Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 67
556
Propozycje & Uwagi / Odp: Grupa Steam
« dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 20:14:23 »
Po namyśle, zmieniam moje zdanie. Na forum mamy zbitą, dobrze zgraną społeczność. Gdy część przejdzie na steama, zniknie z chatu, a co za tym idzie frekwencja chatowa spadnie jeszcze niżej. Nasze forum jest wspaniałe i nie warto go rozdrabniać, a to że fanpage istnieje, jest równoznaczne z blogiem. Artykuły z bloga trafiają też na facebooka, gdyż nie każdy sprawdza codziennie bloga.

557
Propozycje & Uwagi / Odp: Grupa Steam
« dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 18:36:03 »
W 100% za. Można tam wrzucać szybkie newsy, szybko dzielić się zdjęciami projektów, gadać na tematy wszelakie. Owszem mamy chat, ale wchodząc na Steama, jesteśmy online na chacie grupy, a wchodząc na forum, nie zawsze wchodzimy na chat. Pytanie brzmi ile osób z forum jest na Steamie?

558
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 18:02:06 »
Owszem nie ma, ale jak wiadomo, konkurencja dwóch spółek, jest zyskowna dla "kupca" tego co spółki te "produkują", więc dla nas jako widzów, jest to ogromna wygrana.

559
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 16:19:06 »
Rodzi się właśnie konkurencja dla Kadafa, i to naprawdę porządna. Z mojej strony plus za alfabet ICAO, który znam lepiej niż alfabet polski. Jedyne co pozostaje mi powiedzieć to to, że czekam na więcej.

560
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 17 Wrz 2014, 19:10:45 »
Z moich przetłumaczonych devnote wynika jasno, że niewielka liczba funkcji była już w fazie eksperymentalnej, podczas gdy większość gry w fazie ZJ (Zapewnianie Jakości, QA po naszemu). Ale owszem, dopiero od dzisiaj możemy mówić o pełnej fazie eksperymentalnej. Standardowo dowiecie się więcej z Devnote, które opublikuję w piątek po przetłumaczeniu. Ponadto dostaniecie na wykresie jak prezentują się wyniki ankiety. Ale o tym w piatek o 19.

561
Mam jedno pytanie, bo na tyle pozwala mi połamana szczęka. Naprawdę nie chciał zaskoczyć elektromagnes, czy to jest dla wrażeń odbiorcy? Ogromne WOW, jak zawsze, z każdą częścią co raz bardziej to powala. A co do publikowania Robson, to jak najbardziej. Zauważ, że we wrześniu nie pojawiło się wiele nowych rzeczy. Program PanaKurczaka, Kadaf kontynuuje, Sobol kontynuuje i tyle. Potrzeba nam na forum nowych rzeczy, więc pokazuj co masz.

562
Inne / Odp: Program Frak
« dnia: Pon, 15 Wrz 2014, 20:54:13 »
Ostatnie ujęcie fajne, ale w ogólnej ocenie relacja wypada tak na 3+/4. Wyłapałem kilka powtórzeń, np.
Cytuj
Człon międzyplanetarny oddzielił się od reszty i rozpoczęło się wejście w atmosferę.
Na wysokości 7km osłona termiczna się oddzieliła, a spadochron otworzył i łazik powoli opadał na powierzchnię duny...
Nie ma błędów od strony rozgrywki, bo nośna na pierwszym zdjęciu robi wrażenie. Wpadki są głównie językowe. Szkoda, że nie dałeś reklamy, fajnie by to wyglądało. Np. "Kurczak Laboratories - najlepszy producent rakiet i smażonych nóżek z kurczaka na Kerbinie" Pod spodem drobnym drukiem "Wcale nie smażymy kurczaka na oleju z rakiet." Tak czy siak, czekam na więcej, bo jeśli osiągniesz 1/10 tego co Kadaf, to i tak będzie super.

563
Co do Müna, ja wymawiam Mun, raz na ruski rok Myn.

564
Mnie powala jak Moskit mówi "Jool". Czyta to jak Jol, jak pierwsza sylaba imienia Jola. Również bez sensu.

565
Stacje kosmiczne / Odp: Stacje Kosmiczne Sobkos Company
« dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 12:43:05 »
Drugie i ostatnie zdjęcie stacji Katharsis jest świetne. Duża, ale jednak dobrze przemyślana i zbudowana stacja, na której przyjemnie zawiesić oko. Oby tak dalej! Jaki udźwig ma rakieta URANOS VIII'b? 300 ton czy więcej?

566
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Gdyby Longtop przekroczył prędkość dwudziestu pięciu kilometrów na sekundę w ogóle wyrwałby się z SOI asteroidy, dlatego latać wokół Gilly trzeba było bardzo powoli.

No, gdyby przekroczył 25 km/s to wyrwałby się z przyciągania Gilly, Eve, może nawet i Kerbola. Gratuluję potężnych silników spółce Kadaf Industries. Misja jak każda inna świetna, jak zawsze nie mogę się doczekać następnej części. Czy jako prezes Nerd Company mogę prosić o mały kawałek skały z Eve celem postawienie go na biurku obok skał z Muna i Duny?

567
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 14 Wrz 2014, 00:21:09 »
Co do jej nazwy to może wyciek od jednego z testerów lub członka grupy ZJ (QA po ichniemu), który pewnie pożegnał się ze swoją pozycją, a post został usunięty.

568
Propozycje & Uwagi / Odp: 2 obrazy w opisie
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 23:54:41 »
Odpowiedź Drangira prosta, zwięzła i rozwiązująca problem. Dziękuje za pomoc. Temat do zamknięcia.

569
Propozycje & Uwagi / 2 obrazy w opisie
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 23:46:51 »
Jak pewnie wiecie istnieje możliwość ustawienia sobie własnego opisu. Może być to baretka, opis słowny, lub link. Dzisiaj chciałem wstawić sobie drugi obraz do opisu z logiem Kerbalskich Wiadomości jako odnośnika, ale forum odrzuciło drugie zdjęcie. Tutaj rodzi się moje właściwe pytanie. Czy jest możliwość ustawienia opcji, aby forum akceptowało więcej niż 1 obraz w opisie czy jest to zależne od silnika na jakim działa forum?

570
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 13 Wrz 2014, 22:33:08 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
- nie istnieje mod dodający tajną funkcję
- nie nudzi się po kilku powtórzeniach
- doświadczeni gracze prawdopodobnie jej nie zauważą

Sniff, sniff *wącha* sniff, sniff. Wyczuwam ultra ułatwienie pozwalające robić co tylko chcemy jednym przyciskiem. Tzn. chcesz lecieć na orbitę, klikasz opcję "Zbuduj statek" po czym opcję "Leć na orbitę". Teraz test czy się to zgadza. Nie istnieje mod dodający taką funkcję? Niby jest HyperEdit, ale on nie da wam gotowego statku, czyli punkt 1 potwierdzony. Nie nudzi się po kilku powtórzeniach? Też się zgadza, bo młodzi (czytaj 12 letni i młodsi ) będą mogli wysyłać tysiące pojazdów na orbitę ciągle i ciągle. Doświadczeni gracze tego nie zauważą. Pasuje, bo nam to niepotrzebne.

A tak na serio.
Możliwe, że to jest Obserwatorium, dzięki któremu wykryjemy odleglejsze asteroidy należące do zapowiedzianego jakiś czas temu pasa asteroid. To tylko moje przypuszczenia, czekamy na oficjalne wiadomości od developerów.

Strony: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 67