Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - JackRyanPL

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 67
256
Gdy zaczynałeś tę bazę, przy pierwszej części i pierwszym module, zadawałem sobie pytanie: jak on zamierza zbudować bazę z tak małych części? Pokazałeś mi, że da się i da się we wspaniałym stylu. Ostatnie zdjęcie, przedstawiające całą bazę powinno trafić na oficjalne forum KSP lub reddita aby każdy mógł się przekonać o Twoim inżynieryjnym i estetycznym geniuszu. Czapki z głów Kadaf, czapki z głów.

257
Samoloty / Odp: [ED] - Sekcja Lotnicza
« dnia: Pon, 11 Maj 2015, 16:43:58 »
Rzecz typu "Nikt normalny nie zbuduje tego w KSP". A jednak. Brawo. Wspaniała konstrukcja.

258
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 22:56:10 »
Poradnik Scotta Manleya na YT dotyczący kariery. Lepszego tutoriala niż on raczej nie zrobimy.

259
Inne / Odp: [DSO-E4] Operacja wydobywcza Munar2
« dnia: Nie, 10 Maj 2015, 21:23:55 »
Dywizjon bombowy Ajax? 503? Nah, żadnego powiązania. Tak samo jak przedmówca gratuluję umiejętności. Świetny tekst w połączeniu z równie świetnymi maszynami daje piorunujący efekt i poczucie niedosytu, że tak mało i że trzeba czekać. Oby tylko krócej niż ostatnio.

260
Inne / Odp: Pokaż nam swój [cokolwiek]!
« dnia: Pią, 08 Maj 2015, 20:58:25 »
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ + Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ i masz zarąbistego Ospreya. Chyba, że Squad pomyśli i doda nam silniki turbośmigłowe do gry, co byłoby według mnie zarąbistym dodatkiem.

261
Modyfikacje / Odp: Better Than Starting Manned [v0]
« dnia: Czw, 07 Maj 2015, 20:02:49 »
Powiem tak. Sama idea prezentowania modów jest świetna. Tylko gorzej z wykonaniem. Niby masz tę rangę Redaktora, ale po tym co piszesz jej nie widać. Tekst rzucony byle jak, zdjęcia i radość. Nie wymagam inwencji własnej. Możesz przetłumaczyć tekst z forum. 3 strony A4 to 2,5h roboty. Jeśli Ci się nie chce tyle pisać, to streść to co tam jest. Dzięki temu wiedziałbym o tym modzie więcej, niż z twojego tekstu, który nie mówi absolutnie nic. Do tego linki. Naprawdę trudno jest zrobić coś takiego
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
Kod: Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
[center][url=http://forum.kerbalspaceprogram.com/threads/61632-0-9-Better-Than-Starting-Manned-Career-Mode-Redefined-%28v0-Feb-17th%29][b]BTSM 0.90[/b][/url][/center]zamiast
Aby zobaczyć link - ZAREJESTRUJ SIĘ lub ZALOGUJ SIĘ
TL; DR;
Pomysł dobry, wykonanie - nie.

262
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 05 Maj 2015, 07:33:22 »
Po obgadaniu tego z Drangirem, doszliśmy do wniosku, że możliwe jest zrobienia moda korzystającego z pierwszego diagramu oraz tego co Squad dał nam w 1.0. Jeśli moje umiejętności będą wystarczające, w wakacje spróbuję coś zdziałać. Nic nie obiecuje.

263
Dyskusje na dowolne tematy / Odp: internetowe znaleziska
« dnia: Pon, 04 Maj 2015, 21:13:17 »
Dwa nowe filmy od Danny'ego



264
Poproś o pomoc / Odp: Problem z dokowaniem
« dnia: Nie, 03 Maj 2015, 21:32:47 »
Przepraszam, ale nasze szklane kule są aktualnie serwisowane. Do ciężkiej litery, podaj chłopie wszystko. Specyfikacja kompa, mody, tryb gry, czy błąd występuje tylko na tym savie. Czy naprawdę napisanie tych kilku zdań jest takie trudne?

Tak oto zmarnowałem 700 post.

265
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Sob, 02 Maj 2015, 10:21:52 »
A mogłem zrobić screena jak na chacie mówiłem, że w ciągu tygodnia wypuszczą 1.0.1. Ech, teraz musi wam wystarczyć tylko "A nie mówiłem?". Ktoś już spotkał asteroidy wokół Dresa? Mam w planach misję bezzałogową, żeby sprawdzić czy coś się zmieniło.

266
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 23:29:20 »
Alt+F12. Zakładka "Thermal". Chyba. Masz tam opcję, która pozwala odczytać temperaturę danej części w Kelwinach po kliknięciu na nią.

267
Humor / Odp: Memy/filmy o Kerbalach
« dnia: Pią, 01 Maj 2015, 22:36:12 »

Przerażające podobieństwo.

268
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Wto, 28 Kwi 2015, 20:22:59 »
Z innych bugów. Lekko popsute zostały gizma. Nie przesuwają części poprawnie. Ogólnie mocowanie części jest teraz dziwne. Części nie przypinają się tam gdzie byśmy chcieli i tak dalej.

269
Aktualności / Odp: [Wersja aktualna] KSP 1.0
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:35:44 »
Robson, steam, albo oficjalny patcher, który znajdziesz w folderze z grą.

270
Aktualności / Odp: KSP 1.0 (stary temat)
« dnia: Pon, 27 Kwi 2015, 22:35:17 »
O jakiej tradycji mówisz?

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 67