Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 67
751
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 10:58:21 »
Nie ma opcji, aby w 0.25 nie dali nam surowców. Wiem, offtop, ale taka prawda. Czekamy ponad rok, i to jest ostatnia "duża rzecz" do odhaczenia. Po dodaniu surowców mogą sobie robić co chcą. Wracając do 0.24. Kontrakty polegające na testowaniu wciąż są upierdliwe, i niestety ich liczba wzrasta. Ale na szczęście jest 5 klas kontraktów, i tylko testy są nudne, reszta może się okazać ciekawa.

752
Co do spadochronów, to się nie opłaca. Boczne dopalacze odrzucane są na wysokości 5 km, zasięg fizyki w KSP wynosi 2,3 km, oznacza to, że jeśli coś jest dalej niż 2,3 km w atmosferze, po prostu znika. Satelita, którą wyniosłem jest tak naprawdę na pokaz. Nie pełni żadnej roli, została wyniesiona tylko dla testów ładowni, która wiem jest mała, ale to już jest 3, albo 4 prom tego typu. Poprzednie miały większe ładownie, np. jak ten, który widzisz w oświadczeniu prezesa Nerd Co., ale z tego powodu nie mogły latać w atmosferze. Poniżej 20 km stawały się latającymi trumnami. Jak widzisz, wszystko ma swój powód.

753
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 00:36:56 »
Przede wszystkim. Zakładki zasobów wreszcie wyglądają ładnie. W drzewku wielkich różnic nie, nie zauważyłem też różnicy w optymalizacji. Widocznie projekty za małe. Kontrakty. Miało być super, miało być pięknie. I niektóre są fajne, ale większość dotyczy testowania części, a to szczerze mówiąc jest nudne i irytujące. Co się tyczy budżetu. W ciągu godziny z 10 000 przeszedłem do 160 000, wykonując po drodze kilka zleceń. Jak na coś co szykowali przez ponad 3 miesiące to jestem zawiedziony, ale może to wina początkowych kontraktów, które nie powalają. Na plus zasługuje też zmieniona czcionka, która jest miła dla oka. Więcej napiszę, jak zagłebię się trochę bardziej.

754
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 17 Lip 2014, 23:21:57 »
Kerbal Space Program 0.24 oficjalnie wyszło!

755
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Czw, 17 Lip 2014, 21:48:25 »
Może i nie o KSP, ale o kosmosie. Mimo wszystko genialne.

756
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Czw, 17 Lip 2014, 20:20:54 »
Przejście na 64bity powinno pomóc. Zresztą mi to różnicy nie robi. Od jakiegoś czasu nie przekraczam 300 części. A jak będzie wyglądała wersja finalna, tego się nie dowiemy. Wątpię, aby ktokolwiek z nas tego dożył, patrząc na plan wydawniczy Squadu.

757
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 22:07:56 »
Nie, nie tłumaczę zawodowo. Tłumaczenie FAQu było moim pierwszym tak poważnym projektem, cieszę się, że zostało docenione.

758
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 20:31:27 »
Starałem się to tłumaczyć mniej dosłownie, bo to co u nich jest logiczne, u nas już nie do końca. Podobnie fragment z "whack-a-bug". U nich w barach, salonach gier, są automaty, np. "Whack-a-zombie/alien/cokolwiek", u nas tego nie ma, i czytelnik może nie zrozumieć o co chodzi. Wciąż czekam na akceptację artykułu, ale powinien pojawić się niedługo.

[Post scalony: [time]Śro, 16 Lip 2014, 21:15:01[/time]]
Na blogu KSP pojawiła się informacja dotycząca 0.24. Dowiedzieć się z niej możemy, iż problemy techniczne opóźnią wyjście 0.24. Squad stwierdził, że lepiej nas o tym poinformować, abyśmy przestali o tym pisać na reddicie i molestować F5. Nowa wersja miała wyjść dzisiaj, ale błąd ja opóźni.

759
Propozycje & Uwagi / Forum - reklamy
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 20:19:13 »
Pytanie ogólne do ludzi wchodzących na forum około godziny 20, 16 lipca 2014 roku. Czy wam też, na cokolwiek klikniecie, pojawia się reklama, oraz czekacie 5 sekund na stronie shorte.st? A teraz pytanie do administracji. Jest to forma zarobienia na hosta czy błąd forum?
Gwoli ścisłości, pojawia się coś takiego Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

760
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 19:34:45 »
Kurde, faktycznie, akurat jak zakończyłem program wahadłowców.

761
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 17:44:48 »
Poprawiłem, powinno działać.

762
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Śro, 16 Lip 2014, 17:26:12 »
Nieoficjalnie przetłumaczone, przeze mnie, FAQ. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, wyląduje dzisiaj na blogu. Wszystko zależy od ingwdena
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

763
Dzięki, ale dwie rzeczy. Pierwsza. Wahadłowiec z ładownią był moim celem ostatecznym i w tej dziedzinie nie mam już nic do powiedzenia. Druga. Trzy crashe, 20 ponad wczytanych save'ów, i podobna ilość eksplozji. Kraken jest najwidoczniej zazdrosny i postanowił się zemścić. Prezes Nerd Co. stwierdził, że wybuchy są super, pod warunkiem, że wybucha nie u nas.

764
Wylądowało na reddicie wczoraj wieczorem. Album na imgurze przekroczył 1400 wyświetleń.

765
Poza Demokrytem i Pitagorasem jest jeszcze około 7 projektów będących w atmosferze latającymi trumnami. Firma po prostu troszczy się o swoich, i woli dmuchać na zimne. Rada doszła do wniosku, że koszt wyniesienia i eksploatacji rakiety równa się 1/10 kosztów wyniesienia wahadłowca, mimo różnic gabarytowych. Ponadto, rozmiar ładowni ogranicza rozmiary sond.

Strony: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 67