Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kadaf

Strony: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 107
1036
Poproś o pomoc / Odp: Pytania
« dnia: Śro, 04 Cze 2014, 12:29:40 »
Czyżbyś posługiwał się nielegalnym oprogramowaniem? Jeśli tak, masz co chciałeś :)

1037
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 09:48:51 »
Kadaf Industries dziękuje za wasze głosy, oraz zapowiada, że w aktualnym przetargu nie będzie brała udziału. Życzymy powodzenia pozostałym agencjom kosmicznym!

1038
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Wto, 03 Cze 2014, 09:43:57 »
No, chyba że weźmiesz pod uwagę hipotezę paroksyzmów Robson, ku której ja osobiście się skłaniam. Jakkolwiek nawet ona pozostawia otwarte pytanie co było pierwsze jajko czy kura, ale że kwestia ta podchodzi pod teologię, to nie zamierzam jej rozpatrywać z użyciem naszych umysłów służących pierwotnie do tego, by jedna małpa przekazała drugiej małpie gdzie są dojrzałe banany :)

1039
To czego potrzebujesz to mod KAX. Silniki lotnicze tłokowe (gwiazdowy przepięknie chodzi), silnik elektryczny, oraz jak właśnie widzę, w najnowszej wersji też rotory do śmigłowców. Do tego są kółka, ale mają problem z wykrywaniem wysokości od czasu do czasu, więc nie używaj jeśli nie musisz. Link:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1040
Inne / Odp: Krótkie historie o rzeczach przeróżnych.
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 21:20:30 »
Drangir, jaro, napisałbym, że urzekły mnie wasze historie. Tyle, że właśnie albo nagły atak ślepoty mnie dopadł, albo szare komórki poszły zbierać kwiaty i nikt nie obsługuje, ale w każdym razie ja tu żadnej historii nie widzę :) A Element wyraźnie zaznaczył, że to wątek do krótkich historyjek. "Pokaż swój cokolwiek" to wątek znajdujący się o tutaj:

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

1041
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Czarne dziury
« dnia: Pon, 02 Cze 2014, 20:19:06 »
Nooo jak Tea, jak równe szanse, antymaterii w naszym świecie jest niewiarygodnie mało, bo nie powstaje łatwo, a każde spotkanie z "normalną" materią prowadzi do anihilacji, więc to pewnie biliard biliardów do jednego, żeby atom antymaterii wpadł do czarnej dziury.

1042
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 08:50:15 »
KADAF INDUSTRIES


Prezentuje


Pojazd przesyłowy


WASP T2



Kadaf Kerman przechadzał się po kombinacie. Wszystko pracowało jak w zegarku, więc właściwie wiele do roboty nie miał. W pewnym momencie nogi zawiodły go do wydziału projektowego pojazdów krótkiego zasięgu. To tutaj dotarła specyfikacja na pojazd przesyłowy do PMB. Pod ścianami i na wózkach leżały potężne żółto czarne baterie. Po środku niewielkiej hali montażowej powstawał szkielet pojazdu z napędem jonowym. Prezes skrzywił się, bo to co budowano wyglądało raczej szpetnie, a on miał dziś nastrój na ekstrawagancje. Podszedł do głównego inżyniera odpowiedzialnego za projekt i zagaił.
- Dość to paskudne, nie sądzi pan? Standardowa konstrukcja tradycyjna, bez fajerwerków.
- No, panie prezesie, ale z czym tu zaszaleć? Prosty pojazd, to i prosta konstrukcja, limitu części nie wykorzystamy nawet w trzech czwartych... Czyli będzie taniej nie?
- Panie inżynierze, wie pan dobrze, że Kadaf Industries nie słynie z konstrukcji oszczędnych, powiem więcej, nikt się takich po nas nie spodziewa, prawda? Sporo prądu trzeba zabrać, więc i sporo baterii. Żółto czarnych jak mniemam.
Inżynier spojrzał podejrzliwie na przełożonego. - No tak, żółto czarnych zgadza się, ale co to ma do rzeczy?
- dużo żółto czarnego. Do tego lata. Nie ma pan jakichś skojarzeń? - z ironicznym uśmiechem zapytał Kadaf Kerman obserwując grymas niezrozumienia na twarzy swojego pracownika. Chyba nie obędzie się bez wyraźniejszej sugestii - No? Żółto czarne! Lata! Bz bz robi. No?
-Eee... osa? - Zapytał ostrożnie inżynier. - Brawo! Bierzcie się do roboty, a to pudło zdemontować. - Po wymówieniu tych słów szef odwrócił się na pięcie i spokojnie opuścił halę.
Gdy tylko drzwi zamknęły się za prezesem, główny inżynier pokręcił głową i zamruczał - Zwariował od tych replik...

Tydzień później ukończono najnowszy pojazd, wytoczono na pas startowy i przetestowano systemy.



Potężne panele bez problemu zasilały sześć silników jonowych, limit części został wykorzystany do cna, ale co najważniejsze, prezes był zadowolony. Po dokonaniu drobnych poprawek pojazd przesyłowy Wasp załadowano na rakietę nośną Easy Orbit i wysłano w rejs na Minmus.


Tak mikroskopijny ładunek spowodował, że gdyby Easy Orbit posiadała nóżki, to można by wylądować wręcz nią. Ale ponieważ tak nie było, to mimo sporej ilości paliwa w zbiorniku głównym oddokowano Wasp 5 kilometrów nad powierzchnią Minmusa.


Wasp siadał na jednostopniowym urządzeniu lądującym na paliwo ciekłe. Mógłby oczywiście wylądować na własnych silnikach, ale wiązało by się to ze zużyciem xenonu, a tego chcieliśmy uniknąć.


Gdy tylko nogi zetknęły się z gruntem pojazd oddokował i delikatnie osiadł tuż obok. Jeden z pilotów ze stacji Clarke podłączył wąż i napełnił zbiorniki z xenonem.


Wasp T2 posiada cztery pojemniki KAS, czyli o dwa więcej niż wymagano.


W przedniej części znajduje się otwarta kabina posiadająca trzy fotele. Czyli o jeden więcej niż wymagano.


Ciekawostką jest wyposażenie dodatkowe składające się z centralnie umieszczonej wciągarki elektrycznej.


Sterowanie Waspem jest banalnie proste. Oszczędne silniki umożliwiają długotrwałe zawisy, koło zamachowe stabilizuje maszynę, a ogromna pojemność baterii i nadwyżka mocy dają spory komfort lotu.



Ciekawostką jest to, że na lince pod Waspem można bez żadnego problemu podwiesić 9 tonowy ładunek. Przy czym zakładamy, że maszyna ta jest w stanie dźwignąć znacznie więcej.


Wszystkie wymagania przetargu zostały więc spełnione, w wielu aspektach przekroczone, a możliwość wykorzystania naszej nowej jednostki również jako latający dźwig powoduje, że Wasp T2 stał się pojazdem wielozadaniowym. Tak więc Kadaf Industries liczy na Wasze głosy!


1043
Poproś o pomoc / Odp: Daleka drogu do domu.
« dnia: Sob, 31 Maj 2014, 07:52:44 »
No i widzisz, przeszedłeś. Powiedz no szczerze, czy nie odczuwasz satysfakcji, że ci się udało?

1044
Silniki atomowe, koła zamachowe i rcsy używane w trybie klawiszy IJKL. Niczego więcej nie potrzebujesz.

1045
Poproś o pomoc / Odp: Problem z RemoteTech2
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 15:31:28 »
Z tego co wiem, to remote tech ma problemy od wyjścia obecnej aktualizacji. Widocznie jeszcze nie załatali, albo może masz starą wersję tego moda.

1046
Poproś o pomoc / Odp: Zbieranie nauki z przyrządów badawczych
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 15:18:41 »
Zaśmiecasz forum takimi wątkami. Wywal WSZYSTKIE mody i tyle. Jak już to zrobisz, w co wątpię, to sprawdzasz czy wszystko działa co jeden doinstalowywany mod. Serio czy ty myślisz że te mody coś ci dają? Że coś więcej ogarniesz w grze? Poślij bazy po 200 ton na stocku na wszystkie ciała w układzie to może się czegoś nauczysz, skoro o problemy z nauką chodzi.

1047
hahaha, dobry opis, z jajem :) Oby takich więcej. Co do hamowania, bardzo przydały by się fotki porównawcze. Serio taniej hamować gdy jest się daleko? Szczerze mówiąc mam bardzo mocne wrażenie, że najwydajniej mi się hamowało, gdy ustawiałem przejście blisko. Fakt, prędkość wyższa, ale też grawitacja silniej łapie. Możliwe że się mylę, musiałbym porobić testy porównawcze, aczkolwiek skoro już o tym piszesz... to może eee... może ty takie coś zrobisz? :)
Bardzo dobry artykuł, fachowy :)

1048
Poproś o pomoc / Odp: Daleka drogu do domu.
« dnia: Pią, 30 Maj 2014, 00:40:52 »
Przecież możesz przyspieszyć czas... Blokada W np widelcem i przyspieszenie czasu. W chwilę będziesz.

1049
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza MunarOne
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 22:09:33 »
Świetny reportaż, w końcu ktoś zastosował graficzne dłubanie do raportu i to od razu z jakim rozmachem! Super obrazki :) Witaj w elitarnym klubie poprawiaczy efektów wizualnych ! :D

1050
Wyzwania / Robot kroczący po ścianach
« dnia: Czw, 29 Maj 2014, 00:35:43 »
Co powiecie na małe wyzwanko od Kadafa? Zbudowałem dziś sobie niewielki robot kroczący mogący wspinać się po ścianach. W sumie banał i nie wiem, dlaczego nikt inny jeszcze takiego czegoś tu nie publikował.
Użyłem dwóch modów - KAS i Smoke Industries. Dodatkowo Procedural Wings i kerbpaint dla hm, powiedzmy że ozdoby, ale nie są to mody potrzebne. Póki co wlazłem na SPH.

Zbuduje ktoś lepszy?




Strony: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 107