Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 107
106
Propozycje & Uwagi / Odp: Błąd 503
« dnia: Sob, 31 Gru 2016, 12:05:03 »
Ingwden, tak się zastanawiam, czy faktycznie walczysz z tym ajaxem, czy niespecjalnie. Bo error 500 i 503 to coś, co wyskakuje co trzy minuty, czasem co dziesięć, czasem co pół. Jest tragicznie. I tak, jeśli walczysz, to to oznacza reanimację trupa. Może warto pomyśleć, o jakimś innym programie do czatowania, a ajaxa zwyczajnie wyrzucić w cholerę? Ja się na tym nie znam, ale wydaje mi się to jednak możliwe.

107
Propozycje & Uwagi / Odp: Błąd 503
« dnia: Śro, 28 Gru 2016, 00:03:21 »
hehe, no żartu żeś nie złapał Obiekt ;)

108
Propozycje & Uwagi / Odp: Błąd 503
« dnia: Wto, 27 Gru 2016, 20:18:52 »
Potwierdzam, że problem jest poważny. Jak widać, jedyna osoba, która to jednak lubi, to NiezidentyfikowanyObiekt.
Nienormalny czy jak?

109
Obsługa techniczna / Odp: Problemy z ładowaniem samolotów.
« dnia: Sob, 24 Gru 2016, 11:38:59 »
Jeśli w VAB działa wszystko jak należy i na platformie startowej można wrzucić samolot, to go wystarczy przetoczyć na pas startowy, albo się fajniej pobawić, zbudować niskopodwoziówkę z dokiem w górę, drugi dok podpiąć pod samolot i przewozić:)

110
Poproś o pomoc / Odp: Jak instalować mody do KSP
« dnia: Śro, 21 Gru 2016, 10:27:59 »
No tak troszkę przesadziłeś Skyline, człowiek pisze po ludzku, używa polskich znaczków, składnia się trzyma kupy, tyle że leń, albo nieogar. Trochę tak jak i ja. Osobiście nie zakładałbym osobnego wątku do takiego banału, może nawet bym szpernął w necie, a ostatecznie zapytał kogoś na czacie. Kogoś zaufanego, kto tam często przebywa, czyli wychodzi na to, że siebie :)
Ale obrzucanie inwektywami kogoś, komu się nie chce szukać w necie, a poza tym wysławia się logicznie jest niespecjalne.

Teraz co do tego co napisałeś chudy, no więc tak, dobijanie czy chwalenie nie przekłada się nijak na aktywność. Mnóstwo było tu takich zdolniach jednego wątku, którego treść bywała świetna. Dostawali pochwały, których nawet ja nie szczędziłem, no i?
No i po zrobieniu jednej super rzeczy więcej się na forum nie pojawili. Więc to nie do końca tak jak widać.

Forum nie umiera przez takie czy inne traktowanie użytkowników, forum umiera, ponieważ umiera KSP. To coś, co już opisywałem wielokrotnie i polega na zawiedzionych nadziejach. Więcej planet, multi, lepsze powierzchnie, ciekawsze wydobycie, gigantyczna ilość zapowiadanych rzeczy... To wszystko miało być, ale nie będzie, ponieważ pracownicy Squadu byli traktowali jak gówno, więc sobie poszli w długą.
Więc generalnie obaj nieco rozmijacie się z adekwatnymi co do okoliczności odpowiedziami.

I tyle.

111
Rakiety / Odp: Rekreacja rakiety Nowy Szepard
« dnia: Wto, 20 Gru 2016, 21:34:51 »
Za "z tąt" sugeruję przyznanie jakiejś specjalnej nagrody. Może Imienia Mrdzarka, mistrza dysortografii?

112
Modyfikacje / Odp: Reworked Stock System [v1.0.1]
« dnia: Sob, 17 Gru 2016, 00:04:35 »
No ten Minmus wygląda nieźle, przynajmniej na podstawie dość skąpej ilości fotek. Ale coś bym ci zasugerował. Minmus grawitacje ma słabą, atmosfery nie ma, to idealny świat, by powstawały na nim wysokie słupy skalne. Co by było, gdybyś na highmapie dał kilka białych punktów ale bez rozmazania airbrushem, tylko ostrych? Chodzi mi o pionowe skalne formacje. I trochę więcej ostrych linii bym ci doradził, obejrzyj sobie fotki lodowców i pomyśl o takich ostrych spękaniach, jakie występują czasami na polach lodowych.

To tyle, działaj dalej :)

113
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Nie, 11 Gru 2016, 21:34:02 »
Nie rozumiem sensu tej ankiety. Zakładasz, że czegoś nie będziesz tłumaczył? No albo robisz spolszczenie i jedynym wyrazem po angielsku w grze jest wyraz "space" zawarty w nazwie gry, albo właściwie nie wiem co to ma być.

Aha i tak jak Element, jeśli jestem gdzieś wspomniany w tłumaczeniu, to wolałbym jednak nie być.

114
Łaziki / Odp: Odp: STAR - wóz strażacki
« dnia: Pią, 09 Gru 2016, 21:35:27 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Jesteśmy świadkami narodzin naprawdę poważnego konkurenta dla Kadafa. Czapki z głów!


 Obiekt jest ode mnie lepszy. Jest lepszy od każdego tutaj na tę chwilę.

 Nie wstydzę się przyznać, że tak dobrej repliki to forum nie widziało, więc mocą nadanych mi praw (które, no, sam sobie nadałem) ogłaszam wszem i wobec, że

NiezidentyfikowanyObiekt

JEST NAJLEPSZYM TWÓRCĄ REPLIK NA TYM FORUM!

115
Łaziki / Odp: STAR - wóz strażacki
« dnia: Pią, 09 Gru 2016, 17:55:51 »
Ahaha, no i jednak to zrobiłeś!

Proszę państwa, przed wami najlepsza, najbardziej pieczołowicie wykonana replika na forum!

PS. Ogniste tło dodaje doskonałego smaczku :D

116
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Pią, 09 Gru 2016, 17:51:12 »
PRZEPRASZAM BARDZO! Tak się składa, że grywam w Rimworlda i uważam, że tłumaczenie jest koszmarne! Gdy natrafiłem na określenie "blizna cienta" to się musiałem długo zastanawiać o co chodzi. W wielu miejscach w Rimworldzie jest jakieś chore tłumaczenie połowiczne, losowo, część słów po naszemu, część po angielsku, nawet jeśli chodzi o jedno zdanie. Rimworld jest przykładem spolszczenia tragicznego właśnie i wcale się nie dziwię, że większość osób w naszym kraju gra w wersję angielską, bo to "zpąlżczenie" woła o pomstę do nieba.

117
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Czw, 08 Gru 2016, 15:12:08 »
 Obawiam się, że to spolszczenie podzieli los poprzednich.  Zarówno wtedy, jak i teraz robi je dyslektyk, którego najwyraźniej trzeba poprawiać w KAŻDYM tekście.
Jest jeszcze jeden niezmiernie poważny problem. Osoba je robiąca nie gra w KSP, dlatego nie dziwota, że tłumaczy bezrefleksyjnie i powstaje łazik latający w kosmosie. Przez chwilę miałem nadzieję, że coś z tego wyjdzie, ale jeśli twórca twierdzi, że poprawił błędy i to nadal wygląda tak koszmarnie, to trudno mi przewidywać sukces. Już tylko czekam na ideę, by tłumaczyć nazwy własne silników...

118
Modyfikacje / Odp: END
« dnia: Śro, 07 Gru 2016, 21:26:38 »
Raczej przyjęło się "Kerbinu" w tłumaczeniu. Myślę, że lepiej brzmi, ale się nie upieram. Natomiast zdecydowanie nie ma "Moona", jest Mun z tymi dwoma kropkami nad U. Wyraz "księżyce" zdecydowanie z małej litery, bo Księżyc to nazwa naszego satelity, tę piszemy z dużej, natomiast można napisać, że Jowisz posiada księżyce - tym razem z małej, jako rodzaj ciała niebieskiego. Tak samo oczywiście Jool.

Jeśli bierzesz do pomocy Pizmaka, to to może mieć ręce i nogi. Mrdzarka unikaj, więcej będzie po nim poprawek, niż przy tłumaczeniu z angielskiego.

Powodzenia!

119
Modyfikacje / Odp: [MOD] E4 P-Wing Texture switch v0.2
« dnia: Śro, 07 Gru 2016, 10:19:50 »
To nie o to chodzi, że działają Drangir, chodzi o to, że nie sposób z B9 zrobić detali. Mają one jakiś kretyński ogranicznik rozmiarowy, dzięki czemu najmniejsze co da się zrobić nadal będzie miało pół metra. Natomiast te drugie procedurale nad którymi pracuje Element, umożliwiają zrobienie pierdoły wielkości długopisu. Dla fanów detali różnica jest kolosalna. Jakkolwiek niewątpliwą przewagą B9 jest możliwość edycji krawędzi i kolorowania praktycznie bez ograniczeń.

120
Modyfikacje / Odp: [MOD] E4 P-Wing Texture switch v0.2
« dnia: Wto, 06 Gru 2016, 20:15:10 »
OESU SZYBY!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie mogę uwierzyć!!!

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 107