Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 67
736
Poproś o pomoc / Odp: problem z silnikami
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 11:59:25 »
Przede wszystkim, screeny projektu, żebyśmy ogarnęli co i jak. Po drugie pisz zdania logiczniej. Po trzecie. Wiesz, że ciąg zwiększasz Shiftem, zmniejszasz Controlem, a X służy do natychmiastowego wyłączenia silników?

737
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 11:49:16 »
Ja liczę na surowce. Premiera 0.25 zbiegnie się pewnie z Kerbalkonem. Mamy już naukę, karierę, fundusze, z większych funkcji brakuje tylko surowców.

738
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Fenix"
« dnia: Nie, 20 Lip 2014, 09:24:00 »
Z tego co wiem, wahadłowiec używa silników OMS do wejścia na orbitę, zejścia z niej itp. Ale i tak, na plus jest to, że w twoim przypadku,  nowe silniki, odpowiadają położeniu silników OMS. Co do wchodzenia na orbitę metodą regulacji ciągu, to wymaga to skupienia, ale po kilku lotach jest łatwe, trzeba tylko pilnować przechyłu, aby nie skończyć w oceanie.

739
Statki kosmiczne / Re: Wahadłowiec "Fenix"
« dnia: Sob, 19 Lip 2014, 22:00:42 »
Tak oto, na forum rodzi się kolejny twórca promów. Świetna robota. Pomysł na holownik jest mój, użyłem takiego cacka po raz pierwszy, jakieś 3-4 miesiące temu. Link do wątku Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Szkoda tylko, że nie pokazałeś procedury wyniesienia promu na orbitę, ciekawi mnie twój sposób. Ja manipuluję ciągiem silników, u Ciebie nie widzę wielu modułów SAS, więc chyba jest podobnie. Dobry pomysł z zastosowaniem nowych silników w celu zamknięcia orbity, nie wpadłbym na to. Ogólnie dobra robota.

740
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 19 Lip 2014, 14:05:31 »
Ale są za to "Przeprowadź badania nad Kerbinem", "Zbadaj Eve". Tego typu kontrakty są fajne, to jest dopiero początek. Nauka też na początku była nudna, wystarczyło spamować, teraz jest minimalnie, bardzo minimalnie trudniej. Kontrakty owszem są nielogicznie ułożone. Po wystartowaniu pierwszym pojazdem, odblokowało mi kontrakt zakładający badanie Muna. Drzewko jednak jest tak samo nielogiczne jak było. I równie szybko można je skończyć, tak samo z funduszami. Nie chodzi mi o to, że się szybko kończą lecz szybko przybywają. Przykład. Miałem 500k F, zbudowałem rakietę, której celem był dolot na Dune, wykonanie tam badań, po czym lądowania na Ike'u w celu jego spadania. Kosztowała mnie ona około 250k F. Po wykonaniu misji, przesłaniu kilku danych, kontrakt został wykonany, a na moim koncie pojawiło się dodatkowe 700k F, co daje mi 1 200 000k F. Zysk przychodzi praktycznie sam. Kariera jest łatwa, ale nudzi.

741
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Sob, 19 Lip 2014, 13:01:58 »
Pograłem trochę więcej, olewając kontrakty na testy części i po wylądowaniu bezzałogowo na Dunie jestem chyba w połowie drzewka. Budżet stale wzrasta, nauki przybywa, reputacji też. Widać też optymalizację, co ciesz. Ogólnie, update niezły, ale pozostawia niedosyt.

742
Można zainstalować mody, owszem, ale zyski z odzyskania boosterów w moim przypadku nie są duże, ponadto prom lata na sandboxie. Przy większych konstrukcjach, owszem jest to przydatne, ale im większa część się odłącza i chcemy ją odzyskać, tym więcej potrzeba spadochronów, co może mieszać w początkowo prostym stagingu. Drangirowi chodziło o StageRecovery i DebRefud.

743
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 21:29:39 »
Zajrzyj do folderu z grą. Wywal KSP i Game_Data, i zmień nazwy KSP_64 na KSP, i Game_Data_64 na Game_Data. U mnie pomogło.

744
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: problem z Mk2
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 20:38:41 »
Jeśli chodzi o części, nie ma stockowych ładowni, jak na razie. Kto pisze? Gdzie pisze?

745
Dlatego też rezygnuję z promów. Zbudowanie działającego wahadłowca to jedno. Zajmuje to sporo czasu i wymaga dużej ilości testów. Po drugie, wielkość ładowni ogranicza wielkość ładunku. Po trzecie, mała rakieta zdolna dolecieć na Muna i wrócić w karierze, kosztuje tyle samo co prom, zdolny wejść tylko na orbitę Kerbinu i ustawić tam malutką sondę, bez przyrządów pomiarowych. Zbudowanie promu przez wzgląd na prestiż firmy to aktualnie jedyne zastosowanie tych drogich zabawek.

746
Wystarczy podczas retroburna celować jakieś 150 km w ocean. Po wejściu w atmosferę, zwłaszcza promem, można przeszybować kilka kilometrów.

747
Poproś o pomoc / Odp: Lądowanie Kerbin- Trafienie w zadany punkt
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 17:43:54 »
Zależy od tego czym podchodzisz. Samolotem możesz spokojnie mieć kilka kilometrów zapasu. Lądownikiem też się da, ale wymaga to cierpliwości i sporej ilości quicksave'ów i quickload'ów.

748
Cytuj
Oficjalne oświadczenie prezesa Nerd Co. - 18.07.2014
Jestem bardzo zadowolony zarówna z pracy inżynierów, jak również z opinii prezesów innych spółek. Tym samym, aby odbudować budżet firmy, zamierzamy sprzedać kilka egzemplarzy Pitagorasa, dla użytku własnego innych spółek. Wstępna cena wynosi 200 000 F. Na sprzedaż jest 10 sztuk promu, wszystkich chętnych prosimy o kontakt osobisty ze mną.

749
Aktualności / KSP 0.25
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 13:17:34 »
Temat założony, abyśmy mogli pogdybać nt. tego co dostaniemy w przyszłości. Liczę na surowce, czekamy już prawie 1,5 roku na nie, a teraz po wyjściu Kariery, nie mogą nie dodać tego do gry.

750
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Pią, 18 Lip 2014, 13:16:07 »
Nie, póki co nikt nie zginął. Po Munie czeka ACHTUNG SPOILER!
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.
Podobają mi się też logo agencji, zwłaszcza C7. Logo R&D jest w moim skromnym mniemaniu kiepskie, ale nie można mieć wszystkiego. Przy okazji, chyba czas założyć wątek [Wersja nadchodząca 0.25] abyśmy mogli trochę pogdybać nt. tego co dostaniemy za kilka miesięcy.

Strony: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 67