Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 67
301
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Nie, 19 Kwi 2015, 19:42:04 »
T-08:00:00 and counting.

302
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 22:12:43 »
Ja tak samo. Od 1 maja mam kilka dni wolnego. Praktycznie cały tydzień czekania na możliwość ogrania nowej wersji KSP + 9 pozostałych dni.

303
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 21:43:28 »
Poza tym słowa "Mares Envision" to anagram od "Venera Mission". T-09:00:00

304
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 18 Kwi 2015, 08:06:15 »
Chodzi o załogę rezerwową. Moje niedopatrzenie.

[Post scalony: [time]Sob, 18 Kwi 2015, 08:20:31[/time]]
Jak wczoraj obiecali tak zrobili. Nowe zdjęcia za Squdcastu!

Wydobywanie surowców z asteroidy!



Albo z Duny...



Nowe części lotnicze



Osłony termiczne



Separacja owiewki



Nowy zbiornik na xenon




Przestrzeń ładunkowa (nie wiem jak nazwać to inaczej). Możemy umieścić tam co chcemy, celem zachowanie opływowego kształtu naszego pojazdu!



Miniaturki pojazdów na liście



Nowe skrzydła


[Post scalony: Sob, 18 Kwi 2015, 08:34:12]
Wyłapane przez jednego z ludzi na reddicie.


Czyżby nowy spadochron? Zwróćcie też uwagę na prawy dolny róg. Ikonka koła zębatego jest prawdopodobnie tym o czym mówili jakiś czas temu. Dokładniejsze statystki pojazdu nadchodzą!

305
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 22:18:56 »
Oby nie w tym miesiącu. Mam przerypane najbliższe 2 tygodnie w szkole. Klasy trzecie kończą rok wcześniej, więc nauczyciele przelewają miłość do nich na nas. Wspaniale.

306
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 20:40:36 »
3 kerbali nazwanych na cześć załogi Apollo 10. Misja Apollo 10 wystartowała 18 maja, czy to jest termin wyjścia 1.0. Ktoś, kto ma tweetera może napisać do Squadu. Szukają rozwiązania wśród graczy.

[Post scalony: Pią, 17 Kwi 2015, 21:00:00]
Dzisiaj dostaniemy na Squadcaście 10 nowych zdjęć. Potwierdzone info z twittera Maxmapsa.

307
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pią, 17 Kwi 2015, 20:33:55 »
Nowe zdjęcie. Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ 192 dzień misji, czyżby chodziło o 11 lipca?

308
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 21:58:35 »
Ja tylko podrzuciłem pomysł. Wszystko rozpoczął kamils i to on ma głos decydujący i on powie, jak to wszystko będzie wyglądało w realu.

309
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 21:34:42 »
Pozwoliłem sobie trochę pogooglować. ISS ma 15 modułów. Jeśli weźmiemy za ograniczenie 50 części, wyjdzie nam 750 pod koniec budowy. Czyli lekka kicha. W takim razie proponuję dodanie UbioZura do listy modów. Pozwoli on nam zaoszczędzić liczbę części, zwłaszcza przy modułach, gdzie załoga nie będzie miała dostępu, typu panele słoneczne. Nie wiem jak jest z przenoszeniem załogi, więc na ten temat się nie wypowiem. Następna sprawa, rozłożenie tego w czasie. Możemy ustalić termin 7 dni. Jeden przetarg = jeden tydzień. Ogłoszenie w niedzielę o 21, 5 dni na przygotowanie. Głosowanie od piątku 20:00 przez 48h. O 20:00 w następną niedzielę ogłoszenie wyników. Mówię to już teraz, żeby mieć jakiś zarys pracy gdy zaczniemy. Pi razy oko data wyjście 1.0 to II połowa maja/początek czerwca, więc czas gdy do wakacji kilka kroków, co daje więcej czasu i możliwości budowania. Wiem, że wybiegam w przyszłość daleko robią plan już teraz, ale poprzednie forumowe projekty pokazały, że dobry plan to podstawa.

310
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 19:07:24 »
Jestem wielkim przeciwnikiem modów w KSP. Gram na czystym stocku i tylko taka gra może dla mnie istnieć, ale... jestem zmuszony zgodzić się z Kadafem. TweakScale to konieczność. Do tego KAS do usztywnienia konstrukcji i montażu rzeczy typu CanadaArm. To jak? Czekamy na wersji 1.0 i tworzymy ISS? Mogę pomóc przy organizacji całego przedsięwzięcia.

311
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 17:28:47 »
Możemy to urealnić jeszcze bardziej. Mam na myśli sytuację, gdzie nie tylko moduł ma wyglądać tak samo. Nośna, inklinacja stacji oraz... nazwiska załogantów. Możemy modyfikować imiona i nazwiska kerbonautów, a gdy dostaniemy wersję 1.0 także kerbonautek. Właśnie. Z rozpoczęciem zabawy poczekałbym do wyjścia wersji 1.0. Savy 0.90 mogą gry gryźć się z tymi z 1.0. Poza tym, nowa aerodynamika, owiewki, nowe części. Poczekajmy, nie zaszkodzi.

312
Kampanie / Odp: ISS - czyli stacja kosmiczna w RSS+RO
« dnia: Śro, 15 Kwi 2015, 17:13:39 »
Zróbmy ISS ale na stocku. Przetargi, których celem jest odwzorowanie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Proste.

313
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 16:00:35 »
Kadaf, Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ masz wszystko. Zwróć uwagę na ten fragment
Cytuj
First off, this is an awful, inefficient, and expensive example of 1.0 stock fairings. The way you build them is with your mouse - click on fairing base, it follows the mouse around. Click to make an 'anchor', move the mouse to somewhere else, click again to anchor again etc.It's like join the dots, but you decide on where the dots are. But wait, weren't the fairings parts? How can I fiddle with the insides after the fairings are set?

W skrócie. Klikamy na podstawę i tworzymy ścieżki, które staną się owiewką. Jak łączenie punktów w całość. Pewnie będzie opcja gładka - z shiftem, oraz zwykła bez. Bez obrazy, ale krytykować nie znając całej prawdy potrafi każdy.

314
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Sob, 11 Kwi 2015, 06:27:55 »
Kilka zdjęć z ostatniego Squadcastu. Przedstawiają one owiewki oraz skaner surowców.




315
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Czw, 09 Kwi 2015, 19:38:34 »
To już oficjalne. KSP 1.0 weszło w fazę eksperymentalną! Choo choo!


Strony: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 67