Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 67
706
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 16:09:35 »
Bo ma 0.23.5. Jeśli byłaby wersja steamowa update sam by się pobrał, jeśli ze strony, śledziłby postęp gry i zaktualizował launcherem.

707
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Fizyka niezwykle wysokiej wieży
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 14:41:26 »
Offtopic
Na jednym filmie Scott Manley zbudował "wieżę" sięgającą bodajże 70-80 km. Użył wsporników startowych, aby sprawdzić, czy ułatwi to wejście na orbitę.

708
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 14:24:14 »
Sorry, piratom mówimy nie.

709
Za szybko przechodzisz przez atmo po prostu.

710
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Kolejność przedmiotów w hangarze
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 00:14:23 »
Pogrzebanie w configu, i przesunięcie danej części wyżej. Tylko jak coś pomylisz, konieczny będzie reinstal.

711
FAR liczy opór powietrza inaczej, i jeśli tylko projekt jest opływowy, łatwiej będzie mu opuścić atmosferę. Co do drugiego pytania, nie jestem pewien, ale może wchodzisz pod złym kątem. Powinieneś wchodzić pod jak najostrzejszym kątem, aby zmaksymalizować czas przebywania w górnych partiach atmosfery, co wyhamuje Cie dostatecznie i nie spłoniesz niżej. Tak mi się wydaje, w oparciu o to co wiem i co widzę oglądając filmy na YT.

712
Patrząc na to, że stacja jest modułowa, a każda sekcja symetryczna, to po kilku przeróbkach można z tego zrobić kosmiczny pociąg badawczy. Tylko nie wiem, jak wyglądałoby prowadzenie takiego pociągu, przy 800-900 częściach.

713
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 20:06:33 »
Wiem, nie muszę, ale postawiłem sobie za cel tłumaczenie każdego Devnote oraz ważniejszego newsa do końca wakacji. Co będzie we wrześniu, nie wiem. Jak będę miał czas, to newsy będą, późno, może nawet kilka dni po Devnote, ale postaram się aby było. Funkcja redaktora zobowiązuje.

714
Stacja w 100000000000% godna swojej nazwy. Każdy moduł jest z tego co widzę symetryczne, co bardzo cieszy oczy. Znaczy moje, bo lubię jak rzeczy są symetryczne. Genialne wykorzystanie czubków aerodynamicznych i przewodów paliwowych w sekcji paneli słonecznych. Każdy moduł jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Dodatkowo, oświetlenie dopełnia dzieło, i sprawia, że jest to jedna z najlepszych stacji ogólnie, i najlepsza stacja na forum. A tak czysto technicznie. Jak wygląda zbliżanie się do 800 częściowego kolosa?

715
Obsługa techniczna / Odp: Kerbal przeżył skok...z 3000m?
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 16:10:18 »
Nie trzeba nawet hamować, wystarczy albo tuż przed zderzeniem wyskoczyć kerbalem z kapsuły, albo jeśli się już wyskoczyło, przed kraksą włączyć i natychmiast wyłączyć odrzutowy plecak kerbonauty.

716
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 23 Lip 2014, 14:05:24 »
Kolejny tydzień daje nam ubogie Devnote. Postanowiłem tłumaczyć to tutaj, w formie skróconej a nie rozwlekle na bloga. Czemu? Raz, że akceptacja na bloga trochę trwa, dwa, mogę przetłumaczyć to szybciej, co sprawia, że dostajecie newsy wcześniej. Skoro kwestie organizacyjne mamy za sobą, dowiedzmy się co nowego słychać u developerów. Dzisiaj bez punktów.

Devsi są zmęczeni, ale zadowoleni z efektów swojej pracy. Każdy jest dumny z jego wkładu do 0.24 oraz z nas, społeczności, która tłumnie wsiadła do Hype Train, i nie mogą się doczekać, aż zobaczą gdzie pociąg dojedzie w 0.25. Dla niewtajemniczonych, chodzi o to co działo się na reddicie, przed wypuszczeniem update'a, kiedy to każdy post dotyczył 0.24. Z rzeczy przyszłych, pracują teraz nad linią zbiorników Mk, chodzi o lotnicze, oraz prowadzą rozmowy nt. tego co ujrzymy w przyszłości. Jeśli ktoś chce podzielić się swoją historią związaną z graniem w KSP z dziećmi lub rodziciem, niech pisze na adres press@kerbalspaceprogram.com Temat maila - Generational Play in KSP.

Oryginalne devnote
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

717
Szukam modyfikacji / Odp: Mechjeb do 0.24 oraz kas
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 23:23:58 »
Do statsów lepszy VOID lub KER. Na przyszłość. Na forum nie przepadamy za ludźmi używającymi MechJeba, chyba, że są okoliczności łagodzące, ale to raz na 1000 projektów. Bądź łaskaw też logicznie składać zdania, stosować interpunkcję, ortografia też leży.

718
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 22:36:30 »
Kilka rzeczy, Drangir, to nie o ten film mi chodziło. Miałem na myśli film sprzed ponad pół roku. A od kiedy wszystkie zewnętrzne linki idą przez shorte.st nie klikam w nie. Zgadzam się z tym co pisze MarQx. Część z was pewnie nie pamięta np. wersji 0.16. Tam było kilkanaście części, pojawiły się wtedy nowe zbiorniki, optymalizacja. I wtedy każdy doceniał ich pracę. Tak, wtedy optymalizacja to było COŚ! Były zmiany, konsekwentne i stopniowe zmiany. Pamiętacie 0.18? Update, który wyszedł około 3 miesiące po 0.17, a zmienił wszystko? Dokowanie, prąd, nowy system zasobów, OGROMNA!!! optymalizacja. Oczywiście, że nie. Nie chodzi o niewielki staż, bo nawet grając miesiąc można nauczyć się wszystkiego, chodzi mi o postęp gry. Nie róbmy wojny, że Squad daje nam mało, bo to nieprawda. Dostajemy teraz coraz mnie, fakt, czekamy na kilka rzeczy od długiego czasu, ale czy to ich wina? Tak jak pisze MarQx, Squad to nie Blizzard, EA, Ubisoft, który ma pod skrzydłami 300-400 osób. Squad to kilkunastoosobowe studio. Zacytuję wam starą prawdę ludową. Od bogactwa, się wam w rzyciach poprzewracało. Macie to, o czym grający 2 lata temu nawet nie marzyli, ale nie doceniacie tego, bo macie nadmiar, więc skończcie zrzędzić, że update ssie, gadanie tego nie zmieni, a grać wam nikt nie każe.

719
Aktualności / Re: KSP 0.24.x
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 21:37:03 »
W 0.22 jak kariera doszła, można było całe drzewko zaliczyć jednym lotem, teraz też można. Scott Manley wrzucił film chyba jak jednym lotem zdobywa 12k nauki. Zresztą, na reddcie tego od groma.

720
Szukam modyfikacji / Odp: Mechjeb do 0.24 oraz kas
« dnia: Wto, 22 Lip 2014, 19:16:49 »
MechJeb i precyzyjne dokowanie? Nie widzę połączenia. MechJeb zeżre paliwa aż nadto, po czym istnieje ryzyko, że rozwali stację. Nie lepiej nauczyć się samemu dokować, raz dla satysfakcji, dwa dla oszczędności?

Strony: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 67