Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 107
1396
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 09 Sie 2013, 08:32:31 »
Moje spodziewanki są następujące: Zastosowanie dla budynku kontroli lotów i kerbodolary za misje. Do tego faktycznie być może drzewko rozwoju i jakiś zalążek kampanii. Bo to wszystko jest razem połączone. W budynku dostaniemy zlecenie z ekranami i pokazem graficznym gdzie i jak mamy dolecieć. Bierzemy misję, lecimy, wypełniamy zadania, wracamy, kasa czeka, kasa na rozwój technologiczny, bądź na części do rakiety, kolejne zlecenie, i tak w kółko. Za to daję głowę, że surowców dalej nie będzie. To czego jestem ciekaw, to czy mody będą mogły być stosowane w kampaniach. No i nie sądzę, bo takie KW rocketery, które samo sobie jest z lekka cziterskie znaleźć się w kampanii nie powinno.

1397
Tylko mi tu nie spojlerujcie proszę! Marudzę dla samego marudzenia, nie pytam bynajmniej o pozycje ciekawostek:) Jak kto poda listę anomalii z pozycjami to sztachetą przez łeb! :)

1398
A ja to jeżdżę po tym Munie, jeżdżę, a nic nie mogę z anomalii znaleźć... Nawet ostatnio puściłem jonową sondę która okrąża Muna na 5 km. I tak siedzę i lukam czy cuś się nie pojawi ciekawego, ale jakoś póki co poszukiwania bezowocne.

1399
Aktualności / Odp: KSP Weekly Polska
« dnia: Śro, 07 Sie 2013, 22:55:54 »
A tymczasem surowce odeszły łohoho, do wersji 0.64. Szykujmy platformy wiertnicze na 2018:)

1400
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Nie, 04 Sie 2013, 12:53:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Dobra, przekonaliście mnie, pobieram tego 14 dniowego triala, najwyżej potem będę płakał. Jakieś porady na początek? Czym się zająć, jak najlepiej wykorzystać te dwa tygodnie?


Ravnarr, jeżeli wybierzesz minmatarów ładuj skille w działka na amunicję, oraz w pancerz, jeśli ammarów to tylko lasery i shield, jeśli za to Caldari to przede wszystkim rakiety. Ogólnie podstawowym skillem kiedyś była szybka nauka, ale to dla graczy, którzy chcą grać dłużej. Ogólnie zalecam grę w sposób TYPOWY dla rasy. Jakie kto ma predyspozycje i jakie statki są dostępne na pewno dowiesz się przeglądając maszyny. Ja zrobiłem ten błąd, że wybrałem Ammarów i zainwestowałem w rakiety. Po czym się okazało, że statki rakietowe u Ammarów są tylko dwa i oba klasy T2. Czyli takie z wyższej półki. Więc średnio 3 razy droższe niż klasyczne statki T1. Błąd! Potem trząsłem tyłkiem zawsze lecąc gdzieś gdzie jest niebezpiecznie, co z tego że miałem najpotężniejszy krążownik w grze, jeśli pancernik T1 kosztuje niewiele więcej a siłę ognia ma dwa razy taką.
Dlatego powtarzam, żadnych ekstrawagancji, bo one realnie kosztują. Graj typowo, a może wsiąkniesz w Eve Online na amen. (czy to źle, czy dobrze, to już nie mi osądzać) :)

1401
Inne gry / Odp: Eve Online
« dnia: Sob, 03 Sie 2013, 23:29:42 »
 Kilka lat poświęciłem Eve Online i przestrzegę coniektórych, którzy chcieli by sobie poszaleć. Gra jest wymagająca. Gra jest trudna. Oli, jeżeli tak się będziesz chciał zakraść i odpalić co masz a trafisz na kogoś, kto trochę posiedział w Eve, to to będzie trochę jakby komar chciał zajechać nosorożca. Nawet jeśli przeciwnik będzie siedział w statku niskiej klasy. Bo jego skille będą powodować, że odpalisz wszystko, a jemu nawet tarcze nie osłabną, oczywiście jak zaczniesz go namierzać, to on będzie o tym wiedział i namierzy też ciebie. I rozniesie. Nie mówiąc już o tym, że takie napady można realizować tylko w nullsecu, czyli tam gdzie nie ma policji - tzw Concordu. Tyle że w nullsecu siedzą całe watahy speców czekających na noobów. Więc zanim ktokolwiek, kto dopiero zaczyna przygodę z EVE spróbuje zakradki i ataku na jakiś transportowiec, zostanie zabity coś około 74 razy. Dla mnie przedarcie się przez układy poniżej 0.5 to zawsze była palpitacja serca, ponieważ latałem cholernie drogim statkiem, na który zarabiałem pewnie z tydzień, gdy poszedł w diabły. Eve Online polecam ludziom o mocnych nerwach, zbędnych pieniądzach (znam takich co to kupowali iski za sumy rzędu 1000 złotych) i masie wolnego czasu. Przyznać muszę jedno, gra jest PIĘKNA. Ale to róża, która ma kolce. No i jakby co, nie poratuje guzik LOAD GAME:)

1402
Inne / Odp: Drony projektu "Orion"
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 10:59:08 »
To nie prąd będzie problemem, tylko powierzchnia nośna. Pamiętaj Kris, że ciśnienie atmosferyczne na Dunie jest wielokrotnie niższe. Dlatego na Dunie potrzebna będzie ZNACZNIE większa powierzchnia skrzydeł, by dała radę wytworzyć podciśnienie zdolne unieść maszynę w powietrze. Sugeruję test wysokościowy nad Kerbinem. Jeżeli twoja maszynka Kris spokojnie poleci na 20 - 25 km pułapu, to możesz ryzykować wysłanie sprzętu na Dunę. Jeżeli jednak będą problemy z utrzymaniem stateczności, zdecydowanie zwiększ powierzchnię nośną.

1403
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Nie, 28 Lip 2013, 10:50:03 »
 Niestety faktycznie starego sejwa wzięło w diabły, ale żeby nie było, Squad wyraźnie ostrzegał, że tak może się stać. Więc zdziwienie tym faktem jest bezpodstawne. Przydzielanie załogi jest bajeczne, ksc wygląda całkiem nieźle, (chociaż liczyłem na to, że gdzieś tuż obok wyrzutni pojawi się terenowy tor przeszkód do testowania łazików). VAB i SPH to już rewelacja, (może poza pojazdami obsługi, które poginają ze stówkę po hali). Optymalizacja u mnie jest ok, chociaz bywa, że się wszystko przytnie z lekka i trzeba ni stąd ni zowąd poczekać pół minuty. Jedynie mam mieszane uczucia co do nowego ASASu. Do samolotów bajka, doskonałe, rewelacja, odlot. Ale do rakiet? Cóż, mam wrażenie, że wduszenie ikonki praktycznie nic nie zmienia. Czy jest wduszona, czy nie i tak trzeba się wspomagać chwilami WSADem. Stary ASAS blokował na amen, można było odpalić jakiś dłuższy manewr i spokojnie zająć się czymś innym. A teraz to ja muszę cały czas trzymać paluchy na klawiaturze i korygować kurs. Fakt, latam nie do końca symetrycznymi konstrukcjami, ale stary ASAS jakoś dawał radę. Ustawiał wektory ciągów silników i maszyna szła mniej więcej jak po sznurku. A ten nowy niby jest, a jakby go nie było. Nie wyobrażam sobie używać go przy manewrach trwających po 20 minut, to będzie mordęga.

1404
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 26 Lip 2013, 20:08:06 »
To ja też cosik dorzucę. Pierwszy niechaj będzie całkowicie porzucony projekt statku kosmicznego pionowego lądowania. Założenie było takie - leci toto gdzieś w diabły daleko posiłkując się swoimi silnikami atomowymi, a potem przechodzi na silniki tradycyjne i siada. Ma łazika na pokładzie, instrumenty, wszystko piknie. Z jednym wyjątkiem - wyważenie czegoś takiego w dwóch płaszczyznach przy niepełnej symetrii biorąc pod uwagę ubywające paliwo to zupełny koszmar.








I druga maszynka. Ponieważ wydobycie surowców miało być już, teraz, zaraz, to na wiosnę zbudowałem taką oto mobilną platformę wiertniczą. Tylko wiertła brakowało.



Widok zza kółka:






No i jak może niektórzy spostrzegli, jak wiertła nie było, tak nadal nie ma. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Platforma jest wyposażona w moduł ewakuacyjny. O taki:



Ku mojemu zaskoczeniu, to pudełeczko wystartowało z platformy, weszło na orbitę Muna, po czym wróciło na orbitę Kerbinu! Gdyby miało spadochronik, to by była doskonała kapsuła ewakuacyjna dalekiego zasięgu. Ale nie doceniłem wydajności silnika, to i spadochronu nima.
Może kiedyś odkurzę ten projekt. Jak mi wiertło dadzą.

1405
Poproś o pomoc / Odp: Pytanie odnośnie Kerbalonautów
« dnia: Śro, 24 Lip 2013, 09:41:02 »
Póki co różnica jest tylko w animacjach paszcz. Nie zauważyłeś że Jeb cieszy się nawet jak mu eksploduje rakieta, a Bob ( czy może Bill) jest przerażony nawet jak cykniesz RCSami?

1406
Aktualności / Re: KSP .21
« dnia: Wto, 23 Lip 2013, 13:35:40 »
A mi się właśnie podoba. Koszmarna ilość bugów 0.20 spowodowała, że przestałem w ogóle grać w kerbale, dlatego info, że łatają bugi mnie osobiście jak najbardziej cieszy.

1407
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze faile w Kerbalach
« dnia: Pon, 22 Lip 2013, 10:53:25 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Co zrobiłem źle? nie do końca wiem jednak najprawdopodobniej coś trzymało obie rakiety i nie pościło.



Gdyby pościło to pewnie słabiej by trzymało, a tak to wiadomo, kotlet, potem kebab, potem kiełbasa i siłę miało jak dąb. Wygląda na to, że faktycznie masz rację. Nie pościło.

1408
Własna twórczość / Odp: [Opowiadanie] - KER-KONTAKT
« dnia: Pią, 19 Lip 2013, 18:52:26 »
Tak, chyba przejąłeś pałeczkę najlepszego opowiadania na forum. Bo jest ono autentycznie bardzo dobre. Gdzieś tam się zapomniałeś, że admirał nie siedzi w centrum kontroli lotów, tylko na tajnym kanale, gdzie nie słyszą go tłumy (a przynajmniej tak mi się wydaje), ale poza tym opowiadanie jest świetne.

Post scalony: Pią, 19 Lip 2013, 18:55:34
PS. Serio zbudowałeś rakietę która tak błyskawicowo nabiera prędkości? Jeśli tak, to wiesz chyba, że tracisz masę energii na przepychanie się przez atmosferę, no nie?

1409
Dobry pomysł Jaro! Niech ludzie czytają! Tym bardziej, że "Apollo 13" to książka, która jest majstersztykiem. Zbierasz sobie tą reputację ode mnie, oj zbierasz :)

1410
Statki kosmiczne / Odp: Moho Conquest
« dnia: Wto, 16 Lip 2013, 09:10:47 »
Dosskonała robota Wawrzyn! Wiadomo, wszystko da się zawsze zrobić jeszcze lepiej, ale tak jak jest, jest autentycznie świetnie! Bardzo dobra fabuła, rewelacyjny pomysł i w ogóle machnąłeś NAJLEPSZE opowiadanie na całym forum. Jak dla mnie jesteś Top One!

Strony: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 107