Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 67
766

Po wielu próbach i testach, wielu zmarnowanych środkach oraz sporej ilości eksplozji na poligonie udało się. Nerd Company stworzyła wahadłowiec z ładownią, bez sprowadzania części z zagranicy (czyt. bez modów ). Efektem pracy inżynierów jest "Pitagoras", chluba Nerd Co.


Podobnie jak "Demokryt" prom startuje z pasa jak rakieta. Na wysokości 5 km zostają odczepione boczne dopalacze, i przez następne 60 km nie dzieje się nic. Po przekroczeniu bariery atmosfery, kończy się paliwo w zbiorniku głównym. Uruchamiane są wtedy silniki manewrowe, dysponujące wystarczającą mocą aby wprowadzić wahadłowiec na stabilną orbitę powyżej 70 km.







Pułap operacyjny promu to 80 km. Na tej wysokości wypuszczane są satelity, jak Discoverer Mk II w tym wypadku. Najpierw następuje otwarcie ładowni. Do jej budowy został wykorzystany Claw, czyli Chwytak, który trzyma górną część poszycia promu. Gdy załoga jest gotowa to wypuszczenia ładunku, następuje zwolnienie blokady doku, i poszycie idzie do góry odsłaniając cały luk bagażowy. Po tym satelita oddziela się od promu. Gdy operacja zostaje zakończona, ładownia jest zamykana.




Po wykonaniu powierzonego zadania i wymaganych testów, załoga przystępuje do najtrudniejszego manewru w ciągu całej misji - deorbitacji. Muszą trafić w cel o długości około 2 km, polegając tylko na odczytach z komputerów, nie widząc go, będąc ponad 80 km nad Kerbinem i ponad 250 km od celu.

       
                                                                       


Gdy odległość od pasa wynosi mniej niż 10 km prom zamienia się w szybowiec. Pusta maszyna, bez paliwa i ładunku, lata wspaniale.


Przy prędkości 50 m/s czyli 180 km/h lub 100 węzłów, jak podaje wieża kontrolna koła dotykają pasa. Aktywują się wtedy hamulce, które stopniowo hamują pojazd do 0. Teraz, nadchodzi czas dla grupy techników, która dokona przeglądu.




Dane techniczne - prom startujący
Masa - 198 ton
Ilość części - 231
Około 10 do 12 tysięcy jednostek utleniacza i odpowiednia ilość paliwa ciekłego

Dane techniczne - prom na orbicie
Masa - 29,6 tony
Liczba części - 171
Zapas monometylohydrazyny - 630 jednostek
Zapas paliwa ciekłego - 780 jednostek
Zapas utleniacza - 660 jednostek
Zapas prądu - 1412 jednostek
Załoga - 3 kerbonautów

Cytuj
Oświadczenie prezesa Nerd Company

Wraz z zarządem firmy, doszliśmy do wniosku po ostatnim spotkaniu, iż era wahadłowców w Nerd Company jest zakończona. Promy okazały się drogim i trudnym w utrzymaniu przedsięwzięciem. Ponadto testy na poligonie wykazały, iż nawet drobny błąd konstrukcyjny może spowodować katastrofę. Od dzisiaj zaopatrzenie i załoga na stację kosmiczne będzie dostarczana w łatwiejszy sposób, za pomocą rakiet. W związku z tym, pragniemy przedstawić państwu utajnione nagranie z testów innego promu. Przedstawia ono prototyp ładowni

767
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 15 Lip 2014, 18:42:04 »

Wracając do właściwego tematu dyskusji. Zauważyliście cie, że wczoraj nie było Daily? W poniedziałek są chyba mody, a wczoraj tego nie było. Jeśli nie będzie jutro Devnote, możemy być pewni, że 0.24 wyjdzie niedługo.

768
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 22:03:41 »
Dokładnie tak będzie. Wykonywanie kontraktów przyniesie zysk w postaci funduszy, nauki i reputacji a ich nie wykonanie, nie da nam nic, albo przyniesie straty.

769
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 21:01:37 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

- Poprawiony wygląd drzewka badań
Zaktualizowany drzewko badań, dodając nowe sekcje oraz części, które pomogą przejść przez drzewko łatwiej. Ponadto drzewko zapewnia teraz bardziej logiczny postęp.


Drzewko będzie logiczniejsze, czyli najprawdopodobniej upodobnione do tego z moda Better than starting manned, w którym zaczynam od sond bezzałogowych.

770
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 18:52:43 »
Na YT pojawiły się pierwsze przeglądy 0.24. Dołączam linki do filmów Scotta Manleya, HOCGaminga i Danny'ego.




771
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 17:33:09 »
Trzy rzeczy. Raz. Zły hosting. Imgur lepszy. Dwa. Linki wstawiaj tak
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[img] tu wstaw bezpośredni link do zdjęcia[/img] Trzy. Faktycznie dziwne. Wyłącz SAS i RCS gdy doki się zetkną.

772
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Pon, 14 Lip 2014, 13:46:36 »
Standardowo polecę reinstal. Najważniejsze pytanie. Wersja oryginalna czy pirat? Jak pirat to nie mamy zamiaru pomagać, gdyż forum piratów nie wspiera. Jak oryginał, przeinstaluj grę. Stwórz nowy save i sprawdź czy działa.

773
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 22:37:30 »
Trochę mi się nudziło i zacząłem spekulować nad datą wyjścia 0.24. Za tydzień jest 20 lipca. 20 lipca 1969 roku człowiek postawił stopę na Księżycu. Czy może być lepsza data na wypuszczenie nowej wersji niż 45 rocznica lądowania na Mu... znaczy na Księżycu? To tylko moje przypuszczenia, ale kto wie.

774
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Nie, 13 Lip 2014, 12:43:13 »
Spółek jest ponad 20, więc na pewno znajdzie się kilka ciekawych kontraktów.

775
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 12 Lip 2014, 10:25:40 »
A oto i nasz pierwszy film z 0.24. Jest to gameplay przedstawiający najważniejsze zmiany.


Dla znających angielski słabiej:

-Nowy toolbar. Pasek na górze oznacza w kolejności: pieniądze, reputację i punkty nauki.

-Kontrakty będą miały stopnie trudności. Oznacza to, że im trudniejszy kontrakt tym większy zysk on nam przyniesie.

-Podczas budowania rakiet będziemy ograniczeni naszym budżetem. WRESZCIE!

-Poprawienie tabeli zasobów. Mamy dostęp do, w kolejności: zasobów naszej spółki, zasobów rakiety, warunków kontraktu oraz wiadomości, czy kontrakt został wykonany czy też nie.

-Podczas odzyskiwania statku odzyskujemy punkty nauki, część wartości użytych elementów oraz załogę.

-Oraz co najciekawsze. Wszystko działo się na 64 bitowej wersji KSP.

Jak widać nowa wersja ukaże się naprawdę niedługo. Pozostaje tylko czekać.

776
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 23:27:08 »
Jeśli to jest zgłoszenie do wyzwania to się nie liczy. Jasno stoi. Do 36km na stocku samolotem.

777
Samoloty / Odp: Fire Wave 8 - Bijemy rekordy
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 22:09:30 »
Tak, piękna maszyna Kadaf, nie sposób się nie zgodzić. Ale na modach, a wyzwanie polega na osiągnięciu jak największej prędkości na STOCKU. Aktualnie wygrywa Hipekhop.

778
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: O co chodzi w MechJeb ?
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 19:15:05 »
Tak, ale zestaw statystyk dostarcza też Kerbal Engineer Redux. Mod mniejszy, przystępniejszy i łatwiejszy w obsłudze, oraz pozbawiony cheaterskich rozwiązań.

779
Inne / Odp: pochwal się flagą!
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 18:55:14 »
Offtopic
Następnym razem wklejaj zdjęcia przez BBCode o tak

Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[img] bezpośredni link do zdjęcia [/img]

780
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: O co chodzi w MechJeb ?
« dnia: Pią, 11 Lip 2014, 14:40:19 »
Na początek stary suchar. MechJeb to ZUO! A teraz na poważnie. MechJeb to autopilot, dla wielu w tym mnie uznawany za cheat. Robi za Ciebie co tylko chcesz. Startuje, ląduje, dokuje, wchodzi na orbitę, schodzi z orbity, wykonuje manewry, tworzy manewry, lata na Muna i z powrotem, itd. Z tym że, niektórzy ludzie korzystają z MechJeba bez doświadczenia. Są zbyt leniwi oraz mało inteligentni, oraz nie mają samozaparcia aby poszukać tutoriali i ręcznie nauczyć wykonywać się manewry. Nie mówię, że MechJeb jest straszny i nie należy z niego korzystać. Inna grupa ludzi, w tym Scott Manley używa MechJeba na co dzień. Ale ta grupa to geniusze. Ludzie którzy w KSP zrobili wszystko i byli wszędzie. Z naszego forum do tej grupy zalicza się Maciuś. Geniusz latający na RSS. Tak więc, obejrzyj kilka tutoriali i popróbuj, bo MechJeb używany od samego początku usuwa fun z gry.

Strony: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 67