Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 67
361
A jesteś pewien, że lądowałeś na właściwym pasie startowym a nie na tej drodze prowadzącej od VAB do wyrzutni? Wiem, debilne pytanie, ale wszystko jest możliwe.

362
Rakiety / Odp: Bird 9X - odnawialna rakieta
« dnia: Sob, 17 Sty 2015, 12:14:19 »
Jak na pierwszy post świetnie. Podoba mi się układ silników w pierwszym stopniu. Ciekawi mnie wygląd ładunku i liczę na to, że szybko go pokażesz. W miejscu lądowania powinieneś postawić coś na wzór barki. Polecam użyć wlotów powietrza jako "poszycia". Wytrzymują najwięcej. Scott Manley z ich użycie zbudował hydroplan, więc barkę pewnie też będzie się dało zrobić.

363
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 17 Sty 2015, 10:09:44 »
Kolejne potwierdzone info. Wersja 0.91 na 100% otrzyma surowce.


364
Samoloty / Odp: Sekcja lotnicza Kadaf Industries
« dnia: Pią, 16 Sty 2015, 22:05:29 »
Kadafowa matrioszka! Każdy z tych transportowców jest zarąbisty. Nic dodać, nic ująć.

365
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Śro, 14 Sty 2015, 16:21:51 »
Potwierdzone info! Przyszła wersja KSP przyniesie poprawiony model aerodynamiczny. Dowody.

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

366
Poproś o pomoc / Odp: Punkty nauki 0.90
« dnia: Nie, 11 Sty 2015, 18:32:25 »
Offtopic
Nie myl wersji 0.9 (sprzed kilkunastu miesięcy) z wersją 0.90. Uwierz mi, jest różnica.

367
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 10 Sty 2015, 15:36:43 »
Chodziło mi o moje lenistwo.

368
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 10 Sty 2015, 00:44:21 »
Nie chodzi mi tylko o to wydanie, ale i poprzednie. Dużo gadania, mało szczegółów. Lenistwo wzięło górę.

369
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 09 Sty 2015, 15:35:52 »
Dzisiaj devnote nie będzie. I raczej w ogóle devnote już nie będzie, przynajmniej w formie długiej. Po prostu nie chce mi się tłumaczyć. Poza tym informacje przekazywane nam przez Squad są nudne i nieciekawe. Zero konkretów, mało screenów, nic. Tylko o tym, że spędzili święta z rodzinami, naprawiali komputer. Po co nam informacje na temat tego, co nie ma związku z grą? Mogę streszczać devnote wypunktowując najważniejsze informacje. Kto chce może przeczytać oryginał.


370
Poproś o pomoc / Odp: dlaczego spadochrony nie działają na księżycu?
« dnia: Śro, 07 Sty 2015, 22:08:00 »

371
Obsługa techniczna / Odp: crash przy próbie uruchomienia
« dnia: Wto, 06 Sty 2015, 19:28:48 »
Czemu 0.25 skoro wyszło 0.90? Zainstaluj wersję 32bitową, bo 64 powoduje błędy.

372
Poproś o pomoc / Odp: Mój pech z lądownikiem
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 21:46:07 »
Zostaje jeszcze kwestia podejścia. Pytanie czy co jakiś czas zeruje prędkość czy też schodzi jak lądownik NASA z programu Apollo?

373
Poproś o pomoc / Odp: jak zwolnić na orbicie by z niej nie wyjść?
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 19:45:33 »
No to odpalaj warpa i poczekaj kilkanaście minut. Najbardziej ekonomiczne wyjście.



600 post

374
Poproś o pomoc / Odp: jak zwolnić na orbicie by z niej nie wyjść?
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 19:34:02 »
W tym wypadku musisz być cierpliwy i poczekać aż będziesz wystarczająco blisko celu. Biorąc pod uwagę fakt, że to ty masz orbitę niższą niż cel, jesteś od niego szybszy. Poczekaj aż znajdziesz się za nim i gotowe. Wtedy wystarczy drobny dopał i twoja orbita przetnie się z orbitą celu.

375
Poproś o pomoc / Odp: Mój pech z lądownikiem
« dnia: Sob, 03 Sty 2015, 18:06:45 »
Nope. Gotowce są złe. Lepiej samemu kombinować i osiągnąć sukces, niż korzystać z projektów innej osoby. Skoro wiesz, że brakuje Ci niewiele paliwa to zbuduj większy, lepszy lądownik. Proste rozwiązanie.

Strony: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 67