Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 107
1426
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 28 Cze 2013, 16:20:16 »
Ravnarr, ja się zastanawiam, czy dlatego nie powstała żadna łatka, ponieważ 0.21 na to wygląda pojawi się szybko. Optymistyczne moje założenie polega na tym, że 0.21 będzie jednocześnie bugfixem 0.20tki. Jeśli tematu nie zamkniesz, to krzywda nikomu się nie stanie, a może ktoś coś jeszcze namierzy brzydkiego.

1427
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 28 Cze 2013, 13:21:15 »
No, nie tak całkiem Wawrzyn... Chodzi raczej o proces wyciągania wniosków z zastanej sytuacji. Wiesz, coś się wydarza, włączasz mózg, dedukujesz, wyciągasz wnioski. Serio trudno mi sobie wyobrazić, żeby ktoś kto jednak w KSP siedzi dłużej niż dwa dni i pewnie oglądał jakiś tam filmik na YT nigdy i nigdzie się nie spotkał z określeniem Joola "gazowy gigant" czy coś podobnego. Pozatym wydaje mi się, że w ogóle nie trzeba uruchamiać mózgu, by znaleźć podobieństwo między Joolem a Jowiszem. Czy serio za KSP biorą się ludzie, którzy nigdy nie słyszeli o Jowiszu? Jeżeli o nim nie słyszeli, to znaczy, że absolutnie nie interesują się jakimkolwiek aspekty astronomii, więc co robią w KSP właściwie? Przecież chyba nawet w podstawówce w pierwszej klasie albo w drugiej ktoś gdzieś wspomina, że Słońce nie kręci się dookoła Ziemi. Albo może tylko tak mi się wydawało.

1428
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 28 Cze 2013, 12:51:16 »
Ech Wawrzyn, ja po prostu mam taką pewną wadę, mianowicie absolutnie nie do opanowania uczulenie na idiotów. No nic nie poradzę. Taki jakiś tik nerwowy, albo wręcz choroba psychiczna. Po prostu zaraz bym lał po pysku każdego człeka z pustą puszką mózgową jakiego spotkam.

No i zaraz pewnie dostanę kolejny opieprz, a przecież nikogo palcem nie pokazuje, prawda?

1429
Obsługa techniczna / Odp: Lista bugów w wersji 0.20
« dnia: Pią, 28 Cze 2013, 12:15:33 »
Naprawdę myślałeś siubek, że wylądujesz na Joolu? Do diaska, poczytaj trochę o astronomii! Słyszałeś o czymś takim jak Jowisz w ogóle? Jak sobie wyobrażasz lądowanie tam?
To nie żaden bug, na Joolu lądować próbuje tylko autentyczny przygłup. Po prostu Squad nie zajmuje się dumaniem jak to zrobić sensownie żeby powstrzymać coniektórych przed lądowaniem tam, gdzie wylądować się nie da.

Boże widzisz i nie grzmisz...

Post scalony: Pią, 28 Cze 2013, 12:18:34
A od czego tam miało się odbijać światło w ogóle?
Siubek, normalnie tylko inwektywy mi się na myśl cisną pod twoim adresem...

Kadaf, niestety muszę Cię tym razem oficjalnie moderatorsko upomnieć :P To forum jest dla wszystkich zainteresowanych KSP, nie tylko dla doświadczonych graczy. Swoją postawą odstraszasz od gry nowych użytkowników i wprowadzasz jakieś bzdurne podziały między potrafiącymi latać a tymi, którzy się dopiero uczą. Proszę, abyś przestał. Szanujmy się wszystkich nawzajem./ Ravnarr

1430
Gotowe poradniki / Odp: system spalania Ws
« dnia: Pią, 28 Cze 2013, 00:36:47 »
Takie rozwiązanie może być przydatne w trzonie rakiety nośnej. Bo przy zbiornikach z silnikami odrzucanych w symetrii razy ileś tam, to znowu się mnożą części. A przy trzonie który zazwyczaj służy do zamykania orbity moc nie jest już taka najważniejsza, za to oszczędność kerazyny zawsze mile widziana.

A tak ogólnie to nie pomyliłeś danych Bigmike? LV-T45 ma moc 200, a LV-T30 215kn. I ogólnie ponoć LV-T45 dużo lepiej się sprawuje na dużych wysokościach oraz ma wektorowany ciąg. A to przy trzonie nośnej przydatna sprawa.

Post scalony: Pią, 28 Cze 2013, 00:50:34
A nie, to mi się pomyliło. Wszystko pasuje, sorka. Ale właśnie 45tka będzie chyba lepsza w końcowych fazach lotu, mimo że nieco słabsza. Oczywiście jeśli ją stosować w trzonie.

1431
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 01:57:46 »
No i co Wawrzyn, masz tysiaka w wyświetleniach. Tak ciężko było to osiągnąć?:) Jak się ma dobrą historyjkę, talent do pisania oraz niezłe oko do zdjęć, to się wykręca takie wyniki. No i teraz widzisz, jest tak jak pisałem w kwestii twojej propozycji fotostory. Dobra rzecz to wysoka oglądalność. I dlatego właśnie uważam, że coś co przekroczy CONAJMNIEJ 1000 powinno automatycznie trafiać do galerii TOP 10. Na podstawie oglądalności. Bo ten system najzwyczajniej w świecie działa. Chociaż ja bym podniósł poprzeczkę do 1500. I ty te 1500 wykręcisz z palcem w nosie.

Tylko kurde się nie obijaj:)

Post scalony: Czw, 27 Cze 2013, 01:58:04
Jak ja...

1432
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 01:39:59 »
Szparag się sprawdza świetnie, tylko trzeba by mieć chyba kompa od NASA żeby se spokojnie na szparagach wysyłać ładunki rzędu 400 - 500 ton. Moja 300 tonówka szparagowa z ładunkiem to 1900 części. I dwie klatki na sekundę. A co do nośnych bez szparaga to hm, wydaje mi się, że wszystko jest kwestią bardzo prostą. Rakieta musi zapieerrdzielać zgodnie z tabelą prędkości ekonomicznych. Szparag daje pewną stabilność przez częste odrzuty zbiorników. Bez szparaga wydajność będzie mniejsza, ale można ją zniwelować rozsądnie mocując inne silniki i zbiorniki z nimi w celu uniknięcia sytuacji utraty przyspieszenia. Rakieta powinna przyspieszać równo.

1433
Propozycje & Uwagi / Odp: AJAX Chat umarł
« dnia: Czw, 27 Cze 2013, 01:03:35 »
no czacik by się przydał, oj tak. Do diabła, jak bez ręki bez niego...

1434
Rakiety / Odp: Kosmos. Ostateczna granica. Misja "Orion"
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 18:25:00 »
682 części jak na rakietę o tej mocy to całkiem niezły wynik. Moja stara nośna o podobnej mocy ocierała się o 1000. Gratki!

1435
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 14:21:48 »
Diakon, a o której gwiazdce mówisz? 2014 czy 2015? ;)

Post scalony: Śro, 26 Cze 2013, 14:22:34
lol, źle zrozumiałem haha, no teraz to już tego nie usunę... :)

1436
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 11:40:50 »
To Zerdzio powinieneś założyć inny wątek pt "Co mnie denerwuje we mnie" :)

1437
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 10:51:31 »
Wawrzyn, całkowicie bym się z Tobą zgodził, gdyby nie to, że 0.20tka powstawała wielokrotnie dłużej niż doskonała, pozbawiona bugów i pełna nowości 0.19tka. Gdyby 0.20tkę wydano po trzech tygodniach od 0.19, to bym złego słowa nie powiedział na te bugi, wierz mi. Ale kwartał roku pracy zaowocowało pojawieniem się siedmiu części i trochę dłubanki z optymalizacją. Coś tu jest nie halo moim zdaniem.

1438
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Co was denerwuje w kerbalach?
« dnia: Śro, 26 Cze 2013, 09:57:46 »
 Ach Twixes, ale widzisz, wątek jest skonstruowany tak, że można szczerze wygarnąć, co nas denerwuje właśnie. Ja wiem, że problem z dokowaniem to poważna sprawa i trzeba się w kod ostro wgryźć żeby ustalić co nie bangla. Tą godzinę miałem na myśli przy tym błędnym podawaniu wagi. Przecież wystarczyło by to samo info powielić dwa razy! I wrzucić je i tu i tam. To chyba średnio rozgarnięty programista zrobi, no nie? A tymczasem nikt nic z tym nie robi, wszak kubki trzeba lepić z kerbalem. Co do poziomu trudności, to wszystko wiąże się z doświadczeniem i praktyką. Nie tą z kerbali a tą z życia. Ja trochę z inżynierką miałem do czynienia a o triangulacjach fotometrycznych czytywałem jak akurat nie mogłem zasnąć, dlatego akurat dla mnie kerbale są grą mocno łatwą niestety. Twixes, ja w trzecim locie po pierwszym uruchomieniu KSP lądowałem załogowo na księżycu. Czyli z 30 minut po zainstalowaniu i zobaczeniu - aha, to jest silnik, a tam aha, to pewnie jest zbiornik paliwa. Zaletą wielką kerbali jest to, że można sobie stawiać cele trudniejsze. Tyle że od wyjścia 0.20tki już nie można. Bo na duże konstrukcje wszędzie czyhają bugi. Są gracze, którzy twierdzą, że z dokowaniami nie ma żadnych problemów. Ale może nie robili asymetrycznych konstrukcji z 500 części gdzie doki rozmieszczone są w najdziwniejszych miejscach. Ja w każdym razie z bugami w dokowaniach mam do czynienia niemal wszędzie.
I to mnie właśnie wpienia, że nikt nic z tym nie robi.

1439
Dokładnie tak, powierzchnia nośna jest niewystarczająca. LayOn II startuje przy 50 m/s. A Twoja maszynka wydaje się potrzebować trzy razy tyle. A co do ostatniej części Moho? Trochę mało tekstu rzuciłeś, komunikacja zawsze się odbywa z prędkością światła, więc tak dziwnie zabrzmiało jakby to był nie wiem jaki rarytas:) Zakończyłeś znienacka trochę na modłę amerykańskich seriali dla przygłupów w ciekawym momencie. Szkoda, bo poprzednie części stanowiły spójną całość, a ta jest jakaś trochę inna. Za to fotka z Moho z tą nałożoną siatką i napisem - zajebiaszcza :)

Post scalony: Wto, 25 Cze 2013, 23:07:36
Tak właściwie samolocik poza minimalnymi powierzchniami nośnymi ma też minimalne powierzchnie sterowe, przydałby mu się uczciwy ster wysokości, może i w układzie kaczki, czyli z przodu.

1440
haha, sympatyczny opis:) A maszynka fajna. Mała, zwarta i do tego stylowa :)
Odpoczynek od Moho? :)

Strony: 1 ... 94 95 [96] 97 98 ... 107