Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 107
1261
Fajna stacja, podoba mi się, Chociaż z modami chyba ciutkę przesadziłeś. I brakuje ich listy, która zgodnie z regulaminem jest obowiązkowa. Co to za mod na zieleninę? Ekstra wygląda.

1262
Kampanie / Re: Stacja Kosmiczna FSK-01
« dnia: Nie, 12 Sty 2014, 23:19:08 »
Drangir, chylę czoła, świetny pomysł, realizacja, tekst, wszystko :D

1263
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


KADAF INDUSTRIES


Prezentuje


Vacat MEGATHOR Mikołaj Kopernik



 Natychmiast po przecieku pierwszych informacji, że następny przetarg będzie dotyczył największej kiedykolwiek wysłanej maszyny na Mun, Kadaf Industries zatarło ręce. Tym razem można będzie zaszaleć, limit czterystu części to coś, o czym wydział konstrukcyjny marzył od dawna. Szybko napisano listę wymagań. Zdecydowano się na najpotężniejsze dostępne systemy napędowe by wprowadzić w ruch najlepiej wyposażoną platformę badawczą jaka kiedykolwiek powstała. Gdy zawieszenie przechodziło pierwsze testy mobilności do biura KI dotarł jeden z gońców PMB ściskając plik dokumentów. - K.A.S. dostał homologację agencji kosmicznej chłopaki! Od teraz można go używać!
No tego jeszcze tylko trzeba było do szczęścia. Zespół inżynierów z jeszcze większą werwą kontynuował pracę. Jednocześnie kompletowano załogę składającą się z sześciu specjalistów mających obsługiwać przyszłe monstrum. Powoli w hangarze zaczęła się rodzić niebagatelna maszyna o wyposażeniu tak bogatym, że mogło ono zawstydzić dokonania kosmiczne dowolnej agencji nie wyłączając dotychczasowego dorobku Kadaf Industries. Po wielu miesiącach prac i wydaniu ogromnych pieniędzy prace zostały zakończone. Pojazd MEGATHOR Mikołaj Kopernik został zamontowany na module silnikowym, a ten z kolei na rakiecie nośnej. Załoga maszyny prezentuje się następująco:

 Nedman Kerman   - Komandor Nawigator
 Mactop Kerman     - Pilot Kierowca
 Gregbur Kerman   - Inżynier Mechanik
 Tomberry Kerman - Lekarz Psycholog
 Cordin Kerman      - Naukowiec
 Wehrfen Kerman   - Naukowiec

Gdy odliczanie się zakończyło kosmodrom przeszył grzmot. Tak ciężki ładunek nie był wysyłany bardzo dawno.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tylko odrobinę wzmocniona standardowa rakieta nośna, wykorzystywana we wszystkich lotach na użytek PMB, ledwo domknęła orbitę Kerbinu. Silniki atomowe modułu pchającego wyrównała peryapsę, po czym po ustawieniu się na odpowiednią pozycję pchnęła zestaw w kierunku Muna. Mimo mocy 360 kN manewr trwał zaskakująco długo, niemal pięć minut. Sto dwadzieścia ton to już nie w kij dmuchał, dowódca zaczął nerwowo spoglądać na wskaźniki stanu paliwa. Kilkanaście godzin później zamknięto orbitę wokół celu. Po wykonaniu kilku okrążeń wybrano miejsce lądowania - pobliże ogromnego kratera pięćset kilometrów na zachód od bazy LEM. Nedman Kerman zarządził rozpoczęcie manewru deorbitacji.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Prędkość powoli spadała, lecz znacznie szybciej znikało paliwo w nuklearnych silnikach. Zadźwięczał alarm rezerwy, całkiem niepotrzebnie, dowódca wpatrywał się we wskaźniki bez ustanku. Trzydzieści jednostek! A prędkość to nadal trzysta metrów na sekundę. Czyżby w KI się pomylono i tak cenna maszyna miała przyrżnąć w szare oblicze Muna? Dwieście metrów na sekundę.... sto osiemdziesiąt... przy stu pięćdziesięciu metrach na sekundę wibracje ustały, silniki wyczerpały paliwo. A pułap nadal wynosił niemal dwadzieścia kilometrów od powierzchni.
-Odrzucaj to żelastwo Mactop, przechodź na konwencjonalny! - krzyknął przez interkom do pilota. Po chwili dał się słyszeć słaby szczęk dikaplera, a moment później pojazdem targnął potworny wstrząs. Dowódca przyrżnął brodą w instrumenty pokładowe, jednocześnie włączyły się alarmy przeciążenia a ściany przeszył zgrzyt naprężonego do granic ostateczności metalu. Co za kretyn!!! Nie minęły trzy sekundy a przeciążenie zniknęło.
-Przepraszam komandorze... - szepnął skruszony pilot.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

To cztery potężne silniki chemiczne Aerospike zostały przypadkowo uruchomione z zablokowanym pełnym ciągiem, dwukrotnie większym niż to co mogły dać z siebie silniki atomowe. Pułap powoli spadał, pięć kilometrów nad powierzchnią prędkość opadania zeszła do zera. - Stoimy na ogniu! Rozpoczynam zejście wertykalne! - poinformował pilot.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aerospike miały ogromną moc, jednakże również spalanie całkiem spore. Sytuacja nadal nie była jasna. Zbiornik centralny został opróżniony błyskawicznie, zaraz po nim zbiorniki boczne. - Trzysta metrów do przyziemienia!
- Sto metrów! Włączam wspomaganie RCS!
- Dwadzieścia metrów, wyrównuję!
Kilkanaście sekund później pojazd delikatnie zetknął się z gruntem, silniki ucichły, lądowanie udało się. Resztki paliwa przepompowano do bocznych zbiorników. Czas odrzucić zbędne silniki. Uruchomiono silniki elektryczne kół i ostrożnie manewrując pozbyto się zbędnych aerospików.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Mactop, ładne lądowanie, może zapomnę o tym wcześniejszym incydencie. A teraz podwieź nas na jakiś rozległy płaski skrawek gruntu. - Rzekł Nedman. Kilometr dalej natrafiono na rozległy płaskowyż. Dowódca rozkazał zatrzymać Megathora i zarządził zbiórkę.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Panowie! Dzięki wytężonej pracy naszych inżynierów dotarliśmy tu gdzie dotarliśmy. W najcięższym lądowym pojeździe jaki kiedykolwiek pojawił się na Munie! Nie zawiedźcie pokładanego w was zaufania, cały Kerbin na was patrzy! Przystąpmy więc do testów wyposażenia, wszyscy na stanowiska! Moduł badawczy zostanie skontrolowany jako pierwszy.
Każdy doskonale wiedział co ma robić. Megathor posiada pokładowe laboratorium badawcze, lecz poza nim również drugie w pełni autonomiczne.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

-Gregbur, rozkładaj podwozie i zwalniaj dok! - zakomenderował dowódca.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Cordin Kerman wszedł do modułu sprawdzić pomiary. Uruchomił wewnętrzny system radiowy i poprosił - Moglibyście trochę odjechać? Geigery mi tu lekko szaleją, za blisko RTG.
- Jasna sprawa, Mactop, ruszaj.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Wszystko gra, aparatura sprawna, możecie wracać mnie stąd podnieść.
Po chwili ogromny pojazd podjechał ostrożnie nad laboratorium. Komandor osobiście instruował kierowcę, pozycja musiała zostać osiągnięta bardzo precyzyjnie.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Gregbur Kerman odpowiedzialny za funkcjonowanie systemu K.A.S. uruchomił wciągarki powoli opuszczając je na płyty zaczepów laboratorium.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Szczęknęły elektromagnesy i stalowe liny zaczęły podnosić moduł z powierzchni. Delikatnie, powoli, raz lewa, raz prawa. W końcu dok chwycił, zapaliły się kontrolki zaczepów. Elektromagnesy wyłączono i wciągnięto.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- W porządku. Mactop, wiesz co robić. Bierz paczki z pocztą dla chłopaków z LEMa. To się zdziwią...
Faktem jest, że Megathor posiada na wyposażeniu również lekki pojazd kosmiczny, zdolny do pokonania jednej czwartej obwodu Muna. Akurat tyle, ile dzieli pozycję Vacata od bazy kosmicznej.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Do zobaczenia niebawem!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Pojazd oddokowano, po czym wycofano na bezpieczną odległość. - Pomyślnego lotu Mactop! - życzył szczęścia dowódca. Po chwili pojedynczy lekki silnik wzniósł niewielką maszynkę ponad grunt.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Chwila spokoju - pomyślał pilot. Do lądowania kilkanaście minut.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tymczasem Nedman zarządził test ostatniego z gadżetów, w które wyposażono Megathora. - Gregbur, opuszczaj RSRa! Zapraszam na przejażdżkę.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Dowódca wsiadł za kierownicę, Gregbur zasiadł obok i obaj pomknęli po szarym pustkowiu.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Trochę skąpe wyposażenie prawda? Nie to co siódemka którą mają w LEMie. Ale idzie jak należy, no i dach...
- Wie pan komandorze jakie były cięcia, dobrze, że w ogóle go mamy.
Nedman zatrzymał mikroskopijny samochodzik i wysiadł rozprostować kości.
 - Gregbur, czegoś zapomnieliśmy zabrać, nie sądzisz?
 - Hmm... kije golfowe?
 - Właśnie... No nic, wracamy.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Po chwili RSR nadjechał pod dźwig, zaczepiono elektromagnes i wciągnięto powoli maszynkę na jej punkt mocowania.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tymczasem Mactop Kerman zbliżał się do lądowania. Spędził w tej pchełce nieco czasu w symulatorach, aczkolwiek tutaj paliwo kończyło się jakoś szybciej niż zapamiętał. - Pieprzone czterdziestki ósemki - mruknął. Zawsze coś z nimi nie tak. Nie było paliwa na precyzyjne lądowanie w LEMie, posadził więc maszynę kilkadziesiąt metrów dalej.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Przełączył radio na kanał bazy i poinformował zdziwionych kerbonautów o swoim przybyciu. Moment później z bazy wyruszył na jego spotkanie RSR 7 i przywiózł go do LEMa.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Tego nikt się nie spodziewał, powitaniom nie było końca. Niestety plan hucznego przyjęcia spełzł na niczym, tuż po uroczystym obiedzie dowódca Megathora wywołał Mactopa przez radio i przypomniał gdzie jego miejsce. Pilot miał jednak pewien problem, zresztą całkowicie zgodny z przewidywaniami.
- Macie tu trochę paliwa? Bo właściwie jestem goły - zapytał kerbonautów.
- Coś poradzimy! Bill, bierz kanistry i pakuj się do Pumy z naszym gościem! - odpowiedział jowialnie dowódca LEMa - Jebediah Kerman. Niedługo później pchełka została zatankowana i Mactop wzniósł się w przestrzeń.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Natomiast przy mobilnej bazie przeprowadzono ostatni test. Test dźwigu towarowego i obsługi kontenerów zaopatrzeniowych.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Jak tam Tomberry? - zagaił Nedman - na siłowni podobno miałeś najlepsze wyniki prawda? Weź no ten kontenerek na plecy z łaski swojej.
Tomberry niechętnie wykonał rozkaz dowódcy.
- Co teraz?
- zeskocz z rampy chłopcze, masz przecież jetpack.
Lądowanie nie było wcale takie gładkie. Dowódca rozkazał umieścić kontener w odpowiednim miejscu, a Gregbur zaczął opuszczać wciągarkę.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Po chwili tarcza elektromagnesu złapała ładunek i dźwig zaczął unosić skrzynię w górę.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Gdy kontener znalazł się w odpowiednim miejscu jeden z pozostałych kerbonautów chwycił zaczepy, pociągnął do siebie i Gregbur wyłączył prąd. Wehrfen Kerman trzymający kontener z jękiem wylądował na plecach.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Dalej chłopcze, nie jęczymy tylko pracujemy, mocuj kontener w jego pozycji, test instalacji zakończony!
W tym samym momencie odezwało się radio i odezwał się Mactop - Komandorze, schodzę do lądowania!
Jednak zanim doszło do przyziemienia jego wzrok przykuło coś dziwnego kilka kilometrów od celu. Niestety nie było paliwa na dodatkowe skoki, lądować trzeba było albo natychmiast, albo wcale. Na ostatnich litrach paliwa wspomagając się systemem RCS posadził rakietkę w pobliżu Megathora.
Nedman Kerman ostrożnie podjechał nad cel, gdzie Mactop delikatnie regulując ciąg zadokował do pojazdu.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Jak lot? Bez problemu?
- W porządku komandorze, ale paliwa ledwo ledwo, mogę prosić do nawigacyjnej?
Zaskoczony dowódca widząc pośpiech i nerwowe ruchy swojego pilota udał się za nim do komfortowo wyposażonego modułu załogowego.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Po wyrównaniu ciśnień i zdjęciu hełmów obaj wyłączyli nadajniki radiowe. Dowódca spojrzał na swojego człowieka i zapytał cicho - Coś zobaczyliście...
- Tak komandorze. Niedaleko. Dziesięć kilometrów na północny zachód, może trochę mniej... Komandorze, tam coś, coś stoi... - szepnął nerwowo.
 - W porządku, zjedz coś, odpocznij, ja poprowadzę.
Dowódca zostawił swojego kierowcę i wsiadł do kabiny sterowniczej. Wydał rozkaz zajęcia miejsc załogowych i wyruszył w kierunku określonym przez swojego pilota.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Teren wznosił się i opadał. Mimo, że Nedman Kerman omijał leje kraterów to i tak na wskaźnikach przechyłu wartości osiągały nawet dwadzieścia stopni. Dowódca z zaskoczeniem odkrył, że Megathor mimo potężnej masy, całkiem nieźle radzi sobie z podjazdami, jeśli tylko ostrożnie przeciążyć silniki, którą to sztuczkę przećwiczył jeszcze na Kerbinie. Cztery potężne reflektory skutecznie oświetlały drogę.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Po kilkunastu minutach zza kolejnego wzniesienia zaczął wyłaniać się tajemniczy obiekt.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Z każdym przebytym metrem skalny łuk stawał się coraz większy i większy. W końcu komandor zatrzymał silniki i zaciągnął hamulce. Mimo rozmiarów Megathora ogrom łuku wprost przytłaczał. Czy coś takiego mogło powstać w sposób naturalny? Cóż, niebawem się przekonamy w końcu dysponujemy najbardziej zaawansowanym technologicznie mobilnym laboratorium badawczym!

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Technikalia:

Megathor posiada:
 Kabinę załogową o pojemności 4 kerbali
 Dwie kabiny sterowania
 Trzy niezależne systemy KAS o rozmaitych funkcjach
 Cztery kontenery ze sprzętem

Pojazdy wyposażenia:
 Łazik RSR
 Pojazd kosmiczny Pchełka
 Autonomiczne odłączalne laboratorium
Ilość części: 399
Waga: 67 ton
Prędkość maksymalna osiągnięta na płaskim terenie: 12.3 m/s
Zdolności do terenowe: Podjazd pod 20 stopni metodą trawersową.
Zasilanie: 12 cylindrowy silnik izotopowy umieszczony za modułem załogowym

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

                Panel słoneczny Gigantor

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Klawisze funkcyjne:
1. Włączanie/wyłączanie reflektorów drogowych
2. Włączanie/wyłączanie reflektorów pokładowych
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jest to najdłuższa jednorazowo wypuszczona relacja, jaką kiedykolwiek napisałem. Liczę również, że nie przynudziłem zanadto.
Tak więc Kadaf Industries liczy na Wasze głosy!


1264
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 19:35:04 »
Właśnie tak to należy robić jak zaproponował Skyline. Te same części a 200 leveli doświadczenia wyżej. Jakkolwiek ja dałbym może silniki 48-7S zamiast 909tek i to trzy sztuki zamiast czterech, zawsze półtorej tony mniej, jakkolwiek ISP 909 mają nieco lepsze.

1265
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 19:09:31 »
No cóż, to faktycznie będzie katastrofa na Mun, bo konstrukcja jest po prostu tragiczna. Dlaczego nie używasz silników atomowych? Chyba że to tryb kariery. Dwa - nie masz ASASu, czyli to będzie szaleć. Trzy, za mało paliwa, tu wyhamuje, ale paliwa masz niewiele, ekspert sobie poradzi, pytanie czy jesteś ekspertem. I w końcu cztery. Kto ci poradził lądowanie wieżowcem? Ilość płaskiego terenu, a taki potrzebujesz niezbędnie do sadzania czegoś tak fatalnie wysokiego, to najwyżej 5% powierzchni. I jeszcze wąsko rozstawione nogi. A i jeszcze sześć - brak oświetlenia. Zbudowałeś lądownik, który z powodzeniem mógłby stanowić przykład jak tego nie robić.

Powodzenia.

1266
Gotowe poradniki / Odp: EFEKT OBERTHA - Latajmy ekonomicznie.
« dnia: Wto, 07 Sty 2014, 00:33:50 »
Cieszę się, że się przydał poradnik. Oberth to nowa jakość fruwania :)

Dalekich lotów!

1267
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Pon, 06 Sty 2014, 23:52:21 »
Niestety nie mam monitora na całą ścianę i nie zamieszkuję też hali fabrycznej, by sobie na nią obraz puścić. Więc przykro mi, ale z wiekiem oczy już chyba nie te :)

Dajże to większe człewieku :)

1268
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 23:20:46 »
No właśnie, bajecznie prosty. Do określenia udźwigu potrzebujemy:

1. Moc silnika w kN.
2. Przyspieszenie grawitacyjne ciała na którym chcemy lądować, bądź z niego startować.
3. Kalkulator.

Przykład: Chcemy sprawdzić ile mocy potrzebujemy żeby wynieść z Muna w kosmos sto ton za pomocą silników atomowych, więc bierzemy silnik i liczymy.
1. Moc 60 kN
2. Przyspieszenie Muna to 1.63
3. Liczymy - 60 dzielimy przez 1,63, co daje nam wynik 36,8. Wynik to ilość ton które silnik dźwignie.
Chcemy wynieść sto, więc mnożymy sobie 36 tyle razy aż przekroczymy 100. Czyli ile, trzy silniki nam potrzeba. I tyle. Proste?

1269
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 19:01:12 »
Wszystko zależy od tego jaką mocą dysponujesz. Jeden silnik atomowy jest w stanie dźwignąć z Muna o ile mnie pamięć nie myli 36 ton z haczykiem. Ale jeżeli będziesz próbował sadzać coś co waży 35 ton na jednym atomowym, to nie wyhamujesz. Jeżeli dasz dwa atomowe, to po zrobieniu orbity wokół Muna zalecam rozpocząć hamowanie na 30 km. Po wejściu na trajektorię lotu mniej więcej pionową koło 10 km nad powierzchnią nie radzę przekraczać prędkości opadania powyżej 30 m/s. Pamiętaj też, że grunt nie jest na wysokości zero, tylko czasami wiele kilometrów wyżej. Zalecam zaglądanie do IVA bo większość modułów załogowych posiada radarowy dalmierz. Przyziemienie nie powinno następować z prędkością wyższą niż 5 m/s.

Upraszając, im więcej silników, tym krótsza droga hamowania, ale większe zużycie paliwa.

1270
Szukam modyfikacji / Odp: Nowy System Gwiezdny
« dnia: Nie, 05 Sty 2014, 18:45:05 »
KSP na całe szczęście stawia najpierw na naukę, potem na bzdety. Dlatego w nie gram. Na drugie całe szczęście większość poważnych moderów wydaje się z tą koncepcją zgadzać.
Ale jest opcja pozwalająca zachować realia oraz dodać drugi układ. Ta opcja to układ podwójny dwóch gwiazd krążących wokół siebie. Było by to o tyle ciekawe, że planety odległe (zapewne ZNACZNIE dalej rozmieszczone niż Eeloo) wykonywały by manewr w kształcie ósemki krążąc wokół obu gwiazd. Po drugie żadna z planet nie miała by orbity z równą peryapsą i apoapsą, przewidywanie gdzie i kiedy znajdzie się co odleglejsza planeta by wykonać manewr przechwycenia było by ciekawsze.

Jednakże ponieważ wiążę się to z całkowitą zmianą trajektorii ciał w układzie Kerbińskim, plus zmienne orbity pod wpływem drugiej gwiazdy, to chyba taki mod by powstawał dłużej niż KSP.

1271
Modyfikacje / Odp: KerbPaint - Dowolne malowanie każdej rakiety
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 17:10:55 »
Kwadraty zamiast ognia dopalaczy to bug tego moda i nikt na to nic nie poradzi.
No, poza jego twórcą.

1272
Szukam modyfikacji / Odp: Nowy System Gwiezdny
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 14:47:21 »
Przecież to debilizm sparta. Absolutnya debilizm sparta. Rakieta lecąca gdziekolwiek poza układ to będzie 50 000 części z czego 49 000 to będą silniki i zbiorniki paliwa. Warp x100. I czekasz dwa miesiące. Albo pięć.



Nie unośmy się :) // Raynus

1273
Otóż to, możecie sobie dowolnie przerabiać KSP i ściągnięte mody do póki nie będzie tego publikować jako swoje dzieło, bądź nie daj Boże, próbować na tym zarabiać.

1274
Poproś o pomoc / Odp: Dane więcej danych
« dnia: Sob, 04 Sty 2014, 10:17:49 »
hahaha, przyganiał kocioł garnkowi ;)

Mechjeba odradzam, engineera albo tego voida załaduj.

1275
Poproś o pomoc / Odp: Katastrofa na Mun.
« dnia: Pią, 03 Sty 2014, 22:01:41 »
idź na launchpad i wciśnij TRZYMAJĄC jakiś czas F9

Strony: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 107