Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 67
691
Wideo / [Tutorial] Stockowa ładownia
« dnia: Sob, 02 Sie 2014, 17:19:21 »
Stockowa ładownia w KSP, to rzecz powracająca często pod różnymi postaciami. Chciałbym wam dzisiaj pokazać mój pomysł na ładownię, jaką mogliście widzieć w Pitagorasie, którą stworzyłem na początku kwietnia, po wyjściu 0.23.5. Przejdźmy do rzeczy. Ładownia używa Clawa, czyli chwytaka, który pojawił się właśnie w wersji 0.23.5.

Najpierw aktywujemy chwytak, by ten złapał drzwi ładowni


Następnie zwalniamy górny dok oraz ustawiamy na nim "Control from here", po czym klikamy PPM na Clawa i wybieramy opcję "Free pivot" gdy już to zrobiliśmy, możemy klawiszami W oraz S podnieść lub opuścić ładownię.


Jeśli wydaje się to wam skomplikowane, zapraszam do obejrzenia filmu, który tłumaczy jak to wszystko działa. Zarówno w opisie filmu, jak i pod nim na forum, znajduje się link do pobrania ładowni. Może przeanalizować jej budowę i użyć jej w swoich projektach. Proszę tylko, abyście, jeśli jej użyjecie, dali odnośnik do tego filmu.


Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

692
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Pią, 01 Sie 2014, 11:57:49 »
Widziałem dzisiaj na YT szyby zwykłe, względnie przezroczyste. Chyba łatwiej sprawić aby stały się proceduralne, niż tworzyć cały mod od zera. Link do wątku na oficjalnym forum Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

693
Samoloty / Odp: Słynny Samolot [by Kadaf]
« dnia: Czw, 31 Lip 2014, 23:25:05 »
Genialne. Jest to najlepszy odkop jak dotąd na naszym forum. Powala dbałość o każdy szczegół, brakuje tylko białej gwiazdy na skrzydłach. Działka mogłeś zrobić prawdziwe, niedawno ukazał się mod dodający poczciwe kmy 0.50 cala oraz bomby. A tak czysto technicznie, podasz ile to waży, liczba części, bomb itp.?

694
Wciąż nie wiem, czy to ma sens, patrząc na to, że lotów wahadłowców w moim wykonaniu już nie będzie.

695
Spadochrony "na zaś" są wewnątrz kapsuły. Jak prom przestrzeli, zostają odpalone, i prom bezpiecznie, ale nie w jednym kawałku "siada".

696
Ryzykowne. Spadochrony znikają po dotknięciu podłoża, a otwieranie ich lecąc promem, może się różnie skończyć. Patrząc na zapas paliwa RCS mogę spokojnie nim hamować i manewrować w atmosferze, spadochrony są zbędne.

697
Mógłbym, ale to oznaczałoby przenoszenie save'a z SPH do VAB, a to czasami buguje pojazd. Co do lądowania, to między 1800 a 1500 metrem jest przeskok, prawda? To quickload. Pierwsze lądowanie przy 70 m/s skończyło się efektowną eksplozją. Dopiero trzecie podejście było w miarę gładkie, ale sądzę, że gdyby zejść poniżej 40 m/s prom siadłby idealnie.

698
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 31 Lip 2014, 09:43:48 »
Zgaduję, że chodzi o modyfikację kodu, aby ten był przystępniejszy do późniejszych zmian, lub coś w stylu?

699
Cytuj
Oficjalne oświadczenie prezesa Nerd Co. - 30.07.2014
W związku z oficjalnym zakończeniem prac na promami, pragnę przedstawić nagranie wykonane podczas ostatniego lotu "Pitagorasa", który odbył się 30.07.2014 roku. Wyjaśnia ono, również, w jaki sposób prom wchodzi na orbitę, jak umieszczany jest na niej ładunek, oraz jak wygląda proces schodzenia z niskiej orbity. Ponadto publikujemy również profil misji promu.


T+00:00:00 - Start! (0:06)
T+00:01:58 - Oddzielenie dopalaczy na paliwo ciekłe (2:32)
T+00:07:24 - Oddzielenie zbiornika zewnętrznego, oraz uruchomienie orbitalnych silników manewrowych (7:19)
T+00:33:48 - Otwarcie ładowni (7:28)
T+00:34:00 - Wypuszczenie satelity komunikacyjnego (8:04)
T+01:05:46 - Rozpoczęcie manewru zejścia z orbity (9:28)
T+01:08:49 - Wejście w atmosferę (11:12)
T+01:11:38 - Efekt termiczny (14:38)
T+01:14:56 - Lądowanie na pasie startowym w KSC (19:30)

(W nawiasach podany jest moment na filmie, gdzie dzieje się dana akcja. Polecam oglądać w 480p. )

700
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 30 Lip 2014, 11:56:32 »
Kolejny tydzień = kolejne weekly. Zapraszam do czytania. Tłumaczę w skrócie najważniejsze rzeczy,

Felipe - Planowanie tego co znajdzie się w 0.25. Rozpoczęto prace nad Budynkiem Administracyjnym w KSC, o którym więcej,  dowiemy się później. (Czyżby podatki/dokładniejsze zarządzanie budżetem? )

Alex - Od wyjścia 0.24 naprawiają problemy z serwerami, więc musieli przerwać prace nad nowymi dźwiękami dla części. Maszyna, czyli został upgrade'owany, co powinno ograniczyć problemy z dostępem do zagranicznego forum oraz z pobieraniem nowej wersji przez Patcher.

Mike - Ostatni tydzień, był tygodniem relaksu. W tym tygodniu rozpoczęliśmy czyszczenie projektu, refaktoryzowaniem kodu (Dzięki michalk001 ) oraz reorganizację prac nad 0.25, abyśmy mogli jak najszybciej zacząć nad nią pracować.

Daniel - Dodawanie nowych rzeczy, które będą genialnie wyglądały, dzięki zespołowi artystycznemu. Planujemy dokładnie co  ma się znaleźć w 0.25, liczymy, że będziecie zadowoleni.

Jim - Rozpoczęcie planowanie wyglądu GUI nowego budynku. Więcej szczegółów wkrótce.

Miquel - Miałem masę zabawy podczas sesji AMA na reddicie, oprócz tego spędzam czas planując 0.25.

Bob - Świetny tydzień dzięki zgłoszeniem, nt. grania w KSP z rodzicem/dzieckiem. Dziękuje za każde zgłoszenie. (Dalej jest nt. praw co do historii i innych rzeczy, które można zobaczyć tu )
Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Anthony - Byłem zainteresowany wieloma ludźmi i rzeczami, głównie KSP-TV. Rozmawiałem z nowymi osobami, oraz ze starszymi, nt. usprawnienia KSP-TV. Jeśli ktoś chce zostać członkiem grupy streamujące na oficjalnym kanale KSP, niech zgłosi się do mnie na PW na forum. (Dla jasności, niech zgłosi się do konta Anthonego, czyli Rowsdowera, na oficjalnym forum, nie do mnie.

Eduardo - Prace i planowanie 0.25

Rogelio - Planujemy nowe rzeczy do gry, wciąż zastanawiamy się jak powinny wyglądać, jestem podekscytowany pracując nad czymś co da wam wiele godzin zabawy. (Czyżby surowce? )

Hugo - Pracowałem na częściami serii Mk. Jestem blisko zakończenia. Inspirowałem się prawdziwymi pojazdami. Liczę, że polubicie zmiany.

701
Dyskusje o modyfikacjach / Odp: Funkcje przycisków z Remote Tech 2
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 16:22:46 »
Przeczytaj instrukcję moda na oficjalnym forum, albo poszukaj na dysku, bo mógł być plik PDF, który tłumaczy działanie moda, spakowany razem z plikami modyfikacji.

702
Poproś o pomoc / Odp: Misja ratunkowa
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 16:21:04 »
Wiem jak to działa. Pewnie błąd gry, daj sobie spokój z tym kontraktem i zajmij się innymi.

703
Poproś o pomoc / Odp: Misja ratunkowa
« dnia: Pon, 28 Lip 2014, 13:07:37 »
Pewnie błąd gry go zamroził. Odpal KSP jeszcze raz, po czym przełącz się klawiszem ] na kerbala i używając plecaka odrzutowego, który uruchamiasz klawiszem R dostarcz go do kapsuły.

704
Szukam modyfikacji / Odp: Remote Tech
« dnia: Nie, 27 Lip 2014, 15:26:06 »
Wątpię, abyś znalazł mody na wersję starszą niż 0.23. Spróbuj się przenieść na 0.24. Względem 0.18 jest duży postęp.

705
Szukam modyfikacji / Odp: MechJeb 0.23.5
« dnia: Czw, 24 Lip 2014, 17:35:38 »
O tym nie wiedziałem. Tak czy siak, nie dziwne, że tydzień po wyjściu aktualizacji on wciąż jej nie posiada?

Strony: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 67