Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 67
841
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 21:55:22 »

Nerd Company po raz kolejny postanowiło wystawić swój moduł do przetargu. Oto i on. Power Bank Mk I "Helios", lub w skrócie PB Mk I "Helios"


Moduł zgodnie z zaleceniami został zbudowany jako konstrukcja Wieżowa. Nasi inżynierowie skontaktowali się ze współpracownikami Iwana Wieżowa, którzy pomogli zbudować "Heliosa". Zasilanie stanowią 4 generatory radioizotopowe, ukryte wewnątrz konstrukcji. Zrezygnowano z nóg do lądowania na rzecz adapterów, które pozwalają na bezpośrednio kontakt kerbonautów z podporami oraz wtyczką KAS. Co do niej nasi projektanci mieli obawy. Rzadko używali części innych niż standardowe, i nie wiedzieli której użyć. Jeśli okaże się, że ta jest zła, istnieje możliwość wysłania załogi w celu wymiany nieodpowiedniego elementu na właściwy.




Konstrukcja została wyniesiona przez sprawdzoną rakietę nośną. Masa startowa wyniosła prawie 600 ton, a liczba części osiągnęła około 160. Boczne silniki odczepiły się na wysokości 11 km, pozwalając lżejszej już maszynie wejść na stabilną orbitę wokół Kerbina. Po odczepieniu ostatniego stopnia rakiety nośnej przystąpiono do wykonywania manewru TMI, czyli Trans Minmus Injection. Manewr polega na wysłaniu modułu na spotkanie z drugim kerbińskim księżycem.


Po ponad 10 dniach lotu, moduł dotarł nad powierzchnię Minmusa. Przystąpiono do korekcji orbity, po czym czekano aż EFoM-1 znajdzie się w strefie oświetlonej przez Kerbol. Kiedy to nastąpiło, przystąpiono do manewru deorbitacji.



Ze względu na słabą grawitację Minmusa, wyłączono 2 z 4 silników. Dodatkowo zredukowano moc uruchomionych silników do 49%.



Bez większych problemów moduł został ustawiony nie więcej niż 50 m od EFoM-1. Po wylądowaniu odrzucony został sky crane, który został wysłany w celu "spotkania" się z wzgórzami na południu. Na koniec zostawiam was z kilkoma zdjęciami "Heliosa", testem oświetlenia, oraz garścią danych technicznych. Nerd Company liczy na wasze głosy.





Dane techniczne
Masa - 11,74
Liczba części - 77
Zapas energii elektrycznej - 27230 jednostek
Zasilanie - 4 generatory radioizotopowe

SAVE

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

842
Aktualności / Odp: KSP Humble Bundle
« dnia: Sob, 17 Maj 2014, 12:28:57 »
To nie tak, że KSP będzie w Humbly Weekly Bundle. Squad dał graczom więcej możliwości zakupu gry i wprowadził ją do oferty The Humble Story. Wątpię aby w najbliższej przyszłości KSP trafiło do Humble Weekly Bundle.

843
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 19:59:28 »
Brak oficjalnych danych na ten temat. Wiadomo jedynie, że to nastąpi. Kiedy? To wie tylko Squad. Wątpię aby doszło w 0.24. To bardziej update nastawiony na karierę. Czekamy do przyszłego wtorku na kolejne Devnote. Może dadzą więcej wiadomości.

844
Samoloty / Odp: Samolot Fokker Dr1 [by Kadaf]
« dnia: Pią, 16 Maj 2014, 17:03:59 »
Procedural Wings pozwala za pomocą kilku kliknięć samemu ustalić kształt skrzydeł. Nie jest to, więc pakiet części. Naciskamy klawisz i kursorem ustalamy kształt skrzydła, z tego co pamiętam.

845
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Czw, 15 Maj 2014, 18:02:43 »
Offtopowy suchar.
Jest napisane "konstrukcja (...) wieżowa". W takim razie. Kim jest Wieżow?

Ba dum tshh

846
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 14 Maj 2014, 20:57:16 »
Jeśli dobrze wszystko rozumiem, to w 0.24 ma dojść budżet. Części do rakiet, paliwo, oraz samo ich wysyłanie będzie kosztować określoną ilość pieniędzy. Pewnie będzie to miało związek z kontraktami, ale także z karierą. Squad stwierdził, że miało to być w 0.25 (tak, w lipcu 2016 :D), ale jednak wrzucili to do następnej wersji, która weszła w fazę testowania. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, ujrzymy ją w ciągu 3-4 tygodni, tak sądzę. Nie jest to oficjalne, to tylko moje przypuszczenia.

Linki:
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

847
Samoloty / Odp: Jono-Lot "Bzyk" by MarQx
« dnia: Śro, 14 Maj 2014, 20:48:56 »
A może sięgniesz po słownik? Wciąż nie wiem. Trolling, czy tępota?

848
Statki kosmiczne / Odp: SSTO-LMAR StarTurn 3 [Kadaf Ind.]
« dnia: Pon, 12 Maj 2014, 19:38:39 »
Dwie rzeczy. Pierwsza. Dlaczego wszędzie piszesz
Cytuj
"wstaw nazwę projektu" bardzo mi się podoba
?
Rozumiem raz, albo dwa. Ale wszędzie gdzie piszesz post schemat jest ten sam. Po drugie. Ani to samolot, ani rakieta. To coś pomiędzy. SSTO, czyli Single Stage to Orbit, na polski - Jednym Stopniem na Orbitę. Takich maszyn nie warto nazywać samolotem, albo rakietą. Są zbyt wymagające do stworzenia (po kilku próbach idzie z górki), aby łączyć je z czymś innym.

849
Statki kosmiczne / Odp: Atomowy Ares
« dnia: Nie, 11 Maj 2014, 20:05:10 »
Faktycznie, nie zauważyłem tabelki. Jak na takiego kolosa to całkiem mało części.

850
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 20:43:55 »

Nerd Company po raz kolejny bierze udział w przetargu PMB, tym razem prezentując rdzeń orbitalnej stacji przeładunkowej Olympus


Moduł został wyniesiony przez nową rakietę nośną, wzorowaną na rakietach serii Atlas. Spisała się znakomicie umieszczając 20 ton na orbicie wokół Minmusa, oraz około 40 na orbicie wokół Kerbinu. Całość miała 132 części oraz 350-400 ton.





Moduł został ustawiony na stabilnej orbicie wokół Minmusa. Inklinacja jest bliska zeru, a różnica między apo- a perycentrum wynosi 400 metrów. Olympus jest samowystarczalny energetycznie. Posiada 4 panele słoneczne SP-L 1x6 oraz 2 baterie Z-4K. Rdzeń posiada 2 doki Senior, 4 zwykłe doki oraz 4 w rozmiarze Junior. Apocentrum wynosi 50,2 km, a perycentrum - 50,6. Załogę stanowią 4 kerbale, ale stacja daje miejsce do życia maksymalnie ośmiu kerbonautom.



Dane techniczne
Liczba części - 71
Masa - 20,9 tony
Zapas monometylohydrazyny - 160 jednostek
Zapas energii elektrycznej - 8460 jednostek

Nerd Company liczy na wasze głosy!

SAVE

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

851
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam Spadochronów i balonów
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 20:21:53 »
A co to ma wspólnego z modem na balony i spadochrony? Pewnie bug.

852
Szukam modyfikacji / Odp: Szukam Spadochronów i balonów
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 20:18:08 »
Po pierwsze. Po co ten jeżdżący napis? Po drugie. Balony to mod Hooligan Labs. Nie wiem tylko jak z kompatybilnością.
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Po trzecie. Spadochrony do kerbali przyczepisz KASem, albo Vanguard Technologies
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ)
Ponownie, nie wiem jak z kompatybilnością. Proszę i polecam się na przyszłość.

853
Statki kosmiczne / Odp: Atomowy Ares
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 15:04:37 »
Dobra, po pierwsze. Urwało mi tyłek razem z nogami. Pamiętam, jak cieszyłem się jak głupi i myślałem, że jestem geniuszem, po pierwszym lądowaniu sondy na Dunie 1,5 roku temu. Och, jak bardzo się myliłem. Misja perfekcyjna w każdym calu. Każda sekunda to uczta dla oczu, oraz dla uszu. Podkład dobrany idealnie. Jeśli możesz, podaj masę i liczbę części całej maszyny. Oraz wrzuć to na reddita. Inni muszą to zobaczyć.

854
Łaziki / Odp: Rolls Khantom - kwintesencja elegancji [Kadaf Ind]
« dnia: Sob, 10 Maj 2014, 14:46:26 »
W mordę. Nie sądziłem, że budowanie łazików może osiągnąć poziom sztuki, którą powinno pokazywać się wszystkim. Po raz kolejny Kadaf udowodniłeś, że jesteś geniuszem. Oby tak dalej.

855
Obsługa techniczna / Odp: Problem z logowaniem do patchera
« dnia: Pią, 09 Maj 2014, 16:31:32 »
Jeśli masz wersje steamowską, nie zalogujesz się do patchera. Proste. Update przez patcher dostępny jest dla tych, którzy kupili KSP ponad rok temu, zanim weszło na Steama.

Strony: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 67