Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 107
1081
Łaziki / Odp: Rolls Khantom - kwintesencja elegancji [Kadaf Ind]
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 10:26:47 »
Tak więc informujemy, że pierwszy egzemplarz seryjny został wysłany do firmy E4-DSO w ramach barteru za dostarczenie tak doskonałych części.


1082
Łaziki / Odp: Rolls Khantom - kwintesencja elegancji [Kadaf Ind]
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 01:06:30 »
Felgi są stalowe proszę pana, ponieważ Rolls Khantom w standardzie jest też autem opancerzonym. Żaden szanujący się samochód opancerzony nie jeździ na alufelgach.

1083
Łaziki / Rolls Khantom - kwintesencja elegancji [Kadaf Ind]
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 00:58:46 »


Kadaf Industries tym razem wychodzi na przeciw potrzebom nowego typu. Potrzebom komfortu i elegancji tu u nas, na Kerbinie! Dość pokrętnych tłumaczeń przy poważnych spotkaniach, że nasza limuzyna jest w warsztacie i pożyczyliśmy auto od wujka, dość jeżdżenia jakimś autobusem, czy chodzenia na piechotę! Od teraz każdy dostatecznie zamożny biznesmen może pokazać się na dowolnym spotkaniu wiedząc, że wszyscy inni zczerwienieją z zazdrości, a wszystko to dlatego, ponieważ narodził się


Rolls Khantom







Komfort jakiego nie znał Kerbin! Zamów już dziś! Dostępny w trzech kolorach!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maszyna ta powstała z zastosowaniem moda na proceduralne skrzydła, oraz Kerbpainta. Ale to nie wszystko. Kluczową sprawą było opracowanie innych wersji rozmiarowych kół, oraz reflektorów. Przeróbki tej na moją prośbę podjął się jeden z naszych najlepszych forumowych konstruktorów, użytkownik Element4ry. Bez jego pracy, która zaowocowała tak doskonałym efektem pojazd ten nigdy by nie powstał.

Dzięki wielkie Element!

1084
Oj był taki mod. Na same rury właśnie. Niestety od wersji zdaje się 0.19 nie doczekał się aktualizacji. Wspominam go dość nerwowo, bo fakt, że ten mod przestał działać, zarżnął moją największą misję kosmiczną jakiej kiedykolwiek się podjąłem. Ogólnie doradzam wszystkim by stosowali mody, które są popularne. Nie dlatego, że są lepsze, ale właśnie dlatego, by z przesiadką na kolejną wersję można było liczyć na aktualizację.

1085
Samoloty / Odp: Samolot Fokker Dr1 [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 23:45:42 »
Nie no, kolejnego Fokkera nie planuję, a Potez jest już powojenny. Raczej kieruję się myślami w stronę Nieuporta 11 albo SE 5

1086
Samoloty / Odp: Samolot Fokker Dr1 [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 20:24:31 »
Fokker E byłby stosunkowo łatwy do zrobienia, z tymże noo... piękny to on nie był. Ot drzwi od stodoły z silnikiem. Jakkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie by ktoś inny tego E wykonał :)

1087
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 20:18:01 »
Klawisze R. T oraz G służą do modyfikowania kształtu skrzydła.

1088
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 18:15:36 »
Zgodnie z zapowiedzią, przed Wami nowa maszyna




F4U Corsair


Samolot ten był używany przez Marynarkę Wojenną USA. Wprowadzenie tego myśliwca definitywnie zakończyło japońską przewagę w powietrzu, gdyż Corsair był znacznie szybszy, lepiej uzbrojony i potężniej opancerzony od stosowanych przez japończyków samolotów Mitsubishi A6M Zero.


Silnik Pratt & Whitney R-2800 Double Wasp posiadał ogromną moc, w zależności od wersji, 2000 koni mechanicznych i więcej. Odpalamy i rozpoczynamy lot.



Charakterystyczna sylwetka łamanych skrzydeł została wymuszona konstrukcyjnie przez wspomniany silnik. Stało się tak dlatego, że by przełożyć moc silnika na osiągi, trzeba było użyć śmigła sporej średnicy. Średnica ta wyniosła więc przeszło cztery metry! Dlatego też standardowe golenie podwozia musiało by być niezmiernie długie i podatne na uszkodzenia. Problem ten rozwiązano właśnie dzięki łamanemu skrzydłu, bo w takim układzie zawieszenie mogło być znacznie krótsze i lżejsze.



Zarówno wersja oryginalna, jak i ta przeze mnie wykonana, wykazuje się doskonałymi właściwościami lotnymi. Pułap 5000 metrów osiąga, jak na samolot śmigłowy, błyskawicznie.



Prezentacja brzuszka w jaśniejszym kolorze :)


Corsair w tej akurat wersji został uzbrojony w cztery działka kaliber 20 mm. Japońskie Zera w celu powiększenia osiągów nie były w ogóle opancerzone, więc taki pocisk kal. 20mm przechodził przez wrogi myśliwiec dosłownie na wylot rozrywając na strzępy wszystko, co stanęło mu na drodze, zapewne ku uciesze amerykańsiego pilota, amerykańsiego dowództwa, jak i spokojnej amerykańskiej pani domu.


Podchodzimy do lądowania.


Osoby spostrzegawcze być może zauważyły na zdjęciu ze startu pewien szczegół. Mianowicie KLAPY. Klapy to bardzo interesujące urządzenie, ich wysunięcie powoduje zmianę charakterystyk aerodynamicznych skrzydła, bo spowalniają samolot, ale za to dają dodatkową siłę nośną. W rezultacie lądowanie można przeprowadzić przy prędkości znacznie, znacznie niższej od nominalnej nie tracąc jednocześnie siły nośnej. Spójrzcie na prędkość lądowania:


Klapy te postanowiłem odwzorować, ponieważ Corsair ze względu na przystosowanie do lądowań na lotniskowcach miał je bardzo wydatne. Wiadomo, "pas" startowy krótki. Ale niech mnie gęś kopnie, jeśli przypuszczałem, że to zadziała w fizyce KSP. A działa i to wyśmienicie!

Komentujcie, oceniajcie, kto wie, może jeszcze coś drugowojennego zbuduję!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mikare12, wyślij mi na PW maila, craft czeka na wysyłkę. Oczywiście tylko do użytku własnego :)


1089
Samoloty / Re: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 11:30:18 »
Cóż, Corsair gotowy, ale zanim się pojawi, to drobny upgrade P-11stki i Sztukasa. doszły jak widzicie oznakowania na skrzydłach. Ma je również przyszła maszynka, którą zaprezentuje później.



Tak umiejscowione nasze Polskie szachownice to nie przypadek. Nie wiem co prawda dlaczego, ale nasi właśnie w taki "krzywy" sposób je umieszczali na skrzydłach.




Co do twoich pytań Mikare, to poradnika nie przewiduję. Dlaczego? Bo po pierwsze, zainteresowanie realnym odwzorowywaniem samolotów na forum jest nikłe, po drugie takie dłubanki to już poziom mocno zaawansowany, z którym ktoś kto buduje słabo sobie nie poradzi ile by poradników nie pisać, a z drugiej strony hardkor z doświadczeniem poradnika nie potrzebuje, bo sobie da radę i bez niego. Co do małych kadłubów, to cóż, mod procedural wings umożliwia zrobienie chyba dosłownie wszystkiego. Kwestia cierpliwości i potęgi komputera.

Corsair pojawi się niebawem!

1090
Obsługa techniczna / Odp: Znikające literki przy niektórych modach
« dnia: Czw, 08 Maj 2014, 09:00:31 »
KubaAseph, KSP jest grą w której jest wykonywana gigantyczna ilość obliczeń fizycznych w czasie rzeczywistym. W Skyrimie najważniejsza jest karta graficzna, ale fizykę liczy przede wszystkim procesor. W KSP graficznych fajerwerków jest mało, ale zapewniam cię, że mało która gra tylu obliczeń wymaga od proca. Więc nie ma co porównywać obu tych tytułów. RAM nieco wszystko odciąża, ja mam 8 GB, ale powtarzam, w KSP kluczowy jest mocarny procesor.

1091
Samoloty / Re: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Śro, 07 Maj 2014, 20:36:22 »
Mikare12....

Toś mnie rozłożył :D

TAK To Corsair! Gratuluję znajomości tematu :D

No to szykuj mody których używam, czyli koniecznie smoke industries, procedural wing i kerbpaint, bo bez nich craft nie zadziała :) Ostatecznie moda na chmury i replacera możesz sobie odpuścić.

Jeszcze raz, szacun ! Nie sądziłem że ktoś zgadnie :)

Co do twojego pytania, to noo, kerbal siedzi w foteliku. A gdzie fotelik umieścisz, to już twoja sprawa.

Corsaira jeszcze robię, pozatym mam pewien dość częściożerny i czasożerny pomysł na prezentacje, więc zaglądaj :)

1092
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza MunarOne
« dnia: Śro, 07 Maj 2014, 00:19:33 »
Świetna robota Element :) Tekst z jajami i autentycznie bardzo, bardzo dobre ujęcia! Pierwsza fota zupełnie jak z wnętrza hali, zastosowanie replacera - bajka - ten wąsaty inżynier :) Wszystko mi się podoba :) Oby tak dalej!

1093
Samoloty / Re: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Wto, 06 Maj 2014, 21:40:55 »
Ogólnie to konstrukcja kokpitu jest z małych kratowniczek i taśm. Jeżeli zrobienie czegoś takiego sprawia ci trudność, to wysuwam przypuszczenie, że nie używasz podczas budowy klawisza Lewy Shift. To się używa tak " Lewy Shift +WSAD i służy to to do precyzyjnego obracania części podczas budowy.

[Post scalony: Śro, 07 Maj 2014, 18:18:55]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pewnie scali posty, ale co zrobić
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam dla Was zagadkę. Właśnie powoli powstaje następny drugowojenny samolot. Zagadka jest następująca:

Co to za model?



Temu kto prawidłowo odgadnie cóż to właśnie się buduje, wyślę plika craft gotowej maszyny.

1094
Samoloty / Re: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Wto, 06 Maj 2014, 20:58:50 »
Właśnie tak brzmi pełna nazwa :) Polecam, możliwości ogromne daje.

1095
Samoloty / Samolot Fokker Dr1 [by Kadaf]
« dnia: Wto, 06 Maj 2014, 16:20:36 »
Ostatnio zamiast latać uczciwie w kosmos, to zajmuję się jakimiś bzdurami robiąc wywrotki, betoniarki, a ostatnio nawet kilka replik samolotów. No i znowu. Samolot. Ktoś mógłby zarzucić, że po co zakładać nowy wątek, skoro mogłem ładować tam:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jednakże uznałem, ze moja najnowsza maszynka w pełni zasługuje na osobny, ponieważ to inna wojna, a po drugie jestem z niego bardzo zadowolony :)

Panie i Panowie, przed wami

Fokker Dr.1 !


Zapewne każdy z was rozpoznaje sylwetkę słynnego trójpłatowca, na którym pod koniec swojej kariery lotniczej latał najsłynniejszy niemiecki as lotnictwa, Manfred Von Richthoven. Urodzony, o czym trzeba pamiętać, nieopodal Wrocławia.











Nie będę Was zanudzał szczegółami technicznymi tego samolotu, jakkolwiek historia jego powstania, konstrukcja i charakterystyki bojowe uważam za interesujące. Chętnych do pogłębienia swojej wiedzy w tym zakresie odsyłam conajmniej do wikipedii:  Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

W tym samolociku niemal cała konstrukcja została stworzona z powierzchni proceduralnych skrzydeł, jednak, ponownie jak to się ma w oryginale, pod pokryciem znajduje się kratownicowa konstrukcja nośna. Wszystko to spowodowało, że maszynka ta składa się z aż 177 części. A mody? Ci którzy śledzą to co robię, zauważyli zapewne, że doszedł kolejny - na chmury. Poza nim standardowo; Kax silnik, procerudal wings skrzydła, smoke industries koła i karabiny, no i kerbpaint do malowania. Aha, texture replacer, bo przecież nie będę fruwał w hełmie.

Komentarze mile widziane:)

Strony: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 107