotek? Czyli dwie lotki? I druga para czyli drugie dwie lotki? Jeżeli masz jedną parę lotek z przodu a drugą z tyłu, to jasne jest że przednia para lotek wychyli się w stronę przeciwną niż tylna. Natomiast jeżeli masz jedną lotkę na lewym skrzydle a drugą lotkę na prawym skrzydle i przy podciąganiu nosa maszyny jedna idzie w dół a druga w górę, to problem jest dość przedziwny. Nie zainstalowałeś jednej z nich do góry nogami? (nie wiem czy to w ogóle możliwe). Natomiast jeśli po prostu samolot robi ci kangura, to po prostu kwestia konstrukcji charakterystyczna szczególnie dla krótkich samolotów. Wydłuż maszynę. Druga rada to klawisz Capslock. To taki guzik delikatnego sterowania. Gdy wdusisz capsa to wszystko zaczynając od rozkładania nóżek, przez lotki, na RCSach kończąc będzie pracowało jakby na pół mocy. Sterowanie jest delikatniejsze, więc system zalecany przy co bardziej narowistych konstrukcjach.

1457
Samoloty / Re: AP IV "Fuge" (TM)
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 11:21:53 »
Adekwatna nazwa do wyglądu. Bardzo ciekawie to wymyśliłeś z łazikiem umieszczonym na plecach. Nie wpadło by mi do głowy mocowanie łazika gdzieś indziej niż pod brzuchem, bądź jak w LayOnie, pomiędzy dwoma kadłubami, brawo :)
Jedyne co mnie zastanawia, to na jaką cholerę ci tyle prądu? Przecie to bez RTG i ogniw będzie latać dokładnie tak samo dobrze, a nawet ciutkę lepiej :)

Nie masz problemów w momencie oddzielania łazika? Ciekawe że on tak zgrabnie ląduje i nie rozwala kółek. Niezły projekt :)

1458
Inne gry / Odp: Minecraft Redstone LED Monitor & Edytor tekstu by me
« dnia: Pią, 21 Cze 2013, 11:16:28 »
No Shinzo, machina rozwala na łopatki. Nie ogarniam tej elektroniki, zresztą wiesz jak ja te kable zawsze puszczam hehe. A u ciebie pełna elegancja w elektronice, a ten ekran to w ogóle odjazd.
Brawo:)

1459
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Śro, 19 Cze 2013, 12:53:10 »
Pisz waść! Nie obijamy się! Jestem mega ciekaw co dalej będzie :)

1460
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Śro, 19 Cze 2013, 09:50:55 »
Szczerze mówiąc ciut nie rozumiem tej ankiety z podwójną numeracją, myślałem, że to idzie po kolei, tak jak ankieta główna. A tu mnie uświadamiają coniektórzy, że jestem w błędzie. Byłęm przekonany, że KSP zebrało głównie jedynki heh.

1461
Aktualności / Re: KSP 0.20.x
« dnia: Wto, 18 Cze 2013, 12:35:51 »
Nie wiem czy tylko mnie to dotyka, ale mam wrażenie, że od wyjścia tej koszmarnej 0.20tki nikt nigdzie nie lata, a wyjątki tylko potwierdzają regułę. Też tak macie?


Pytanie do założyciela wątku: Da się wrzucić dwie ankiety? Jestem niezwykle ciekaw, czy nadal w skali 10 stopniowej 0.20 otrzymywała by takie wysokie noty. Bo jestem pewien, że przyznawali je głównie ci którzy dali cyferkę zanim zaczęli gdziekolwiek latać. Jest tu wiele osób, które chętnie by swoje zdanie skorygowali.
Więc jak, da się?

1462
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 01:23:22 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Ten temat moim zdaniem powinien być raczej poruszony w wątku dot. aktualizacji 0.20.

Nie Raynus, ten wątek to li tylko tworzenie listy bugów, nie chcę tu żadnych zachwytów jaka to flaga jest osom. Bo to nie o tym. Bugi. Je tu zbierajmy.

1463
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Nie, 16 Cze 2013, 00:37:44 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- jak idziemy w tym kierunku, to możliwość wylania paliwa w próżnię



WARIAT ! WARIAT !!!

1464
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 15:03:39 »
Dlugo można by dyskutować Zamb, ale nie offtopujmy, (chociaż sam lekki offtop zacząłem dyskutując z Ravnarrem). Skupmy się na naszych marzeniach jak powinno KSP wyglądać.

1465
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 10:22:46 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

W tym momencie loty międzyplanetarne są stosunkowo proste. Nie za wielki jest przeskok między doleceniem na Mun a na Dune. Rzeczywistość pokazuje, że różnica powinna być ogromna...

Są zbyt proste, zgadzam się z tobą Zamb. Ale pewnie wiesz z jakiej przyczyny nie? Z tej, że układ kerbolski jest 11 krotnie mniejszy od naszego. Gdyby wsadzić naszego marsa w w układ z zachowaniem skali, to mars byłby DWUKROTNIE dalej niż Eeloo w apoapsie. A to już, przyznasz, wyzwanie by było :)
Natomiast nie zgadzam się z tym, że wydobycie i przetwarzanie to fikcja. Jeżeli chcemy latać daleko, musimy wydobywać. Przewiezienie kilograma towaru na Marsa kosztuje w tej chwili 269 000 dolarów. To się serio nie kalkuluje. A teraz ciekawy link - Drukarka 3d zasilana bateriami słonecznymi pracująca na tym co jest pod ręką tam, gdzie nie ma nic:



Nie wiem jak wam, ale mi się wydaje, że ta maszynka aż się prosi o wysłanie w daleką drogę.

Post scalony: Sob, 15 Cze 2013, 11:11:05
Przepraszam za lekki offtop, ale jeszcze jeden link. Drukarka budynków z betonu. Beton to cement, kruszywo i woda. Cement natomiast to margiel bądź wapień i glina, to są minerały które powstają generalnie w wodzie. A na Marsie woda była. Nie wiem jak z dostępnością powyższych, ale myślę, że trochę się tego znajdzie. No i co wówczas możemy zrobić? Ano to:


1466
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 01:06:34 »
Zgadza się, Drangir ma rację, niestety jaja z dokowaniami które nie rozłączają to co mają, jak i skoki spalania są trudne do ustalenia. W sensie wskazania palcem - o tu jest bug.

Więc aktualizuję listę pewną i potwierdzoną przez kilku graczy:

1. brak możliwości korekt kursu.
2. Ike nie odbija światła.
3. Dane wagowe z Info po wduszeniu M są inne niż dane tego samego obiektu w Tracking Station.
4. Znikające sylwetki kerbali w prawym dolnym rogu przy większych jednostkach.

1467
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Sob, 15 Cze 2013, 00:12:17 »
Powyższego buga nie stwierdziłem, ale może ktoś potwierdzi?

1468
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 21:35:08 »
Ależ wcale się nie kłóci Ravnarr :) Mamy pewien pułap trudności, pułap stockowy że tak powiem. Dla mnie ten pułap i tak jest barrdzo niski. Na granicy bycia zbyt niskim. Natomiast MJ jeszcze bardziej KSP upraszcza i dla mnie upraszcza już poniżej poziomu minimum. I teraz napiszę co napiszę, natomiast nie chcę, żeby się ktokolwiek czuł urażony. Bo ja wiem że niektórzy mechjebują bo nie mają ochoty albo czasu na samodzielne latanie/dokowanie. Ale jest też druga grupa ludzi, którzy potrafią liczyć własne palce i za każdym razem otrzymywać inne wyniki. I pytanie do Ciebie jako moderatora - (Jezu jak ja się bronię przed byciem niesympatycznym) - Czy chcesz drogi Ravnarze mieć tu forumowy kącik debili? :)

1469
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 19:51:07 »
Potwierdzam Sasquatch.
Bywa, że oddokowanie powoduje, że odłącza się więcej elementów niż się chciało. W moim przypadku odłączały się elementy będące kilka metrów dalej i latały "synchronicznie" z fragmentem oddokowanym. Przy czym odłączanie następowało w przedziwnych miejscach.

1470
Dyskusje ogólne / Odp: Wasze wyobrażenie pełnej wersji KSP
« dnia: Pią, 14 Cze 2013, 19:22:26 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Szczerze? Gdyby w grze pojawiła się większość Twoich sugestii - stała by się po prostu niegrywalna. Że nie wspomnę o tym, że odstraszyła by 90% dotychczasowych użytkowników... A proponowane przez Ciebie metody przetwórstwa surowców zamieniły by tę grę w symulator kopalni.


Ależ nikt nie każe kopać, przetwarzać, wydobywać! Ravnarr, 80% graczy ogranicza się do budowania baz orbitalnych. Nie ma przecież przymusu wchodzić w zakładkę "sprzęt wydobywczy/przetwórczy". Czy ktoś zmusza do używania silników atomowych? Do wykonywania manewrów kosmicznych? Genialność sandboxa polega właśnie na tym, że każdy ma wolną rękę. A myślę, że 20% grupa, która ma żyłkę inżynierską i ambicje budowania kolosów trzy razy dalej od Eeloo za realizacje moich sugestii była by raczej wdzięczna.

Post scalony: Pią, 14 Cze 2013, 19:30:48
Widzisz Ravnarr, dam ci porównanie. Minecraft. Można w nim zbudować funkcjonujący komputer. Czy to znaczy, że ci którzy zabierają się za minecrafta muszą zabierać ze sobą książkę pt "Elektronika dla zaawansowanych"? Nie chcesz, nie budujesz, chcesz, budujesz. Proste.

Strony: 1 ... 96 97 [98] 99 100 ... 107