Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 107
1231
Inne / Odp: Dom. Prawdziwy, przyjemny dom.
« dnia: Wto, 28 Sty 2014, 16:29:21 »
Nigdy nie twierdziłem że jestem zdrowy na głowę :) Pomyślimy nad zniżką, nie bój żaby :D

1232
Inne / Dom. Prawdziwy, przyjemny dom.
« dnia: Wto, 28 Sty 2014, 13:59:56 »
Czy chciałbyś spędzać swój kerbalski żywot w ciasnym, paskudnym  habitacie, albo w innym hermetycznym szkaradztwie? Na pewno nie! I wcale nie musisz!

Kadaf Industries ponownie stanęło na samym czele awangardy prezentując coś, czego jeszcze nie było. Były samoloty, rakiety, statki kosmiczne, pojazdy setek przeznaczeń, bazy, a nawet jednostki pływające. Czego zatem nie było?

Home... Sweet home...



Czyż nie piękne miejsce by zamieszkać? Góry, lasy, niecałe sto kilometrów od KSC. Ale jak? Wystarczy jeden telefon do Kadaf Industries!



Czy to ptak? Czy to samolot? Czy to superkerbal?
Nie!
To leci nasz nowy dom!



Po chwili precyzyjne lądowanie, dojazd do upatrzonego przez klienta miejsca, odłączenie skycrane'a i voila, proszę, oto klucze.





Przestronne wnętrze czeka tylko na meble.



Pierwszy zachód słońca podziwiany z nowego domu...





Garaż zawsze w cenie!



W oddali skaliste szczyty.



Nie czekaj! Zamów już dziś! Błyskawiczna realizacja i odrzutowa dostawa!





Komentarze mile widziane :)

1233
Statki kosmiczne / Odp: Gil wszystkomający SSTO VTOL
« dnia: Wto, 28 Sty 2014, 08:15:38 »
Niewątpliwie i bezsprzecznie najlepsze SSTO na forum. A SSTO-VTOL, to nawet chyba jedyne. Świetna robota :)

1234
Statki kosmiczne / Re: Wahadłowiec X-750C "Orca"
« dnia: Wto, 28 Sty 2014, 08:06:21 »
Doskonały prom Kris! Chyba najbardziej zbliżony do realizmu na forum, zważywszy na fakt, że to stock :) Ale nośna... po kim jak po kim, ale po tobie spodziewałbym się targania promu na grzbiecie nośnej, jak real to real :)

1235
Opowiadanko niezłe, a maszynka? Rewelacyjna! Jedna z najlepszych na forum, bo małe wcale nie znaczy łatwe, a ona jest po prostu świetna :D Pogratulować :)

PS. Daje toto radę latać nawet w atmosferze? :)

1236
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ


KADAF INDUSTRIES


Prezentuje

Pojazd obsługi Kosmodromu


TUR 5



 Kadaf Industries zdecydowało się wziąć udział w kolejnym przetargu P-M-B. Potrzebny był projekt ciężkiego łazika zdolnego pracować jako dźwig, podnośnik, ciężarówka, jak i zarazem cysterna. Jeżeli wszystko ma działać jak złoto, to zadanie jest skomplikowane. Ale nie tym razem. Ciężkie, sprawdzone podwozie? Przecież jest gotowe... Tur 4 takie posiada! Tak więc szybko dokonano paru przeróbek, zdemontowano to i owo, dodano to i tamto i powstała nowa wersja sprawdzonej maszyny.
Oto przed wami TUR 5!



Najnowsze dzieło Kadaf Industries posiada wszystkie zalety wersji poprzedniej, czyli fenomenalne własności jezdne. Dodano jednak po każdej stronie pojazdu spory zbiornik paliwa. Aktualnie Tur jest w stanie zabrać 360 galonów paliwa. Na przednich błotnikach zamocowano skrzynie ładunkowe, oraz drabinki ułatwiające wejście na stalowe płyty.



Z tyłu maszyny powiększono przestrzeń ładunkową, przybyła drabinka wejścia do modułu załogowego, jak i sterowni operatora jednostki. Na tylnych błotnikach dodatkowe dwie skrzynie wypełnione przydatnym sprzętem. Jednostka została wyposażona również w dwa zbiorniki na monopropelant.
Przejdźmy do najważniejszego z dodatków - systemów dźwigowo wciągarkowych. Jak widać, specjalista od załadunku posiada zestaw sterowania gwarantujący doskonałą widoczność i kontrolę nad maszyną. Podnieśmy ten silnik!





Dok odłączony, wciągarka w ruch i po chwili możemy udać się z ładunkiem tam gdzie się nam podoba.



Poza głównym dźwigiem Tur 5 posiada również wciągarkę przednią idealną do przeciągania po powierzchni gruntu ładunków o sporej wadze. Prawdopodobny maksymalny uciąg oscyluje w okolicach 15 ton.



Ale wróćmy jeszcze do tyłu. Tur 5 posiada nie jedną, ale aż dwie wciągarki dźwigu! Drugi zestaw dźwigowy służy do umieszczania ładunku na platformie wyposażonej w tym celu w dodatkowy dok.





Zbiornik załadowany przed linią osi tylnej powoduje, że z tak umiejscowionym ładunkiem możemy wybrać się w całkiem daleką podróż z gwarancją, że nos maszyny nie będzie unosił się w górę utrudniając sterowanie.



Tur posiada też jeden wysuwany panel słoneczny, oraz antenę komunikacyjną krótkiego zasięgu. Zmniejszono ilość generatorów RTG do czterech sztuk, jednakże ogromny akumulator umieszczony za główną kabiną sterowania pozwala Turowi dostać się bez postojów do głównej bazy LEM. A być może i z powrotem.



Załogę pojazdu stanowią trzej Kerbonauci:
Jorcott Kerman   - kierowca
Sigrot Kerman    - dźwigowy
Rodfrey Kerman - specjalista od ciągnięcia... no, linki.

TECHNIKALIA:

ilość części:    100
Waga:            16.82 tony (spora masa własna umożliwia transportowanie ciężkich ładunków)
Zasilanie:        4 generatory RTG + jeden panel słoneczny. Bateria o pojemności 8200 EcH
Paliwo:           360 galonów paliwa
                      440 galonów utleniacza
                      100 galonów monopropelantu
Załoga:          3 osoby. Jednakże w razie konieczności Tur może zabrać jeszcze dodatkowych trzech kerbonautów.
Ładunek:       4 skrzynie KAS oraz paka o udźwigu do  3 ton.

KADAF INDUSTRIES liczy na Wasze głosy!



1237
Dyskusje ogólne / Odp: KSP Movie
« dnia: Czw, 23 Sty 2014, 16:42:46 »
Strzeżcie się mechjeba!

A filmik, jak niemal wszystko spod szyldu Nassaulta genialny...

1238
Hejże, kwasie, a gdzie systemy KAS? One nie są z kategorii "może zamontuje, a może nie" :)

1239
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 11:28:52 »
Jeżeli opanujesz dokowanie, to wiedz, że najtrudniejszą sztuczkę w KSP masz za sobą, bo jedyne co jest trudniejsze od tradycyjnego dokowania, to dokowanie na kilka doków naraz. Dobrze pamiętać o rozsądnym rozłożeniu dysz RCS, w taki sposób, by uwzględnić, gdzie nasza jednostka jest ciężka, a gdzie lekka. Przykładowo - masz prosty statek z ciężką rufą i lekkim dziobem. Jeżeli dasz zestawy RCS na samym dole i na samej górze w takiej samej ilości, to wówczas jeśli spróbujesz całą maszynę RCSami przesunąć w lewo, prawo, w górę lub w dół, to lekki dziób zacznie się przesuwać szybciej niż rufa, co spowoduje, że jednostka zacznie skręcać, zamiast równo przesuwać się w zaplanowanym kierunku. Przy tego typu układzie masy należy dać zestaw RCS jak najniżej, a drugi gdzieś w środkowej części maszyny. Dobrze też policzyć dysze systemu RCS i zrobić wszystko tak, by równa ilość dysz była skierowana w każdym z sześciu kierunków (naprzód, do tyłu, lewo, prawo, góra, dół). Czyli gdy masz osiem dysz które pchają naprzód, to dobrze mieć tyle samo pchających w każdym innym kierunku. Z praktyki mogę powiedzieć, że najlepszą liczbą dysz dla jednostek do 30 ton to cztery do ośmiu na kierunek.

[Post scalony: Wto, 21 Sty 2014, 11:38:21]
I jeszcze jedno. W jakim trybie dokujesz? KSP zawiera tzw tryb dokowania, po lewej w dolnym rogu możesz przestawiać którąś z ikonek. Jest tam zdaje się guzik STAGING i DOCKING. Ja generalnie dokuje w trybie domyślnym, czyli nie zmieniam na DOCKING, bo przejście w ten tryb powoduje, że zmienia się układ sterowania klawiszami, więc łatwo z powodu przyzwyczajenia wdusić nie to co się chciało. I ostatnia sprawa - kamera. Klawiszem V zmieniasz tryb kamery. Ja do dokowania preferuję tryb CHASE i zdaje się, że większość starych wyg dokuje właśnie w tym trybie, jakkolwiek jest to kwestia przyzwyczajenia i nie twierdzę, że każdy się ze mną zgodzi.

1240
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 01:07:52 »
Jeżeli fioletowy znacznik pokrywa się z żółtym znacznikiem prograde w trybie "target" to robisz to dobrze. W takim układzie oznaczeń wiadomo, że lecisz dokładnie w kierunku stacji. Jeżeli jest inaczej, to bez korekt miniesz swój cel. Zalecana prędkość podejścia - poniżej 1m/s Gdy znajdziesz się 100 metrów od stacji nie przekraczaj 0.3 m/s.

1241
Poproś o pomoc / Odp: Początki nauki
« dnia: Wto, 21 Sty 2014, 00:55:25 »
To na jak szalonej orbicie znajduje się stacja czy też obiekt, do którego zamierzasz zadokować, nie ma najmniejszego znaczenia. Grunt, żeby nie wchodziła częścią orbity w atmosferę. Dokowanie w niczym nie przypomina strzelania z armaty. Kwestia jest tylko taka, że statek dokujący musi odwzorować orbitę tego do czego będzie dokował. Zawsze.

1242
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Nie, 19 Sty 2014, 19:49:38 »
Czy 26 ton to dużo czy mało? Wszystko zależy względem czego mierzyć. Wahadłowce KONDOR miały mieć planowaną wagę w okolicach 30 ton, dlatego 26 tonowa jednostka jest stosunkowo lekka.

1243
Stacje kosmiczne / Odp: Fuel bay alfa
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 21:18:10 »
Cóż, dzieło Diakona nie robi dużego wrażenia na starych wygach, którzy dokowali setki razy. Ale dla Diakona być może jest to osiągnięcie. Jednakże nie wydaje mi się stosowne, by tego typu negatywne komentarze wypisywał ktoś, kto zdaje się nigdy dokowania nie wykonał.

1244
Statki kosmiczne / Odp: Flota wahadłowców KONDOR
« dnia: Sob, 18 Sty 2014, 20:46:54 »
 Nikt nie powie, że firma Kadaf Industries jest głucha na mądre sugestie, a przynajmniej te które przejdą przez biurokratyczną ścieżkę, mają wiele pieczątek, bądź przychodzą z zaprzyjaźnionych agencji kosmicznych. Tak więc dzięki pomysłowi prezesa konkurencyjnej firmy Battle Claw Space Laboratories narodził się kolejny wahadłowiec.

Z dumą prezentujemy państwu prom kosmiczny o przeznaczeniu badawczo-naukowo-komunikacyjnym, KONDOR B!



KONDOR B jest głęboko zmodyfikowaną wersją KONDORA C - latającej cysterny. Jest to poza wahadłowcem KONDOR T+ najbardziej wyróżniająca się z serii maszyna. Jako jedyna stanowi klasyczny dolnopłat, gdzie gondole silnikowe zostały zamocowane do kadłuba.



Specjalne wyposażenie badawcze poza zmianą w płatowcu wymusiło również spore zmiany w układzie paliwowym. Dziobowe zbiorniki awaryjnej rezerwy zastąpiono laboratoriami automatycznymi. Również boczne zbiorniki paliwa uległy redukcji. Główną część kadłuba zajęło dwuosobowe ciężkie laboratorium, a na rufie pojawiła się komfortowa kabina pasażerska dla dwójki naukowców, oraz niewielki zbiornik paliwa rezerwowego. Systemy komunikacyjne i radarowe pojawiły się na grzbiecie i brzuchu maszyny.



Zmniejszono zasoby paliwa systemu RCS, dodano za to dwa zbiorniki na superaktywną substancję biologiczną - podstawową breję badawczą tak kochaną przez każdego kerbala z mikroskopem. Wahadłowiec został też wyposażony w dwa wysuwane panele słoneczne, zupełna nowość w promach serii KONDOR.



Prom ten jest w stanie pracować jako samodzielne laboratorium kosmiczne, potrafi transportować próbki ze stacji kosmicznych na Kerbin, w końcu może też działać jako stacja przekaźnikowa jak i centrum kontroli sond.



KONDOR B jest wahadłowcem lekkim, waży zaledwie 26 ton. Przekłada się to wydatnie na łatwość sterowania. Jedyny prom w całej flocie mogący lecieć w atmosferze na zredukowanym ciągu. Jest to też jedyny prom wykazujący się lekką nadsterownością. Piloci przyzwyczajeni do lotów na innych Kondorach mogą zostać tym faktem nieprzyjemnie zaskoczeni, bo tam gdzie wersja C z niechęcią reaguje na ruchy sterów wysokości, tam B ma ochotę stanąć dęba. Jakkolwiek w ogólnym rozrachunku sterowanie najnowszym wahadłowcem floty sprawia sporą przyjemność.

Zasięg maksymalny określono na zamkniętą orbitę wokół Muna, lecz powrót bez tankowania jest już niemożliwy. KONDOR B jest więc promem badawczym przeznaczonym głównie do działań na orbicie Kerbinu.




1245
Inne gry / Odp: The Hunter
« dnia: Pią, 17 Sty 2014, 23:27:18 »
Jako osoba uwielbiająca zwierzęta zgłaszam protest i proszę o usunięcie wątku. Ani to na temat, ani to pozytywne. NIE NIE NIE. Masz u mnie giga krechę Madrian.

Strony: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 107