Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 65 66 [67]
991
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Sob, 07 Wrz 2013, 09:32:30 »
Dzięki PAX Prime wiemy więcej o nadchodzącej wersji. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - zapis z twitcha, preview 0.22 zaczyna się od 27-28 minuty. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ - parę screenów z nowej wersji przedstawiające m.in. nowy launcher i  drzewko technologiczne

992
Monopropellant czyli paliwo do RCSów, to monometylohydrazyna, dzięki odpowiedniej izolacji zbiorników astronautom, lub kerbonautom jak kto woli nic się nie dzieje

993
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Jool-Space Adventure
« dnia: Nie, 25 Sie 2013, 21:37:36 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Fajne,fajne.A właśnie.Skąd masz tak ładne ,modele planet?
Z moda Universe Replacer

994
Tak z innej beczki. Mógłbyś podać specyfikację swojego komputera?

995
Poproś o pomoc / Odp: Gdy dodaję gazu strzałka gazu sama się cofa!
« dnia: Pią, 23 Sie 2013, 00:31:37 »
Gdyby to było od przyspieszenia, nie mógłby tym nawet ruszyć, i strzałka by się nie cofała. Może to jakiś bug gry, spróbuj przeinstalować Kerbale, może pomoże

996
Stacje kosmiczne / Odp: Atlantis - Latające Miasto
« dnia: Czw, 22 Sie 2013, 18:40:00 »
Ilość rakiet w przestrzeni nie ma wpływu na płynność gry. Co innego jeśli jesteśmy blisko, około 2 km od czegoś naprawdę dużego, lub od skupiska odłamków. Ja mam 18 trwających misji i nie mam problemów z płynnością

997
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 16 Sie 2013, 22:54:40 »
Racja, ale i tak istnieje prawdopodobieństwo że 0.22 wyjdzie podczas Kerbalkonu który odbywa się pod koniec listopada

998
Aktualności / Re: KSP .22
« dnia: Pią, 16 Sie 2013, 19:52:28 »
Wracając do kariery. W zeszłym roku podczas Kerbalkonu (czyli urodzin KSP) dostaliśmy 0.18 - update uznawany za epokowy. Gdzieś czytałem, że twórcy zamierzają wypuścić kampanię przed zakończeniem bety. Jako że za 2-3 miesiące ma być Kerbalkon, a gry-online.pl podają, iż KSP wyjdzie w październiku 2013,czyli terminie zbiegającym się z Kerbalkonem, moim zdaniem właśnie wtedy dostaniemy 0.22/1.0 w którym będzie kariera i być może surowce zapowiadane od 0.19.

999
Łaziki / Odp: CETUS
« dnia: Czw, 15 Sie 2013, 23:32:58 »
Grzegorz, na Minmusie łazik musi ważyć powyżej 5 ton, aby w ogóle dało się nim jeździć. Słaba grawitacja jest przekleństwem, gdyż mały łazik przy 5 m/s (o ile tyle uda ci się osiągnąć) zacznie latać na zakręcie. Jak jak coś to łaziki należy testować na Munie ze względu na różnorodność terenu. Poza tym przewracanie się łazika na Kerbinie nie jest spowodowane jego grawitacją, lecz jak pisze Moritz, rozstawem kół i środkiem ciężkości. I to nie Minmus ma najmniejszą grawitację, lecz Gilly, księżyc Eve, dziesięciokrotnie mniejszą

1000
Statki kosmiczne / Odp: Manta SSTO - Wahadłowiec Transportowy
« dnia: Pią, 02 Sie 2013, 14:57:20 »
Trzymasz Alt+prawy przycisk myszy na dwóch zbiornikach z których chcesz przelać paliwo.

1001
Własna twórczość / Odp: Zagrajmy w Kerbal Space Program [YouTube]
« dnia: Śro, 31 Lip 2013, 20:38:10 »
Seria świetna, taki trochę tutorial, ale bardzo przyjemnie się to ogląda. Dla nowych graczy jak najbardziej przydatny. Dla obeznanych już z grą (w tym również mnie) możliwość powspominania staszych misji. Tylko mam jedną uwagę. Mówi się Sepratrony, nie Separatrony :D

Strony: 1 ... 65 66 [67]