Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 67
661
Nie rozumiem słów "bezużyteczny lot". Jeśli chcesz zdobywać więcej danych, wchodzisz na orbitę polarną. Tam przelatujesz nad ciągle nowymi biomami. Powtarzają się tylko bieguny.

662
Jeśli uruchomisz moduł naukowy, to wyświetli on ile możesz zyskać nauki, ale tą naukę uzyskasz dopiero po przesłaniu danych. Można do woli włączać Mystery Goo/Science Jr./termometr itp., dopiero po przesłaniu danych staną się bezużyteczne.

663
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: EmDrive
« dnia: Nie, 17 Sie 2014, 10:04:15 »
Nie martw się Kadaf. Jak już powstaną zasilane tym np. samochody, kredyt jaki musiałbyś zaciągnął spłacałyby jeszcze wnuki twoich wnuków, korporacje zawsze znajdą sposób aby się wzbogacić. Co do samego silnika, ciekawy, ale wciąż w fazie prototypów. Trochę jeszcze poczekamy.

664
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 21:01:30 »
Nie wygląda, ale można mieć nadzieję, że to wersja Mk I, a Mk II to ładownia. Tak w ogóle, to te dwie części to tylko początek. Z tego co mówi Devnote Hugo zrobił więcej części lotniczych.

665
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 20:46:13 »
Ekhem. To samo wrzuciłem o 16:47

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Niedawno wyciekł screen dwóch nowych części. Nowego kokpitu lotniczego i zbiornika paliwa. Podziwiajcie! Jest to dzieło Hugo, który opuścił w tym tygodniu Squad.


666
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 18:15:48 »
Zobaczymy, może nowe Devnote powie coś więcej na ten temat. Może dostaniemy stockową ładownię? Albo nawet stockowe silniki turbośmigłowe?

667
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 17:27:18 »
Tak, wlot oddzielnie dodany, nie jest na stałe w kokpicie.

668
Statki kosmiczne / Odp: Ekspedycja do Saturna (RSS)
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 17:24:51 »
Dwieście ton na Dunę?!? W mordę! Jarałem się jak heretyk na stosie jak wyniosłem 225 ton na niską orbitę Kerbinu. Co do misji, youtubowa łapka w górę dana w ciemno, opłaciła się już w ciągu minuty. Nośna jest ogromna. Ile to waży? I ile ma części? Jedno, wielkie, ogromne
WOW

PS.
Kupię protezę szczęki. Preferowany materiał to tytan lub wytrzymały materiał kompozytowy. Cena do ustalenia, kontakt przez PW.

669
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 16:47:26 »
Niedawno wyciekł screen dwóch nowych części. Nowego kokpitu lotniczego i zbiornika paliwa. Podziwiajcie! Jest to dzieło Hugo, który opuścił w tym tygodniu Squad.


670
Modyfikacje / Odp: Stock Mod E4
« dnia: Sob, 16 Sie 2014, 13:16:38 »
Na początek. W imieniu nas wszystkich witam na forum, oraz zapraszam do wchodzenia na chat. Rozmawiamy tam na tematy wszelakie, nie tylko KSP. Co do części, to wrzuć, ale może w osobnym wątku, bo tutaj jest mod Elementa, i żeby nie było potem problemów ze znalezieniem twoich projektów.

671
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 13 Sie 2014, 12:05:05 »
Dziennik developerski - 13/08/2014 - Żegnaj Hugo

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Alex (aLeXmOrA): Wciąż pracuję nad zmianami w sklepie na stronie KSP.

Mike (Mu): Kontynuowałem pracę nad systemami sekretnego budynku administracyjnego, oraz nad nowy sposobem logowania dla naszych nieustraszonych astronautów.

Daniel (danRosas): Pracuję nad interesującymi aktywami do gry, obmyślając w tym samym czasie plan dla efektywnej prac nad grafikami.

Jim (Romfarer): Ostatni tydzień spędziłem pracując nad listą dodatków, których potrzebuję do interface'u budynku administracyjnego. Dodawanie przedmiotów do listy wydaje się łatwe, lecz takie nie jest. Dodatki zajęły już 3600 linijek kodu! Pod koniec pracy opłaci się to i mamy aktualnie listę części 2D która jest taka sama, jak ta którą widzieliście wcześniej. Najbardziej interesującą rzeczy w tym wszystkim jest to co zamierzamy jeszcze dodać, ale nie mogę o tym nic powiedzieć.

Miquel (Maxmaps): Organizowałem plan prac nad 0.25. Wszystko jak dotąd idzie zgodnie z nim. Posiadanie Hugo w drużynie było wspaniałe i możemy powiedzieć, że ma świetlaną przyszłość w przemyśle. Ponadto wszyscy, którzy mówili coś o budynku administracyjnym zostaną podani firmowemu T-rexowi.

Ted (Ted): Przebiłem się przez ponad 670 aplikacji na testera KSP, które dostaliśmy w ostatnim czasie, byłem pod wrażeniem większości z nich. Trudno będzie to zawęzić. Dodatkowo oceniałem aktualny zespół testerów. Wreszcie, prawie skończyłem dokumentacje dla testerów. Dzięki wszystkim, którzy się zgłosili, tak przy okazji.

Anthony (Rowsdower): Byłem głęboko zamieszany w przyszłe prace nad KSP-TV. Spędziłem sporo czasu tworząc pewien program. Liczę, że ujrzę zielone światło. Ponadto, przyjęliśmy nową osobą, która stanie się częścią zespołu streamerów. Nazywa się N1tch i możecie go oglądać w poniedziałki o 3 PM EDT (21 naszego czasu) Ponadto poprawiłem kalendarz KSP-TV.

Eduardo (Lola): Te dni były wspaniałe. Urodziła mi się córka i muszę przyznać, że nie miałem czasu. Staram się być dobrym ojcem, uczę się tego tworząc plan 0.25 :P

Rogelion (Roger): Pracowałem z Danem nad aktywami gry.

Hugo (Hugol): Hej, to mój ostatni tydzień tutaj (lato skończyło się dla mnie) Muszę przyznać iż było to wspaniałe doświadczenie. Wszyscy tutaj są szalenie wspaniali. Nauczyłem się wielu rzeczy od tych zielonych kolesi. Tak czy siak, szkoła zaczyna się w następny poniedziałek, a ja opuszczam Meksyk w ten sobotni poranek, aby dalej się uczyć i, mam nadzieję, w przyszłości dać wam jeszcze więcej frajdy. Wciąż mam resztę tygodnia aby popracować nad częściami jakie zrobiłem i mieć pewność, że będą płynnie działać w grze.

672
Cytuj
to zadziwiające ile satysfakcji daje lot bez autopilota

Może najpierw ogarnij podstawy KSP, dokowanie, lądowanie takie tam mało znaczące pierdoły, a dopiero potem bierz się za serię Let's Play, bo wątpię, aby ktokolwiek z forumowiczów chciał oglądać filmy, gdzie używa się autopilota do tak banalnych manewrów.

673
Kombinuj, ludzie robią takie rzeczy na stocku korzystając z clipping partsów, lub jeśli nie lubią cheatować wymyślają inne sposoby. Np. 2 kapsuły połączone przez kratownice.

674
Najdziwniejszy gravity turn jaki widziałem. Sam ostatnio dodałem długi film, i z chatu popłynęła krytyka, ale konstruktywna, co cieszy, że mogłem trochę bardziej pociąć materiał. Tobie teraz radzę to samo. Wycinaj zbędne fragmenty. Zostaw np. 10 sekund przed odzieleniem fazy i tyle samo po, bo inaczej to nuży okrutnie.

675
Szukam modyfikacji / Odp: Moduł obrotowy
« dnia: Pon, 11 Sie 2014, 11:11:00 »
Coś jak moduł sztucznej grawitacji? Na tym filmie widać, że coś takiego istniało, ale nie wiem jak z dostępnością teraz.

Strony: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 67