Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 67
391
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Czw, 25 Gru 2014, 23:48:14 »
Mam tylko jedno marzenie związane z tym samolotem. Wziąć jedną taką maszynkę. Wypakować kerbalami. Każdemu zielonemu ludzikowi dać spadochron i zrzucić nad KSC. W tle powinny lecieć Walkirie Wagnera. Ewentualnie przerobić K-255 na coś w stylu AC-130, tj. dodać działka i zrobić nalot na KSC. Tutaj też można wstawić Walkirie.

392
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 25 Gru 2014, 20:12:16 »
Ho ho ho! Wesołych świąt od Squadu!


Wesołych świąt, nie ważne co celebrujecie. My celebrujemy aerodynamikę i tankowanie w głębokim kosmosie.

Potwierdzone panowie i panie (o ile jakieś tutaj są). W przyszłej aktualizacji dostaniemy surowce i poprawioną aerodynamikę.

393
Dyskusje ogólne / Odp: Jak się uczyliście grać !
« dnia: Czw, 25 Gru 2014, 15:46:28 »
Nie umiesz wykonać manewru? Zaplanować go? Nie wiesz kiedy go ustawić? Dokładniejsze informacje pomogą nam, pomóc tobie.

394
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 15:19:18 »
ZARĄBISTE!!! Wszystko. Tekst. Zdjęcia. Projekt. WSZYSTKO!!! Brakowało mi dawki twojego tekstu na popołudnie. Niestety muszę się przyczepić. Nie ma Antonowa 255. Jest Antonow 225. Wesołych świąt Kadafie.

395
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Ułomność"
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 12:05:37 »
Materiał do utajnienia. Zapisy z dnia 24/12/2014. Rozmowa z inżynierem Meldwinem Kermanem na temat zmian w promie "Ułomność". Załączono zdjęcia.



Kazali nam go poprawić. Logiczne. Mało kto chciał wsiadać do latającej cegły bez awaryjnych spadochronów. Poza tym dok na dachu zaburzał przepływ powietrza. Wrzuciliśmy go więc do ładowni. Udźwig zmalał do 13,5 tony. Wciąż sporo.




Nowa ładownia była mniejsza, ale prom zgrabniejszy. Czy było warto? Tak. W końcu to tylko zabawka rady. "Patrzcie, mamy prom". Ładunki zawsze wynosiliśmy konwencjonalnie. Wydawanie 270 000 na wyniesienie 13 ton to gruba przesada. Prom jest jednorazowy. Podczas ostatniego testu przeciążenie rozerwało go na wysokości 8 000 metrów. Na szczęście spadochrony zadziałały. Zakazano nam robić zdjęcia. Odłamki spadły na zachód od KSC. Wysłano ekipę do usuwania skażeń. Na szczęście materiał rozszczepialny z generatorów radioizotopowych zamykany jest w ołowianym fartuchu na wypadek awarii. Mam nadzieję, że to ostatnia taka porąbana decyzja Rady. Trzy loty. Ponad 800 000 Funduszy w błoto. Jak oni to odrobią?

396
Statki kosmiczne / Odp: Wahadłowiec "Ułomność"
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 10:17:25 »
Na promie są zamontowane Skippery jako silniki startowe, na orbicie zaczynają pracować LV-T45. Co do pozbycia się głównego silnika, to wyglądałoby to paskudnie. Nie ma krótkiej przejściówki między zbiornikami, wiec zostawienie gołego dołu nie wchodzi w grę. Jeśli chodzi o  dok, to pobawię się jeszcze promem, i zobaczymy co z tego wyjdzie.

397
Statki kosmiczne / Wahadłowiec "Ułomność"
« dnia: Śro, 24 Gru 2014, 00:12:00 »
Materiał do utajnienia. Zapisy z Poligonu Kevada należącego do Nerd Company z dnia 23/12/2014. Test promu "Ułomność" z obciążeniem 18 ton. Zeznania inżyniera Meldwina Kermana, szefa sekcji promów NC. Załączono zdjęcia z testu.






Ten dzień musiał nadejść. Moment, kiedy Nerd Company wróci do budowania promów kosmicznych. Oczywiście nieoficjalny dzień. Będzie o nim wiedziała garstka wybrańców pracująca przy nim. A właściwie przy nich. Pierwszy prototyp kosztował życie 4 dzielnych kerbonautów.  Rodzinom powiedziano, że był to wypadek lotniczy. Ich ciała znajdują się głęboko w oceanie. Niech Kraken ma ich w opiece.Ofiary w firmie zawsze były. I będą. "Ułomność". Wspaniała nazwa, prawda?


Wszyscy zastanawiali się dlaczego akurat taka. Przecież to całkiem niezła maszyna. Tak, ale tylko na papierze. W atmosferze lata jak cegła i to łut szczęścia sprawi, że wylądujesz miękko. Albo trafisz do oceanu jak czterech nieszczęśników.

Lot zaczyna się standardowo. Nośna, system sprawdzony w spółce. Tutaj objawia się pierwszy powód nazwy. Nasz ułomny cegłolot na wysokości 3 000 metrów rozwija prędkość 190 m/s, znacznie powyżej normy. Następnie na wysokości 10 000 metrów jest to tylko 140 m/s. Tym razem znacznie PONIŻEJ normy.




Gdy załoga leciała nim po raz pierwszy był to po prostu prom. Bez nazwy. Z numerem w aktach. Po trzech godzinach stał się latającą trumną. Kolejnym powodem nazwy są użyte silniki. Mają za mało mocy i za słabe wektorowanie, aby były przydatne w kosmosie. Wykonanie prostego manewru zejścia z orbity zajmuje 2 do 3 minuty. Zwykłe zmniejszenie prędkości o 170 m/s - 3 minuty. Niedopuszczalne. Załoga już wtedy wiedziała, że nie wylądują w KSC. Za drugi cel obrano lotnisko na wyspie, ale i to okazało się niemożliwe. Może i lepiej, że nie mamy zdjęć tego momentu. Do drugiego lotu wybraliśmy ochotników. Start wyglądał tak samo jak w przypadku pierwszej misji. Ponownie problemy. Ale, co zaskoczyło całe KSC prom wyniósł na orbitę 18 ton ładunku.






Nasza ułomna maszynka dostarczyła na orbitę 18 ton. Pomyślicie pewnie, że to dobrze? Guzik prawda! Cena promu na wyrzutni wynosi około 250 000 Funduszy. Wyniesienie 80 ton na orbitę, rakietą konwencjonalną jest kilkukrotnie tańsze. I prostsze. I co najważniejsze - bezpieczniejsze. No ale cóż, poligon zarządzany jest przez Radę, a to Rada dyktuje warunki i określa budżet. Równie dobrze mogli nas wywalić na zbity pysk.

Moment zejścia z orbity jest najgorszy. Wiedzieliśmy, że mamy za mało mocy aby trafić w KSC. Potrzebowaliśmy rozległego, płaskiego terenu. Najlepiej na równiku. Wybrano pustynie. Peryapsa została opuszczona na wysokość 36 kilometrów, zablokowano stery ustawiając się w samym środku markera "Prograde" i rozpoczęły się 2 minuty piekła. Zdjęcia się nie zachowały. Zresztą, co na nich oglądać. Kolejny prom wchodzący w atmosferę? Demokryt i Pitagoras pokazały jak to wygląda. Rutyna.


Po przebiciu się przez środkowe warstwy atmosfery zaczęły się problemy. Prom wpadł w niekontrolowany korkociąg. W KSC wstrzymaliśmy  oddech. Były 2 wyjścia. Albo ręcznie to naprawią, albo podzielą los pierwszej załogi. Wyłączono SAS, odpalono RCSy, po kilkunastu sekundach, na wysokości około 5 000 metrów odzyskaliśmy kontrolę nad promem. Co zaskakujące leciał on stabilnie. Załoga powoli zaczęła kierować go w stronę ziemi.


Gdy prędkość spadła poniżej 50 m/s koła dotknęły gruntu. Nie wierzyliśmy własnym oczom. Cegłolot wylądował. Mam nadzieję, że Radzie nie odbije i nie wyśle nam kolejnego polecenia dotyczącego promów.



Przedstawiłem projekt w nieco inny sposób niż robię to zazwyczaj. Napiszcie co o tym sądzicie. Na koniec zostawiam wam Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ ze zdjęciami. Są tu pomieszane zdjęcia z testu wersji czystej i z obciążeniem.

398
Dyskusje ogólne / Odp: Jak się uczyliście grać !
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 16:40:01 »
Filmy, metoda prób i błędów, przesadzanie z ilością dopalaczy, poznanie taśmy, większe rakiety, latanie jak debil, poznanie asparagusa, stopniowe wznoszenie się na wyżyny, doradzanie innym. To w skrócie moje kolejne stopnie uczenia się o KSP.

399
Poproś o pomoc / Odp: Planowanie Misji
« dnia: Wto, 23 Gru 2014, 09:40:47 »
Ja mam wersję pre-alpha. Pióro + kartka papieru. Genialna rzecz. Podliczam ilość paliwa, liczbę części, ile deltaV będę potrzebował. Bajka. I pozwala współpracować z innymi.

400
Poproś o pomoc / Odp: Planowanie Misji
« dnia: Pon, 22 Gru 2014, 20:57:54 »
Możesz sprecyzować o co Ci chodzi?

401
Statki kosmiczne / Odp: Lądowanie na Trytonie
« dnia: Sob, 20 Gru 2014, 14:25:49 »
Wow! Jak zwykle jestem pod wrażeniem. Idealnie dobrana muzyka (jak zawsze), idealny cel (jak zawsze ), idealne wszystko. Nic dodać, nic ująć.

402
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 17:35:36 »
Proście, a będzie wam dane. Wielki plan Squadu na przyszłe wersje znajdziecie przetłumaczony Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ. Tak jak wspomina Drangir. Surowce są potwierdzone, podobnie jak poprawiona aerodynamika.

403
Aktualności / KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 17 Gru 2014, 07:59:44 »
Gdzieś trzeba trzymać devnote. Gdzieś trzeba gdybać. Wiem, dopiero co wyszła 0.90, ale musimy mieć miejsce do głębokich rozmyślań na temat tego, czego Squad nie doda do przyszłej wersji.




Ze względu na czas ukazywania się Kerbalskich Wiadomości część informacji może być nieaktualna.

Kerbalskie Wiadomości - 17/12/2014 - Edycja “Po raz ostatni w 2014 roku”

Celebrowaliśmy start wersji beta na firmowym przyjęciu. Świętujcie z nami podnosząc szklankę i wznosząc toast za udany 2014 rok. Dzięki za granie oraz bycie najlepszą społecznością jaka istnieje. Do zobaczenia w styczniu!



Tłumaczenie Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Logo Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

404
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 16:14:25 »
Co do przyklejania się części do ścian. Można to ominąć. Gdy już weźmiemy określoną część, naciskamy klawisz Alt i wciąż go trzymając, mocujemy część tylko do styków (czyli zielonych kul, których fachowej nazwy zapomniałem). Gdy puścimy Alt, element będzie chciał przykleić się do ścian.

Edit #1.
Nie zauważyłem, że Drangir wytłumaczył problem. Przepraszam.

405
Aktualności / Odp: KSP 0.90
« dnia: Wto, 16 Gru 2014, 15:21:04 »
Obadałem dzisiaj nową wersją. Grałem kilkanaście minut, ale to mi wystarczyło.Wieczorem zajrzę jeszcze raz, jak czas pozwoli i wtedy napiszę więcej. Pozwolicie, że wypunktuję co aktualnie mi się podoba, a co nie.

+ Statystyki pojazdów w VAB i SPH podające masę, wymiary i ilość części pojazdu.
+ Ogromnie przyjemne w użyciu gizma.
+ Umiejętności pilotów, pozwalające na nakierowanie się na określony marker.
+ Nowe części lotnicze.
+ Katalogowanie części.

Aktualnie minusów nie widzę. Pewnie jak pogram dłużej, to znajdę ich kilka, ale na godzinę 15:18, dnia 16 grudnia roku pańskiego 2014, aktualizację 0.90 oceniam bardzo dobrze. Zobaczymy co będzie później.

Edit #1 15:44
Przypomniał mi się pierwszy minus.

- Brak wnętrza kokpitu lotniczego Mk 3.

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 67