Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 67
886
Poprzednie loty wykazały, że mniejsze stery kierunku powodowały problemy po wejściu w atmosferę. Wahadłowiec robił korkociąg, a potem ustawiał się dziobem do góry. Teraz wszystko działa sprawnie, i dopóki nie opracuję lepszego systemu, ster zostaje.

887
Ja korzystam z nazw pochodzenia greckiego, oklepane, owszem, ale mi się podoba.

888
Nazywam wahadłowce imionami filozofów od miesiąca, nie wiedziałem, że też korzystasz z greckich nazw. Co do lądowania na pasie, jest to możliwe, ale przestrzeliłem jakieś 250 km, więc innej opcji nie było.

889

Na zakupionym przez Nerd Co. poligonie Kevada rozpoczęły się testy nowego wahadłowca. Firma, po wielu porażkach w tej dziedzinie, spowodowanej brakiem możliwości lądowania na pasie postanowiła zaprojektować nowy wahadłowiec. Efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania.



Dzięki doświadczeniu, wyniesionemu z budowy poprzednich wahadłowców, wyniesienie "Demokryta" był banalne. Bez użycia ogromnych ilości modułów SAS, czy ogromnej rakiety nośnej. Jak to możliwe, zapytacie. Możliwe i genialne w swojej prostocie. Wystarczy manipulować ciągiem pojedynczych silników. Gdy chcemy zmniejszyć kąt, zmniejszamy ciąg Skippera, gdy chcemy podnieść - zwiększamy.


Gdy paliwo w "dopalaczach" się skończy wystarczy je odrzucić, i można kontynuować. Małe Sepratrony odrzucą je na bezpieczną odległość od promu. Niestety, nie zostało to uwiecznione na zdjęciach.

Po wykonaniu manewru, prom gładko ustawił się na stabilnej, ponad 80 kilometrowej orbicie. Nadszedł czas na test silników manewrowych, które pozwolą na obniżenie, lub podniesienie orbity. Tu również wszystko poszło zgodnie z planem i prom mógł przystąpić do pozostałych testów.


Gdy upłynęło 5h, i strefa lądowania ponownie stała się oświetlona, rozpoczęta manewr deorbitacji. Niestety załoga, rzadko latająca samolotami, znacznie przestrzeliła, ale nie był to problem.


Prom świetnie lata w atmosferze, im lżejszy jest - tym lepiej, ale posiada również awaryjne spadochrony, pozwalające w razie problemów, lądować w każdych warunkach.

Po uderzeniu w wodę eksplodowała środkowa część promu, na szczęście moduł załogowy pozostał nienaruszony.

Dane techniczne
Masa - na wyrzutni - 160 ton, na orbicie - 25 ton
Liczba części - na wyrzutni - 166, na orbicie - 72

Dalsze dane podawane tylko dla orbitera

Zapas utleniacza - 660 jednostek
Zapas paliwa ciekłego - 580 jednostek
Zapas monometylohydrazyny - 530 jednostek
Zapas energii elektrycznej - 2600 jednostek
Źródłem energii elektrycznej jest generator radioizotopowy znajdujący się w sekcji napędowej promu.

Nie jest to mój pierwszy wahadłowiec, ale jak dotąd najlepszy. Napiszcie co o nim sądzicie.

890
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Pią, 11 Kwi 2014, 16:00:39 »
Wow, po raz kolejny zbieram szczękę z podłogi. Coś mi się wydaje, że Shinzo ma wreszcie porządną konkurencję. Najciekawiej zaprojektowane i zbudowane SSTO jakie widziałem. Do tego dolatuje na Muna! Ciekawi mnie jak jest maksymalne zasięg tej konstrukcji? Skoro jest w stanie dolecieć na Muna - 800 m/s + 300 na wejście na orbitę + kolejne 300 na ucieczkę, to w teorii doleci do Duny. Sprawdź to w najbliższym czasie, a ja wracam do szukanie zębów, bo odpadły razem ze szczeną.

891
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec KARAŚ ESSCENTIALS + opowiadanie
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 15:21:12 »
Kilka tygodni temu sam zacząłem budować wahadłowce. Zbudowałem kilka wersji, cięższych niż twoje, i rozwiązałem problem startu w lepszym stylu. Twój bardzo odbiega od rzeczywistości, gdzie jest zbiornik zewnętrzny + dopalacze, gdzie zbiornik zewnętrzny jest większy. U ciebie mamy 2 wielkie dopalacze i mikroskopijny w stosunku do nich zbiornik zewnętrzny. Wbrew pozorom da się zbudować wahadłowiec, który wygląda jak Buran, bez użycia modów.

Owszem, nie lata idealnie w atmosferze, ale spadochron zapewnia bezpieczne lądowanie w dowolnym miejscu na Kerbinie, co sprawia, że jest łatwiejszy i bezpieczniejszy w użyciu. Druga sprawa to ładownia, oraz samo połączenie kokpitu z nią. Aby wyglądało to gładko, można użyć paneli strukturalnych, a samą ładownię zrobić wielokrotnego użytku, bez użycia RCS-ów. Odsyłam do filmu.

892
Obsługa techniczna / Odp: Problem ze spolszczeniem gry.
« dnia: Czw, 10 Kwi 2014, 15:07:02 »
Każda wersja wymaga innego spolszczenia, do dema pasuje inne, do 0.23.5 inne.

893
Obsługa techniczna / Odp: Dziwna fizyka w B9
« dnia: Śro, 09 Kwi 2014, 19:29:02 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
SAS nic nie zmienia.
Rosomak, jeśli się nie mylę czytanie ze zrozumieniem to początek podstawówki. A co do problemu to spróbuj reinstalacji, i sprawdzenia, czy na czystej wersji też tak się dzieje. Poza tym, Procedural Dynamics nie wyszło jeszcze na 0.23.5. Może to powodować problemy. Lin do wątku, gdzie pokazane jest, które mody działają, a które nie. Niektóre wymagają dodatkowego pobrania kilku plików, sprawdź czy je masz.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

894
Obsługa techniczna / Odp: Problem ze spolszczeniem gry.
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 17:33:50 »
Raczej nie, polecam reinstal, Sprawdź czy wszystko działa bez spolszczenia.

895
Obsługa techniczna / Odp: Problem ze spolszczeniem gry.
« dnia: Wto, 08 Kwi 2014, 14:42:04 »
Może po prostu uruchomiłeś tryb kariery? Tworząc nowy profil wybierasz czy ma to być sandbox (wszystkie części na start ) czy kariera (odkrywasz części ).

896
Poproś o pomoc / Odp: Bailed out-Problem
« dnia: Pią, 04 Kwi 2014, 22:21:21 »
Oznacza to tyle, że ten kerbal po prostu wyszedł z kapsuły. Żeby wyjść z kapsuły, musisz najpierw w niej być.

897
Poproś o pomoc / Odp: Bailed out-Problem
« dnia: Pią, 04 Kwi 2014, 20:12:15 »
Najlepiej będzie jak pokażesz to na zdjęciu. Zrób screena i wstaw np. na imgura.

898
Wyzwania / Odp: Najbrzydszy łazik ever!
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 21:53:57 »
Wspaniały, inspirujący, zachwycający - 2/10. Genialna robota Chopins. Po prostu piękny!

899
Wyzwania / Najbrzydszy łazik ever!
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 20:57:03 »
Siedząc na chacie z Chopinsem, Kadafem, Skylinem i MegaProize "podziwialiśmy" łazik Rosomaka. Doszliśmy do wniosku, że jest po prostu paskudny! I tutaj rodzi się challenge, zbudować łazik brzydszy od tego


Ilość części - dowolna!
Używanie modów - jakie chcecie!
Czas - ile potrzeba!

Nie chodzi w rywalizację, ale o humor i zabawę! Nie będziemy więc głosowali. Challenge powstał tylko po to, aby się pośmiać.

PS.
Challenge nie ma na celu obrażenia nikogo, zwłaszcza Rosomaka. Powstał w stu procentach w celach rozrywkowych.

900
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 03 Kwi 2014, 20:22:14 »
Wbrew temu co mówiono wcześnie, asteroidy generują się też na starych save'ach. Pojawiły mi się dzisiaj 4, może 5, blisko Kerbinu, na savie, który ma 8 miesięcy.

Strony: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 67