Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 67
871
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 15:57:58 »

Prezes spółki Nerd Company ma zaszczyt ogłosić, że Achilles Mk II, SSTO po modyfikacjach, pobił rekord prędkości osiągając 2242,9 m/s, czyli 8 074,44 km/h (lub 5017.22 mph, jeśli ktoś woli). Screen potwierdzający ten wyczyn został złapany 0,5 sekundy po zgaśnięciu silników.


872
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam modyfikacji
« dnia: Pią, 18 Kwi 2014, 15:23:06 »
Jeśli się nie mylę, to KAS ma taką funkcję. Możliwość odpinania elementów, oraz ich ponownego przypinania. Pewien nie jestem.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

873
Kampanie / Re: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 23:32:33 »
Podobnie jak kolega wyżej. Mimo tego, iż planowałem wysłanie farmy energetycznej, wstrzymam się ze startowaniem w przetargach, do czasu przejścia PMB na 0.23.5 lub 0.24.

874
Samoloty / Odp: Kantonov 250 - ośmiosilnikowy gigant
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 17:25:40 »
Co do taśmy - musiało jej tyle być, inaczej wszystko się gibało. Podwozie - dla stabilności. Obrazki - inny hosting wszystko zepsuł.

875
Statki kosmiczne / Odp: [REKONSTRUKCJA] Chang'e 3
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 16:18:50 »
Ciekawie przedstawiona misja. Spory plus za opisanie prawdziwego lądownika. Szkoda tylko, że pierwsze zdjęcia są strasznie ciemne. Mun to nie Duna, Eve czy Jool, gdzie do lotu potrzebny jest odpowiedni moment. Mogłeś przyspieszyć czas, abyśmy mogli zobaczyć całą nośną. Tak czy siak, naprawdę ciekawie przedstawiony projekt.

876
Samoloty / Kantonov 250 - ośmiosilnikowy gigant
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 16:06:28 »

Korzystając z rad prezesów spółek Battle Claw oraz Kadaf Ind. a także, z doświadczenia wyniesionego z budowy Kantonova 225, inżynierowie Nerd Company postanowili zbudować większą wersję tej maszyny. Po kilku testach, z hangaru wyjechał kolos wyposażony w 8 silników turboodrzutowych - Kantonov 250!


Mimo dużej masy, długości oraz rozpiętości skrzydeł, Kantonov 250 jest w stanie wystartować przed połową pasa, kiedy jego mniejszy brat, potrzebował do tego całej długości. Podobnie jak w przypadku poprzednika, załogę stanowi 3 pilotów.


Jak widzimy, wznoszenie pod dużym kątem również nie stanowi dla niego kłopotu. Pułap operacyjny Kantonova 250 to 12,5km. Dzięki ośmiu silnikom osiąga tam prędkość ponad 500 m/s czyli około 1800 km/h.


Do głównych zmian w stosunku do poprzednika należą:
-zwiększony zasięg
-większa masa startowa
-większa szybkość
-więcej paliwa
-zwiększenie odległości między kołami.

Wbrew pozorom, podejście do lądowania jak i samo lądowanie nie sprawia większych trudności nawet niedoświadczonym pilotom. Należy jedynie pamiętać, o aktywacji hamulców, natychmiast po dotknięciu pasa. Duża ilość taśmy została wymuszona przez wielkość samolotu. Gdy były jej mniej, cała konstrukcja wpadała w drganie, które przy niskiej wysokości, mogłoby zakończyć się katastrofą.


Dane techniczne
Masa - 45 ton
Ilość części - 242
Ilość paliwa - ponad 3300 jednostek
Napęd - 8 x TurboJet Engine

Na koniec zostawiam was z prezentacją Kantonova 250 w formie gifa. Napiszcie co o nim sądzicie, co można poprawić.


Posłowie
Pomimo wielu prób, starań i testów nie udało mi się zbudować wersji transportowej. Celem było wystartowanie z obciążeniem rzędu 30 ton. Niestety każda próba kończyła się tym samym - efektowną eksplozją. Przy testach nie ucierpiał żaden pilot. Może uda mi się to przyszłości.
Nie chcę się chwalić, ale wydaje mi się, że jest to największy stockowy samolot na forum. Poprawcie mnie, jeśli się mylę.
Przepraszam za wielkość zdjęć. Imgur nie chciał działać poprawnie, więc skorzystałem z innego hostingu, który trochę namieszał przy zdjęciach.



877
Samoloty / Odp: Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców
« dnia: Śro, 16 Kwi 2014, 12:25:59 »
Co do kółek, to wbrew pozorom ląduje się całkiem łatwo. Wystarczy powoli, i co najważniejsze prosto, podchodzić do pasa. Poprawiony system ich mocowania, przyszedł mi do głowy dopiero dzisiaj rano. Może zastosuję go w wersji rozwojowej.

878
Samoloty / Kantonov 225 - nosiciel wahadłowców
« dnia: Wto, 15 Kwi 2014, 22:01:15 »


Po zbudowaniu sprawnego wahadłowca, spółka Nerd Company potrzebowała czegoś, co pozwoli go przemieszczać po Kerbinie. Dzięki inżynieryjnym umiejętnościom Olega Kermana, powstał najcięższy samolot w historii firmy - Kantonov 225.

Kantonov 225 z wahadłowcem "Democritus"

Mimo "garbu" w postaci prawie 15-tonowego wahadłowce, Kantonov 225 jest niezwykle zwrotny. Startuje przy prędkości 150-160 m/s korzystając z uskoku na końcu pasu startowego, a po chwil wzbija się, aż do osiągnięcia operacyjnego pułapu 10 km. Załogę stanowi 3 pilotów. Dodatkowym celem Kantonova 225, jest testowania właściwości lotnych wahadłowców. Po wzbicie się na określany pułap, odczepiany jest wahadłowiec, w celu sprawdzenia właściwości szybowniczych. Jest to system lepszy, tańszy i łatwiejszy, niż wysyłanie drogich wahadłowców na orbitę, tylko po to aby sprawdzić, jak będą sprawowały się wracając na powierzchnię.


Na wysokości 9500m, dzięki 6 potężnym i wydajnym silnikom odrzutowym, samolot osiąga 330 m/s czyli ponad 1200 km/h. Zapas paliwa, w teorii ma pozwolić Kantonovowi 225, przelecieć ponad 1/2 obwodu Kerbina.


Pomimo sporego ciężaru, samolot ma możliwość lądowania na pasie w KSC, bez większych trudności. Duża liczba powierzchni kontrolnych zapewnia stabilny lot, nawet przy niskich prędkościach.


Kantonov 225
[/size]

Dane techniczne

Kantonov 225 + Space Shuttle "Democritus" Mk I

Masa - 43,5 tony
Zapas paliwa - 2500 jednostek
Ilość części - 224

Kantonov 225

Masa - 29 ton
Zapas paliwa - 2500 jednostek
Ilość części - 144

Na koniec prezentacja w formie gifa obu wersji. Z oraz bez promu. Z góry przepraszam za błędy przy nich.



Napiszcie co sądzicie o Kantonovie, jak wam się podoba.

879
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza MunarOne
« dnia: Wto, 15 Kwi 2014, 21:34:30 »
Naprawdę ciekawe i wciągające opowiadanie. Mam pytanie natury technicznej. Ile części ma tankowiec, i ile paliwa mieści?

880
Najważniejszą rzeczą po lądowaniu jest kontrola techniczna promu w hangarze. Ale jak wprowadzić wahadłowiec do hangaru skoro nie posiada on własnego napędu?  Nerd Co. stworzyło w tym celu specjalny holownik, wyposażony w Zaawansowane Narzędzie Chwytające, innymi słowy Chwytak. Sam holownik jest zwyczajny. Napęd stanowi 6 skrętnych kół, a zasilanie 8 statycznych paneli fotowoltaicznych. Ma około 40 części i 3 tony masy. Załogę stanowi 1 kierowca.


 Kierowca słuchając instrukcji z KSC oraz z kokpitu promu, stopniowo zbliża się do wahadłowca. Pod zbliżeniu się na odpowiednią odległość Chwytak przyczepia się do załogowej części promu. Po tej akcji, kierowca prowadzi całą maszynę pod wrota hangaru. Tam piecze nad nim przejmą inżynierowie, którzy dokonają szczegółowego przeglądu technicznego.


Na koniec gif nagrany kamerą na wysięgniku, który powstał w celu sprawdzania stanu wahadłowca.


881
Obsługa techniczna / Odp: Problem ze spolszczeniem gry.
« dnia: Nie, 13 Kwi 2014, 11:22:46 »
Spolszczenie do tej wersji, nie jest już dostępne do pobrania. Zaktualizuj KSP do wersji 0.23.5 i pobierz spolszczenie do aktualnej wersji, korzystając z tego linka
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kliknij na niebieski napis "Pobierz", potem uruchom instalator i wybierz folder lokalizacji KSP. Po zainstalowaniu spolszczenia możesz grać.

882
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Sob, 12 Kwi 2014, 20:37:08 »
Połowa wyzwania za tobą, teraz tylko powrót. Mam ważne pytanie. Czy tak wielki statek, w rzadkiej atmosferze Duny zachowywał się stabilnie?

883
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Sob, 12 Kwi 2014, 20:13:51 »
Trzymam cię za słowo. Jeśli Ci się uda, będzie to najpewniej pierwszy polski SSTD - Single Stage to Duna. A przynajmniej pierwszy na forum.

884
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec kosmiczny "SST One"
« dnia: Sob, 12 Kwi 2014, 12:56:02 »
Największy błąd - masz możliwość, wstawiaj zdjęcia bezpośrednio na forum, nie odnośniki. Oto jak należy to zrobić
[img ]http://i.imgur.com/utefZXV.png    [ /img ] Tylko, że bez spacji. Efekt będzie taki


Popracuj nad wyglądem wahadłowca, zmień układ skrzydeł, aby bardziej przypominał te z promów amerykańskich lub rosyjskich. Dla bezpieczeństwa, polecam ukryć gdzieś na brzuchu kokpitu spadochron lub dwa. Na wypadek przestrzelenia i konieczności lądowania w trudnych warunkach. Ogólnie prom ciekawy, ale wymaga kilku kosmetycznych i technicznych poprawek. Możesz poprawić też manewr wejścia na orbitę. Nie robić go zbyt gwałtownie, tylko stopniowo. Ode mnie to tyle, liczę, że zastosujesz się do kilku rad.


885
Wiadomości z ostatniej chwili!

Oficjalny test wahadłowca zakończony pełnym sukcesem. Załoga po starcie, zadokowała do stacji "Olympus", dokonała przeglądu po czym wróciła na Kerbin, lądując tylko 7,4 km przed pasem startowym! Prom w jednym kawałku został zabrany do hangaru, gdzie sprawdzone zostaną podzespoły oraz rozpoczną się przygotowania do następnej misji.


[Post scalony: [time]Sob, 12 Kwi 2014, 14:36:35[/time]]
Kolejna misja i kolejny sukces!

Prom po zakończeniu misji rozpoczął manewr deorbitacji. Wejście w atmosferę przebiegło gładko, i prom mógł lotem ślizgowym przelecieć około 150 km dzielące go od KSC. Po kilku minutach szybowania, koła dotknęły pasa. Jest to pierwsze lądowanie promu na pasie startowym Nerd Co.


Strony: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 67