Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 67
541
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Nie, 21 Wrz 2014, 09:02:29 »
Na poprzedniej stronie jest obszerny news dotyczący właśnie eksplozji i nowych kerbali w Budynku Administracyjnym, zakończony nieco krótszym gifem niż twój. Tak trudno przejrzeć stronę, 2 wstecz, żeby sprawdzić czy coś się nie duplikuje?

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

542
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 22:53:04 »
Kody do bomby umieszczonej w bazie i stacji orbitalnej, na wypadek, gdyby kerbonautom odwaliło; lista zakupów, których nie zrobił, i żona kazała odesłać, bo strzeliła focha; tajne wytyczne misji; wypłata w postaci czeku. Wymieniać dalej?

543
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 21:44:17 »
Kurde, naprawdę fajnie się to czyta, taka odskocznia od pełnego akcji, napięcia itp. opowiadania Kadafa. Tutaj jest lżejszy klimat, przyjemne widoczki, możliwość relaksu. Wciągająca i ciekawa seria. Kontynuuj!

544
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 21:16:14 »
Tym błędem było napisanie numerów najbliższego Totka, oczywiście właściwych, zdradzenie co jest po lewej stronie w Mario, tego kto zabił Kennedy'ego, co wydarzyło się w Roswell itp.

545
Inne / Odp: Program Frak
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 20:52:08 »
Mak Konald współpracuję z Kurczak Laboratories? Czy to tłumaczy metaliczny posmak nóżek z kurczaka, smażonych z pewnością na oleju z rakiet, na patelni zrobionej z poszycia starych rakiet? Nah, z pewnością wina procesu hodowli. Ale czy na pewno...

546
Ja proponuję lądowanie bazy jako główny rdzeń opowiadania, i "W tak zwanym międzyczasie ATE..." na góra 2 zdjęcia, zakończone widoczkiem.

547
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 20:11:41 »
W takim razie mam stare dane, bo pamiętam, że kiedyś Squadcasty były w okolicach środka tygodnia.

548
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 14:37:52 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Squad oznajmił też, że ujawni czym jest tajemnicza funkcja w przyszłym tygodniu podczas Squadcastu.

Squadcast jest jeśli się nie mylę w czwartki w nocy, lub w piątki rano naszego czasu. Pozostaje poczekać +/- tydzień. W takim układzie nie dostaniemy nowej wersji w przyszłym tygodniu, lecz dopiero pod koniec września/na początku października.

549
Standardowo punkt reputacji + łapka w górę. Z każdą częścią jest coraz bardziej zarąbiście! Końcówka razem z fragmentem oględzin zawieszenia genialna. Według mnie tego typu rozmowy między członkami załogi dodają realizmu opowiadaniu. Nie są to opowiadania wzięte z czapy, tylko "realne" wydarzenia, które mogą stać się kiedyś, dajmy na to na Księżycu lub Marsie. Gratuluję cierpliwości przy jeździe amfibią. Standardowo. Czekam na kolejną część!

550
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 20 Wrz 2014, 12:02:47 »
Dzięki Haker. Mam dla was naprawdę ciekawe newsy. Zacznijmy od nowych efektów cząsteczkowych. Na początek dostaliśmy od developerów zdjęcia wybuchów.













Ponadto na zdjęciach widzimy jak wyglądają zmienione skrzydła oraz zbiorniki na paliwo lotnicze.



Drugą wiadomością jest przedstawienie światu pracowników Budynku Administracyjnego.


Walt Kerman - główny PR-owiec naszej spółki, powie nam jak prezentuje się poziom Reputacji.


Mortimer Kerman - księgowy naszej spółki zarządzający Funduszami


Linus Kerman - asystent Wernera, inżynier rakietowy. Reprezentuje dział zarządzający Nauką.

Squad oznajmił też, że ujawni czym jest tajemnicza funkcja w przyszłym tygodniu podczas Squadcastu.

EDIT #1

Jeden z użytkowników reddita postanowił złożyć gifa ze zdjęć. Oto efekt.


551
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 19 Wrz 2014, 19:00:16 »



(Ze względu na czas ukazywanie się przetłumaczonego Devnote, część informacji jest nieaktualna)

Przepraszamy, ale goście nie mogą zobaczyć zawartości spoilera.

Dziennik Developerski - 19/09/2014 - Naprawdę krótka edycja

Anthony (Rowsdower): Jak pewnie widzicie dzisiejszy dziennik developerski jest bardzo, bardzo krótki. Większość drużyny celebruje Dzień Niepodległości Meksyku. Reszta pracuje nad finalnymi poprawkami w fazie ZJ, co zbliża nas do fazy Eksperymentalnej, więc ich wypowiedzi są krótkie. Z innych wiadomości, pragnę przedstawić wam nowego członka zespołu KSP-TV - DKlarations. Gra on w KSP w stylu, który nazywa trybem Iron Mana. Połączcie dużą ilość modów, trochę teatralności i traficie na ciekawy stream. Oglądajcie go w każdy czwartek o 1:00 w nocy czasu polskiego.

Jim (Romfarer): W tym tygodniu aktualizowałem prefaby i atlasy. Praca ta definitywnie zmniejszy zasobożerność. Największa korzyść to dodanie nowych atlasów do standardowych elementów GUI.  Spędziłem też trochę czasu nad usuwaniem zduplikowanych prefabów. Przykładowo, panel zarządzania załogą używany w oknie startowym (chodzi o okno otwierające się po kliknięciu na pas startowy lub wyrzutnię - przyp. tłumacza) oraz edytory używają tych samych prefabów. To samo dzieje się w przypadku Kompleksu Szkoleniowego Astronautów w KSC. W idealnym wypadku nie będzie to miało wpływu na rozgrywkę, ale usunie problem aktualizowania dwóch interface'ów.

Bob (Calisker): Im bliżej do ukazania się aktualizacji 0.25 tym bardziej zastanawiam się jak podzielić się tym z prasą. Pracujemy ponadto nad kilkoma programami marketingowymi (możliwe, że chodzi o strategie biznesowe - przyp. tłumacza), które są wciąż w budowie, ale i tak mnie ekscytują. Osobiście jestem podekscytowany (powtórzenie obecne również w oryginale - przyp. tłumacza) tym, jak wszystkie funkcje spójnie składają się na całość przyszłej wersji. Jestem względnie młodym członkiem Squadu, ale wspaniale jest zobaczyć postęp jaki poczyniliśmy odkąd dołączyłem zeszłego lata.

Ted (Ted): Miniony tydzień był bardzo, bardzo ciężkim tygodniem. Jesteśmy blisko fazy Eksperymentalnej, więc wszystkie silniki były na pełnym ciągu. Zajmowałem się sprawami zostawionymi na ostatnią chwilę, np. czy możemy usunąć więcej błędów wersji pre-0.25, aby oficjalna wersja chodziła lepiej. Pomagałem też testerom przy wersji 0.25, dodając częściom z moda SP+ bardziej kerbalskiego stylu. Wspaniałe jest zbliżanie się do fazy Eksperymentalnej razem z nowymi testerami, patrząc jak robią breję z wielu, wielu kerbonautów. Aktualnie sprawdzam, w jakim stopniu każdy tester jest obeznany z funkcjami wersji 0.25, które będą wymagały sprawdzenia. Faza ZJ zbliża się do końca, nie zostawiliśmy żadnej rzeczy za sobą. To był ciężki tydzień, ale skłamałbym mówiąc, że nie podobało mi się to.



Mamy już pierwsze oficjalne zdjęcia Budynku Administracyjnego (poprzednie były również oficjalne, ale w trakcie prac) oraz panelu zmiany poziomu trudności. Znalazłem na oficjalnym forum KSP.





Tydzień temu poprosiłem was o zagłosowanie w ankiecie dotyczącej tłumaczonych przeze mnie Devnote. Dziękuje wam za wszystkie oddane głosy, zarówno pozytywne, których jest zdecydowanie więcej, jak i negatywne.Przeliczyłem głosy oddzielnie dla każdego punktu głosowania, więc procentowo wygląda to inaczej niż w ankiecie, ale nie manipulowałem nic w liczbie głosów. Poniżej znajdziecie graficzne przedstawienie wyników ankiety, w formie wykresów kołowych.




Co do czasu publikacji, nie mam innej opcji niż piątek. Jest to najwcześniejszy dzień w jaki mogę publikować przetłumaczony przeze mnie tekst, gdyż czwartki i środy jest w domu w okolicach godziny 16-17, a ze względu profil mojej klasy (mat-fiz-inf) mam sporo do roboty. Jeśli chodzi natomiast o jakość tłumaczenia, to osoby, którym się nie podoba, niech napiszą w Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ co jest nie tak. Z mojej stronie to tylu. Widzimy się w następny piątek, kiedy to ukaże się kolejny numer Kerbalskich Wiadomości.

Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Korekta Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

PS.
Ostatnim razem było 16 sekund przed czasem, dzisiaj 16 sekund po. Tak poza tym, to dzisiejsze wydanie jest 10 przetłumaczonym przeze mnie Devnote. Taki mały jubileusz.

552
Lądowniki załogowe, bazy, kolonie / Odp: Projekt Jool [STPENT]
« dnia: Pią, 19 Wrz 2014, 17:04:06 »
Wymiana przedziałków za przedziałki.

553
Inne / Odp: Seria Jet-Packów
« dnia: Pią, 19 Wrz 2014, 17:02:56 »
Do potomnych. Post Shookiego miał zupełnie inną treść. Ale to już historia.

554
Propozycje & Uwagi / Odp: Grupa Steam
« dnia: Pią, 19 Wrz 2014, 15:39:13 »
W takim układzie pomysł jest dobry. Chat, forum itp. tutaj, na Steamie jak na Facebooku. Linki do postów na blogu itp.

555
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 18 Wrz 2014, 20:23:41 »
Ankieta została zamknięta. Uzbierała się wystarczająca ilość głosów, aby wyciągnąć wnioski. Oficjalne wyniki otrzymacie jutro w formie wykresów kołowych razem z nowym Devnote.

[Post scalony: [time]Pią, 19 Wrz 2014, 15:45:03[/time]]
Na stronie głównej KSP trwają prace konserwacyjne. Jak pewnie pamiętacie z Devnote, jeden z członków Squadu pracował nad zmianami w stronie sklepowej KSP. Czyżby właśnie się tym zajmowali? Czyżby wersja miała ukazać się szybciej niż myślimy?

[Post scalony: Pią, 19 Wrz 2014, 15:47:33]
Po sprawdzeniu to tylko wyłapywanie błędów. Alarm odwołany.

Strony: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 67