Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 67
496
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 11 Paź 2014, 21:37:44 »
Tak, wtedy też. Ale wiadomo, że podczas Warpa fizycznego łaskoczemy Krakena, a Kraken nie lubi łaskotek...

497
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Sob, 11 Paź 2014, 20:03:25 »
Znaczy to jest tak, że na określonej prędkości spadochron zostaje wypuszczony a na określonej w pełni otwarty, więc wszystko zależy od tego, kiedy je odpalisz wchodzą w atmosferę. Ja robię to zwykle koło 20 kilometra, i na 600 metrach, 100 metrów przed otwarciem czasz mam około 110 m/s, i tutaj nie dzieje się nic dziwnego. Nic się nie rozrywa, wszystko gra. Z tego co pamiętam, to lądując na Dunie otwarło mi czasze przy 360-400 m/s i też nie było problemów.

498
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 18:00:54 »

Kerbalskie Wiadomości - 10/10/2014 - Idźcie grać w 0.25!


Idźcie grać w nową wersję KSP i dobrze się bawić. Dla nas zacznie się niedługo ciężka praca. Do następnego razu!



Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ



Ostatnie Kerbalskie Wiadomości dotyczące wersji 0.25. Wszystkie następne trafią do innego działu.

499
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 14:00:45 »
Przepraszam, mam w takim razie nieaktualne dane.

500
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 14:00:14 »
Poczekamy sobie trochę. Tydzień albo dwa moim zdaniem. Standardowo, zostanie to przeze mnie przetłumaczone.

501
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Pią, 10 Paź 2014, 05:46:47 »
Nie Drangir, Enhanced NavBall ma z tego co wiem strzałki do każdego z "wektorów". Do prograde, retrograde itd. A w 0.25 mamy tylko strzałkę do manewru. Co do niszczącego się KSC, to nie gram dużo na Karierze, więc dla mnie ta funkcja na Sandboxie jest mało przydatna.

502
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 20:41:41 »
Mi też udało się znaleźć trochę czasu i ograć nową wersję, więc wyrażę swoją opinię. Na początek - nowe wybuchy. Ładne, cieszą oko i ucho, ale czy były bardzo potrzebne? Nie wiem. Niszczące się KSC - jednorazowo fajne, potem nuży. Strategie - ciekawe, logicznie ułożone, wymagają jakiegokolwiek główkowania. I dobrze. Nowe części - O TAK! Piękne, pasujące idealne, nie wiem tylko jak kadłuby i zbiorniki generują siłę nośną, ale niech tam będzie. Malutki SAS do sond udowodnił mi, że moje modły zostały wysłuchane. Poprawione NavBall nie wnosi nic nowego do mojej gry, gdyby był bardziej w stylu Enhanced NavBall to tak, ale w aktualnej formie - 2/10. Szkoda też, że nie dostaliśmy obiecywanego doświadczenia kerbonautów oraz nowych części Mk 3, ale o tym więcej w FAQ, które będzie przetłumaczone w ciągu maksymalnie 72h. Jako, że posiadam skalę dwustopniową, albo coś jest złe - 2/10, albo dobre - 11/10, to ogólnie update w mojej ocenie mierny - 2/10. Optymalizacja jest minimalna w stosunku do 0.24, są bugi, loading screeny dłuższe niż 4 miesiące temu, poziomy trudności nie zmieniają w mojej rozgrywce nic. To tyle ode mnie. Mam prośbę do administracji, aby zmieniła nazwę wątku na "Wersja aktualna - 0.25"

503
Szukam modyfikacji / Odp: Mod na owiewki 25.0
« dnia: Czw, 09 Paź 2014, 20:34:52 »
KSP 0.25 wyszło 2 dni temu. Naprawdę liczysz, że wszystkie mody będą od razu działały? Cierpliwości. Najpewniej w przyszłym tygodniu wyjdą uaktualnione mody.

504
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Śro, 08 Paź 2014, 19:40:19 »
Trochę spóźniony, ale zawsze. Trailer nowej wersji zrobiony przez użytkownika Nassault.


505
Dyskusje ogólne / Odp: [Oficjalny] POWITANIA!
« dnia: Śro, 08 Paź 2014, 18:39:55 »
Offtopic
Moim zdaniem Moskit jest jedną z ostatnich osób, od których powinnyśmy się uczyć grać w KSP. To tylko moja opinia. Co by nie mówić, Vonzay i Moskit lekko lamią w KSP.

506
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 07 Paź 2014, 21:26:59 »
Dosłownie sekundy dzielą nas od nowej wersji KSP...

No to jesteśmy

Edit #1:
21:30 - 7/10/2014 - data premiery KSP 0.25 Econonic Boom!

507
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 07 Paź 2014, 19:43:29 »
Jeśli chodzi o przeglądy to każdy youtuber sam je wypuszcza, nie Squad. Squad tylko zezwala lub nie zezwala na publikację filmu z nowej wersji.

508
Aktualności / Re: KSP 0.25
« dnia: Wto, 07 Paź 2014, 19:02:56 »
Post sprzed 16 minut. Maxmaps na swoim twitterze napisał :
Developerzy bzyczą. Serwery bzyczą. Uploady się zbliżają (lub również bzyczą - przyp. tłumacza) Gdybym był budynkiem w KSC zacząłbym drżeć.


Najgorszy dzień tygodnia w jaki można zarwać nockę aby czekać na update. Możliwe, że wyjdzie niedługo, bo inaczej co mieliby napisać w jutrzejszym Devnote? To samo co ostatnio?

Edit #1:
Coś na co wszyscy czekali. Przegląd 0.25 wykonany przez Danny'ego!

509
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: Jak nagrać ekran tableta?
« dnia: Pon, 06 Paź 2014, 21:25:17 »
Nie to forum przyjacielu, tutaj takich problemow nie rozwiazujemy.

510
Prawym na KSP na Stemie -> Właściwości -> Pliki lokalne -> Przeglądaj pliki lokalne. Albo prościej na skrót na pulpicie i Otwórz lokalizację pliku.

Strony: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 67