Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 67
571
Aktualności / Odp: Devnote Tuesday [Archiwum]
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 17:26:59 »
Dobre wiadomości! Dzięki uprzejmości użytkownika Haker53535 Kerbalskie Wiadomości uzyskały logo! Oto ono:


Jeszcze raz wielkie dzięki Haker!

572
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 13:44:23 »
Dzięki wielkie za miłe słowa. Wiele to dla mnie znaczy. Chciałbym też poznać zdanie innych czytających przetłumaczone Devnote. Na górze znajdziecie ankietę, która będzie czynna do następnego piątku. W związku z tym, że wczorajsze Devnote było piątym przetłumaczonym przeze mnie newsem od developerów, jest to dla mnie mały kamień milowy i chcę wiedzieć, co wam się podoba, co mam zmienić. Swoje uwagi piszcie w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

573
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 13:42:50 »
Powiem szczerze, że początkowo niezbyt podchodziła mi ta stacja. Wydawała mi się duża i nic poza tym. Teraz, po dłuższej chwili, zmieniam zdanie. Projekt jest świetny i dobrze przemyślany. Ogromny plus z mojej strony za karty załogantów - ciekawe i fajne urozmaicenie. Czekam na więcej!

574
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 10:18:55 »
Potwierdzone wiadomości, prosto ze Squadcastu. Przedstawiam wam części, które znajdą się w 0.25 na 100%


575
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 12 Wrz 2014, 20:07:45 »
Jest szansa, że to zrobią. Może przy okazji zmienią porę dnia w SPH i VAB. Przekonamy się w ciągu od 2 do 4 tygodni. Opierając się na danych z Devnote, reddita i innych tego typu źródeł informacji, nowa wersja zbliża się do mety.

PS.
Wstawiłem przetłumaczone Devnote 16 sekund przed 19, mam nadzieję, że mnie nie pozwiecie.

576
Poproś o pomoc / Odp: Czas trwania manewru.
« dnia: Pią, 12 Wrz 2014, 20:01:23 »
Tak. Po jego zaplanowaniu, jeśli silnik był wcześniej odpalony, podany zostanie czas w przybliżeniu. Jeśli nie odpaliłeś silnika, czas nie zostanie podany.

577
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 12 Wrz 2014, 18:59:44 »
Dziennik Developerski – 12/09/2014 – Zapisz mój błąd kolego

Felipe (HarvesteR): W zeszłym tygodniu rozpoczęła się faza ZJ*. Cześć została już zaimplementowana do gry oraz sprawdzona. Ponadto poświęciłem trochę czasu na prace nad Systemem Zgłaszania Błędów. Dodałem funkcję głosowania oraz poprawiłem wygląd systemu, aby największe błędy były widoczne. Ułatwi nam to sprawę, z usuwaniem większych problemów z grą. Informacje od testerów dla nas będą miały większy priorytet niż rzeczy mniej istotne.

W tym tygodniu rozpoczynamy fazę ZJ dla Budynku Administracyjnego, ponadto pracuję nad aplikacją, która utrzyma System Zgłaszania Błędów w stałym i działającym stanie. Liczba starych wersji gry jest już tak duża, że potrzebujemy jakiegoś systemu aby nimi zarządzać.

Alex (aLeXmOrA): W zeszłym tygodniu kontynuowałem prace nad zmianami na stronie sklepowej KSP. Jednakże, odkąd w biurze trwa przemeblowanie, główne routery musiały zostać przeniesione w inne miejsce co doprowadziło do braku internetu przez 1 dzień. Pomogłem Jesusowi zmienić kable i przywrócić sygnał, aby każdy miał dostęp do sieci. Teraz, gdy wszystko pracuje jak powinno, wracam do pracy nad stroną.

Mike (Mu): Spędziłem trochę czasu dodając części z moda SP+ i poprawiając stare części zrobione przez Hugo. Aby ładownia działała jak powinna trochę zmieniłem jej animację. Dodatkowo, istnieje opcja otwarcia jej podczas przebywania w EVA. Oprócz tego pomagałem w pracach nad 0.25 oraz nad ciekawą rzeczą planowaną na 0.26. Zostańcie z nami.

Marco (Samssonart): Głównie brałem udział w ZJ oraz szykowałem się na fazę Eksperymentalną. Największą zmorą fazy ZJ był błąd występujący również w 0.24 – menu załogi nie działało na Macach. Jest to naszym zdaniem błąd silnika Unity w wersji 4.5.3. Wciąż czekaliśmy na potwierdzenie, zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy aby go naprawić, co jest dobre dla użytkowników Maców. Okazało się, że jest inaczej. Wracam do deski kreślarskiej!

Kiedy to się działo zaktualizowałem poradnik na temat orbitowania, dodając informację o ulepszonym navballu i pracowałem nad umieszczeniem markerów w navballu dostępnym w IVA.

Daniel (danRossas): Skończyłem tło Budynku Administracyjnego aby było bardziej gotowe na wypuszczenie aktualizacji. Biorąc pod uwagę pozycję BA w KSC, powinniście móc zobaczyć VAB i Kompleks Szkoleniowy. Obiekty te mogą wydawać się większe niż w rzeczywistości. Jest to wciąż w fazie prac i może się to zmienić w przyszłości, lecz już teraz możecie to zobaczyć Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Z innych wiadomości prace nad aktywami zbliżają się do końca. Grafiki przemieszczają się od naszych artystów (Roya, Nicka i mnie) do Miquela, Felipe i tak dalej. W przyszłym tygodniu chcę zacząć testy w silniku Unity, aby dokładnie zobaczyć, jak będzie to wyglądało w grze.

Jim (Romfarer): Czas popracować nad atlasami i prefabami. Jeśli nie wiecie, atlas to tekstura złożona z wielu mniejszych tekstur. Moim celem jest zmniejszenie poziomu zasobożerności. Prefab to obiekt, który dzieli się „zachowaniem” z innymi obiektami. Używamy ich dla ułatwienia.

Z czasem jednak prefaby uzyskały aktualizację co zwiększyło liczbę atlasów. To co teraz robię to przebudowywanie atlasów celem zmniejszenia ich liczby w prefabach.

Max (Maxmaps): Ciężko pracowałem z drużyną grafików aby ukończyć gigantyczny projekt dotyczący 0.26 na czas. Nie jest to łatwe, gdyż jesteśmy skoncentrowani na nadchodzącej wersji.

Przesunęliśmy to w czasie i mamy nadzieję, że położycie swoje palce na wersji 0.25 wcześniej niż się spodziewacie.

Bob (Calisker): Pracowałem z redaktorem gazety zainteresowanym KSP jako grą w którą będą grały dzieci po Minecrafcie. Mamy nadzieję, że KSP trafi na tą listę. Mieliśmy również ciekawą rozmowę z Charliem Hallem z Polygonu, który złapał na reddicie challenge Scotta Manleya, polegający na wydostaniu się z atmosfery i powróceniu na Kerbin w mniej niż 3 minuty. Charlie przedstawił to w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ sposób, który dodatkowo opisuje planowane zmiany w atmosferze. To było podchwytliwe pytanie, gdyż wciąż nad tym pracujemy i nie mamy konkretnej odpowiedzi na ten temat. To jedno z najtrudniejszych zadań osoby rozmawiającej z prasą o grze będącej wciąż w fazie „Early Access”. Czasami dziwnie jest powiedzieć „Nie wiemy”, nawet jeśli to najszczersza odpowiedź.

Ted (Ted): Mój tydzień był pełen zadań związanych z zarządzaniem fazą ZJ; pilnowanie dokumentacji, szukanie sposobów na naprawienie błędów, szukanie sposobów na ulepszenie Systemu Zgłaszania Błędów, i tak dalej. Jednym z celów jest pomaganie testerom, przy testowaniu „tajemniczej funkcji” oraz rzeczy nad którymi pracował Marco (ulepszenia navballa, transfer załogi, markery pojazdów w KSC). Nasz tester wersji Linuxowej sal_vager powie wam więcej jak przebiegł jego tydzień.

sal_vager [Tester wersji Linuxowej]: Pracowałem z innymi testerami, celem znajdowania błędów i szukania sposobów na ich rozwiązanie.
Ponadto działałem razem z użytkownikiem TriggerAu (Tester wersji Windowsowej) głównie nad błędem 2496 (nazwa zepsułaby niespodziankę związaną z tajemniczą funkcją). Był to głęboki błąd z wieloma aspektami, który należało sprawdzić, aby móc dalej testować grę.
Jak dotąd wersja Linuxowa nie wywaliła nam błędów związanych z platformą.


Idąc dalej. Nie tylko testowaliśmy wersje pod kątem błędów, ale i powoli przechodziliśmy do fazy Eksperymentalnej. O tym w tekście poniżej.

Steve (Squelch) [Członek grupy Eksperymentalnej – Windows]: Jako jeden z nowych członków grupy Eksperymentalnej, zeszły tydzień, był moim pierwszym tygodniem w drużynie. Z czym to jest związane? Daje to możliwość spotkania interesujących i inteligentnych ludzi, którzy mają ten sam cel – sprawić, aby KSP było lepszą grą. Po wspaniałym ciepłym powitaniu, nadszedł czas aby dostać zadania, którymi zajmiemy się podczas Eksperymentów. Musiałem szybko nauczyć się korzystania z Systemu Zgłaszania Błędów, na szczęście w przeszłości miałem kontakt z czymś podobnym.
Ja i grupa kilku innych osób mieliśmy za zadanie znajdować błędy podczas grania w KSP. W skrócie, po znalezieniu błędu, pisaliśmy „Chcę zgłosić błąd” lub coś w tym rodzaju. Następnie wędrowało to wyżej.
Dyskutowaliśmy co może być przyczyną takiego komunikatu i jaki będzie mieć to wpływ na rozgrywkę a także na cały system. Kiedy dostawaliśmy potwierdzenie, że to błąd, kopiowaliśmy raport, który potem przekazywaliśmy developerom. Następnie trafiało to do członków grupy ZJ, którzy zajmowali się naprawieniem tego błędu.
Na szczęście wszystko to dzieje się z humorem. Czego więcej chcieć? Śmiech i radość daje energię na cały tydzień.


Anthony (Rowsdower): Byłem zajęty moimi standardowymi zajęciami monitorowania społeczności. Ponadto zajmowałem się KSP-TV, pracując nad kierunkiem rozwoju tego kanału. Jednak wszystko w swoim czasie. Co chcielibyście tam zobaczyć? Z pewnością coś innego niż na pozostałych kanałach tego typu :) Ponadto mam już kilka pomysłów na konkurs, który zorganizuję w przyszłym miesiącu. Nagrody są już przygotowane, ale czuję jakieś braki. Zbliża się czas Halloween. Może to będzie motywem konkursu? Jakieś pomysły? Max dał mi wgląd do Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ Wygląda to świe... Poczekajcie. Nie powinienem tego pokazywać, prawda? Kurcze. 50 batów dla rzecznika marki.

Rogelio (Roger): Naprawiałem kilka modeli nad którymi pracowałem przez kilka ostatnich tygodni. Staram się zmniejszyć liczbę polygonów, bez strat na jakości, więc tak czy siak tekstury muszą zostać poprawione. Lubię gdy wszystko idzie po mojej myśli. Dan, Max i ja pracujemy razem nad ukończeniem prac. Uwierzcie, robimy same fajne rzeczy.



*ZJ - Zapewnianie Jakości - działania mające na celu sprawienia, aby produkt działał lepiej



Podziękowania dla Kadafa za korektę i wyłapywanie błędów przy tej oraz poprzednich edycjach.

578
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 12 Wrz 2014, 15:08:03 »
Znam moc Ctrl+Scrl/-/+, ale ta przybudówka do VAB to część VAB jeśli się nie mylę. Poczekajmy na bardziej oficjalne dane dotyczące Budynku Administracyjnego. Sednem zdjęcia które podesłałem jest ładownia. Na wszystko przyjdzie czas.

579
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 11 Wrz 2014, 20:26:34 »
@Drangir, możliwe, a nawet bardziej niż możliwe, że tak właśnie jest.

@Condzi, ja tam budynku administracyjnego nie widzę, ale skoro ty widzisz, to gratuluję dobrego wzroku.

580
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 11 Wrz 2014, 18:25:31 »
Wyczuwam falę challenge'y na reddicie polegających na przeleceniu małą rakietą przez otwartą z dołu i z góry ładownię.

581
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 11 Wrz 2014, 17:49:46 »
UWAGA! ATTENTION! ACHTUNG! ВНИМАНИЕ! POZOR!

Polskie tłumaczenie Devnote Tuesday, będzie ukazywało się od tego tygodnia o godzinie 19:00 czasu polskiego, zamiast o 20:00. Nie będę was zanudzał dlaczego będzie godzinę wcześniej. Po prostu cieszcie się z tego. Daję wam natomiast jedno zdjęcie z Devnote


Jak widać, udało mi się zaimplementować ładownie. Czyżby istniała opcja otwarcia zarówno dołu i góry ładowni? Dowiecie się tego z Devnote! Albo i nie. Nie wiem.

582
Z nieoficjalnych informacji z chatu! Współpraca Kadafa i Skyline'a. Czyżby geniusz konstrukcji i twórca najlepszych cinematiców nad forum pracowali nad filmem? Co Ewa Kopacz zjadła na obiad? Co jest po lewej stronie w Contrze i Mario? Szukajcie informacji w najnowszym numerze Kerfaktu.

Kerfakt! O tym się mówi!



Sprostowanie
Nieoficjalne źródła, okazały się fałszywe. Stop. Brak pewnych dowodów na współpracę Kadafa i Skyline'a. Stop. Po lewej stronie w Super Mario Bros jest właściwy zamek z księżniczką. Stop.

583
Jeszcze raz nie ma za co Kadaf. Nie spodziewałem się, że to zadziała, była to pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy. Wracając do właściwego tematu. Czytając tą obszerną relację, przychodzi mi do głowy Eve or Bust Scotta Manleya. Tyle, że w porównaniu z twoją misją, to co zrobił Scott Manley wygląda mizernie. Każda część relacji, jest jak odcinek świetnego serialu, który trzyma od początku w napięciu, i na który czekamy cały tydzień z wytęskieniem. Jak obiecałem, dedykuje ci mój 400 post. Chwała Ci Kadaf!

PS.
ShookTea, nie należy mylić pojęcia masy z ciężarem. Co innego znaczy zdanie "Ma masę 300 ton" a co innego "Waży 300 ton", ponieważ jak pewnie wiesz, masa jest stała a zmienia się ciężar. Tak czy siak rozumiem co masz na myśli, że jest to delikatne uproszczenie, i dobrze, że tak jest. Nie wszyscy na forum znają już wszystkie pojęcia fizyczne.

584
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na zdejmowanie hełmów w EVA
« dnia: Wto, 09 Wrz 2014, 18:31:09 »
Istotnie, chwała mi. Polecam się na przyszłość. Wrzucaj kolejną część jak najszybciej, 400 post zaklepałem dla ciebie.

585
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na zdejmowanie hełmów w EVA
« dnia: Wto, 09 Wrz 2014, 17:03:51 »
Nie jestem pewien, ale sprawdź w Planet Factory, może tam jest opcja modyfikacji parametrów planety. Albo HyperEdit. Nie sprawdzałem, to tylko moje domysły.

Strony: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 67