Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 67
376
Kampanie / Odp: [PMB II] - Forumowy szturm na Minmus i nie tylko!
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 16:06:47 »
Jako, że go aktualnie nie ma na forum zajmę się tym ja. Oto pierwsza złota łopata roku pańskiego 2015! Wędruje ona do użytkownika daw18q za bezsensowny odkop!


377
Poproś o pomoc / Odp: Tryb Career i ulepszanie budynków
« dnia: Pią, 02 Sty 2015, 23:20:45 »
Drugiej części wypowiedzi nie rozumiem. Wybacz. Co do pierwszy to teraz aktualna wersja to 0.90 BETA. Squad przeskoczył od 0.25 do 0.90 aby podkreślić milowy krok w rozwoju KSP.

378
Poproś o pomoc / Odp: Tryb Career i ulepszanie budynków
« dnia: Pią, 02 Sty 2015, 23:00:17 »
Od wersji 0.90 możesz ulepszać budynki w trybie Career. W trybach Science i Sandbox są one ulepszone maksymalnie od startu.

379
Dyskusje na dowolne tematy / Zakład
« dnia: Czw, 01 Sty 2015, 00:35:05 »
Słowem wstępu. W okolicach sierpnia założyłem się z Kadafem, że do końca roku Squad doda do KSP surowce i zakład ten przegrałem. Stawka była symboliczna - przegrany zakłada wątek, gdzie przyznaje się do porażki. I tak oto przechodzimy do meritum.



Ja, JackRyanPL przyznaję się iż przegrałem zakład z Kadafem.

380
Dyskusje ogólne / Odp: N
« dnia: Śro, 31 Gru 2014, 17:55:08 »
Najniebezpiecznejsza jest wyrzutnia startowa. Ciągle ogień. Kerbal podejdzie blisko i po nim.

381
Gotowe poradniki / Odp: [Tutorial] Orbitowanie - Manipulacja orbitą
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 23:50:55 »

Jeśli znajdujesz się w punkcje deltaV to przyspieszając podnosisz Ap, czyli punkt najwyższy. Aby podnieść Pe, czyli punkt najniższy musisz dostać się do Ap, w naszym wypadku deltaV prim, po czym przyspieszyć, celując w marker Prograde co podniesie nasze Pe. Logicznie to wytłumaczyłem?

382
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 21:43:51 »
To jest dobre. Samolot w samolocie. Do K-100 pakujesz samolot z ładownią, w której to znajduje się kolejny samolot. Skrzydła możesz zrobić na zawiasach i schować do środka, a po wypuszczeniu otworzyć.

383
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 21:02:34 »
Wyższa matematyka to moja specjalność. Wspaniała robota. Odstęp równy. Pierwsze zdjęcie najlepsze. Ciekawi mnie jakby to wyglądało, gdyby zamiast jetów były śmigłowe silniki. Nie przejmuj się rannymi, dasz im po medalu i odstawisz do domu. Przypuszczam, że ten ze skręconym karkiem po prostu zapatrzył się w ziemię, a tego drugiego z wrażenia wgniotło w fotel. Czas na następne wyzwanie. Zrzut ciężarówki z wysokości 500 metrów. Podołasz?

384
Samoloty / Odp: Myśliwiec MIwP-21
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 20:37:23 »
Jak na początek całkiem nieźle. Mam skojarzeniem z Migiem-15. Może ze względu na wlot, który w Migu był inny, ale wrażenie podobne. Jakiego hostingu użyłeś? Miniaturki są strasznie małe. Osobiście polecam imgura.

385
Tak, a spolszczenie jest na wersje 0.90. Zaktualizuj grę.

386
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 14:40:00 »
Odległość kerbali od siebie można osiągnąć odpalając decouplery w jednakowych odstępach czasowych, np. co 5 sekund. Znając twoje przywiązanie do detali Kadaf, naciśnięcie spacji co kilka sekund kilkanaście razy nie będzie stanowiło kłopotu.

387
Dyskusje ogólne / Odp: W
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 12:18:33 »
Żeby wystartować z Eve potrzeba 11 000 m/s deltaV. Do startu z Kerbinu potrzeba 4 500 m/s. To już prawie razem prawie 16 000 m/s. Do tego doliczamy 1000 m/s na transfer + drugie tyle na korekty. Dla bezpieczeństwa zaokrąglijmy wszystko w górę. Wychodzi nam 20 000 m/s deltaV. Jeśli nie wiesz ile to jest, wystarczy to na 10 lotów na Joola w jedną stronę, lub 20 na Dunę/Eve. To NAPRAWDĘ dużo.

388
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pon, 29 Gru 2014, 11:05:44 »
Jak to nikt nie skomentował? A mój wpis to pies?

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Mam tylko jedno marzenie związane z tym samolotem. Wziąć jedną taką maszynkę. Wypakować kerbalami. Każdemu zielonemu ludzikowi dać spadochron i zrzucić nad KSC. W tle powinny lecieć Walkirie Wagnera. Ewentualnie przerobić K-255 na coś w stylu AC-130, tj. dodać działka i zrobić nalot na KSC. Tutaj też można wstawić Walkirie.

Może nie jest związany bezpośrednio z opowiadaniem, ale komentarz jest. Wracając do nowego projektu. Brak słów. Naprawdę. Idealne zgranie funkcjonalności i estetyki. Rozważ moją propozycję z AC-130.

389
@up
Taki tam mały stateczek.

390
Poproś o pomoc / Odp: Manewr bi eliptyczny w przykładach
« dnia: Sob, 27 Gru 2014, 10:01:23 »
Mogę polecić opcję pewną ale szalenie nieekonomiczną. Tzn. ustawić się jak do lotu na Eve lub Moho (oświetlona strona Kerbinu, wysokość ok. 80-100 km, nos wycelowany w Prograde ), odpalić silniki i czekać. Jest jedna wada tego problemu. Wymaga masy paliwa, żeby zejść tak nisko nad Kerbol. Ale jest pewna.

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 67