Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 67
346
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Czw, 12 Lut 2015, 05:51:24 »
Tak, to Redstone. Twoja kolej.

347
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Śro, 11 Lut 2015, 21:46:50 »
Naprawdę strzelałem. Dam wam coś łatwego. Jak nazywał się amerykański pocisk balistyczny krótkiego zasięgu oparty o niemiecką rakietę V-2?

348
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: AstroQuiz
« dnia: Śro, 11 Lut 2015, 20:12:03 »
Strzelam, że IBM.

349
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Wto, 10 Lut 2015, 22:34:01 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

*dla nieogarniętych - inżynierowie będą w stanie policzyć deltaV danego pojazdu.

350
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 20:58:26 »
W takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd.

351
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 07 Lut 2015, 19:39:02 »
Odbiegając. Okazuje się, że będzie możliwość przełączania się pomiędzy "trybami" modelu aerodynamiki. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ

352
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 06 Lut 2015, 19:36:04 »
Nie ma na co czekać. Tłumaczeń w moim wykonaniu już nie będzie. Po prostu mi się nie chce.

353
Kampanie / Odp: [RP]Kerbal Space program Role-Play
« dnia: Pon, 02 Lut 2015, 18:47:59 »
Może Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ? Broń ta występowała w Counter Strike'u.

354
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 01 Lut 2015, 15:21:51 »
Może od nasycenia barwy będzie zależała ilość surowca? Może czerwony to brak, szary - nie wiadomo, zielony - jest? Na dzień dzisiejszy wiemy tylko, że surowce będą. ALE! Nie znamy ich nazwy, nie wiemy czym będziemy je wydobywać, czym konwertować, gdzie, jak i po co? To wszystko pozostaje w sferze domysłów, więc poczekajmy na twardsze dowody, zamiast od razu oczerniać Squad, że robi grę dla gimbów.

PS.
Silnik LV-909 dostał oznaczenie "Terrier". Natomiast dopalacz, który doszedł w aktualizacji 0.23.5 - "Kickback"

355
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 31 Sty 2015, 11:40:49 »
Mały wgląd w surowce. Sonda skanująca powierzchnię Muna.


356
Poproś o pomoc / Odp: Glitch części
« dnia: Pią, 30 Sty 2015, 19:45:35 »
Ewentualnie The Claw, czyli Chwytak pozwalający złapać jakąś część i nią poruszać.

357
Obsługa techniczna / Odp: ZAKUP KSP
« dnia: Wto, 27 Sty 2015, 17:04:47 »
Ludzie! Po co PayPal? Ja kupiłem KSP przez Steama dzięki PaySafeCard. Poszedłem do najbliższego spożywczaka. Kupiłem kod PSC za 100 zł, wklepałem kod na Steamie i zdobyłem KSP. Bez kart kredytowych, allegro, paypali. Zajęło mi to godzinkę razem z pobraniem gry.

358
Samoloty / Odp: ZP-20
« dnia: Nie, 25 Sty 2015, 16:42:40 »
Tak. Zapomniałeś o zdjęciach z lotu. Brawo. Prezentacja projektu, bez właściwych zdjęć projektu. Blueprinty się nie liczą.

359
Rakiety / Odp: Bird 9X - odnawialna rakieta
« dnia: Pon, 19 Sty 2015, 19:58:40 »
Hańba Ci TrzesącaHerbato. Ja chciałem napisać przedziałek. Przygotuj się na zemstę! MUAHAHAHAHAHA!!!

360
Rakiety / Odp: Mars2
« dnia: Nie, 18 Sty 2015, 09:42:01 »
Tak, ależ oczywiście. Nikt nie pisał w tym temacie od roku. Wersja jest przestarzała i pochodzące z niej projekty nie będą działały na 0.90. Autora na forum nie widziano od długiego czasu. Zastanów się zanim coś napiszesz, OK? Aby tradycji stało się zadość masz, złota łopata za odkop roku.


Strony: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 67