Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 67
796
Nie wnoszą do rozgrywki nic poza czystą zabawą i satysfakcją płynącą z np. sieci satelitów wokół Muna "komunikujących się" z podobnym systemem wokół Kerbinu. W KSP można robić wszystko. Dosłownie WSZYSTKO. Nasze forum to najlepszy przykład kreatywności graczy. Czołgi, repliki samolotów, forumowe kampanie, artylerie, wahadłowce, co tylko chcesz. Od Ciebie zależy co zbudujesz i jakie to będzie miało dla Ciebie znaczenie. Satelita nad biegunem północnym Kerbinu może być satelitą komunikacyjnym, szpiegowskim lub orbitalną bronią zdolną razić cele w kosmosie lub na powierzchni planety. Możliwości są ogromne. Zastosowanie projektów też. Jeśli potrzebujesz faktycznego znaczenia zawsze są mody. Remote Tech daje satelitą komunikacyjnym prawdziwą role przesyłania danych. Kethane wymaga skanerów. TAC Life Support zaopatrzenia stacji i baz.

797
Proceduralne skrzydła to jednak coś pięknego. Strzelałeś na pełnym ciągu, rzadko używam tego silnika, więc nie wiem. Jeśli tak to trochę krucho z zasięgiem, jeśli nie to zwiększ ciąg tego silnika. Jeśli chodzi o wygląd to bajka! Podobnie sam mechanizm armaty. No i oczywiście mniejsze, co pozwala ciszej podjechać pod wraży obiekt. KSP przechodzi powoli w Kerbal Space Battlefield, lub jak kiedyś widziałem na reddicie "Michael Bay spotyka klocki LEGO".

798
Stacje kosmiczne / Odp: S.O.S.G. Kelysjum
« dnia: Wto, 01 Lip 2014, 18:43:56 »
Po pierwsze. Zdjęcia są za małe, przez co nic na nich nie widać. Po drugie. Duże zdjęcia są robione w cieniu i pod złym kątem, przez co NIESPODZIANKA! też nic nie widać. Jak mamy oceniać projekt, którego nie widzimy w wystarczającym stopniu?

799
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 21:42:07 »
Nie, doświadczony w sensie więcej niż 1 dobry projekt. Albo po prostu olewajmy pytania ludzi o głupie rzeczy. Może to ich zniechęci.

800
Propozycje & Uwagi / Odp: propozycja dotycząca wyzwań
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 20:51:42 »
Więcej niż 10 LOGICZNYCH postów, nie pytań klasy "Mam 50 modów, gra tnie" ,"Dlaczego nie działa mi mod X" ,"Jak używać moda X". Dodatkowo 1 projekt co najmniej dobrej jakości, zaaprobowany przez przynajmniej 3 użytkowników forum posiadających doświadczenie. Jeśli autor posta nie spełniałby tych wymagań, wątek byłby usuwany.

801
Wyzwania / Odp: Czołg
« dnia: Pon, 30 Cze 2014, 19:11:03 »
Dwie, właściwie trzy rzeczy. Co jak co ale to nie jest wyzwanie, więc to ten twór, bo czołgiem tego nie nazwę robi w wyzwaniach. Po drugie. To nie jest nawet najgorsza podróba czołgu. Nie wiem nawet czy to jest pojazd. Gdzie miejsce na paliwo, amunicję, łopata, zapasowe kilka segmentów gąsienic? No i najważniejsze. Nie wiem czy wiesz, ale Kadaf jest dosyć długim użytkownikiem forum, z bogatym doświadczeniem, a z tego co mówią w pierwszej klasie podstawówki ludzi starszych i bardziej doświadczonych należy szanować, albo chociaż nie obrażać. Wniosek. Nie wiem czy skończyłeś pierwszą klasę w szkole podstawowej.

802
Wyzwania / Re: Replika V-22 osprey
« dnia: Nie, 29 Cze 2014, 21:12:16 »
Challenge na modach, challengem nie jest. Wystarczy KAX Prime, Infernal Robotics, Procedural Wings, może Kerbpaint oraz trochę samozaparcia. Na modach można robić wspaniałe rzeczy, bez większego wysiłku. Poza tym. Aby stawiać wyzwania potrzebne jest doświadczenie. A twoim jedynym wątkiem na forum jest pytanie jak, na dev menu wynosić kolosy na orbitę, bo jesteś zbyt leniwy. Znając życie, po zakończeniu wyzwania poprosisz o link do pobrania zwycięskiego projektu, bo ponownie, jesteś zbyt leniwy, masz za mało umiejętności aby samemu go zbudować. Mam rację?

803
Inne / Odp: Odp: [PRZETARG][SKYLAB IND.]
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 22:38:19 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Cytuj
Wraz ze mną oceniać pojazdy będzie (prawdopodobnie) niezależny użytkownik forum, o którym dowiecie się nieco później.

Hm, nie widzę wymienionej wyżej osoby.

"Nieco później" to czas od teraz do armageddonu/apokalipsy/ataku zombie/zagłada wszechświata.  Poza tym było napisane "prawdopodobnie". Mógł oceniać lub nie musiał oceniać.

804
Inne gry / Odp: Universe Sandbox, czyli zabaw się w tworzenie kosmosu.
« dnia: Sob, 28 Cze 2014, 22:36:13 »
Po pierwsze. Chyba już było. Po drugie. Forum nie wspiera piractwa, więc spodziewaj się bana/warna/usunięcia postu za link do Zatoki Piratów. Tak czy siak. Universe Sandbox wciąga. Idealna rzecz do akcji w stylu "Co by było gdyby...". Masa gotowych scenariuszy, różne  układy planetarne, jest w czym przebierać chociażby po to aby popatrzeć. Nawet bez ingerencji gracza, Universe Sandbox jest ciekawy i wciągający.

805
To jest myśl! FAR + odpowiednio ustawione małe lotki na pociskach powinny dać świetny efekt. Na pewno zwiększy się zasięg, możliwe też, że celność. Czekamy na kolejne informacje dotyczące artylerii.

806
Car Bombę? Jak już wielkie działa to Car Puszki lub Ciężki Gustav, znany również jako Dora. Pociski robisz kuliste dla estetyki, czy ma to związek z aerodynamiką, bo nie zauważyłem zmiana latając rakietami z oraz bez aerodynamicznych nosów? Sprawdź zachowania zwykłych zbiorników, może okażą się lepsze niż kule? Zawsze możesz zrobić z nich pocisk zwykły, nie armatni.

807
Stacje kosmiczne / Odp: Po prostu Międzynarodowa Stacja Kosmiczna
« dnia: Czw, 26 Cze 2014, 14:29:29 »
Prędość 310 m/s na wysokości 10km to o 60 m/s za szybko, według tabeli nt. prędkości granicznej. Tabela przydaje się zarówno podczas małych jak i dużych rakiet. Można ją znaleźć na wiki w artykule nt. Kerbinu.

808
Mam radę co do stabilności podczas strzału, bo widzę, że koła się wyginają. Nóżki. Na czas strzału rozkładaj nogi do lądowania. Razem z kotwiczkami powinno pomóc. Możliwe że silnik jest blokowany przez zbiornik. Na twoim miejscu dałbym 1 jako dysza do wypychania oraz kilka mniejszych, których suma ciągu równałaby się sile ciągu tej 1 dyszy. Tak czy siak. Coraz lepiej to wygląda. Mam tylko jedno pytanie. Jest szansa na "armaty" trochę mniejszych rozmiarów?

809
Stacje kosmiczne / Odp: Po prostu Międzynarodowa Stacja Kosmiczna
« dnia: Śro, 25 Cze 2014, 21:44:43 »
Wynoszenie stacji w jednym kawałku? Równie niecodzienne co szalone. Oraz godne podziwu, częściowo. Wynoszenie ciężkich ładunków do najłatwiejszych nie należy, zwłaszcza takich które nie są symetryczne. Tak czy siak, naprawdę fajne stacja. Popraw tylko dane techniczne, bo w laboratoriach mogą mieszkać kerbale, a jedno laboratorium może być domem dla 2 kerbonautów. Koniec, końców, parę rzeczy do poprawy, ale i tak niezła konstrukcja.

810
Jeśli pocisk ma komputer, albo się na niego przełączysz, to nie zniknie.

Strony: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 67